Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Se spala zona ,impecabil ,se urmareste zilnic.

Posibil sa trebuiasca inlocuite semerigurile

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu.nistor

Acum cand m-am uitat mai bine, am vazut ca este si pe langa capacul de la ulei, nu e doar la injectoare. Am sa curat toata zona si sa urmaresc exact unde este problema. Multumesc!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă și schimbă oring-urile, s-ar putea să fie motorină. Ulei mai puțin probabil. Șaibele de foc oricum le schimbă când înlocuiesc oring-urle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,ma ajuta cineva, modelul asta de injector se repara?

octavia 3 1.6 tdi cod motor chla.

injectoarele sunt bosch.

am sunat la express diesel pe sos alexandriei si mi au zis ca nu se reconditioneaza modelul asta de injector,doar se schimba reconditionat de fabrica sau nou.

in schimb la tds service pantelimon si mai e un service pe valea lunga,mi au zis ca se reconditioneaza.

as vrea o parere obiectiva,sa nu merg sa mi le dea jos sa mi ia banii si sa nu rezolv nimic.

IMG_20200414_101030.jpg

IMG_20200414_101044.jpg

IMG_20200414_101112.jpg

IMG_20200414_101144.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, ce parametri ar trebui sa urmaresc cu vcds la un 1.6tdi ? As vrea sa fac un log sa vad care ar fi problema. Aceasta se manifesta la pornire prin mers neregluat si pana se incalzeste motorul, la accelerare usoare in gol are o intrerupere (in timp ce urca turatiile, fac o mica intrerupere dupa care contiuna sa urce), iar la cald cunoscuta problema de mers neregulat care dispare cand pornesc A\C. Temperatura, corectii injectoare... altele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensatiile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste screenuri in ideea ca este mai greu de deschis fisierul cu extensia .CSV. 

Va multumesc.

13.11.19.png

23.04.20.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se deschid greu fişierele, dar probabil că nu ai primit răspuns pentru că nu sunt prea elocvente logurile tale. Adică ar fi bine să faci un log în condiţiile în care se manifestă problemele (adică la rece şi în mers unde ziceai că apar problemele) şi pe lângă compensaţiile de la injectoare selectează şi turaţia motorului ca să vedem dacă este vreo coincidenţă între fluctuaţiile de turaţie şi valorile compensaţiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele doua loguri, este motorul cald, in primul log se vede si turatia.

Am sa fac si la pornire un log sa se vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/22/2020 at 11:34 PM, CRiCU90 said:

Aceasta se manifesta la pornire prin mers neregluat si pana se incalzeste motorul, la accelerare usoare in gol are o intrerupere (in timp ce urca turatiile, fac o mica intrerupere dupa care contiuna sa urce)

Observ că ai o problemă cu motorul rece, deci aici trebuie un log pe loc şi continuat în mers

On 4/22/2020 at 11:34 PM, CRiCU90 said:

iar la cald cunoscuta problema de mers neregulat care dispare cand pornesc A\C.

Iar la problema asta un log cu motorul cald în condiţiile în care merge neregulat în care să porneşti şi AC ca să vedem după stabilizarea turaţiei dacă se modifică compensaţiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac maine exact cum mi ai spus. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,o parere despre valorile facute in banc?

IMG_20200425_104316.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu logurile facute astazi, si cel din noiembrie anul trecut. Din ce se vede, in noiembrie era o problema mai mare la inj.3 iar acum a trecut la inj.4... Ma poate ajuta cineva cu niste pareri in legatura cu aceste loguri?? 

Multumesc!!

Aici aveti un site unde se pot citi fisierele .csv din loguri. Iar in dreapta jos se poate bifa sa se vada valorile in tabel.

https://kiksu.net/vcds-graph/

LOG-25.04.20.Motor cald..CSV LOG-25.04.20.Accelerare in gol.CSV LOG-25.04.20.Pornire.CSV LOG.13.11.19.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu a patit nimeni ca masina sa nu aiba vlaga mai deloc la plecare de pe loc ?? In ultima vreme ( de cand am schimbat egr si volant, cel putin asa am observat) ca la plecarea de pe loc, daca nu ajut cu acceleratie moare motorul, are momente cand pur si simplu moare motorul, e enervant din cale afara. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi? Pana se incalzeste masina, stand pe loc, daca turez motorul usor, are o intrerupere pe la 1400 ture dupa care urca mai departe... se intampla doar la turari usoare. Sa fie sughitatul acesta problema si la plecarea de pe loc ?

