Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Scz pt intrebare dar sunt limitat in mecanica, codul de care mi-ai spus ar trebui sa mi-l dea testerul nu? Mentionez ca nu detin tester si nici nu mi-a dat vreo hartie dupa efectuarea testerului asa k daca e de acolo codul nu am de unde sa ti-l ofer. Daca acel cod se afla in alta parte nici o problema. Repet, scz pentru intrebare dar nu sunt specialist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa pateam si eu ce spui tu..intr un final am schimbat egr.ul si totul este ok! nu mai sta asa ca dai de alte belele cu costuri si mai mari! numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar sa stiu de e una sau alta pentru ca nu imi place sa schimb piese la masina doar de dragul de a le schimba. Am mai vb cu cineva acum si maine sper sa reusesc sa o pun pe un tester original de vw. Poate ma lamuresc intr-un final. 

Cat te-a costat toata distractia? Am primit un raspuns de la un magazin si piesa e undeva la 1800 ron.

Modificat de alexus091
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa va zic cum facea la mine cand a murit egr ul, pur si simplu s-a aprins becul de motor, nu spirala, un motoras mic galben, am mers la vw pe tester, si a spus ca este egr ul, a doua zi a sosit, si l-am schimbat la prietenul meu in service, la autoclub era 3000 lei montaj inclus , la el 1600 lei montaj 250 lei, normal ca am facut la el, dupa veci nu s-a mai aprins nimic, masina tragea la fel, dar se marise consumul, anul trecut in noiembrie, s-a aprins spirala in bord, in drum spre bucuresti, am oprit motorul si am mers mai departe dupa, s-a mai aprins doar odata pe drumul spre casa dupa 3 zile, am ajuns la tm, am fost la vw la test, un senzor de temperatura la filtru de particule dus, 500 lei si am inlocuit piesa, la vw autoclub era 700 lei, binenteles ca am schimbat eu personal senzorul, nu eram prost sa mai platesc manopera, la testul vw imi arata in poza si unde este exact senzorul, era exact pe filtrul de particule deasupra, am asteptat sa se raceasca si am dat jos , am demufat si asta i basta. De vreo 2 saptamini mi se aprinde des becul de la filtrul de particule, si se regenereaza tot mai greu, adica in mai multi km, cand deja masina incepe sa dea semne ca are funingina multa in filtru, motorul trepideaza, nu mai functioneaza stop and go si se tureaza putin motorul la relanti, un filtru nou este 2000 euro la autoclub, 700 aftermarket si 250 euro second dar pe testate, sa gasiti masina rulata afara distrusa si sub 50.000 km ,altfel nu merita second.

 

Erorile si problemele difera de la o masina la cealalta, spirala are cel putin 6-8 probleme, nu este doar pentru o problema, la fel si motorasul galben. 


update ul de soft costa mult la reprezentanta, si doar acolo este recomandat sa faci, pentru ca ei au scula originala si softuri la zi, la baietii veseli risti, si nu ai nici o garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentata iti mai spun ca nu exista update de soft, Ivas Galati. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galati e galati, timisoara are 2 reprezentante, autoclub este ok, dar ambele sunt scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa va zic cum facea la mine cand a murit egr ul, pur si simplu s-a aprins becul de motor, nu spirala, un motoras mic galben, am mers la vw pe tester, si a spus ca este egr ul, a doua zi a sosit, si l-am schimbat la prietenul meu in service, la autoclub era 3000 lei montaj inclus , la el 1600 lei montaj 250 lei, normal ca am facut la el, dupa veci nu s-a mai aprins nimic, masina tragea la fel, dar se marise consumul, anul trecut in noiembrie, s-a aprins spirala in bord, in drum spre bucuresti, am oprit motorul si am mers mai departe dupa, s-a mai aprins doar odata pe drumul spre casa dupa 3 zile, am ajuns la tm, am fost la vw la test, un senzor de temperatura la filtru de particule dus, 500 lei si am inlocuit piesa, la vw autoclub era 700 lei, binenteles ca am schimbat eu personal senzorul, nu eram prost sa mai platesc manopera, la testul vw imi arata in poza si unde este exact senzorul, era exact pe filtrul de particule deasupra, am asteptat sa se raceasca si am dat jos , am demufat si asta i basta. De vreo 2 saptamini mi se aprinde des becul de la filtrul de particule, si se regenereaza tot mai greu, adica in mai multi km, cand deja masina incepe sa dea semne ca are funingina multa in filtru, motorul trepideaza, nu mai functioneaza stop and go si se tureaza putin motorul la relanti, un filtru nou este 2000 euro la autoclub, 700 aftermarket si 250 euro second dar pe testate, sa gasiti masina rulata afara distrusa si sub 50.000 km ,altfel nu merita second.

 

Erorile si problemele difera de la o masina la cealalta, spirala are cel putin 6-8 probleme, nu este doar pentru o problema, la fel si motorasul galben. 

update ul de soft costa mult la reprezentanta, si doar acolo este recomandat sa faci, pentru ca ei au scula originala si softuri la zi, la baietii veseli risti, si nu ai nici o garantie

verifica senzor presiune filtru particule...http://vwforum.ro/topic/94903-golf-6-problemainlocuire-senzor-presiune-filtru-de-particule-g450/

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mit78 - Daca nu ai alte erori concrete pe un senzor, cred ca ai nevoie de ajutor de la un service cu experienta. Trebuie aflat daca e o problema de realizare a regenerarii sau chiar filtrul e problema. Eventual facuta o regenerare cu VCDS si vazut daca nivelul de soot scade. Din cate am citit acum ceva vreme, sunt niste indicatori care pot fi cititi la diagnoza computerizata, unul arata nivelul de incarcare soot (http://www.carformance.com.au/dpfregens/?___store=default), si altul nivelul de soot oil - nu gasesc acum. Acesta din urma nu mai poate fi "ars" si filtrul trebuie schimbat.

