Jump to content

Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3


Teodoreanu
 Share

Postare recomandată

Cam trist ca au renuntat la Mobil, l-am pus la ultimile 2 schimburi si sunt incantat de cum se comporta pe motor. Chiar eram multumit ca puteam alege dintre 4 uleiuri la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta inspectia asta? Sigur au bagat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectia se face anual (dupa primii 2 ani) si este “obligatorie” pentru pastrarea garantiei. La fel, tot ce e trecut in planul de service, trebuie schimbat la timp, intr-un service autorizat, pentru a pastra garantia. De exemplu eu am avut, la ultima revizie facuta la Leon, schimb de bujii pentru ca in planul de service scrie ca se schimba la 60.000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O revizie normala e 700-800 lei. Inspectia e 150 - 200 lei deci tot e cam mult 1100 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, miliktsi said:

In ce consta inspectia asta? Sigur au bagat-o...

     Masina ta implineste acum 1 an. La o masina noua prima inspectie se face la 2 ani apoi anual. Deci 100% fara nici o urma de indoiala, nu ai ce inspectie sa faci. Doar daca tu ai cerut asta si tare ma tem ca chiar ai cerut cand ai luat masina si ai zis sa-ti schimbe intervalul de la 2 ani, la 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cerut nimic. Cand merg sapt viitoare vedem ce o fi si apoi revin cu devizul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  M-am uitat pe topicul tau de pe "masina mea". Acolo zici ca esti pe interval flexibil, 2 ani. Masina ta are un an.Daca vrei sa faci schimburile de ulei si filtre la 1/2 sau 1/4 din viata, du-te la un service oarecare, nu trebuie sa mergi la reprezentanta si ei nici nu trebuie sa stie ca i-ai ocolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am fost la revizie ulei + schimb filtre aer si polen. Am reclamat, la fel ca @SKD , scartaitul la trecerea peste denivelari si au demontat basculele fata, le-au uns, le-au pus la loc  si au schimbat suruburile; facut pe garantie, dar nu apare pe factura finala; intr-adevar, nu mai “scartaie puntea fata”. Acum ma cheama peste 24.500 de km pt ulei si la vara pentru inspectia de 2 ani(30.000 de km):

Photo%2018-01-2019,%2021%2013%2047.jpg?r

Mi-au recomandat sa incarc bateria:

Photo%2018-01-2019,%2022%2012%2011.jpg?r

 

Total 875lei, dupa reducere Club Brady:

Photo%2018-01-2019,%2022%2016%2014.jpg?r

Photo%2018-01-2019,%2022%2013%2056.jpg?r

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi dupa 80 de mii de km am schimbat placutele de frana pe spate . Mai mergeau 10 -15 mii de km .Cost 150 de lei cu tot cu montaj placute marca TRW . Fata de 700 de lei cat m-au costat cele de pe fata la reprezentanta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat discurile si placutele fata la masina, cost piese 500 lei ( TRW ambele) cost montaj 0, le-am facut in fata blocului :)

Sunt un pic nemultumit ca deja am facut ~ 1000 km si pana la 50-60 km/h scartaie de zici ca trebuie unse, sper sa dispara scartaitul in curand. Daca apas frana dispare instant scartaitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am efectuat cea de a doua revizie la Octavia 3 2.0 tdi cu dsg.La dealer-ul Skoda din Alba Iulia.La cererea mea s-au inlocuit ulei+4 filtre motor,toate originale,ulei cutie 5.5 l+filtru.Totul,inclusiv manopera,tester,etc 2166 lei.

IMG_20190411_110017.jpg

IMG_20190411_093847.jpg

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de ulei si filtre ai mai schimbat si altceva ? Ca 2200 de lei este pret de schimbat distributie la service multimarca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie ca a facut la cerere schimb de ulei la DSG - pret reprezentanta circa 1100 lei. Diferenta e un pret normal de reprezentanta pentru o revizie mare cu toate filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cererea mea am inlocuit extra doar filtru carburant si filtru polen.Celelalte schimburi dunt obligatorii la a doua revizie,masina fiind in garantie.Masina are 2 ani si trei luni si 51500 km.Eu doresc sa schimb la aprox.25000 km sau max 12-13 luni.Dealer-ul este Protos Alba Iulia.Foarte multumit de tot,am asistat la toate operatiile,de langa masina,mecanic profesionist.Totul a durat 2 ore si 30 min.Recomand Protos.

PS.Am intrebat pretul si la celalalt dealer Skoda din oras,iar acesta ar fi fost 2350 lei.

IMG_20190411_095220.jpg

IMG_20190411_095132.jpg

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revizia (inspectia) de 2 ani: cateva verificari, toate bune, 128lei la Brady.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 30.000 km la Metrotehnica sector 4.

Filtrele (ulei, aer, polen), uleiul (Mobil) si verificarea din bara in bara, in jur de 850 lei. S-au ocupat destul de bine de masina, mi-a placut, am putut sa impart pareri, etc. 

