Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

sebastian stefan
10 hours ago, vwmkv said:

9050, e cea de fabrica.

Ultima inainte de dieselgate e 9971. Am si eu pe CAYC.

 

pai daca 9050 e cea din fabrica eu ce soft am?  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H13 5689

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ce SW si HW ai la ECU, daca e CAYC nu inseamna ca toate au acelasi ECU. Pe modelul lui, aia e prima versiune pe codul care l-a dat. Mai sunt variante de soft care transforma codul SW al ECU dupa update, posibil inainte sa fi avut alta terminatie, daca masina a primit update-uri de soft de cand a fost cumparata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am facut testul cu mufa scoasa de la senzor temperatura motorina.

Rontaitul este acelasi..pe langa s-a aprins spira si a taiat puterea.

Ce sa inteleg?

Dimineata si-a facut regenerare cu un tremur pronuntat al motorului si parca se ineca la mers bara la bara..mergea in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minute în urmă, dragosh84 a scris:

Tocmai ce am facut testul cu mufa scoasa de la senzor temperatura motorina.

Rontaitul este acelasi..pe langa s-a aprins spira si a taiat puterea.

Ce sa inteleg?...

Iata ce sa intelegi!

On 09.10.2019 at 10:25, Dolfin a scris:

Temperatura combustibilului are rol in calculul cantitatii de motorina pe ciclu injectie, mai ales momentul si durata injectiei (principale si secundare), de aici si modificarea de tonalitate a motorului.

Scoaterea senzorului de temperatura n-ar avea nici o logica in diagnosticarea functionarii unui motor (da eroare pe VCDS), pentru ca in lipsa acestei informatii ECU va folosi o valoare standard conservatoare a temperaturii (pentru a nu apare fenomenul de knocking) si probabil reduce performantele generale ale motorului... deci ce aflam util daca scoatem senzorul din circuit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
8 hours ago, vwmkv said:

Pai vezi ce SW si HW ai la ECU, daca e CAYC nu inseamna ca toate au acelasi ECU. Pe modelul lui, aia e prima versiune pe codul care l-a dat. Mai sunt variante de soft care transforma codul SW al ECU dupa update, posibil inainte sa fi avut alta terminatie, daca masina a primit update-uri de soft de cand a fost cumparata.

Address 01: Engine (J623-CAYB)       Labels:. 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 D    HW: 03L 906 023 D
   Component: 1,6l R4 CR td H13 5689  
   Revision: --------    Serial number:               
   Coding: 00114014000400080000
   Shop #: WSC 124697 483 00190
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023D 001005
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AH_001.rod
   VCID: 2757A54E5EED127C79-8072 

care e versiunea de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5689, e cea de fabrica la tine. De atunci, ai urmatoarele update-uri:

FL_03L906023D
5689
6908
8867
9421
9970
9971
9972 - dieselgate
9978 - dieselgate
9979 - dieselgate

VW recomanda ca aceste update-uri sa fie facute dupa seria de sasiu, nu dupa ureche. In functie de uzura/lotul/anul componentelor, probabil rezultatele nu sunt aceleasi pe toate masinile, dupa update.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce versiune de software am?

IMG_20191016_190527.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselgate clar. 
scapa de el pana nu începi cu egr, injectoare, dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian_nicolae

va salut, o problema asemanatoare a fost deoperita pe motorul de 1.6 TDI de pe un golf plus din 2011 - span in filtrul de combustibil. Dupa verificari, s-a constatat ca toate injectoarele sunt afectate si trebuie reconditionate + toata instalatia de alimentare cu combustibil curatata. Totusi, mi s-a subliniat faptul ca problema nu origineaza de la pompa de inalta presiune - a fost verificata si aceasta - concluzia fiind ca in fapt cauza ramane doar pompa electrica din rezervor (aceasta urmeaza sa fie inlocuita). Exista cea mai mica posibilitate ca acel span sa fie de acolo? Mie imi pare greu de crezut..

Cum nu am cunostinte de specialitate, m-am gandit sa intreb daca ati mai auzit de o asemenea situatie si daca intr-adevar acea pompa poate sa genereze acel span care a ajuns pana la injectoare. Multumesc anticipat !

 

filtru.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara mari cunostinte mecanice, daca sursa generatoare de span se afla inainte de filtrul de combustibil, nu ar trebui sa ajunga nimic la injectoare care sa le poata afecta. Vorbim totusi de un filtru de 2 microni .... Poate doar la schimbarea acestuia sa intre contaminanti... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Daca era pompa din rezervor impuritatile se opreau in filtru si nu contaminau injectoarele.Problema cunoscuta e pompa de inalta presiune care e dupa filtru.Iar in filtru spanul ajunge prin retur in rezervor si apoi in tot sistemul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/17/2019 at 8:29 PM, florin r. said:

Am sunat eu.

