Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Sal !Jimy ? nu ai fost atent pe loc ai trepidatii ,sau fluctuatii a motorului?

La masina mea asa sa manifestat, iar un nene de la reprezentanta VW mi-a recomandat sa fac un drum pe autostrada , in treapta a4a, undeva la 2500 de turatii.Indeia este ca in filtru de particule se aduna motorina nearsa ,cenusa, si la mers constant in treapta a 4 a sa nu sara de 2500 de ture , se incalzeste filtrul de particule si arde toata cenusa si il curata.

In mod normal nu ar trebui sa ajungi sa se aprinda becul in bord , masina da niste semnale ,pana sa se aprinda bordul.

Eu am 2.00 cu 140 cp, si nu este o masina de oras , trebuie scoasa la 2 saptamani pe autostrada si facuta treaba de mai sus, daca mergi foarte des in oras.. Motorul Common Rail este destept si cand simte ca este o problema incepe singur regenerarea filtrului, si cand isi face singur regenerarea nu trebuie oprit motorul.Regenerarea se manifesta prin turatie ridicata (1200),si fluctuatii ,de zici ca se opreste motorul , si iti porneste ventilatorul,pentru ca motorul se incalzeste foarte tare sa isi faca el treaba .

 

Am scos-o ieri pe autostrada dar nu mult cam 8Km turata la 2.800 de turatii intr-a patra. Dimineata beculetul cu robientul era acolo, am mers in oras, tot asa merg cu ea destul de turata, schimb acum pe la 3.000 de turatii vitezele si acum pe dupa-amiaza s-a stins beculetul. Dar apoi a trebuit sa merg pana la un magazin prin oras si dupa ce am stat prin trafic iar s-a aprins. 

Cand m-am intors acasa iar am scos-o pe autostrada si am mers pe la 2.800 -3.000 de turatii intr-a patra cam 20Km si beculetul cu pricina cel cu robinetul galben e tot acolo.

 

Trepidatii am simtit foarte putine, sau chiar deloc. Am oprit radio-ul si ascultam, aproape de loc, e greu de spus pentru ca daca trepideaza este foarte putin, nesesizabil....

 

Dupa ce am citit thread-ul cu problemele la EGR sunt aproape convins ca nu e EGR-ul la mine, masina trage foarte bine, ajunge la 3-4.000 de turatii fara nici o problema...

 

De abia astept sa pun VAG COM-ul pe ea, cam mor de curiozitate... si acum ma roade.. parca se joaca beculetul ala asa cu mine cum vrea el...

 

As zice ca se stinge mai mult daca merg cu ea in viteze mici si accelerez rapid fata de mers cu ea la o viteza constanta la drum lung... 

 

E vreo problema daca merg cu ea turata la 3.000 de turatii? sa zicem 50Km intr-a patra?

 

To be continued...

 

Acum ii pun motorina numai de la Shell...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba furnizorul de carburant.

La vechea masina (logan 1.6 MPI) alimentam de la Petrom/OMV si prin anul 3 mi s-a aprins robinetul in bord. Am fost la reprezentanta verificat cu testerul si mi s-a spus ca este o "eroare" pe catalizator cauzata de ceva detonatii aiurea, si ca n-au ce sa-i faca. Sa merg asa ca nu-i nici o problema.

La fel, daca mergeam mai tare cu ea robinetul se stingea.

Nu mai stiu din ce motive am inceput sa alimentez de la rompetrol. Problema a disparut.

Nu zic ca o sa se rezolve 100%... dar ce ai de pierdut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au schimbat EGR -ul a fost necesara demontarea intregii punti fata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se poate demonta cu prelungitoare,  dar nu stiu ce fel au montat la loc sau de ce au tras ca scapa atigel/ulei iar cand ajunge la 90 grade intra fum in habitaclu. 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar trebuie indeminare, si scule potrivite, tubulare cu prelungitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr ul este in spatele motorului..ai mlt de demontat la el..eu am facuto la reprezentanta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la reprezentanta au dat jos puntea fata sau au desfacut EGR ul cum zic colegii cu prelungitoare? Asta in cazul care ai asistat la lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am asistat, nu se da jos puntea, da prelungitoare de tubulara, torx si imbus, nu va apucati acasa, doar la service cu truse complete si elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am  asistat la lucrare..din ce mia zis mecanicul  si nu  numai el..stiu ca a dat multe jos..dar nu stiu exact ce... bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura din ELSA nu prevede demontarea sub-cadrului motor, cel putin nu se mentioneaza, de regula pentru demontarea unui subansamblu se specifica toate operatiile.

procedura prevede ca trebuie dat jos si DPF poate acolo scrie ca se da jos jugul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se cer operatii aditionale se precizeaza si se face trimitere catre procedura respectiva, in documentul de mai sus nu exsta un asemenea link, am ales o platforma PQ35, poate la G6 este altfel.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pagina 3 scrie Demontaţi filtrul de particule
→ Capitolul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu egr o am si eu la passat b7 2.0 tdi...stie cineva unde s-o rezolv (cumpar) in timisoara ? Sau trebuie sa merg doar la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Vad ca nu esti primul cu 2.0 TDI care are probleme cu EGR ul. Sa inteleg ca e "boala" comuna ca si la 1.6 TDI? Nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentanta pentru a schimba EGR ul, dar e bine sa mergi la un service mai serios, cu renume, nu la coltul blocului si piesa o poti comanda la orice magazin de piese auto inclusiv reprezentanta. Cere oferte de pret in mai multe locuri pentru ca difera preturile. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, se da jos filtrul, nu poti altfel, adica mai pe romaneste, dai jos galeria de evacuare, de care este prins filtrul de particule.se desface circuitul de racire de pe egr, se desface cuplajul de la turbo, nu are rost sa detaliez, schimbati egr ul, ca nu este de joaca.

