Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

degeaba bagi aditivi, problema lor nu este de la infundare ci de la partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. partea de piezo cade la astea de obicei

800px-Injector,_piezoelectric.jpg

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta din poza e piezo sau e cu solenoid ?

Cum l-ai sters din ECU mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am pus codul vechi:)

merge mai bine,porneste mai usor,nu intrerupe,deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o trepidatie ,destul de puternica la ralanti. Daca accelerez la 2000 rot ,chiar si cu motorul rece, arata ca in poza 2.

Dupa ce se incalzeste motorul, trepidatia dispare.

Pot sa merg asa sau e cazul sa schimb ceva injectoare.

Multumesc.

 

ralanti.png

 

 

 

2000 rot.png

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme in cilindrul 3, posibil injector defect sau alta problema pe cilindrul respectiv, cel mai probabil injector defect. masoara si impedanta la inj 3 asa cum am descris in posturile de mai sus.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit, dar eu ma refeream la injector nou. Am sunat azi la firma de mai sus si mi-au zis ca injectoarele sunt noi si originale, la 950 lei plus TVA si garantie un an, daca sunt montate in service autorizat.

Intrebam de ce asa diferenta de pret fata de reprezentanta.

Asa se aude motorul meu , nepornit de 24 de ore. Multumesc

1.6 cayc.m4a

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste povestea  lui @Ursy e posibil sa fie inj vdo vandute pe canal vdo nu vw.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca a mai aparut o problema, mai grava sau nu, nu stiu.

La rece injectorul 4 lucreaza bine, la 90 de grade nu. Curios e ca injectorul 3 face exact pe dos.

Cer amandoua inlocuire? Multumesc

motor rece.png

motor la 90 grade.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba oringurile si saibele de foc ,curata locasurile ,strange la cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 3 este injectorul de referinta,el este cel care are probleme mai dese la 1,6 cr.

Injectorul 4 doar compenseaza pe 3,valorile cu plus sunt cele aiurea,adica acel injector injecteaza mai mult,iar pentru un echilibrul injectorul din cilindru tandem va trebui sa echilibreze,adica va injecta mai putin.

Pune oringuri bosch,schimba si suruburile,regleaza dupa elsa.

Eventual,schimbi 4 cu 3 si apoi vedem ce valori au.

Masoara compresia, sa vedem ce valori ai.

Daca totul e ok dupa,inseamna ca 3 e dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-injectoarele lui sunt piezo, atuci hai sa verificam si piezo. Cele mai multe inj picate au elementul piezo partial distrus si o impedanta mai mica (in acest caz ecu incearca sa compenseze modificand tensiunea si capacitatea).

 

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu ca sunt piezo,insa degeaba tot trebuie schimbat injectorul,nu stiu pe nimeni care schimba doar partea piezo.

Plus ca trebuie calibrare si iarasi nu stiu pe nimeni care sa faca asta,nu am vazut banc pentru reparatie si calibrare .

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am scris eu in paginile trecute...sa nu ne grabim totusi. colegul @Ursy a schimbat toate injectoarele fara succes insa.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acum la rece relantiul variaza atat de tare incat motorul da sa se opreasca. La mine e fix opusul, face presiune prea mare de rupe injectoarele. Inca nu s-au apucat de ea dar astept cu nerabdare sa stiu ce avut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesantă ideea cu regulatorul care nu-si face treaba ....aveți un cod pt acest regulator sau alte detalii , cine a schimbat si cum se face diahnosticarea lui? Si un preț cât ar costa...?

Modificat de Blaguta B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 03L130764A - supapa de reglare a presiunii cu O-ring etansare, presiune 1600bar - pret MSRP 1.566Lei.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa verific daca e adevarat ce mi-a spus mecanicul in legatura cu masina mea (Golf 6 2010 cod motor CAYC 1.6 TDI 77kw, 105 CP) si anume ca nu poate sa se uite in program sau sa faca teste care sa-mi zica exact care din injectoare e cu probleme si ca ar trebui sa cumpar macar unul si apoi prin inlocuirea treptata sa vada care era cu defect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit in paginile anterioare partea electrica se poate vedea in program, dar partea mecanica nu,probabil la asta s-a referit mecanicul.problema masinii a fost variatiile mari la relanti, ulterior si in mers si oscileaza intre injectoare si pompa de inalta presiune.mi-a sugerat sa cumpar un injector si sa incerce sa inlocuiasca cate unul si sa vada care e.le-a reconditionat cineva cu succes, merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!