Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Imi pare rau sa citesc asa ceva pe aici. Din pacate daca pretul e prea bun, de obicei nu e adevarat si sincer acum 1.4tsi 160 cu DSG si 65.000km nu exista la 11.000euro. Mare pacat ca ai experimentat pe propriul buget.

Problema este ca daca vanzatorul a mintit in legatura cu km si a avut un pret asa mic e clar ca ceva nu era ok la masina, in speta la motor. Un motor poate sa tina mult si bine daca e intretinut corespunzator si probabil acesta nu a fost. Nu m-as mira si DSG-ul sa fi avut parte de un tratament prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu parere de rau, dar cred ca o parte din vina o are si cumparatorul ca nu a testat masina inainte macar la un service cunoscut, daca nu reprezentanta si sa verifice istoricul in reteaua vw..

personal sunt la al 3 lea Golf (5,6,6) second hand dar de fiecare data am facut investigatii dupa VIN si teste la diverse service uri, scanari vag-com, etc..

prima masina avea cand am cumparat o 193.000km (-93k in bord) , dar faptul ca avea istoric complet in reprezentanta si l a convins dupa test sa mi dea si cartea de service si le am confruntat si corespuns, m a bucurat enorm.., deci nu nr de km sunt buba.., parerea mea.. Am vandut o la 240.000km dar nu ca avea ceva, ci doar ca sa trec la G6..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testata a fost masina,si nu oriunde, ci in Autotest din Autovit. Parerea mea e ca ei efectueaza cel mai complet test din Romania referitor la cumpararea unei masini. Problema e ca ei nu iti pot spune numarul de km

O alta problema e ca nu inteleg cum apx o mie de km a mers perfect masina din momentul cumpararii, apoi alimentand de la rompetrol,am mai mers 10 km si a aparut problema aceasta. Sa dau vina pe ghinionu meu,pe benzina,sa fie o buba bine ascunsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai testat tot la samsari..., stiu si eu testul ala, toti care vand in targ se inteleg/stiu cu cei de acolo.. (parearea mea, cand am fost cu posibilul cumparator, mai ca nu mi au zis sa dau ceva sa iasa testul bine..)

din ce stiu eu la motor tot fac un test, cum nu au gasit nimic???

eu cand am vandut G5, ca sa ti demonstrez cat de idioti sunt cei de la autotest, i au spus celui care a si cumparat o ca masina are o pb la motor, ca nu are decat 98 de cai din 105 si are o pb pe turbina..si intra in ""L mode" sau ceva de genul...,

bine-inteles ca s a sperita omul, dar m a sunat dup 1 ora si a vrut sa mearga cu masina pe autostrada cu 160 sa vada daca are pb turbina sau pica viteza, etc.. si s a convis ca nu are nici o pb.., (asta i-a recomandat o cunostiinta care avea un service)

Parerea mea, testul ala e bun la vopsea, ca ti spune ce elemente au fost revopsite, si cat kit, ziare are prin ea.., la amortizoare, frane.., dar astea se pot vedea la orice service de profil..

la cat costa testul ala, ar trebui mult mai multe sa ti spuna, inclusiv istoricul din service..

ar putea lejer sa faca o conventie cu marile reprezentante, dar nu se vrea ..

si mai e o problema la cei care cumpara, asa vor ei, sa aibe masinia sub 100k, de aia si vanzatorii le dau la cat vor sa vada cumparatori..

si a mea , care o am acum avea 70.000, dar primul lucru care l am intreabat a fost daca are cartea de service, si nu ma intereseaza nr de km, daca are istoric complet la reprezentanta, maxim 6 luni de la ultima intrare..

mai nou am vazut ca s au smecherit si nemtii (sau turci, etc) , fac la reprezentanta reviziile pana la 100k, dupa nu mai merg sa aiba istoric pana la 100k, si cauti, vezi ca masina are in bord 110.00 si ulltima intrare in service la 100.000 acum 1 an si cateva luni, clar nu e OK.. in 1 an, se fac cel putin 60.000 la ei..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

155 de cai din 160 cai. Mi sa zis ca e normal,deoarece se mai pierd cu timpul la orice masina datorita uzurii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putere 155/160 cai, Turatie Motor 6103/6000, Cuplu Motor 19.1/23.5, Turatie motor 3250/1500, aceasta valoare fiind cu galben

A doua valoare fiind de referinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autotestul din vitan este renumit ca fiind cea mai proasta varianta pentru testarea masinii, sunt bani aruncati pe fereastra, si tu confirmi in continuare aceasta regula.