Omul spune ca le poate rezolva din soft,are numai scule originale,cand i-am spus ca sunt din bucuresti ,m-a intrebat daca am vreo clona de vcds si zice sa-i transfer 350 lei si imi da procedura.

Buna afacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura se numeste  Adaptarea la cantitatea minima injectata si o gasesti in Basic settings.

Nu dati banii aiurea ,gasiti toate informatiile pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce inteleg eu.ar trebui sa schimb injectorul 1 si injectorul 3.

Am dreptate?

 

Motor cald,apa la 90 grade

Injector 1      -1,1677 mg/stroke

Injector 2      0,3093 mg/stroke

Injector 3      -0,0456 mg/stroke

Injector 4      0,8758 mg/stroke

Mentionez ca la rece nu bat deloc,rontaiala incepe pe la 70 grade,bate atat la mers subturat unde se aude foarte tare cat si in sarcina dar un zgomot mai redus..motorul parca merge inecat..

Din care parte a masinii incepe numaratoarea injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as schimba niciunul, mi se par in regula. Daca nu intrerupe, nu fluctueaza turatia, de ce sa le schimbi?

Eu am unul care urca pe la 1.4 -1.8,dar nu mereu, de doi ani. De atunci am in portbagaj un injector nou. Sper sa mai stea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
8 hours ago, dragosh84 said:

Din ce inteleg eu.ar trebui sa schimb injectorul 1 si injectorul 3.

Am dreptate?

 

Motor cald,apa la 90 grade

Injector 1      -1,1677 mg/stroke

Injector 2      0,3093 mg/stroke

Injector 3      -0,0456 mg/stroke

Injector 4      0,8758 mg/stroke

Mentionez ca la rece nu bat deloc,rontaiala incepe pe la 70 grade,bate atat la mers subturat unde se aude foarte tare cat si in sarcina dar un zgomot mai redus..motorul parca merge inecat..

Din care parte a masinii incepe numaratoarea injectoarelor?

Valorile nu sunt de speriat.Numerotarea incepe de la stanga la dreapta.Poti incerca o reconditionare  pentru a scapa de ronatit.Eu am  cam 25 000 km  de la reconditonare si un an de cand am scapat de rontaitul ala agasant.Sper sa nu-l mai aud vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu le-as schimba..financiar vorbind.

La rece,fluctueaza relantiul cca 1 min,la regenerare tremura motorul,iar in mers,in orice plaja de turatii are un tacanit,separat de rontaiala la mers subturat si parca merge inecat motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face si la mine, fluctuatii la pornire, in regenerare smanceste un pic la schimbarea vitezelor (cand sunt turatii mici), motorul parca nu are putere la plecarea de pe loc cateodata, daca nu acelerez putin moare motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/18/2019 at 4:23 PM, dionescux said:

Vorbim totusi de un filtru de 2 microni .... 

Gasim o sursa ca acel filtru e de 2 microni? eu stiu ca altii monteaza filtre suplimentare de 2 microni, deci cel din fabrica e mult mai"larg"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian_nicolae
On 10/18/2019 at 4:23 PM, dionescux said:

Fara mari cunostinte mecanice, daca sursa generatoare de span se afla inainte de filtrul de combustibil, nu ar trebui sa ajunga nimic la injectoare care sa le poata afecta. Vorbim totusi de un filtru de 2 microni .... Poate doar la schimbarea acestuia sa intre contaminanti... 

 

multumesc pentru raspunsuri. pana la urma au fost reconditionate toate injectoarele si schimbata pompa din rezervor. deocamdata acel tacanit la turatii mici, mai ales la urcare si la rece, a disparut- ramane intrebarea totusi daca am tratat cauza sau doar efectul. Mi s-a mai spus ca pompa de inalta este Siemens, cele Bosch fiind recunoscute cu probleme - din ce stiti, asa o fi? E posibil ca pe acest motor (an fabricatie 2010, CAYC) sa fie intr-adevar pompa CP3?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric nu! e o prostie sa crezi ca poti avea pompa bosch pe sistem siemens.

-in legatura cu anuntul de pe olx eu as incadra fapta la abuz de incredere si inselaciune.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stricat cuiva vreun injector model nou, cu „S” la urmă?

03L130277S sau A2C9626040080

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am achizitionat 4 buc,noi.

La reprezentanta nu se poate fara update la dieselgate,la service-uri,pe unde am intrebat,ei doar scot pe cele vechi si le pun pe cele noi fara curatare,etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vrei să zici .. downgrade dieselgate.

Cauta meseriași care fac tuning..  Asa rezolvi.

Injectoarele se pot si reconditiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!