Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Pentru ca suntem in UE. Nu mi se pare normal ca pentru o piesa care e recunoscuta oficial cu probleme sa nu se inlocuiasca gratuit, sau sa se faca recomandari de exploatare (daca exista asa ceva). Eu unul ma intorc la benzina, m-am cam saturat sa muncesc doar ca sa intretin o masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca mai mult in Romania se intampla asta datorita combustibillui slab si a mediului. As fi curios sa vad un forum de afara sa vedem cam la cati km se schimba EGR.

 

Se zvonea ca  japonezele se exporta mai mult in Asia si ar fi alte standarde...sau pur si simplus sunt mai seriosi, cu garantii 5-7 ani....

Si eu renunt la tedei...nici o afacere.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantie 7 ani, de motoare varza dupa 5 ani si sub 100k la asiatice, voi de marketing ati auzit?diesel e bun daca faci peste 20.000 anual, altfel nu se renteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici tu? Avand in vedere ca noile motoare pe benzina sunt din ce in ce mai slabe la capitolul fiabilitate, au volant cu masa dubla la fel ca dieselul, turbina la fel ca dieselul, egr asemenea si multe alte piese comune care iti pot creea probleme costisitoare, DAR dieselul consuma in medie cu 2% mai putin ca benzinara, adica ~ 11 lei / 100 km -> 1100 lei / 10000 km -> 2200 lei / 20000 km DOAR din economia de carburant, nu stiu cat de valabila mai este teoria ta ca nu merita decat dupa 20.000 / an ; vorbind de motoare asemanatoare ca si cmc si putere, gen 1.2 tsi vs 1.6 tdi, care din cate se vede 1.2-ul face mai multe probleme ca tdiul...eu zic ca e bine cu 500€ in buzunar la sfarsit de an si 20.000 km..asa ca hai sa vorbim ce e de vorbit, sa numai comparam mere cu pere si sa impartasim si altora vorbe vechi si din popor……

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de benzinare la asiatice, ca pica in draci, ei nu prea au traditie pe diesel. Pica tsi in draci si tfsi. 1.2 e jalnic, nu au cuplu, m am carat cu 1.4 tsi 140 cp, nu are cuplu ca a mea veci, si consuma imens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva reconditionarea EGR? Am gasit pe net aici:  http://olx.ro/oferta/supapa-egr-1-6-tdi-2-0-tdi-cr-vw-audi-skoda-seat-reconditionare-ID2nHD9.html

Daca se considera reclama, rog sa se stearga postarea.

Interesant, e bine de stiut, desi stiam ca nu se poate repara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe se pot reconditiona, dar nu stii cat te tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideea cu recondiționarea. Eu am decis să-l anulez atât din soft cat și mecanic, iar problemele au dispărut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat jos egr ul? si pe unde circula gazele, sau doar ai anulat clapeta?problemele au disparut, este doar o parere a ta , ca au disparut, inlaturarea clapetei la egr inseamna distrugerea mai rapida a filtrului de particule, dar si pe ala il poti anula, si ai rezolvat problema.

 

Un singur lucru nu inteleg eu la romani in general, de ce vrem sa parem ceea ce nu suntem, adica saraci. De ce sa cumperi o masina care nu ti o permiti, doar sa dai bine in poze pe fuckbook sau la prieteni cunostinte, gagici, masina este ca si centrala de apartament, degeaba o ai, daca nu dai drumul la ea sa te incalzesti, ca nu iti permiti sa platesti gazul si intretinerea ei.

Nu sunt de acord cu asta, cum nu sunt de acord cu masinile a8, a6, jaguar, bmw seria 7,6,5, chayenne si alte rachete cu numere de bulgaria, toate zgariate belite si cu gumele de vara tocite in plina iarna, asta intareste inca odata afirmatiile mele, cum ca romanii vor sa para ceea ce nu sunt, adica saraci. Nimeni pe lumea asta nu te obliga sa ai ceva ce nu iti permiti, si nu trebuie sa faci concurs cu nimeni, daca nu iti permiti, iei ceva mai vechi si mai modest, sau mergi cu autobuzul si tramvaiul. Nu scrie niciunde ca trebuie sa aibe toata lumea masini, un singur lucru nu gandeste lumea, masina trebuie sa polueze cat mai putin, si sa consume idem. 

