Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

nu se face nici un update de soft, eu am pus varianta noua, anul trecut , in martie, si merge de trasneste, nu da nici o eroare, am schimbat in service, piesa noua, inseamna imbunatatire, nici decum ceva nou.

Am mai observat ceva, am schimbat statia peco, acum alimentez doar la rompetrol cu efix S , masina si-a schimbat mersul, cand incepe preregenerarea nu mai trepideaza, si si curata mult mai repede.

mythic da, trebuie inlocuit egr ul, nu vei gasii cu 1500 lei, minim 1600 lei, la VW costa 3000 lei, pentru ca este poleit cu aur. Cica acolo intra si montajul si adaosul gras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mit78.

 

Am gasit la un magazin cu 1500 lei si montajul il fac eu.

 

Deci trebuie ADAPTARE nu UPDATE de soft. Deci ma voi descurca cu Vag-Com. Am crezut ca imi trebuie VAG-K si sa pun alt soft in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monteaza-l,sterge eroarea,si posibil sa nu trebuiasca adaptare,se adapteaza singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e procedura de anulare EGR? In afara de partea din soft, ma intereseaza partea fizica, ce se face mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o garnitura plina,dar mai intai studiaza efectele anularii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma gandesc la anulare ca nu am probleme cu EGR, vroiam sa stiu ce se face in cazul anularii fizice, banuiesc ca efecte secundare in prima faza iti distruge filtrul de particule, care se poate anula si el :lol: si uite asa avem o masina euro 3, maxim 4 :D (glumesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi tu ai anulat si acum te intrebi?

Sunt cele spuse mai sus cu 1-2 posturi.

Plus incalzire mai greoaie a motorului, gaze mai multe, nu cred ca o sa-si mai faca cum trebuie regenerarea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inafara de astea. Nu ma deranjeaza. Daca aveau si ei un pret mai decent il schimbam, dar asa sa fim seriosi masina nu cred ca mai valoreaza 10 000 si ei imi cer aproape 10% din valoare ei pe o piesa. sa fim seriosi. nici macar varianta mai ok nu iti ofera atata timp cat se stie ca este o problema de fabricatie. am o japoneza cumparata de noua si are pestte 200 000 km si nu am schimat decat piese pe la directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, ne mai auzim dupa cateva zeci de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea egr-ului intervin ceva lucrari de reglare punte fata ?(sau directie) dat fiind faptul ca trebuie demontat multe pana se ajunge la egr? Ce lucrari suplim mai intervin la schimbarea acestuia ? Adaptare..?

Si ce nume poarta egr-ul original ? (Pierburg sau ?

Ms

Modificat de reeboka2020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratii mei de suferinta, EGR-UL POATE FI RECONDITIONAT/REPARAT in cele mai multe cazuri. Am postat acum cateva zile faptul ca am gasit pe cineva pe internet care face aceasta operatiune. Bineinteles ca am fost sceptic, dar am zis sa merg la risc si am castigat. Masina functioneaza perfect, martorul s-a stins si nu a mai aparut. A disparut si trepidatia pe care o aveam la pornire. Cine vrea detalii sa-mi lase un PM ca sa nu se considere reclama. La EGR se pot defecta urmatoarele: vanele (de inalta si joasa presine), motorasul sau se pot bloca tijele de comutare. Eu cu un cost de 300 lei am rezolvat problema. Am deja 450 km de la reconditionare si totul e ok. A scazut consumul si masina are din nou vlaga. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aprox 400. de km s-a reaprins spirala inca de 2 ori si o data cu ea si becul de check engine, motorul trepida urat si in treapta a 3-a la 1700 rpm nu se mai accelera deloc cu pedala apasata. Am reusit sa ajung la service si rezultatul a fost clar. Egr-ul trebuia schimbat. Piesa 1600 ron, manopera 300. Ar trebui sa imi vina maine sau poimaine si saptaman urm. sa il inlocuiesc. Multa lume a spus ca egr-urile se pot curata dar nu garanteaza nimeni ca te mai tine inca pe atat. Poate sa te tina 60.000 km sau poate sa te tina 1.000km. Mie nu mi-a recomandat curatarea din acest motiv. Manopera oricum o platesc indiferent daca piesa e noua sau reconditionata. Banii de pe piesa nu intra in buzunarul lui si multi mecanici se feresc sa il curete pentru ca peste 1 luna te poti intoarce la el sa il acuzi k nu a facut treaba bine si sa mai munceasca inca o data sa il dea jos pe timpul lui. Acesta e un forum pentru pareri, sfaturi si opinii. Nu cred ca trebuie ajuns la jigniri.

