Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

din cate stiu la diesel nu e nevoie de adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da! trebui facut adaptare! eu l am schimbat acum o luna la reprezentata si mi.au facut si adaptarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat ceva imbunatatire in mersul motorului dupa schimbarea egr-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...trage mai bine parca...! oricum trebuia schimbat..altfel dadeam si in alte probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o surpriza pe care as vrea sa o impartasesc cu voi:

 

 

Acum 4-5 luni, beculeteul cu pricina (cel in forma de motor care se aprindea din cauza EGR-ului blocat) se aprindea si aopi dupa ce mergeam cu masina turata se mai stingea, apoi cand conducea sotia iar se aprindea...

 

Apoi am fost la controlul tehnic la VW cel de rutina la doi ani, le-am explicat ce se intampla. Ei au schimbat uleiul (LongLife), placutele de frana, filtrul de polen... si mi-au zis ca au incercat sa declanseze regenerarea unui filtru... sau regenerarea a ceva (nu imi mai amintesc bine aminte) si ca regenerarea nu a reusit.

Mi-au mai zis, si au scris si pe factura ca trebuie sa schimb piesa de la EGR si ca costa o carca de bani... 4-5.000RON

 

Masina mergea perfect chiar si cu beculetul acela de la motor aprins (nu e cel cu spirala celalalt ca un fel de toba de esapament...).

 

Apoi dupa controlul tehnic beculetul nu s-a mai aprins deloc pana acum. Deci 4-5 luni nu s-a mai aprins deloc.

 

Acum face iar la fel, se aprinde cand are el chef (eu presupun ca se aprinde cand nu merg cu masina turata).

 

Teoria mea e ca valva aia s-a cam blocat si acum cand merg cu ea turata mai reuseste sa se mai strecoare un pic de gaz de esapament si seonzorul poate sa masoare si sa stinga beculetul. Cand nu merg cu ea turata sensorul nu poate sa detecteze circulatia gazelor si atunci aprinde beculetul...

 

Ce ma nedumireste e de ce a fost stins dupa controlul tehnic... poate sa fie de la altceva?

 

Dupa cum scriam mai sus am pus VAG-Comul pe masina acum parca un an si asta zicea ca debitul de gaze recirculate e zero.

 

O sa incerc sa-mi confectionez eu un VAG Com (o sa deschid un alt topic) ca sa vad daca codul de eroare e acum acelasi, dar sunt aproape sigur ca e acelasi pentru ca reusesc sa-l sting daca merg cu masina un pic mai turata...

 

Sper sa nu fie de la alta problema conexa... ica altfel ar fi stupid sa platesc 4-5.000 de lei ca sa-l repar si apoi sa se aprinda iar dupa un an doi.

 

Am un Golf 6 2.0 Diesel (110cp)

 

Nu intentionez sa o mai duc la garaj pentru ca imi iau bani si nu mai a incredere in cei de la garaj, trebuie sa inteleg exact ce se intamplta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu  ...asa se manifesta si la mine..dar cei de la vw mi.a spus clar..ca mai pot circula cateva luni ..ori cateva zile! la  un momendat o sa te lase de tot! o sa fi nevoit sa il schimbi! eu asa am facut..tu sti ce e de facut...!  drumuri bune .   app.cati km  ai cu  ea?

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in jur de 55.000Km

Eu nu l-am schimbat de mai mult de un an, e adevarat ca nu merg prea mult, dar parca concluzia aici (de aia am si deschis threadul asta initial) e ca poti sa mergi cu masina si cu EGR-ul stricat.

Golful meu nu e pune in modul ala Safe, deci si cu beculetul aprins masina merge perfect... nu simt nici o diferenta, asa ca nu ma grabesc sa il schimb ca sa se umple iar valva aia si sa trebuiasca sa-l schimb iar.

Am postat aici sperand poate sa inteleg de ce nu s-a mai aprins deloc dupa revizia tehnica... mi se pare foarte ciudat, si asta e al doilea motiv pentru care nu ma grabesc sa-l schimb, ca am impresia ca s-ar putea sa fie si alte elemente care influenteaza problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai EGR.ul se schimba  cand este  stricat...nu trebui sa il schimbi  dupa 1  an 2   sau 3 ani... ! tu sa inteleg ca lai mai schimbat odata?? pai  si eu am mers cu  beculetul aprins mult timp..spirala aceea..dar la un momendat putea sa ma lase pe strada..si am preferat sa il schimb..! bine   la mine sa intaplat la 190  mi  kmtreaba cu egr.ul..la tine la 55..hmm prea devreme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jymmyy, vad ca n-ai mai zis nimic de egr-ul ala, cum ai scos-o la capat pana la urma, caci mi-e greu sa cred ca l-ai lasat asa?