Nu mi-o luati in nume de rau, dar asta este realitatea, nu trebuie sa ne plingem aici, ca este scump, ca nu stiim ce sa facem, pur si simplu, renunti la lucrul care nu ti l permiti si gata.

 

Un exemplu de om realist la care i-am deschis ochii ,este un bun prieten ce are volvo xc70, in 2008 era pe cai mari, de vreo 3 ani, este pelega, i s-a stricat masina, defapt masinile , si un focus sedan, stau in parcare la service ,ca nu este malai pentru reparatie, omul a hotarat dupa discutiile avute cu mine, lasa prietenii si cunostintele, si vinde volvo, te caci pe ea de imagine, nu esti persoana publica, asa ca a pus-o la vinzare, si v-a lua ceva mai modest. Pentru ca daca nu sunt bani, nu are rost sa te dai in spectacol ca tu esti valoros. Asa ca nu este suparare daca iei ceva mai ieftin sau mergi cu autobuzul sau bicicleta.

Modificat de mit78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mit78 nu înțeleg de ce atâta agitație. Fiecare își ia ce masina își dorește și din ce motive poftește. Eu am anulat EGRul doar din soft și din blocarea clapetei. El este încă ok dacă doresc să-l pun la loc în funcțiune insa decizia am luat-o nu pentru ca nu am avut bani să-l schimb ci pentru ca și dacă las fi schimbat nu as fi avut garantia ca ar funcțiunea decât un an. Pt mine nu este suficient.

Referitor la a cumpăra lucruri pe care nu ți le permiți doar ca sa te dai mare..tin sa precizez ca greșești. Fiecare are motivele lui pt ce își ia masina. Ca este pt lauda sau alte motive e treaba fiecăruia. Eu cel puțin am avut nevoie de o mașină mai spațioasă și mai sigura pt ca mi sa mărit familia cu un membru prețios, și nu ca sa postez la gagici poze pe moacebook. Prefer un SH în detrimentul unui Logan nou insa este o preferință personala, iar eu ca și ceilalți forumiști, incercam sa ne informam cat mai bine cum sa nu arunci cu banii când ști ca sunt și soluții alternative la diverse probleme ce apar.

Și va rog sa ma scuzați de of topic insa revin asupra problemei EGR, ce se discuta aici se discuta și pe forumurile din occident un totuși nivelul de trai este mai ridicat și șoferii își permit schimbarea piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, din pacate m-am grabit sa spun ca am probleme cu EGR fara   sa fie cazul. am ajuns la 177000 km  cu cel original din 2009 , avem un coleg care am inteles ca la schimbat dupa 200 000 km deci se poate.. rezultatu scanarii este urmatorul.. va rog opinii

 

01 - Engine electronics
03L906023AN
1,6l R4 CR td
Coding 00114016032400080000
03L906023A
H23
4881
 
EV_ECM16TDI02103L906023AN
001003
CAYC
2
Event(s) detected
9839
P020300
[40]
Cylinder 3- Injector Circuit
sporadic
 
Ambient requirements:
Standard values:
Date
(23.14.2059) 24.12.2014
Time 17:34:55
Odometer reading
176909 km
Priority
2
Malfunction frequency counter
5
Unlearning counter
255
Measured values:
Engine speed
1987.751/min
Normed load value
42.0 %
Vehicle speed
100 km/h
Coolant temperature
90 °C
Intake air temperature
10 °C
Ambient air pressure
1000 mbar
Voltage terminal 30
14.344 V
 
