Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Ce am găsit eu, era identic ca diametru interior/exterior și doar la lățime avea problema menționată. Eventual mai caut, poate o să găsesc unul identic în întregime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vb de egr ..

In urma cu 2 ani si 40k km scursi.. montat egr eftin  de pe ebay.. cam 600 lei pe un Leon de 1.6.

Functioneaza perfect si masina are peste 300k km. Face mult oras.

Deci .. cum tii norocul si cu piesele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegii care doresc sa schimbe rulmentul , le recomand sa verifice temeinic si celalalte piese mecanice ale EGR-ului , sa fie siguri ca nu doar rulmentul este cel cu problema . 

In filmul de mai jos este propiul EGR , la care am constatat multiple probleme , nu numai rulmentul , chiar si bratul "coasa" de la rulment freca pe tija rulmentului ( de la uzura in timp) , valva de vacum era blocata partial si clapeta interna era aproape de tot blocata la miscare ( am deblocato manual) , nu numai asta , nu mai inchidea complet , era buza valvei uzate 

Al meu a cedat la ~90.000km  din care ultimii ~30.000 au fost cu Soft Dieselgate. 

Constatarea finala  :  au fost cauze multiple asa cum se vede si in film , numai ca la mine schimbarea acestuia a fost facuta la putine zile de la prima eroare aparuta asa ca nu s-a rupt si rotita zimtata a motorasului , aceasta se rupe dupa o perioada de mers cu valve/clapete blocate sau semiblocate. 

 

 

 

Chiar daca eu personal nu recomand alt egr decat OE , consider ca orice EGR de orice marca este mai bun decat un EGR "curatat" sau reconditionat.  Sunt mai multe puncte in care acesta cedeaza si nu pentru toate exista o solutie .  Reconditionarea poate sa fie o solutie temporara. 

 

E o vorba ..... "Lucrurile cele mai ieftine ne costa cel mai mult"  Egr-ul este una din piesele  care se incadreaza perfect in zicala asta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Corect. Până la urmă la aceeași concluzie am ajuns și eu. Dacă ar fi mai simplu de demontat/montat, ar merita să i se dea mai multe șanse unui EGR defect, dar, la cât e de muncă, am optat pt unul nou. Am cumpărat un EGR Hitachi, l-am montat și totul e in parametri. Totuși, nu reușesc să îi fac adaptarea, "setarea inițială". Pe CAYB-ul meu am protocolul UDS și nu e disponibilă partea de Measuring Blocks, iar în "Basic settings", când incerc să îi fac adaptarea, primesc mesajul "Not running|tbd" (de culoare verde fiind acest mesaj), motorul se turează la 1500rpm, dar rămâne turat și altceva nu se mai întâmplă. Am încercat cu motorul cald/rece, motor pornit/oprit, etc. Are cineva idee de ce nu pot face adaptarea? 

 

Modificat de FabAleSko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa patesc si eu pe un polo, CAYB, tot egr de la HITACHI. L am luat de pe AutoDoc cu aprox 870lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie adaptare. Eu am schimbat original în martie și totul s fost și este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, @EEXCALADE. O să caut pe cineva cu VCDS original sau cu ceva mai serios decât clona mea... 🙈

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu dam informatii false sau incomplete va rog , conform proceduri VW / Elsawin necesita adaptare la demontare/montare indiferent de marca EGR-ului.   Nu este ok lasat fara adaptare ,  pentru ca vechea pozitie a clapetelor  EGR-ului  uzat nu corespund cu noua pozitie a clapetelor celui nou.  Ma refer la cursele complete capat/capat.  

 

 

Adaptarea se face doar folosind interfata originala pentru garantarea succesului operatiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge bine cu Obdeleven. Nu da gres.

Conteaza si calitatea egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am si eu aceasta eroare 7343 - EGR Sensor 2, pe o Jetta 2013, motor 1.6 TDI. Ma poate ajuta cineva cu o idee, daca trebuie sa inlocuiesc modulul EGR sau daca se poate repara/schimba acest senzor. Va multumesc anticipat!

51249664-5091-488F-BDF8-59F131D5BD9D.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.10.2020 at 14:16, radupas a scris:

 

salut, s-a rezolvat problema de mai sus, am aceleasi simptome.