Ca idee din fabrica vw are ceva mai mult decat declara iar motorul asta in particular scoate in jur de 170.

Masinile bune in general (cu mici exceptii) nu se cumpara si testaza in autovit.

Daca ai luat masina de la baietii din targ trebuie sa te gandesti ca din banii dati mai scazi pretul transportului si castigul lor si ajungi la valoarea reala de achizitie care ar insemna undeva in jur de 9500 ,ori la banii aia masina avea clar o buba mare .

Cel mai probabil te vei alege fie cu o ajustare a motorului (in jur de 1000 eur) fie un bloc nou (in jur de 4000-5000 eur) .

Cele de mai sus la 2000 de euro sunt sh si nu m-as risca..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost achizitionata de la o proprietara romanca cu nume de familie nemtesc,ce ma dus cu gandul ca fiind masina rulata in Germania si proprietatea ei,sa imi inspire incredere. In autovit a fost cererea mea de test,fiind toate forumurile cu referinte bune la testerul aceasta.Tu unde ai fi testat o masina intr-o zi de Duminica in Bucuresti?

Oricum vad ca ne-am abatut departe de topic: de la ce credeti voi ca ar fi problema in cazul meu, la sfaturi in achizitionarea unei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis in partea a doua a mesajului ce este cel mai probabil sa se intample.

Intrarile in service pentru ce au fost si interventiile la motor in ce au constat?Au fost in Romania sau in Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autotestul de la Vitan este foarte OK, nu vorbiti daca n-ati fost, insa nu pot sa "citeasca" nr. reali de km, asta doar intr-o reprezentanta si doar daca a avut service-ul in retea.

Repet, tot spun dar marea majoriate raman cu ideile lor fixe si proaste, la Autotest rolele sunt inertiale de 500Kg, fara franare, iar curbele de putere/cuplu scoase aici sunt "sfinte", nu pot fi alterate ca la testele Dyno pe bancuri mai mici cu franare.

La tine, inafara de probleme cu puterea mai mica (ceea ce n-ar fi trebuit la 75K), ai lipsa 44Nm!!! (20% din cuplu lipsa), foarte mult, si daca nu era din patinare ambreiaj, se vedea pe curba de cuplu, insemna ca este clar o problema cu motorul respectiv.

Nu stiu ce ti-a zis tehnicianul respectiv care a interpretat testul, dar asta era evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am aflat verdictul: pistonul 3 spart,o bucata pe partea de compresie. Costuri piston nou 850 ron original,plus garnitura de chiulasa 320 ron,plus o-ringuri,semeringuri si altele...maxim 1400 ron. Manopera inca o data pe atat si poate peste. Dureaza intre 7 si 10 zile sa vina piesele. Cei de la service mi-au recomandat sa le schimb pe toate 4 pistoanele, sa nu care cumva sa imi pice peste 1 sapt altul. Eu am citit pe forumuri si majoritatea zic ca probleme apar doar la cilindrul 3. Voi ce ma sfatuiti,merita sa le schimb pe toate 4 si sa tin masina pentru mine...tinand insa cont ca are 200 000 de km, sau sa fac doar unul si sa o vand,cumparand un alt golf 6,cu o alta motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu vandutul... scapi tu si da altul de belea. Daca o pastrezi, mai bine schimbi toate pistoanele si asa desfaci motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut daca nu e si cilindrul zgariat. Daca cumva e si ala cu problema atunci trebuie bloc motor nou.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au facut baieti masuratori la cilindru,parera chiar ok si fara urme de zgarieturi...oricum cred ca am sa o fac si apoi o vand...Poate cine o va cumpara nu va avea ghinionul meu...si il va tine mult si bine motoru. Eu unul nu mai vreau sa aud de motorizarea asta,cu toate ca are chiar ce oferi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are sens sa generalizam legat de o motorizare anume gadandu-ne dupa cateva cazuri. Sunt suficienti de mult care au acesta motorizare si sunt trecuti de 100k km fara probleme. In alta ordine de idei "ghinionul" tau e legat de faptul ca nu ai stiut cati Km are masina de fapt. La 200k Km si un motor aspirat isi poate da duhul, dar unul twincharged. Poti cauta ceva similar, dar verificat inainte de achizitie. Problema e de bani.

In alta ordine de idei e pacat ca a trebuit sa inveti in acest mod cum trebuie cumparata o masina SH. Daca il repari complet nu are sens sa o mai vinzi. Parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea necunoscuta este cum a fost exploatat motorul, dar cum vad ca ai avut aceeasi problema ca altii (putini cei drept) cu cilindrul 3. In aria Scirocco mai sunt doi forumisti tot cu probleme de genul si la km putini.