 

Eu am mers 3-4k km cu exact acelasi senzor functionand pe jumatate. L-am schimbat in cele din urma, n-am avut nici inainte nici dupa probleme; senzorul e cunoscut sa crape, la fel ca si ala de presiune - ala crapase cu vreo 30k km mai devreme :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, azi am fost la diagnoza, la firma care se ocupa de filtre de particule, filtrul e ok, a fost imbacsit, aseara am pedalat bine cu ea, si a zis inginerul ca bine am facut, am mers si peste 3000 ture, la gradele din termometru de afara, a fost numai bine, funingine este foarte putin, gradul de infundare este 7 acum, ca sa nu mai porneasca troaca, e nevoie de grad de infundare 70 75, mai sunt mici depuneri, a zis ca zilele urmatoare sa fac o autostrada, ca sa curat si acele mici depuneri.in rest masina nu da nici o eroare, zero. senzori sunt toti perfecti si in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu, saptaminal merg pr drum judetean, dar merg tare, peste 100 permanent, distanta parcursa pina sa opresc este intre 35 si 50 km, depinde unde merg, asta odata pe saptamina, dar schimb toate treptele , nu tin doar in a 4 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt un om grijuliu cu masina mea, nu fac tuninguri sau smecherii, dar pastrez masina in parametrii si ii dau tot ce trebuie, adica investesc, ca sa nu ramin in drum, am familie , si acest aspect ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur pentru tine. In schimb masina mea tot nu porneste:((. Trebuie sa astept temp peste 0 grade sa am sanse. Mi-a mai zis cineva k e posibil sa fi ramas EGR-ul pe deschis si imi baga gazele inapoi in motor si de asta porneste si se opreste. Ati mai auzit ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vedeti.asa se intampla cand nu va duceti la timp sa faceti o diagnoza sau sa schimbati piesa care trebui! imi pare rau pt tine,dar  daca vedeai ca masina iti da  semne mai dinainte trebuia sa ei masuri,.. nu sa o lasi pana in ultimul moment... bafta si  numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e treaba ca nu prea mi-a dat semne. Din 4 diagnoze efectuate una singura a rezultat eroare la Egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai zis cineva k e posibil sa fi ramas EGR-ul pe deschis si imi baga gazele inapoi in motor si de asta porneste si se opreste. Ati mai auzit ceva de genul?

 

Mie mi se oprea la 2-3 secunde de la pornire cand aveam problema cu clapeta de acceleratie. Ramanea blocata pe inchis, si motorul nu avea aer. Eu trebuia, ca tine, sa astept sa se usuce masina - firul ei de comanda era dezizolat intr-un punct, si la apa facea masa acolo, deci pierdea cei 5V si nu comanda deschiderea clapetei de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca ai vazut ca ai eroare la egr..trebuia sa il schimbi! sigur ai prob cu egr.ul..asa si la mine a fost..mie mi.a spus mecanicul daca mai stai asa cu  ea e posibil ca intr.o zi sa nu.ti mai porneasca...! uite asa sa intamplat la tine! dar eu am fost imediat si l.am schimbat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place sa stiu sigur unde e problema si in momentul in care fac o cheltuiala sa stiu ca nu o fac degeaba de asta am intarziat asa mult si nici acum nu sunt foarte sigur ca de acolo e problema. Pana la urma eu am cerut un sfat. Daca ma poti ajuta bine de bine, daca nu alte comentarii sunt de prisos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti am dat sfaturi..si nu numai eu..dute la o reprezentata si aia iti spun acolo 100% de unde este buba,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare o pateste pe banii lui, nu ii plateste nimeni reparatiile.

Omu a intrebat daca a mai intampinat altcineva probleme similare sa stie macar ce ar trebui sa faca, pe unde e defectu nu sa il jupoaie aia de bani degeaba, pan la urma pt asta e forumu, pt ca sunt reprezentante care nu stiu sa schimbe macar un bec, daca nu e omu potrivit prezent..sunt cazuri si cazuri... unele mai fericite, altele mai nefericite...de aceea intrebi in mai multe parti inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi si eu egr la passat b7 2.0 tdi cod piesa noua cu DQ la sfarsit,1600 ron piesa originala + 250 manopera.Tin sa-i multumesc colegului nostru de pe forum Mit78 pentru ajutorul acordat dar si celorlalti colegi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ca si motoarele 2.0 tdi cr euro 5 sunt echipate cu valva egr montata pe 1.6 tdi dar defectul apare mai rar la acestea , de ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat EGR la 112000 km in martie 2013 si acum la 147000 km a picat iar. Masina a mers 80-90 % extraurban si nu la consum. Totul s-a facut in reprezentanta VW cu piese de origine, dar asta nu o impiedica sa-mi faca probleme. Nu stiu ce sa mai cred decat ca masinile din ziua de azi sunt facute special sa aduca profit producatorilor si dupa vanzarea acestora. Incep sa cred ca o masina mai veche e mai prietenoasa cu buzunarul decat una noua, moderna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceiasi parere cu tine, motoarele de generatie mai noua sunt mai pretentioase, cel putin pentru Romania, dar ..... oare de ce la marcile japoneze nu se intampla la fel ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!