 

Problema cu gazele iarna? Nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema schimbat al doilea EGR,primul la 219k in 2016 marca SIDAT,acum la 290k m-am decis sa pun original ( au mai scazut preturile)sper sa nu mai am probleme :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna baieti , a venit si randul meu sa schimb EGR-ul la Golful VI ,2012, al fiului meu , motorizare 2.0tdi CFFB,140cai o sa iau OE VW,dar va rog un mic ajutor cu codurile la toate garniturile, surub banjo si oringuri ce trebuie schimbate...va multumesc anticipat.edy...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu EGR la 1.6 CAYC si mi se prelinge ulei pe la conductele de ulei care intra in turbo. As vrea sa schimb garnitura dar nu gasesc de unde sa o cumpăr. Ma ajuta cineva cu un cod de piesa, pls. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit codul pana la urma, 03L145757H.

Poate mai are cineva nevoie de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile garniturilor sint chiar in acest topic:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şoimu' Patriei

Salut! O părere despre această eroare, vă rog?

Mulțumesc anticipat!

 

OBDeleven data log

Date: 2021-01-26 07:54

    VIN: WVWZZZ1KZDW046957
    Car: Volkswagen Golf
    Year: 2013
    Body type: 5-dr hatchback
    Engine: CAYC
    Mileage: 200890 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    System description: 1,6l R4 CR td
    Software number: 03L906023MM
    Software version: 9639
    Hardware number: 03L907425C
    Hardware version: H43
    Serial number: 00000000000000
    ODX name: EV_ECM16TDI02103L906023MM
    ODX version: 003008
    Long coding: 08114014032401080000

    Trouble codes:
        P046C00 - EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance
            static

                Date: 2097-12-18 06:57:55
                Mileage: 200892 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 255
                Engine speed: 2943.50 1/min
                Normed load value: 51.8 %
                Vehicle speed: 25 km/h
                Coolant temperature: 39 °C
                Intake air temperature: 11 °C
                Ambient air pressure: 980 mbar
                Voltage terminal 30: 14.682 V
                Dynamic environmental data: 20962820A7FF48209800003919E6FE39E8008E20B6009120B7033339E70E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt egr.

Problema de la senzor de pozitie.

Poti incerca remedierea, dar demontare/montarea egr e anevoioasa si rezultatul relativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, mi-a aparut in bordul masinii din semnatura, Skoda Octavia 1.6 TDI CAYC, eroarea P0401 00 [175] - Insufficient Flow, MILL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear. Am sters eroarea si dupa aproximativ 100 km, aparea din nou.

 

Am mers vreo 300 km de cand s-a aprins prima data si nu am avut nici o problema sesizabila, cu exceptia consumului crescut cam cu 0.5 - 1 litru/100 km si martorul motor aprins, insa fara a intra in limp mode sau alte limitari.

 

M-am programat la reprezenta, inlocuit EGR vechi si toate garniturile, surub, etc.. cu piese noi (supapa EGR 03L131512DQ, garnitura cutie 03L145757H, surub tabular WHT003496 si set garnituri ETTM0010), pret final aproape 2700 lei. EGR-ul vechi avea bratul "coasa" de la rulment - blocat si pierdeam antigel.

 

Dupa ce am plecat de la reprezentanta si am mers vreo 20 de km mi s-a aprins din nou martorul motor, cu exact aceeasi eroare de dinainte, P0401 00 [175] - Insufficient Flow, MILL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear.

 

Masina a ramas acolo pana maine, iar ca rezolvare mi s-a spus ca este necesar sa se verifice tubulatura de depuneri (o teava care vine de la EGR la o clapeta pozitionata in fata motorului, la vedere), iar daca nu aceasta este problema urmatoarea varianta ar fi doar update-ul de soft motor la varianta Dieselgate.

Este normal sa se intample acest lucru dupa inlocuirea EGR? Nu trebuiau sa faca acest lucru la momentul inlocurii EGR?

 

Consilierul de service m-a sfatuit ca ar fi in regula sa fac update-ul (am ultima versiune de soft inainte de dieselgate), deoarece voi scapa si de rontaitul injectoarelor (prin microadaptarea injectoarelor) si din experienta lui, spune ca nu au fost multe masini (cele cu 1.6 tdi cay) cu probleme, dupa update, tinand cont ca egr este nou.

 

Stiind problemele pe care le-au avut unii colegi cu aceasta versiune de soft, ce parere aveti cu update-ul?

 

PS: Masina are aproape 300.000 km, iar dpf-ul functioneaza normal, cu aprox. 92g de oil ash.

 

 

 

Modificat de getodacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!