Sa stii ca pe forumul asta, primeaza regula "daruiesti si primesti"......in fine..

Azi mi s-a aprins si mie deja celebrul robinet galben, dar fara nicio schimbare in rau a functionarii motorlui. La o scanare cu vcdc-ul....aceiasi eroare.Insufficient Flow.

Ideea e ca parca n-aș da 650 ron sa il schimb si sa am aceiasi problema ca a colegului Vladone cu respectiva conducta,de asta ar fi contat mult ce rezolvare a gasit colegul Jymmyy...sau altcineva.

Salut Dan,

 

Imi cer scuze pentru raspunsul tardiv.

 

Nu am facut nimic, am lasat-o asa, masina a mers tot timpul corect, de cand am cumparat-o pana acum nu am simtit nici o problema in mers, sa traga mai putin... la apa nu ma uit sa vad cat de repede se incalzeste, m-am uitat inainte de cateva ori si cred ca se incalzeste la fel de repede...

Si beculetul acela galben s-a aprins si s-a stins de zeci de ori de cand a inceput sa apara problema. Cum am scris la inceput am schimbat o data EGR-ul acum 3 ani parca..

 

Am scris mai sus ce s-a intamplat mai recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea repede....   la ce turatie mergi cu ea..sunt curios! si mai ai gj si la motorina..ce pui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai EGR.ul se schimba  cand este  stricat...nu trebui sa il schimbi  dupa 1  an 2   sau 3 ani... ! tu sa inteleg ca lai mai schimbat odata?? pai  si eu am mers cu  beculetul aprins mult timp..spirala aceea..dar la un momendat putea sa ma lase pe strada..si am preferat sa il schimb..! bine   la mine sa intaplat la 190  mi  kmtreaba cu egr.ul..la tine la 55..hmm prea devreme...

La mine eroarea e cu alt beculet cel cu robinetul galben (nu cel cu spirala) si am aceeasi eroare ca si dan (insuficient flow) . Eroarea o presupun pentru ca nu am verificat-o mai recent... incerc acum sa cumpar cele necesare pentru a citi codurile de eroare dar nu e chiar asa usor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai robinetul galbem  trebui sa fie  filtrul de particule! iesi cu ea pe strada si mergi un pic cu turatia ridicata! sau probabil ai mers  si     sa stins..pana nu faci o verificare  nu poti sa sti exact ce ai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal !Jimy ? nu ai fost atent pe loc ai trepidatii ,sau fluctuatii a motorului?

La masina mea asa sa manifestat, iar un nene de la reprezentanta VW mi-a recomandat sa fac un drum pe autostrada , in treapta a4a, undeva la 2500 de turatii.Indeia este ca in filtru de particule se aduna motorina nearsa ,cenusa, si la mers constant in treapta a 4 a sa nu sara de 2500 de ture , se incalzeste filtrul de particule si arde toata cenusa si il curata.

In mod normal nu ar trebui sa ajungi sa se aprinda becul in bord , masina da niste semnale ,pana sa se aprinda bordul.

Eu am 2.00 cu 140 cp, si nu este o masina de oras , trebuie scoasa la 2 saptamani pe autostrada si facuta treaba de mai sus, daca mergi foarte des in oras.. Motorul Common Rail este destept si cand simte ca este o problema incepe singur regenerarea filtrului, si cand isi face singur regenerarea nu trebuie oprit motorul.Regenerarea se manifesta prin turatie ridicata (1200),si fluctuatii ,de zici ca se opreste motorul , si iti porneste ventilatorul,pentru ca motorul se incalzeste foarte tare sa isi faca el treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin,

Am observat mai demult parca ceva trepidati la relanti, dar acum recent nu prea...

O mai tot turez eu cand merg in oras. Sincer am tinut-o si intr-a patra turata chiar pana pe la 3.000 de turatii si beculetul e tot acolo, dar adevarul e ca nu am tinut-o mult cam 10min.

Am sa incerc totusi, deci intr-a patra la 2.500 de turatii, asta ar trebui sa fie cam 110Km/h sau aproximativ, e ok.Cam cat timp sa merg cu ea asa?

S-ar putea sa fie regenerarea filtrului, pentru ca am observat de cateva ori cand am oprit masina ca mergea ventilatorul... e destul de greu sa-mi dau seama de turatia de la relanti, pentru ca de obicei ascult muzica in masina (cand nu sunt cu copii) si cand ajung la destinatie opresc motorul nu il verific la ce turatie e....) am sa fiu atent. In seara asta m-am uitat si era cam pe la 800 de turatii la relanti

Ce mi se pare super ciudat e ca maryodavid zicea ca la el problema cu EGR-ul se manifesta prin beculetul cu spirala si nu cel cu robinetul galben ca la mine. Si nu am nici o problema cu masina merge perfect... nici prea mult fum... doar dan a mai avut aceeasi belea si la el a fost sonda aceea care masura debitul de gaze din EGR.