Camcas, cel mai bine, iei tu frumos trenul sau autobuzul,daca esti nesabuit si nu te gandesti la urmasii tai, aer curat stii cu ce se maninca ala? Nu conteaza cat costa il schimbi, nu ai bani, mergi cu mijloacele de transport, vw sunt masini nepoluante, de obicei romanasu stringe din buci sa ia o masina, dar problema nu este achizitionarea ci intretinerea corecta care costa, dar pe cocalarul din noi in curs de afirmare ignora acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi,,am sa vad la reprezentanta cat ma costa sau poate il comand de altundeva mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200.000 km si e gata filtrul indiferent de cum te dai, daca mergi subturat pica si sub 100.000 km.900 euro after si 2000 euro original, after este perfect, second nici vorba toti cocalarii ce vind piese, spun ca are masina de unde provine are km putini, nu riscati ca sunt tepari, nu se poate vedea starea fagurelui.

Egr ul la magazinele de piese este in jurul a 1600 lei.mai ieftin nu vei gasii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să respectați regulamentul și sa chat-uiti pe PM.

Următoarele posturi offtopic/tip chat vor fi sancționate.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ati schimbat EGR.ul si cat v-a costat? La mine a inceput sa moara motorul in mers, cand opresc la semafor, sa dea rateuri.. Am tras cu egr-ul asta de ceva vreme, acum am ajuns la ~115000 km si se pare ca nu mai poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat la reprezentant VW..dar ma costat ff mult..aici ora de lucru la  VW este 60 de euro ora..am dat pe egr plus manopera  800 euro! bafta multa..am  garantie 2 ani  PS. nu sunt in tara...

Modificat de davi_dav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inebuneste masina asta... acum beculetul e stins de ceva zile bune, si nu mai vrea sa se aprinda. Acum doua saptamani la fiecare doua zile se aprindea si stingea....

 

Acum nu mai am nici un beculet aprins la bord... nici macar nu pot sa o vand... ca nu pot sa o dau omului sa-i zic, vezi ca se mai aprinde un beculet din cand in cand...

 

Am scanat-o cu VAG COM-ul si da eroarea aceea de P0401 Insufficient air flow....

 

Am mers un pic mai mult pe autostrada acum o saptamana cam 100Km... sa fi fost asta norocul meu?... sau poate s-a regenerat DPF-ul... dar daca era de la DPF sau de la funinginea aceea din DPF (soot), atunci de ce sa dea eroarea asta cu P0401 Insufficient air flow, trebuia sa zica ca e DPF-ul sau nivelul de funingine (scuze daca nu e termenul bun "funingine"...  am incercat sa-l traduc din engleza "soot") sunt problematice...

 

Mersi

Modificat de jimmyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am urmatoarea problema. Detin un G6 2010, 1,6 tdi, 172k km la bord. Aprox. acum o luna mi s-a aprins spirala. Am oprit, am repornit si s-a stins. La al 3-lea drum s-a aprins din nou, am procedat la fel si s-a stins. Am mers la tester fara sa fie aprins martorul aprins si nu mi-a dat nimic. O saptamana mai tarziu s-a reaprins, si am mers urgent la tester cu el aprins. Eroarea: EGR. Reuseste si sterge eroarea. Nu s-a reaprins timp de o alta saptamana (Wtf in gandul meu). Mentionez in schimb ca masina mea la prima cheie din zi pornea si la 1 secunda se oprea daca nu apasam putin acceleratia. Repet era doar la prima cheie din zi indiferent ca era ora 6 dim sau 4 dupa-amiaza iar apoi pornea fara probeleme. Intre timp s-a mai reaprins, se stingea la repornire cu o frecventa de o data maxim 2 ori pe sapt. Restul colegilor de pe forum au avut si alt bec aprins impreuna cu spirala si respectiv intrarea motorului in stare de protectie cu limitarea turatiei la 2800. La mine se tureaza normal si peste 3000 si nu sesizez o modificare in puterea motorului.

Pe 30 dec la temperaturi de -10 sau cat au fost atunci masina mea nu a mai pornit. Adica pornea si se oprea. Pe 31 am mai incercat la fel o data sau de doua ori fara rezultat, temp afara fiind aprox aceeasi. Pe 1 ian nu m-am mai complicat. Pe 2 ian cand temp au crescut considerabil ajungand pe la 3-4 grade masina a pornit dar la fel cu o usoara apasare pe pedala de accel.Cand nu pornea a venit cineva cu tester si la fel nu ii dadea nimic. Becul spirala nu s-a mai aprins de atunci in bord dar astazi la 17.00 temp -7 grade masina mea nu a mai pornit. 

Nu stiu ce sa fac. Ar merge un update de soft? Ma gandesc sa ma duc si la reprezentanta dar am auzit atat de multe lucruri nasoale despre reprezentante incat nici acolo nu am incredere. Astept un sfat de la cei care au mai patit ca mine sau asemanator.

 

Sorry for the long post. I don't have a potato to give u.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi spui ce cod software ai, pot sa iti spun care e ultima varianta OEM disponibila. Un print screen pe grupul Engine e de ajuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!