Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

-nu se reconditioneaza nimic

-citeste topicul

-schimba mecanicul abordeaza prost problema.

-daca valorile la inj sunt bune poate fi regulatorul din rampa vinovat pentru variatiia  rpm in iddle.

Modificat de bob7
up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei in capul regulatorului de presiune se formeaza o pelicula, ca sa fiu mai explicit o mucoasa din cauza motorinei. Incearca sa cureti prima data si vezi daca mai galopeaza la relanti. Aceasta boala e specifica tuturor CR-urilor, oricum o mai poti duce asa mult si bine. Adevarata problema e at cand nu mai porneste masina la sfert si dai la automat de innebunesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

un mic istoric al problemelor cu care m-am confruntat de cand sunt posesorul uni golf 6 1.6 tdi 105CP CAYC.

inainte sa-l cumpar i-a fost schimbat EGR-190000km aprox

anul trecut a inceput pornire grea la rece (dat de 2-3 ori la automat) asta doar iarna, am fost pe la mecanici de tot felul, am schimbat bujii, releu bujii..

a venit primavara s-a incalzit si problema a disparut

cum a venit frigul si masina a simtit, pornire grea la rece

spirala bujii a inceput sa clipesca..am pus-o pe  tester, am schimbat senzorul de temperatura gaze evacuare, inainte de DPF

totul a fost ok 1 saptamana

masina a intrat in limp mode check engine si spirala bujii aprinse

EGR defect 250000km, schimbat a doua oara in 60.000km, mare parte parcursi in afara tarii

de iarna trecuta am observat ca turatia nu sta constant la 2400 de ture cand este scoasa din viteza si sta pe loc, oscileaza 100rpm

acuma am fost iar pe la mecanici si mecanici si mi-au spus ca injectoarele sunt de vina

masina merge bine cu exceptia consumului mai mare pe care il are in ultimul timp

Intrebarea mea este daca schimb injectoarele cu unele noi, sa iau ultimele care au aparut 03L130277S sau cele dinainte 03L130277B care sunt si aftermaket VDO A2C59513554

Este vreo diferenta intre ele ? in afara de pret cele VDO sunt de la 1200 buc fata de cele originale 03L130277S care sunt de la 2000 buc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"turatia nu sta constant la 2400 de ture "

Verifica regulator presiune rampa ,actual/specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..voi verifica regulatorul si voi reveni cu amanunte

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un filmulet cu injectoare siemens, nu stiu sigur daca se aplica si la 03L130277B, dar e o idee

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-se aplica, am tot repetat pe acest topic cat de simplu e sa verifici impedanta elementului piezo, se pare insa ca nu citeste nimeni inainte de a posta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica cu un ohmetru...trebuie sa aiba 200k ohmi,corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat în filmuleț..verificarea impedantei cu un multimetru obișnuit nu este precisă...

Filmulețul l-am postat Si  pentru chitul de reparație..(elementul piezoelectric care se poate schimba)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se poate repara/inlocui?? Cand am spus ca se repara/reconditioneaza partea de piezo ati sarit in sus!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca se poate înlocui...eu unul nu am găsit încă pe cineva care face treaba asta , nici cod pentru partea de schimb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe hartia aia care o avea tipul cu acel element scria ceva de solenoid  ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand o sa gasiti partea de piezo ca si piesa de schimb pentru injectorul 03L130277B sa ma anuntati si pe mine pentru ca nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi"muritorii de rand"probabil nu o sa gasim niciodata!!

Nimeni nu o sa ne spuna cum se reconditioneaza!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-repeta testul si cu motorul rece

-update soft ecu la 9972

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema asemanatoare, mai precis de cand a scazut temperatura, am pornirea grea dimineata, in sensul in care trebuie sa dea motorul peste cap cam de 3-4 ori pana porneste. Dupa aceea sta 5 secunde la 1100 ture, apoi brusc scade la 800 si incepe sa tremure (banuesc pentru ca este rece motorul). Apoi iarasi urca la aprox 1000ture, aleator. 

Mentionez ca dupa ce se incalzeste 2-3 minute merge perfect. Injectoarele nu rontaie, iar motorul trage normal. 

Ce ar putea fi neinregula?  Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

Am citit toate cele 22 de pagini ale acestui "thread" si m-am hotarat sa adaug si "ciudata" mea problema, plus investigatiile facute.

Descrierea problemei:

Totul functioneaza OK dimineata, la prima pornire (chiar si la -8 grd C zilele trecute). Problema apare abia dupa ce morotul s-a incalzit si il opresc pentru cateva secunde, poate chiar minute (sau un timp mai indelungat vara - am problema de peste 2 ani ) - adica motorul nu apuca sa se raceasca. In momentul incare repornesc motorul, porneste bine si suna OK la relanti, dar in momentul in care vreau sa plec de pe loc apare un sunet de rezonanta metalica si mi se pare ca nici nu trage prea bine. Dupa 100-200 de metrii parcursi cu motorul in sarcina (poate peste 2000 rpm), parca isi revine spontan, adica incepe sa sune uniform si sa traga asa cum cred ca e normal. Din acest moment totul pare sa functioneze OK, pana opresc din nou motorul si il repornesc dupa o scurta pauza. 