Numai ca nu stiu unde e sonda, am inteles ca EGR-ul e destul de jos... atunci cum sa ajung la sonda...????

Maryodavid, ultimul full l-am bagat de la Shell si am bagat motorina aceea cea mai scumpa VPower sau nu mai tin minte cum se numeste, si nu s-a schimbat mai nimic.

O sa pun VAG-COM-ul pe ea (cel mai probabil dupa revelion) si postez aici codurile acelea, pentru ca asta nu inteleg nici eu, daca e de la filtru atunci de ce nu se aprinde beculteul cu filtru si de ce avea (cel putin in trecut avea) eroare la flow-ul de emisii... cum a avut si Dan....

Pe de alta parte ce spune florin este foarte probabil sa se intample si cu Golful meu.

Sau poate sunt amandoua problemele

Va multumesc frumos pentru toate sfaturile

P.S. in seara asta iar am mers prin ambuteiaje dar cam 1-2 Km, si s-a stins pana la urma beculetul, sa vedem cat timp ramane stins... oricum cred ca e efectul a 2-3 zile de mers mai sportiv, pana o ia iar nevastamea si iar revine beculetul  :) cu toate ca nu e o regula clara...

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa schimbarea EGR-ului am alta masina . Sunetul si functionarea motorului este altceva, cu mult mult in bine, fata de atunci cand erau probleme la EGR. 

Nu m-a interesat sa-l desfac sa vad ce alte probleme in afara de marile depuneri care erau vizibile.

Drumuri bune sa aveti dragi colegi si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa si la mine..dupa ce am schimbat EGR.ul  alrrta masina este...! sunetul  la motor   e altul... merge altfel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se dau urmatoarele:

-golf 6 1.6 tdi 177000 km

In timpul mersului pe autostrada la viteza de 125 km/h pe tempomat s-a aprins spirala de la bujie in mod intermitent urmata imediat de martorul motor aprins permanent .

-turatia s-a limitat la 2000 rpm

-motorul vibra foarte tare inclusiv la relanti se simtea puternic in habitaclu similar cu mersul in trei pistoane.

Pentru cei care au avut probleme cu EGR:

-motorul vibra , mergea neregulat?

-se putea tura peste 2000 rpm? Sau la ce turatie apare limitarea in caz de EGR defect?

-cand se stingea martorul spirala se stingea si cel de la motor defect?

Mentionez ca dupa oprire si repornire merge ok dar a ramas martorul motor aprins.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu EGR defect se limiteaza la 2800 rpm, cu o acceleratie foarte greoaie, fara vibratii la motor.

Martorul de la motor defect dispare dupa ce e stersa eroarea cu diagnoza.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fii 3 probleme.

Primul lucru ce trebuie facut, desfa capacul de la filtrul de motorina, si scoate filtrul, daca ai pilitura in decantor, iti sunt distruse injectoarele si pompa de injectie.

A doua problema, rezistenta in bord se mai aprinde si de la un senzor defect pe partea de pre incalzire, filtru particule, sau bujii, sau ce am pomenit mai sus.

A treia problema egr ul, daca ramine aprins doar becul galben cu motorasul ala mic, trebuie inlocuit urgent egr ul, folosirea fara duce la distrugerea filtrului de particule si cresterea consumului, pretul lui este 1600 lei, pretul unui senzor la filtrul de particule intre 500 lei si 1500 lei.sunt 3 senzori, ei se distrug din cauza temperaturii.

Daca ti a picat partea de injectie, second costa intre 700 si 1000 euro, nou 4500 euro.

Fa o diagnoza, dar la reprezentanta, si cel care interpreteaza sa fie unu pregatit, nu magazioner sau muncitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac diagnoza. Acum merge perfect consum normal teava esapament curata, trage normal. Lampa MIL este singura aprinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulumesc pentru sfat , din pacate sunt la 250 km de casa si nu am nici scule la mine. Sper sa ma tina pana acasa ... acum se comporta normal . La capitolul injectoare defectul se poate manifesta cu intermitenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trecut prin asta...mi se  aprindea spirala..apoi  nu mai puteam trece de 2 mi rotatii...  cand opream motorul si porneam  nu se mai aprinde pt o perioada! apoi iar se aprindea! problema EGR.UL...l.am inlocuit si acum totul este   ca si nou! masina merge mult mai bine ca inainte dupa inlocuirea lui! multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!