Au facut si o proba de drum (mecanicul si tehnicianul) pentru niste zgomote semnalate, masina merge bine, in schimb mi-au schimbat volanul pe garantie (foarte operativi, a durat 3 zile asteptarea, iar in service, cca 30 minute)

Filtrul de polen era FULL, semn ca 30.000 km e cam mult pt schimbat, si pentru ca deja trecusera vreo 3000 km de la sesizarea unor mirosuri de condens si statut, am cerut si o igienizare a instalatiei (aprox 100 lei)

Per total, sunt multumit de baietii astia, ii prefer oricand celorlati, doar ca nu s-a actualizat inca revizia in portalul MySkoda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Imi cer scuze daca exista pe undeva informatia pe care as dori-o (am folosit "search", dar nu am gasit nimic concludent): pompa de apa e obligatoriu sa fie cu termostat sau nu? Pana si  la magazinele online mi-au dat raspunsuri evazive si diferite. Cum diferenta intre ele este de vreo 500 lei, este bine sa ma informez inainte de a cumpara una dintre ele.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si tie, piesele se cumpara dupa seria VIN iar sfaturile pe forum se cer dupa postarea completa a datelor masinii. Daca magazinul unde ai intrebat de pret nu stie ce ai pe masina, ocoleste-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa pe origine vine completa cu termostat. Iti recomand sa o iei pe aceasta, chiar daca e mai scumpa. La motoarele TSI are un regim de lucru mai greu , drept pentru care ai nevoie de o piesa cat mai buna, nu iti convine sa te lase in drum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Uite manualul motorului pentru TSI-urile EA 211 pe curea (se poate consulta oline sau se poate descarca gratuit- la pag. 37 arata ca exista carcasa termostatelor cu pompa de apa integrata). Vezi ca 1,2 si 1,4 TSI au 2 pompe de apa. Mai este una electrica. De ce vrei alta pompa? Ca schimbi distributia la 210.000 Km? Pompa nici nu are legatura cu distributia, este in partea opusa, sus, si este antrenata printr-o curea de una din axele cu came. Sau vrei sa o schimbi ca da eroare? Sa nu fie de la aia electrica V188 care raceste turbina si intercoolerul. 

https://procarmanuals.com/vag-ssp-511-new-ea211-petrol-engine-family/

Si poza de la pag. 37:

1970324276_pompaapa.thumb.jpg.c075abdf038f128de8781b1423ad7f6b.jpg

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, andrei_221 si Ebi, pentru lamuriri! ?

In general, cam la toate masinile, mecanicii spun ca atunci cand schimbi distributia trebuie sa schimbi si pompa de apa. Inclusiv pe aici, pe forum, se discuta la un moment dat ca e bine sa schimbi si pompa de apa, sa nu se blocheze nu stiu ce pe la ea si sa faca dauna mai mare. Masina are doar 65.000 km, dar e din 2013 si mecanicul mi-a recomandat sa schimb distributia sa nu am surprize. Nu imi da nici o eroare, dar am vazut pe aici discutii aprinse despre schimb sau nu mai devreme de 180.000/210.000 km. Si in acest caz parerile sunt impartite. De aceea, nu as vrea sa risc, pentru ca merg destul de mult cu ea prin tara (km putini ii are de la proprietarul precedent :) ) si nu ar fi indicat sa se rupa cureaua, sa distruga motorul, ceea ce inseamna o dauna mult mai mare decat un schimb de distributie.

Exista cineva care sa fi schimbat doar distributia, fara pompa de apa, acum ceva timp in urma si sa nu fi avut probleme? Scuze ca insist, dar 900 lei e o investitie care necesita lamuriri ?.

Multumiri, tuturor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? Nu cumva mecanicul crede ca ai distributie pe lant? ia intreaba-l. Productia masinilor astora a fost incepand cu 2013 si a avut garantie 4 ani = 2017. Doar ca nu au fost asa de multe si populare din anul 2013. Asa ca mecanicii inca nu cunosc bine TSI pe curea dupa 2013 si in majoritatea cazurilor vorbesc despre motorul pe lant dinainte de 2013.

 

Schimbi distributia inutil si dejeaba.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asculti unii mecanici schimbi cat mai multe si mult mai repede decat trebuie asa mananca si gura lor ceva . La 60 de mii de km nu vad de ce sa schimbi distributia chiar daca masina este din 2013 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Daca esti sigur ca Km sunt reali, este exagerat de devreme sa schimbi distributia, mai ales ca aia pusa din fabrica are o calitate foarte buna. Ce cumperi ulterior s-ar putea sa nu fie la acelasi nivel. In plus, pompa de apa trebuia schimbata impreuna cu distributia pentru ca pompa era antrenata de aceeasi curea, si daca cumva in viitor pompa de apa s-ar fi defectat, iarasi trebuia sa umbli la distributie. Nu este cazul la masina pe care o ai (Octavia 3 1,4 TSI) unde poti schimba oricand pompele de apa fara sa ai treaba cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de distributie se cere a fi schimbata la 6 ani sau 210 000 km. Cu mentiunea ca la vechimea de 6 ani si sau 180 000 km se cere o inspectie vizuala intr-un service autorizat asupra starii acesteia. Daca masina era din 2013, nu a spus nici o prostie mecanicul, chiar daca avea doar 65 000 km... probabil mai duce mult si bine acea curea, dar totusi nu se poate merge doar dupa numar de kilometri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!