Am sa revin dupa ce il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate știu forumul este un loc de ajutor reciproc cu sfaturi și soluții. Pana la urma fiecare ia propia decizie în urma informațiilor acumulate decizie ce nu trebuie judecata. Eu unul, l-am anulat. Nu sunt mândru de asta insa este o decizie luata personal și nu din pdv. financiar. Spuneați careva mai sus ca anularea EGR ului face masina non euro.... Ați măsurat careva volumul noxelor după aceasta operațiune? E clar ca acesta este mai mare, dar cu cat? Dacă chiar sunteți atât de ecologiști credeți ca anularea EGR ului poluează mai mult decat restul de ulei ars aruncat la chiuveta după ce gătiți?

Rog sa ma scuzați pentru off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai, nu ala creste noxa, ci spargerea tobei catalitice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce zic colegii paicisa, anularea egr duce la infundarea dpf care duce la anularea lui ; de aici emisii de noxe considerabil mai mari si asigurarea unui trai mai bun celor de la ITP ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa reveniti on topic. Pentru chat folositi PM-ul sau alte variante de socializare.

Urmatoarele posturi de acest fel vor fi sanctionate.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexus091 nu-s convins ca trebuie schimbat EGR-ul. Ai eroare de "debit prea mare" la systemul EGR si "semnal impauzibil" la debitmetrul de aer. Ori debitmetrul ii dus, trage aer fals sau evacuarea are scapari.

 

Cand trebuie schimbat EGR-ul vei avea erori de genul: " senzor egr 1: semnal implauzibil" sau "potentiometru EGR g212: semnal prea mare/mic"

Modificat de mythic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

e prematur pt ca e seara si chestia tocmai s-a intamplat, dar am un VW Golf 6 1.6 TDi care s-a oprit din mers, pur si simplu, si acum nu mai porneste. Nu am pus diagnoza inca, dar intreb si eu, s-a mai intamplat cuiva asa? Din cate vad, multe probleme apar pe EGR...multi vad ca aveti martori aprinsi...mie nu mi s-a aprins nimic, pur si simplu s-a oprit si nu a dat semne inainte...masina are 120.000km...

Modificat de sfigmo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine problema pare a fi alta. sa postezi daca ai eroare pe Egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Jimmyy. Cum ti-am mai spus in urma cu aprox 1 an ...nu e de la egr, mai ales daca e curatata si conducta. Du-te la un mecanic bun, care se pricepe la VW si o sa vezi ca 99% e racitorul de gaze problema. Numai bine!

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-jimmyy- din ce an este masina .... codul motorului???

 

Posibil sa fie:

 

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Special Notes

 

When this fault is stored in a 2009-2012 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA, CJAA, CKRA) VW Jetta/Golf (1K/AJ) or the NMS Passat (A3) chassis:

  • Please see: TSB 26-13-03 | TPI# 2031583/3 (formerly know as 26-12-08 | TPI# 2031583). When the Exhaust Pressure Flap Control Module (J883) is faulty, the engine controller may have any of the following DTCs:
  • Some TDI-CR engines have a filter for the EGR that can become restricted and cause a "Insufficient Flow" code.
Modificat de Flo1408
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu EGR-ul in cele din urma. Am facut o adaptare si becul s-a stins. Nu am observat nici o diferenta la mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!