Investigatii facute:

1) Testare cu VCDS - nicio eroare prezenta;

2) Testare injectoare la o reprezentanta VW din Timisoara (secventa specifica de testare, nu doar pe baza corectiilor injectoarelor, care de altfel erau bunicele, la cald ) - concluzia: trebuie schimbate toate patru, contra modicei sume de 11,800 RON (asta se intampla acum 1 an si jumatate); 

3) Am continuat sa merg mai departe cu aceleasi injectoare pana in toamna acestui an, cand am incercat din nou sa rezolv problema "clantanitului metalic" (vara m-a scos din sarite, cand incercam sa demarez cu AC-ul pornit). Am fost la un service specializat pe injectoare si pompe de injectii si mi-au spus ca nu pot reconditiona injectoarele Siemens (Siemens VDO / Continental) de pe 1.6 TDI, dar mi-au spus ca banuiesc ca injectorul 3 ar fi cu probleme (din cauza corectiilor mai mari, la rece). Au schimbat injectoarele 3 si 4 intre ele, au sters corectiile invatate (learning cycle counter of minimum deviation quantity - grup 192, avea valoarea 88 in VCDS, inainte de a fi sters), dupa stergerea corectiilor, motorul a inceput sa bata si sa fumege alb. Vreau sa spun ca ECU-ului ii trebuie 80-100 de KM parcursi, in care motorul sa fie accelerat spre 3000 rpm, iar apoi sa fie lasat in frana de motor pana spre 1000 rpm (in aceasta perioada se fac injectii de test, in care ECU-ul isi creeaza  mapele de corectie pentru injectoare). Dupa 100-200 de KM parcursi, motorul a inceput sa functioneze ca inainte (aproximativ).

5) Dupa episodul cu fum alb si bataie de motor (nu am stiut ca ECU-ul isi face asa de greu acele corectii) am schimbat primele doua injectoare cu altele "second-hand", dar problema nu a diparut, ba chiar intr-o dimineata m-a sunat nevasta-mea cu o "falca-n cer si una in pamant", ca i s-a oprit masina in intersectie si ca abia a reusit sa o reporneasca dupa 5 minute in care probabil fierbea mai ceva decat Cazanele Dunarii :).

6) Apoi am schimbat si celelalte doua injectoare (tot second-hand), dar "clantanitul" nu a disparut si probabil e din categoria "asa face toate /  las-o pana se strica mai tare".

7) FUP  + EGR, + MAF + ... specified vs actual par sa fie OK, iar corectiile sunt sub +/- 1. Am masurat impedanta injectoarelor si au aprox 192-196 KOhmi.

8) Alte remarci: acum doi ani, cand am fost la schii (masina a stat nepornita 3 zile, la sub -10 grd C) cand am pornit-o, motorul se zbatea puternic, iar turometrul oscila cateva sute de rpm (a fost un caz iozolat). Am mai avut ulterior usoare oscilatii ale turometrului (tot la frig) , dar erau mult mai subtile (cateva zeci de rpm, poate). Dupa episodul de zmucituri de la schii, am inceput sa caut pe NET, posibile cauze ale acestui comportament -> totul conducea spre injectoare cu probleme.

9) In August (anul acesta) s-a aprins martorul "spirala" si a palpait, pana la oprirea si repornirea motorului. Am scanat-o si am obtinut "Mass Airflow during Regeneration to High -  7335 - P145F 00 [096], fara alta eroare specifica de EGR. Eroare care cu "Fault frequency = 1", pe care am sters-o si nu a mai aparut de atunci.

Sorry pentru acest post atat de lung, cu iz de telenovela, dar cred ca am adunat timp de aproape trei ani si acum am "refulat" :) .

Daca aveti idei, va rog sa nu ezitati sa scrieti.

Sarbatori Fericite tuturor !

Tibi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-bujii incandescente uzate

-regulatorul de pe rampa de verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Eu am avut o problema similara, Passat 1,6 TDI din 2010, DPF se infunda regulat si frecvent dupa doar 2- 300Km, vibratii anormale inaintea aparitiei martorului  de DPF infundat, iar in urma cu 1 saptamana a EGR malfunction. 

Am cuparat EGR si injectoare noi, am schimbat intai EGR-ul, verificat in sarcina dar singura imbunatatire a fost disparitia erorii si faptulca nu mi se mai oprea motorul. 

Am schimbat injectoarele ziua urmatoare iar in urma acestui lucru s-a schimbat totul, Motorul acum functioneaza perfect, cu un consum incredibil, foarte aproape de cel dat in carte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus injectoare noi, la reprezentanta sau din alte surse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am citit cu interes acest topic si sunt si eu putin ingrijorat in legatura cu injectoarele motorului meu. Primele semne de intrebare au aparut atunci cand uneori destul de rar, numai la temperaturi de primavara, mi s-a intamplat ca in primele 2-3 minute de la pornirea motorului sa am zgomot puternic accentuat de tractoras in plaja de turatii 1300-1700, in treapta a doua si uneori si pierderi bruste de putere. Odata ce motorul incepea sa se incalzeasca simptomele dispareau.

Din pacate la noi in Galati a fost o singura reprezentata VW care de ceva vreme s-a inchis (Ada Motors) si de fiecare data cand am intrebat (pe perioada garantiei) au zis ca nu trebuie sa imi fac griji si ca ei nu pot face prea multe teste ci doar sa conecteze testerul si sa observe eventualele erori. Acum nu mai am garantie.

Am atasat aici un fisier Excel cu o captura facuta cu cablul in primele 10 minute de functionare ale motorului acum pe timp de iarna. Practic este o captura la rece. Credeti ca ar trebui sa imi fac griji si sa incerc sa merg cu masina la un dealer autorizat pentru o diagnoza ? Recomandati vreun astfel de dealer ? La noi in Galati mai este doar IVAS si nu am foarte mare incredere in ei. Din captura am observat ca valorile pentru cilindrul 2 sunt aproape de 1 la inceput apoi scad treptat pe masura ce temperatura antigelului creste insa nu foarte mult.

Masina are 76000 de KM.

Merci

Values-76009-20170106-01.xls

Modificat de ionut_jetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!