Motorul este unul foarte bun si fiabil cu mici exceptii, din pacate costisitoare.

Acum ca ai dat peste asa problema, te inteleg de ce nu vrei sa mai iei acelasi motor. Next time verifica km masinii si reviziile !

Daca pretul e prea bun sa fie adevarat, asa si este.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca daca o rezolvi cu 2500 ron, e super..

eu am dat 2000 ron cand am luat masina SH pe distributie si amortizoare..

+ min 700 ron pe alte elemente uzate, suport ochelari, capacele roti, etc..

+ peste 1000 ron pe anvelope ca erau duse..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si devizul total....4500 ron cap coada cilindrul 3 cu tot ce se schimba in jurul lui,plus manopera :(( Preturi cam mari la manopera la AutoGroup; dar numai sa se termine totul cu bine.

Va scot pe toti la o bere daca scap de problema asta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa asa deviz nu o sa mai ai bani de bere. Important e sa-ti rezolvi problema si sa ai iar zambetul pe buze cand mergi cu masina, in cazul in care o pastrezi. Cu berea mai la vara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice problema are o rezolvare si un pret. Pacat ca s-a intamplat asa, insa se putea intampla cu orice alta masina/motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum că pui chestii noi, ar fi bine să cauți exact ce intervenții a mai avut mașina la motor.

Ar fi păcat să repari o defecțiune care să se fi manifestat după atâtea zeci de mii de km și să o vinzi, când mașina e ok acum. Oricum cu tot cu reparație încă ești în câștig.

Mersul în târg după mașină nu mai e de mulți ani o afacere bună. Iar mașinile germane cu 100km sau mai puțin după câțiva ani sunt legendare și ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte daca am specificat anterior...dar masina nu a fost cumparata din targ...ci de pe www.autovit . in targul vitan a fost alegerea mea sa o testez,ce zic eu ca a fost destul de buna...Problema cu pistonul a fost sa se intample...chiar nu se putea masca nicicum. Astazi am cerut la Autogroup si desfasuratorul reparatiilor din Germania pana la 150 000 km. O sa citez cateva dintre ele:

20 000 km revizie service normala,40 000 revizie service normala

40 808 km schimbat bobine de inductie

47 000 km bujii + spark plug, + roti franare ,reglare nivel(nu stiu la ce se refera)

62 160 km revizie service normala

86 517 km problema cu pornirea,comportament la schimbarea in sarcina.... bujii si bobine de inductie schimbate

89 127 km transmisie de putere>comanda,reglare cutii de viteze>actionare ambreiaj>cuplare ambreiaj

zgomote,scilatii>razuie

cuplaj motor inlocuit + cutie de viteze demontata si montata ( poate ma ajuta cineva cu explicatia asta) + revizie service normala

109 000 km revizie service normala

113 580 km sonda lambda demontat montat

123 000 km revizie service + schimbat bujii

133 000 km amortizor intindere curea schimbat, curea trapezoidala schimbata, pompa antigel schimbata, compresie cilindri verificata

pompa de apa schimbata, tensioner, ply-v-belt,

143 000 km revizie service normala

150 000 km schimbat bujii + revizie service normala

ultima revizie a fost in 26.10.2011

De atunci nu se mai stie nimik in istoric,ea intrand in tara in martie 2012 si vanduta mie la sfarsitul la noiembrie la 64000 km :)

Voi ce parere aveti ,merita sa mai investesc pe langa cele 4500 ron pentru aceasta reparatie inca 2500 ron pentru inca 3 pistoane noi si apoi sa o tin pentru mine...Am uitat sa specific,sunt de asemeni dator si la celalalt service cu o curea de distributie noua plus 16 tacheti noi...apx 1500 ron. Sincer nu mai stiu ce sa ma mai fac...mam chinuit atata sa strang 11 000 de euro...si acum sa mai dau o groaza de bani iarasi...si am trezesc apoi cami pica ceva la dsg doamne fereste...cred ca ii dau drumu in mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e mai bine sa pierzi 1000 euro si sa o vinzi.., daca ti e frica ca vor pica altele..

pune te rog niste poze cu masina, ca sunt curios cum arata exterior dar ma ales interior..

din istoric a avut ceva incidente, a mea a avut 5 intrari in service in 127.000 km, si sg problema a fost la compresorul de la AC, care s a schimbat pe garantie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!