Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

E mai comod sa scrii codurile de pe fiecare injector in ecu cu vcds in noua pozitie in care se afla, poti sa faci si un update la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o procedura ceva ? Niște pași ?....??

On 18.10.2016 at 18:33, Al Bundy a scris:

Ai facut calibrarea lor cu ODIS ?

 

Ce înseamnă aceea calibrare cu ODIS? Ce e ODIS, scuze dar nu cunosc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus injectoarele la locul lor de dinainte  sa le dau jos, am băgat si 150 G  ulie 2T dinamic sprint la 35L motorina de la mol , dupa ce mi-au schimbat poziția injectoarelor la loc se simte mult mai silențioasă mașina acel tacanit îl aud acum doar cand mașina este subturata....si rar.

astept sa merg cu ea si dupa câteva zile mai scriu daca e mai bine sau nu ca înainte din ce pare e mult mult mai bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel tacanit e de la uzura injectorelor acumulata in km pe care ii are si nu ai cum sa scapi de el,  vrei sa sune ca noua?cumpara una la 0 km.

cea mai buna solutie ca sa nu se mai auda e sa dai muzica mai tare si bucurate de ea asa cum e, urata frumoasa galagioasa silentioasa etc are motor diesel nu canta ca o filarmonica da merge e ok.

-sa pui ulei 2T e o idee proasta la CR.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu înțeleg este de ce se comporta mult mai bine dupa aceasta operație cu injectoarele ?

Si folosință uleiului 2T in motorina am citit si se pare ca f mulți folosesc metoda asta tot la același motor CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-repet o idee proasta sa arzi ulei

- o sa uzezi mult mai repede DPF printre altele.

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, bob7 said:

acel tacanit e de la uzura injectorelor acumulata in km pe care ii are si nu ai cum sa scapi de el,  vrei sa sune ca noua?cumpara una la 0 km.

cea mai buna solutie ca sa nu se mai auda e sa dai muzica mai tare si bucurate de ea asa cum e, urata frumoasa galagioasa silentioasa etc are motor diesel nu canta ca o filarmonica da merge e ok.

-sa pui ulei 2T e o idee proasta la CR.

De unde ai scos treaba cu uzura injectoarelor ?

Acel tacanit mi se aude de la 13.000km, de cand am luat masina. Am fost de multe ori pe garantie cu aceasta problema si nu au stiut ce sa-i faca. Aveau informare de la fabrica ca stiu de problema, dar nu au inca rezolvare (2010). Bineinteles ca a trecut garantia si nu s-a mai facut nimic la masina, decat contra cost (n-am acceptat). Acuma am 185.000 km si acelasi zgomot este prezent. Ba chiar am pus un clip pe youtube la vremrea respectiva, cu tacanitul la relanti (ca si de tacheti) si tipicul zgomot intre 1700 si 2000 rpm. 

Vina este a injectoarelor de 2 bani, nu a uzurii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream strict la bataia injectoarelor uzate, si nu la zgomotul tehnologic.

Majoritatea celor care reclama acest zgomot au motoare cu kilometraje in jurul a 200 k sau mai mult in acest caz cred ca se poate admite ca un injector sa mai multe sa pice.   

Sa inteleg ca injectoarele " de doi bani "sunt  inca pe masina si merg?

sa ne reamintim cum a fost la BKP? 

Cat de important e cum suna daca functioneaza ?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caddy,53 mii km reali bat injectoarele la turatie mica ,problema nu tine de garantie (zice reprezentanta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bob7, injectoare care pica in draci nu ti se par de 2 bani ? Eu n-am schimbat niciunul pentru ca am grija cat mai mult posibil si incerc sa le intretin cat mai bine. Totusi, injectorul 2 (tipicul injector cu probleme) are si la mine valori ridicate, dar inca rezista. 

Eu vorbesc de tacanitul ca de tacheti (vezi mai jos) care se aude la relanti si este de la injectoare ! 

Adevarat ca eu n-am mai facut nici un update de cand a iesit din fabrica masina, dar cred ca asta e si unul din motivele pentru care inca rezista. Sincer, nu am prea mare incredere in update-urile lor. Am impresia ca mai mult strica decat imbunatatesc. (pana la urma, pe termen mediu, asta e si idea lor). 

Asculta cum imi faceau cand erau "noi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna prost in film ale tale, dar asta nu inseamna ca pica pe capete si ca e o problema generala.

remember, cei pe care ii auzi ca se plang pe forum au motoare cu multi km.(reali)

injectorul cu probleme la 1.6 tdi e de obicei cel din cilindrul nr.3

recomand update sunt utilizatori care au scapat de problema asa (cei cu inj relativ noi)...

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zici de update la ce te referi ? La ceva de injectoare sau de soft motor? Eu am făcut update la 8871 anul trecut , a mai apărut un nou update , știe cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios? Multumesc de informare o sa merg la reprezentanta sa fac update...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a schimbat ceva important? Merita sa ma duc sa-i fac update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.10.2016 at 21:50, Mistery a scris:

 

Aveti idee cât costa un update la reprezentanta?? 

Ps..pt admini..nu stiu  de ce apare așa la rubrica ăsta când postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o reprezentanta vw din bucuresti costa in jur de 300 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem la capitolul update de SW va sfatuiesc sa mergeti pentru actiunea asta la orice dealer auto doriti voi inafara de TESS. Dupa recalibrarea injectoarelor masina a fost facuta praf iar cand zic praf aveti martor toate postarile de mai sus inclusiv video in care se vede destul de bine diferenta intre cum mergea inainte si cum mergea dupa reflash-uire. M-au chemat cu cateva zile in urma pentru a ma informa ca trebuie sa inlocuiesc din nou injectoarele pentru ca cele care erau pe masina (adica cele noi) sunt defecte (dar inainte de a ajunge la ei erau bune) si ca masina atunci cand ei au scos-o din service facea la fel ca atunci cand am bagat-o ca nu e mare diferenta si ca ei au fost in test drive cu ea unde au constat sunetele (am fost tot timpul in partea din fata a cladirii si nu am vazut masina nici iesind si nici intrand). Inchipuiti-va decat de credibili sunt si cat de seriosi daca pot sa minta asa fara nici o retinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am o rugaminte,daca poate cineva sa ma lumineze va rog:

La o Octavia 1.6tdi avand injectorul 4  praf,l-am schimbat cu unul second hand >>VAG-com deviatia e ok sub 0.7-0.9

Cum dau assign la injector in ECU>codarea injectorului,deviatia sare de 1.7-2.0 chiar si 2.5

aveti cumva idee de ce?ce este in neregula?fara erori pe motor,doar scutura in treapta a 2 a spre relantiu

 

Multumesc in avans

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie recodat injectorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu auzi ca omu o făcut codare?  Probabil trebuie microcalibare, despre care încă nu m-a lămurit nimeni cum se face 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai citit tu ca a scris codul de pe injector...in ECU?!

NU EXISTA MICROCALIBRARE(REGLARE)PE BANC  LA INJECTOARE1,6 TDI CR!

se pot calibra cu ODIS dar e alta poveste!

Citeste patania colegului Ursy, am fost cativa care am scris ca nu se pot regla(recalibra)!

In final omul a primit dupa recalibrare o masina nefunctionala,injectoare praf!

Rog cititi cu atentie postarile anterioare,va ajuta enorm si nu va dauneaza cu nimic!

Spor la citit!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!