Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Da este din aceasta categorie. EA 189

 

Modificat de tamapiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa downgrade soft  ca sa scapi de regenerarile dese ,apoi vezi cum e injectorul 4

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu deviatia de 3,2 ar trebui sa tacane foarte tare, greu de mers asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da așa este.  Iar la regenerare merge foarte prost da în nas, scoate un fum abur nus exact ce dar miroase îngrozitor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de schimbat urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injector dezmembrari ? reconditionare? nou in momentul asta cam greu :rolleyes:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai nou citeste tot topicul cap coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cont şters

P_20170514_130209.thumb.jpg.f7be5b0ff1fa500d89f8f9760e0b2e96.jpgMotorina proastă poate influența atât de mult corecțiile injectoarelor? Am alimentat cu motorină Ecto de la LUKOIL și mașina și-a schimbat imediat mersul, este mai zgomotoasa cu un sunet gros. Relantiul stă bine, consumul instant este la 0,4 litri/h. Văd că trage bine dar pe diagnoza mi-au ieșit niște valori... A doua imagine sunt valori de săptămâna trecută.P_20170514_130209.thumb.jpg.f7be5b0ff1fa500d89f8f9760e0b2e96.jpg

P_20170504_203430.jpg

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combustibilul  de slaba calitate influienteaza negativ  : zgomotul ,corectiile si uzura ,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori la rece 

inj 1  -0.26

inj 2  -0.16

inj 3  -0.12

inj 4  +0,59

Valori la cald stat la relanti pana a ajuns la 90 grade 

inj 1 + 1.03

inj 2 -0.5

inj 3 0.22

inj 4 -0.68 

Consum la relati 0.5 L/h

mentionez ca am schimbat de curând injectorul 1 (acum 700 km) cu unul second dar același cod cu B la sfârșit 

- la început avea ub ronțăit la plecarea de pe loc , Defapt tot timpul in sarcina , după 200 km a dispărut , nici nu mai tremura motorul 

- la pornire are un miros neplăcut dar nu durează mult 

- nu mai trage de 105 cp (așa mi se pare mie )

aveti idee de ce face așa ? 

In VCDS -La recircularea gazelor evacuate apare scris  cu roșu ---GREȘIT/incomplet ---

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeANDAm oferit solutia in postarile de mai sus atunci cand ai scris prima data....

-se schimba cu unul nou original la REPREZENTATA "ca la carte" se pare ca nu ai reusit asta de aici si rezultatul, au incercat si altii la fel au avut si iei rezultate similare plangandu-se ulterior aici.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La recircularea gazelor evacuate apare scris  cu roșu ---GREȘIT/incomplet ---

nu isi face testul AUTOMATIC TEST SEQUENCE 

desprea asta aveti vreo idee ? 

BOB7 - dupa ce am vazut scris pe acest forum , mi-am cumparat tester si cheile necesare si am schimbat singur injectorul . Ca nu este el nou , asta-i alta problema . Dar am reusit singur sa fac masina , si dupa 700 km pot sa spun ca masina nu mai rontaie , nu mai trepideaza , nu mai face absolut nimic . EGR-ul e buba , poate de acolo mi s-a intamplat sa mi se blocheze injectorul . Daca nu stii nimic despre ce te intreb , o sa rezolv oricum problema si o sa te anunt ca sa vezi ca nu e cum zici tu. 

Daca ai vreun sfat in legatura cu asta te rog sa ma ajuti , daca nu , NU MA MAI TRIMITE LA REPREZENTANTA CA NU MA DUC .  La reprezentanta nu are cum sa nu rezolve problema !! :)) SCHIMBA TOT si E normal sa mearga :)

Imi permit , am bani dar nu vreau sa le dau lor . Daca ma duc la ei imi fac un deviz de 15000 de lei :)) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ai cumparat VAS pentru curatat tecile .

pe vcds asa apare la egr la toate "GREȘIT/incomplet"  e clar ca incerci sa faci ceva ce nu controlezi .

-cum sa spui ca EGR blocheaza injector...??????

 

nu cred ca ai cumparat VAS pentru curatat tecile . am pus o poza ...de la opel ca exemplu

-succes ....

91840_evndzltih.jpg

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din acela cu ultrasunete ? 

Hai bob ca nu vreau sa o fac ca noua , totusi , are 6 ani ! 

Cand o sa vreau sa fac asta o sa imi cumpar una noua . 

Apropo, ti se pare ca am valori foarte proaste ? De cand am schimbat injectorul am reusit sa scot 5.5 consum mixt :) 

Nu la toate masinile apare (La recircularea gazelor evacuate ) ---GREȘIT/incomplet ---

Sunt unele cu PASSED 

Apropo , imi place sa ma distrez in timpul liber , sa fac si pe mecanicul :) ma relaxez . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoare la inj 1 e foarte proasta pentru un motor cald.

-apare si la tine PASSED la EGR daca ai rabdare nu asa se verifica EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica EGR fara sa afectez ceva ? poti sa imi zici tu sau gasesc pe alt topic ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am confruntat cu o problema in ultima saptamana: spira aprinsa si lipsa de putere. Dupa lungi cercetari am constatat ca la G235-senzor temp evacuare gaze era rupt un fir (fusese rupt inainte sa cumpar masina si acum se desprinsese) pe care l-am "reparat". Acum masina functioneaza bine zic eu.

Unul dintre mecanicii care au vazut masina mi-a spus initial ca e de la injectoare, ca 2 injectoare nu se "aud" bine deloc. Defectul l-am remediat dar as vrea sa fac ceva si in privinta injectoarelor.

Ce parere aveti de curatarea injectoarelor cu aparatul din filmuletul urmator? A mai facut cineva? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa se diagnosticheaza o masina. Ce inseamna nu se aud bine? Urmareste compensarile, presiunea pe rampa, etc.

Curatarea injectoarelor cu aditivi a fost mult discutata, dar la acest tip de motor arareori problema provine de la infundarea injectoarelor. Etajele piezo sunt cauza, imbatranesc iar elementele nu isi mai fac treaba cum trebuie si se repara doar prin aruncare la gunoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si verificarea compensatiilor, doar ca am facut cand aveam problema cu senzorul de temp si erau valori cu +2.0-+3.0 si cateodata sarea si de +3 rece. LA un moment dat am facut la cald si erau valori ok intre -0.02 si +0.4

Acum ca am remediat si o sa fac din nou log pe injectoare. presiunea in rampa nu am verificat. O sa verific si asta (dupa ce gasesc unde :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

High fuel pressure; Specified value.

High fuel pressure; Actual value.

High fuel pressure; Deviation (parca asa se numea).

Ultimul indica valoarea absoluta a diferentei dintre presiunea ceruta de ECU(specified) si cea obtinuta in rampa(actual).

Din pura curiozitate la relantii ce presiune recomanda ECU-ul?

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa fac in seara asta verificarile si o sa postez.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy

20170518_191553.jpg

Ce parere aveti? Ceva ce nu e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de inalte e ok DPF ok .

km cat arata in bord? e normal sa pice inj la nr de km pe care ii are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata 210k dar sunt cam 235-240k.

Uite si injectoarele. Dar tot mi se pare ca au ceva .... poate varsta.

20170518_233253.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inj 1 de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Simi07
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!