Jump to content

Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3


Teodoreanu
 Share

Postare recomandată

Baieti, pentru service avem o arie dedicata. Daca aveti recomadari si nu vreti sa scrieti acolo, PM, nu poluam aici discutiile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si in zona de service. De regula toate lucrarile le fac la reprezentanta chiar daca ma costa mai mult dar de data asta un pitic s-a revoltat rau de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca in ultima vreme si atelierele multimarca mai dezghetate au tarife la ora de manopera asemanatoare cu reprezentantele, nu faci mare economie daca mergi la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu ar fi vorba de economie dar de la 520 ron cat este un kit original de placute pana la 900, 1000 ron.... si daca platesc 800 ron la un alt service tot ma declar multumit :) Inteleg ca trebuie sa traiasca si reprezentantele dar ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/25/2019 at 4:54 PM, Andrei1980 said:

Va raspund eu, care l-am schimbat prima data la fix 45 000 km. Era absolut curata. Chiar si cei din service s-au mirat cand le-am zis ca acum le schimba prima data. Dar mentionez ca alimentez doar de la pompe cu rulaj mare, doar motorina extra, OMW-MOL si ROMPETROL. Daca era asa curata la 45 000...daca a alimentat de unde trebuia, nu cred ca era chiar asa mare drama. Sincer si eu o sa fac urmatorul schimb tot la 90 000 km adica la urmatoarea inspectie ( vorbesc de motorizare identica cu cel al colegului Teodoreanu)

In legatura cu aceasta afirmatie de a mea, legat de schimbul filtrului de motorina la motorizarea 2.0TDI CRLB 150CP, euro 6. motorizare pus si pe ocatviile 3 si alte masini din gama VAG de dupa 2015. Ieri am efectuat revizia de 85 000 km la masina din semnatura la reprezentanta Skoda Cluj si am facut al doilea schimb de filtru motorina ( fabrica spune 90 000km eu o schimb la 40-45 000km) Folosit doar exclusiv motorina extra conform celor descrise si mai sus. Am putut sa intru pe langa masina si am facut poze: 20190902-094803.jpg 20190902-094807.jpg 20190902-094812.jpg . Cred ca imaginile vorbesc de la sine. Nu zic ca cine alimenteaza in alte conditii de la pompe cu un grad ridicat de semn al intrebarii legat de calitatea combustibilului nu poate sa aiba surprize dar uitati ca se poate si in Romania. Scuze de offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar trebui sa arate acel filtru de motorina? Nu mi se pare a fi îmbâcsit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, era foarte curata, nici o murdarie in ea, nimic. Si locasul filtrului era complet curat, desi telefonul nu mi-a focusat chiar bine unde era motorina, dar se vede si asa. Fiindca oriunde citesc, toti zic ca la noi motorina este foarte murdara si maxim la 15 000km se schimba filtrul ca distrugi motorul... in schimb la noi cu aerul plin de praf este problema. Filtrele de aer si polen chiar erau murdare , desi acum am facut schimbul dupa numai 12 000 km. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Un plan de service pentru Octavia 3 Facelift, 1.0 tsi are careva si mi-l poate trimite? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o deja, e second, nu noua. Mi-a dat doar manualul de utilizare. Restul a zis ca sunt online, cartea service, reviziile. Atunci nu stiam ca exista si un plan de service, am aflat aici pe forum. Dar o sa il cer daca ma mai duc la ei. Dar, pana atunci, poate ma ajuta cineva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu (colegii mai destepti sa ma corecteze) ultimele caiete de service in format tiparit s-au dat pe final de 2015. Dupa aceea, parca dealerul iti poate lista daca vrea el planul de service, cu mentiunea ca pentru intretinere LL te cheama masina la revizii (anual inspectie vizuala si la maxim 2 ani sau 30 de mii schimb de ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Good to know. Sunt nou in grupul VAG, vin de pe un Sandero. Acolo aveam tot. Masina actuala, in speta Octavia, imi indica atat revizia, cat si inspectia la 2 ani. Dar, eu sunt genul de client care doreste sa fie informat, sa stie ce se schimba, cand se schimba, ce piese se pun (filtre si ulei, in mod special, antigel, lichid de frana).  Dar o sa le cer astora de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelegem asta, dar nu trebuie sa poluam topicul. Exista informatii suficiente pe forum si in arie. 

