Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Inca sunt la acelasi nivel cu un 1.4tsi de 130k km. Am citit si pe un forum de afara ca la foarte multi a mai scazut dupa primele 2 revizii. Ramane de vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie golful mi-a consumat 700 ml in primii 10k. Dupa aia nu a mai consumat deloc.

Totusi imi mentin parerea fata de disclaimerele vw.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, perfect de acord. Trebuie sa aiba o acoperire...

Eu recunosc ca de pe la 2500-3000 a vazut si talpa. Ramane de vazut dupa prima revizie de 15.000 cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu rosu dar s-a mai nimerit cate un prieten/ruda curios sa vada cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru cei cu acest motor si cutie manuala. La ce turatii schimbati vitezele? Eu vin de la un G5 1.6 benzina si acolo optim era schimbatul in treapta superioara la 3000 de ture. La acest motor care e optimul la mers normal? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa iti zic altceva: daca merg linistit, DSG nu o lasa sa treaca de 2000 de ture :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa iau 2000 ture ca "standard" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza indicatiile computerului de bord. E mai mult decat ok ce/cum iti spune el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg-ul are ca turatie tinta undeva pe la 1200 de ture. E ciudat la inceput dar m-am obisnuit. La cele pe manual parca exista un indicator in bord care-ti sugereaza daca e cazul sa schimbi viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa urmaresc computerul atunci. Maine o sa am masina si incercam sa-mi fac temele. Multumesc de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva scut la acest motor?Stiu ca atunci cand am configurat masina nu venea decat cu suspensia drumuri grele si nu era valabil pt motorul de 80 si 160cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai avut vreo problema cu prinderile sau inclazirea excesiva?

De unde l-ai luat?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prinderile au fost ok. Inca nu pot zice nimic de incalzire, nu prea folosesc masina vara in oras. De aici de pe forum, de la Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. AM si eu o problema cu masina mea - motor 1.4 tsi - 160 cai. Acum o saptamana in timp ce eram intr-un drum in afara orasului, la un moment dat cand am accelerato a inceput sa trepideze masina. Pentru moment nu am luat in seama. Ajungand in oras la semafor masina trepida din nou la relantii cu o usoara osculatie la rpm. I-am dat acasa un tester cu VAG COM-ul si mi-au aparut urmalatorele erori : Random missfire detected si Cylinder 3 missfire detected. Am duso la service,initial sa crezut ca este bobina de inductie. S-au schimbat intre ele ..aceeasi problema ramanand la cilindrul 3. S-au schimbat si bujiile,dar tot degeaba,problema persistand. S-a lua apoi o compresie,si s-a observat ca la cilindrul 3 compresia este mai slaba. Mecanicul respectiv mi-a zis ca a mai avut o problema de genu si tachetii hidraulici erau descarcati. Urmatoarele 2 zile mi-au fost schimbati tachetii si distributia,deoarece aceasta era slaba. Ansamblandu-se la loc aceeasi problema ramanand. Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie? Eventual un service bun prin Constanta care sa se priceapa la tipul asta de motoare

Modificat de voinea
corectat greseala din titlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele ? si apropo, titlu zice 1.6tsi si tu zici ca ai 1.4tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat era diferenta de compresie? eventual poti sa ne spui pe fiecare cilindru cat s-a masurat, la injectoare s-au urmarit valorile ?

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am gresit titlul,si nu gasesc cum sa il editez. Diferenta de la compresie nu stiu cat era. Legat de injectoare nu imi amintesc sa se verificat valorile,din motiv ca au gasit problema cu compresia. Azi asteptau un electronist sa verifice ecu...s-au gandit ca ar putea fi de la calculator problema

Modificat de adelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca au mai avut probleme baietii cu scirocco care au 1.4 tsi si s-a lasat cu motoare shimbate.

Trage un ochi aici :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la fel suntem multi fara nici o problema...compresia oricum nu e la fel pe cei 4 cilindrii.daca ai diferente mari,da,ai o problema.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe forumuri,au fost ceva cazuri similare,problema fiind pistonul. Aveti idee cam cat mar costa sa schimb un piston pe acest tip de motor,macar sa o fac si sa o vand apoi. Mentionez ca am masina de 3 saptamani...a mers super primele 2 sapt,apoi problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ar trebui verificat cablajul unde vine bobina respectiva sa nu cumva sa fie intrerupt, cati km are masina? Eu sincer m-as mira sa aveti compresie mica la km putini, injectorul de la cilindrul 3 cum apare pe tester, distributia a fost bine pusa la punct? Daca chiar nu este cilindrul 3 slab, clar nu este compresie si este nevoie de o segmentare.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este noua daca este TSI nu? Ce segmenti uzati ? Daca lantul a fost slab inseamna ca a lovit pistonul in supape. Se pot vedea urmele de lovitura cu un aparat bagat in locul bujiei. Nu stiu sa faca distributie cu lant cei de la VAG de aceea la Golf 7 au pus din nou curea. Este vina producatorului si ar trebui platita reparatia de ei chiar daca nu mai este garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi putin mai rezervat in afirmatii, din fericire nu are cum sa loveasca pistonul in supape daca lantul a fost slab, ci doar daca s-a rupt distributia ceea ce nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!