9772
P060600
[32]
Control unit faulty
 
sporadic
Ambient requirements:
Standard values:
Date
(25.14.2059) 26.12.2014
Time
14:09:04
Odometer reading
177204 km
Priority
2
Malfunction frequency counter
6
Unlearning counter
255
Measured values:
Engine speed
2613.001/min
Normed load value
64.3 %
Vehicle speed
132 km/h
Coolant temperature
89 °C
Intake air temperature
13 °C
Ambient air pressure
1000 mbar
Voltage terminal 30
14.569 V
Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, treburile astea ii influenteaza si pe altii ; de genu ne cumparam un cazan luat la pret de logan, il rulam 10.000 km, investim inca o data pretul masinii in reparatii ( ca deh, nu degeaba a fost ieftina nu? ) , apoi constatam ca muncim din greu doar sa o intretinem ( dar asta trebuia constientizat dinainte de momentul achizitiei, faptul ca nu ne-o permitem), o vindem si ne apucam sa o balacarim in la prieteni si neamuri ca ne-a mancat zilele, apoi vestea ajunge si la varul prietenului unchiului de-al doilea al nasului al lui Ghita care se apuca si el sa scrie pe un forum ca a auzit el ca e proasta acea masina ; si daca romanul nu face asta din snobism, de ce o face? Nu trebuia sa-ti iei logan nou, puteai sa-ti iei SH, sau opel astra G, sau ford focus, sau orice alte masini mai putin complicate ; vorbesc strict ca idee, nu ca sunt eu in masura sa-ti zic ce sa-ti iei ; fiecare face ce vrea cu banii lui, dar tuturor le-ar fi mai usor daca si-ar identifica cu adevarat nevoile si nu ar ocupa 3 locuri de parcare in oras cu un range rover ; ne luam masini cu tehnologie noua, care polueaza si consuma putin, ca sa mantzocarim EGR-ul si DPF-ul ca sa polueze cat una euro 3 si ne pacalim singuri ca am rezolvat problema, cand defapt noi suntem problema ; inteleg sa gasim solutii sa ne rezolvam problemele de genul mi s-a stricat aeroterma, cum fac sa o repar fara sa dau bordul jos? Sau sa incercam sa reparam o piese defecta in loc sa schimbam motorul si cutia cum ne indruma cei din reprezentante ; tare mi-ar placea sa se faca mai des controale de noxe si de astfel de modificari..sa vedeti atunci cum se umplu tara de loganurile alea hulitw ee toti..deja astea sunt top 3 modificari cand cumperi un diesel : anulare EGR, anulare DPF, resoftare, si da-i vere cu fum sa zburde calutii toti, ca dizelu trebuie turat sa se curete pe matze :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se intra într-o discuție fără rost și în afara topicului. Nu neg ca sunt romani care își iau cazan de fudulie. Vad zilnic foarte multi pe străzi, cum vad și foarte multi cu căruțe de Astra g, focusului și alte modele vechi de peste 10 ani care se considera zmeii șoselelor. Insa cred ca cel mai bine sa se păstreze subiectul discuției.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare are parerea lui. Eu am postat aici pentru a afla si a impartasi probleme legate de EGR. Credeti-ma ca la fel cum am avut bani sa cumpar o asemenea masina, am si sa o intretin. Ceea ce nu mi se pare corect (si cred ca multi de aici sunt de acord) e faptul ca anumite piesele pica relativ repede si asta in conditii de exploatare normala. La cate masini diesel ati auzit ca pica aceasta piesa asa des? Oricat de mult iti place o masina si oricat de multi bani ai avea sa o intretii, la un momendat te saturi. Numai in acest topic intalnesti colegi care au avut probleme de la cateva zeci de mii de km si spunetile lor cat de fiabile sunt masinile de azi. Nu vreau sa fiu inteles gresit, indiferent de ce se intampla o sa raman in grupul VW, dar o sa optez catre o motorizare mai matura care a scapat de bolile tineretii. Asa ca va doresc tuturor multi km fara probleme, in special cu EGR,  ca sa nu fim offtopic  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă  nu poţi/vrei să întreţii ca la carte o maşină, nu te obligă nimeni să o ţii.

Vinde-o şi cumpără una mai prietenoasă cu buzunarul, una pe care să ţi-o poţi permite din punct de vedere al întreţinerii şi reparaţiilor, fără să faci rabat la piese, fără să "inginereşti" (a se citi improviza) foarte mult.