Va multumesc !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este original. Este unul AM. 

Partea cu motorul anemic o aveam și înainte de a schimba egr(poate nu așa pronunțată), doar asta cu întreruperea am observato după schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vb astăzi și la Buzau- Mărăcineni si în Bucuresti - Valea Lunga.

Ma ingrijorase o corectie de 1.2 la injectorul 3. E vorba de un CAYB 1.6tdi 90cp.

Ambii mi-au spus urmatorul lucru: masina merge ok, trage, nu trepideaza etc? Da

Atunci las-o în pace, nu te lua după vcsd, injectoarele se testează pe banc

Doar toate 4 se recondiționeza

La Buzău demontat de pe masina, recondiționat, coduri etc 2000 lei

În Bucuresti doar recondiționat fara alte operațiuni 1800

Ambii mi s-au părut serioși, puteau sa zică, vino acum ca e nasol.

Au spus ca simplul test cu Vcsd, fara simptome, nu e relevant

Dacă cedează unul singur cred ca mai ok e un injector nou VDO la 13 mil

 

Modificat de pokemonu76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la BZ te si intampina cu vorbe deosebite daca spui de ce ai ajuns sa reconditionezi ... "aaaa voi astia cu interfete!!!!"

La ei daca n-a murit...merge....

Mai mult, in topicul lor de reclama de aici de pe forum spun ca nu repara injectoare 1.6 CR, iar din cate stiu situatia nu s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, flavius1611 a scris:

@pokemonu76ce masina ai?

Skoda Fabia 1.6tdi 90cp CAYB 2012, 76.000km

8 minute în urmă, Dolfin a scris:

Cei de la BZ te si intampina cu vorbe deosebite daca spui de ce ai ajuns sa reconditionezi ... "aaaa voi astia cu interfete!!!!"

La ei daca n-a murit...merge....

Mai mult, in topicul lor de reclama de aici de pe forum spun ca nu repara injectoare 1.6 CR, iar din cate stiu situatia nu s-a schimbat.

Au pe site reparații injectoare CR Siemens vdo 1.6 cayc, fac și cayb și caya

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, eu n-as baga mana in foc...de asemenea n-as reconditiona, asa cum consideri si tu ca unul nou este mai sigur.

Tot acolo mai spun unor clienti sa puna ulei hidraulic in rezervorul de motorina pentru ca-si vor da drumul injectoarele, dar la cele piezo problema este in partea electrica nu la partea mecanica de injectie, deci poate metoda cumva merge la modelele vechi de injectoare, nu la cele noi.

Imi par cumva "out of focus" cu tehnologia noua.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu ,in ce consta reconditionarea? au schimbat partea mecanica/electrica,elementul piezzo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aș spune că adevărul este undeva la mijloc. Într-adevăr, partea piezo este de vină în majoritatea cazurilor, dar poate fi influențată defecțiunea și corecția de mizeria acumulată în partea mecanică. Cineva mai sus a spus că a folosit o soluție de curățat injectoare și a scos mizerie. Curățarea injectoarelor pe banc și reglarea lor, atât timp cât electronica este bună, nu poate decât să aducă beneficii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, pokemonu76 a scris:

Am vb astăzi și la Buzau- Mărăcineni si în Bucuresti - Valea Lunga.

Ma ingrijorase o corectie de 1.2 la injectorul 3. E vorba de un CAYB 1.6tdi 90cp.

Ambii mi-au spus urmatorul lucru: masina merge ok, trage, nu trepideaza etc? Da

Atunci las-o în pace, nu te lua după vcsd, injectoarele se testează pe banc

Doar toate 4 se recondiționeza

La Buzău demontat de pe masina, recondiționat, coduri etc 2000 lei

În Bucuresti doar recondiționat fara alte operațiuni 1800

Ambii mi s-au părut serioși, puteau sa zică, vino acum ca e nasol.

Au spus ca simplul test cu Vcsd, fara simptome, nu e relevant

Dacă cedează unul singur cred ca mai ok e un injector nou VDO la 13 mil

 

2000lei toate 4 inj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!