Ce nu gasesti, postezi in topicul dedicat, nu aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asa ca fapt divers antigelul nu se schimba dar daca trebuie adaugat putin poti baga apa distilata si daca adaugi mai mult trebuie tipul G13. (daca-l bei din greserala nu mai blocheaza rinichii ca si G12). Bujiile parca se schimba la 60.000 Km. Lichidul de frana prima data la 3 ani apoi la fiecare 2 ani. Este destul de neplacut ca nu ai nimic scris, nu sti dinainte la ce cheltuiala trebuie sa te astepti si ai cumva impresia ca esti pacalit. (daca nu am scris dinainte, pot avea suspiciuni ca-mi baga pe gat operatii inutile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat azi bateria la masina. A tinut 5 ani si 6 luni. Am observat ca dimineata invarte greu, si ii trebuie 4-5 invartiri ca sa o ia, am fost si la service si au confirmat ca e defecta. A costat 750 lei cu tot cu montaj. Am luat una Exide de 70 amperi. Originala era 1700 :))

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ei ai cumparat? Sau te-au lasat sa cumperi de unde vrei si ei ti le-au codat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, contrar celor spuse de cei de la Skoda am hotarat ca sa schimb uleiul anual la maxim 15K , mi se pare cam mult sa merg 30k sau 2 ani cu acelasi ulei asa ca acum o sapatamana am facut a doua revizie la 28.800 de km la Procar Timisoara unde am schimbat ulei, filtru aer cat si filtru ulei si cel de habitaclu pret total 1040 ron.

Cam scump dupa parerea mea dar asta e, pret de reprezentanta .

Interesant este ca anul trecut la primul schimb de ulei facut tot aici la Procar miau pus Castrol 5W30 LL iar anul acesta Castrol 0W 20LL, interesant tip de ulei nu ama mai auzit de el, dar cica astea sunt noile norme WV508 pentru motoarele TSI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret ff mare  ! Ai garantie producatorul recomanda la 30 de mii de ce sa schimbi mai repede ? Ma rog  fiecare cum crede . Eu am 100 de mii de km cu a mea si am facut doar 3 schimburi de ulei si la 90 de mii am schimbat prima data filtrul de motorina . Merge foarte bine motorul  nu consuma ulei nu complectez ulei deloc intre schimburi ...... Uleiul este maxim 200 de lei filtru de aer maxim 70 de lei iar cel de habitaclu maxim 80 de lei Total 350 de lei cu 150 manopera 500 de lei restul........sa traiasca  reprezentantele . Si eu am mers pana acuma la reprezentanta dar la preturile astea le spun pas 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul de schimb este de pana la 30k km, nu de fix 30k de km. Indicatia de km ramasi pana la schimbul de ulei variaza in functie de modul de utilizare. Te poti apropia de cei 30k doar daca folosesti masina exclusiv in extraurban, altfel o cifra mai realista a fi de 20-24k km. 

@darcr - Nici eu nu las uleiul in motor mai mult de 10-12k km, dar pentru schimburile intermediare nu ma duc niciodata la reprezentanta (masina este in garantie)... Acolo ajung din doua in doua schimburi. Costurile unui schimb intermediar de ulei devin in felul acesta foarte convenabile (spre nesemnificative). Asa am procedat mereu, cu toate masinile pe care le-am avut, de la achizitie si pana la vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este te trimite masina la service dar la mine nu a fost nevoie sa merg mai repede . Circul 80 % extraurban autostrada asa ca pt mine este ff bun intervalul de service . Revizii mai rare apreciez asta la grupul vw . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa dai 1000 lei o data la 30.000km mie cel putin mi se pare decent, mai ales pentru o reprezentanta. Si eu schimb tot la 30.000 km. Imediat ma apropii de 120.000 asa ca voi face si un schimb de ulei in DSG, sper sa ies cu totul la 2200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Adi_vw
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!