Sunt de acord când vine vorba de diverse îmbunătăţiri făcute ulterior cu bun simţ (exclus instalaţiile xenon AM care "bronzează" participanţii la trafic).

 

Dacă însă îţi "asumi" o maşină "cu pretenţii", ai bunul simţ şi nu îţi bate joc de tine şi de maşină implicit. Orice înseamnă asta (înlocuire EGR, DPF, etc.).

Toată lumea trebuie să conştientozeze că o maşină nu înseamnă doar achiziţia iniţială, ci şi parte de întreţinere şi reparaţii (corecte) pe toata durata ei de funcţionare. Şi aceste costuri pot ajunge lejer către 80% din preţul de achiziţie în toată perioada.

 

Dacă ai disponbil un buget de 10,000 de euro pentru o maşină nu te arunca la una SH de 9,000 de euro. Cumpără una noua de 7,000 sau una SH de 5,000 de euro.

 

Just my two cents. :)

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal la doua marci am renuntat pana acuma: Nokia la mobile si Opel la masini, dar nu am nicio problema sa renunt si la Vw daca imi mai face multe "figuri".  In ceea ce priveste marcile japoneze am un prieten cu o Corolla din 2009 cu peste 200000 km la bord, inafara de consumabile nu a schimbat nimic pana acuma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele nu se reduc numai la SH-uri ci si la masinile noi iar marea problema de care se lovesc majoritatea e FIABILITATEA  masinilor, daca vreti putem trage linie dupa 2008, dupa ce a venit criza economia se bazeaza pe consum, in speta masinile merg cat sunt in garantie, iar dupa 1-2 ani dupa garantie incep sa pice componente majore de la motor....

Masinile vechi, fabricate cam pana in 2005 au un numar mai mare de km decat cele de dupa la aceeasi vechime. Acum spuneti ca ofera un alt confort si nu polueaza, eu ma refer strict la motor si componente importante, ca volant, turbine, pistoane....egr si dpf au aparut mai incoace. 

Am reparat masina de cate ori a fost nevoie fara ezitare ca am nevoie pt familie,  dar sa vezi ca dupa 1 an pica iar aceeasi componenta...atunci te intrebi ce rost mai are sa repari din nou?  Devine frustrant, timp pierdut prin serviceuri....etc...

Mai sunt si altele in viata care merita atentie, nu numai masina.

 

 

Ce rost are să mănânci, că oricum ţi se va face foame din nou? :)

Chiar asa, poti deveni autotrof. Pt tine obiect=fiinta, necesitate=nevoie?

 

 

@koz

Poti sa imi spui daca e un update disponibil pt urmatorul motor?

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb   Part No SW: 03L 906 023 DQ    HW: 03L 906 023 A   Component: 1,6l R4 CR td H23 8800      Revision: --H23---    Serial number: 00000000000000   Coding: 00114016032401080000   Shop #: WSC 00066 000 00087   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023DQ 003009   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DQ.rod   VCID: 78FF04F0C3830CDEA37-802D
Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rost are să mănânci, că oricum ţi se va face foame din nou? :)

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cel putin 1 corolla si 1 yaris cu motoarele facute muci in 150.000 km si japonezii dau rateuri. Vorbesc despre motorul de 1,4d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil nu contest, cand o sa posed personal o marca pot sa am o parere 100% reala, deocamdata ma pronunt doar din auzite, dar ... de aia sunt forumurile: pentru discutii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"El este încă ok dacă doresc să-l pun la loc în funcțiune insa decizia am luat-o nu pentru ca nu am avut bani să-l schimb ci pentru ca și dacă las fi schimbat nu as fi avut garantia ca ar funcțiunea decât un an. Pt mine nu este suficient. "

 

Inca mentalitatea asta nu am mai intalnit-o.....pai atunci nu are rost sa schimbi nimic pe masina ca poate toate se vor strica in viitorul apropiat,daca gandesti asa "pozitiv". :dry:

 

+1 mit78

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!