Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Buna seara.

Si eu pe aici cerand sfaturi..din tot topicul asta chiar nu imi dau seama ce am de facut..

Detin un golf 6 1.6tdi 105 cp.

Rontaie intr-o veselie.

La rece ,dimineata,fluctueaza un pic relantiul cateva secunde dar rontaitul nu se aude pana ajunge apa la 70-80 grade,dupa,incepe concertul.

Faza este ca nici motorul nu merge cum trebuie,parca ar merge in 3 pistoane jumate ?

sa le reconditionez..sa fac calibrare..sa cumpar noi..habar am ce trebuie sa fac.

mentionez ca am masina de 2 sapt luata de la firma pentru care lucrez..230 000 km,un singur proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa la senzor temp motorina ?

Vezi cum se comporta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan e pe dreapta..asteapta numerele..imi poti pune o poza ceva cu locatia mufei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra pompei de inalte ai acest senzor pe furtunul de retur motorina. E o mufa mica cu 2 pini.. negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam,maine fac treaba asta..

Ce am observat,am folosit-o o zi la serviciu,prin oras,de dimineata pana seara.

Am.observat ca sunt momente in care clantanitul acesta dispare si cate o jumatate de ora,dupa reapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Influenteaza mult temp combustibilului si loudul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,multumesc de raspuns.

Fac o proba maine cu mufa scoasa si te tin la curent.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura combustibilului are rol in calculul cantitatii de motorina pe ciclu injectie, mai ales momentul si durata injectiei (principale si secundare), de aici si modificarea de tonalitate a motorului.

Scoaterea senzorului de temperatura n-ar avea nici o logica in diagnosticarea functionarii unui motor (da eroare pe VCDS), pentru ca in lipsa acestei informatii ECU va folosi o valoare standard conservatoare a temperaturii (pentru a nu apare fenomenul de knocking) si probabil reduce performantele generale ale motorului... deci ce aflam util daca scoatem senzorul din circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aflam ca .. daca ecu mareste  cant de motorina inj injectia sch sunetul. Asta inseamna uzura injectoare.. parte mecanica. 

Sau.. un combustibil mai rece unge mai bine inj si nu rontaie.. iar uzura mecanica.

Daca in momentele cand apare postinjectia.. dispare rontaitul.. tot uzura injectoare este.

La tipul asta de injectoare cam toate drumurile duc la inlocuirea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o mare rugaminte la voi.

Ieri ma mancat undeva si am intrat cu vcds pe masina mea jetta 1.6, 2011 si am apasat butonul activare deviatie injectie minima si am lasato 1 min 2 si am dat stop.

Mentionez ca masina mea functiona foarte bine inainte si acum motorul face un zgomot foarte mare pe la 2100 rotatii mai precis bat injectoarele si consumul a crescut

Ce sa fac in situatia asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Dupa ce vei parcurge aproximativ 100km ,incercand cat mai mult sa folosesti frana de motor,injectoarele vor autoadapta  cantitate de combustibil injectata,si ar trebui sa dispara  simptomele descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai repede de 100km.

Incearca sa faci frana de motor cat de mult.Accelereaza in asa fel sa eviti cat de mult detonatiile.

O varianta este sa faci procedura pana la capat.

Poate dura intre 12 si 30 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva informatii.

Nu am mai scos mufa la senzorul de temperatura,am pus un vcds si am.urmatoarele valori.

Motor rece ,pornit de cca 2 min

Injector 1     -1,1889 mg/stroke

Injector 2     0,8494 mg/stroke

Injector 3     -1,7456 mg/stroke

Injector 4      2,6223 mg/stroke

 

 

Motor cald,apa la 90 grade

Injector 1      -1,1677 mg/stroke

Injector 2      0,3093 mg/stroke

Injector 3      -0,0456 mg/stroke

Injector 4      0,8758 mg/stroke.

 

Ce parere aveti?

Sunt toate de inlocuit?

Mentionez ca la rece nu bat deloc,rontaiala incepe pe la 70 grade,bate atat la mers subturat unde se aude foarte tare cat si in sarcina dar un zgomot mai redus..motorul parca merge inecat...nu stiu cum sa explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9050, e cea de fabrica.

Ultima inainte de dieselgate e 9971. Am si eu pe CAYC.

 

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca da, cu versiunea asta de soft am regenerari pe extraurban si la 980km. Iar la mers bara la bara se comporta altfel masina fata de versiunea precedenta, in sensul ca nu are plecari asa de violente, pare putin mai bine optimizata la turatii mici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta în cazul în care el s-a referit la ultima versiune de software pre-dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer...as pune orice versiune..doar sa scap de rontaitul asta enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si motorina, cu MaxxMotion de la OMV nu e asa galagios motoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu softul dieselgate este super mașina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit la 9971, care este ultimul pre-dieselgate si pe care il am de cca. 1 an pe masina. Regenerari putin mai rare pe extraurban, consum cam la fel, comportament mai bun la mers bara la bara. In rest, din ce am citit pe internet, e ceva mai prietenos cu EGR-ul. N-am avut soft dieselgate pe masina ca sa ma pot pronunta fata de acesta.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și injectoare zgomotoase după cum spun cei cu acel soft. Una peste alta, dacă nu sunt afectate injectoarele, se merită acel soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am sesizat nicio diferenta de zgomot, insa intr-adevar, asa cum s-a mai spus, sunt foarte sensibile la motorina slaba. Eu alimentez doar cu EVO plus si desi am un injector care din cand in cand o mai ia peste 1 la corectii, am inca 40 de mii de km de atunci si inca duce. Cand o sa pice, reparam.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul dieselgate dăunează motorului care circula mai mult urban. Pică egr, dpf și inj mai repede.

singurul lucru bun este zgomotul injecției mai redus.

 

ma bucur ca a mai apărut cineva pe aici cu dist mari între regenerări. Eu nu am fost crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!