Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

In general folosesc Rompetrol dar asta este irelevant. Alternez intre cea de 51 si cea de 55 iar la cate 3-4 luni ii dau aditiv pentru curatarea injectoarelor. Masina are in momentul de fata 186k km. Intradevar la inceput aveam un consum la relantii de 0.3 -0.4 acum sta undeva pe la 0.6 l/h.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea
3 hours ago, Ursy said:

Cred ca am descoperit sursa problemelor. Emil.mct cred ca ar trebui sa faci si tu acelasi lucru, pentru ca am vazut ca masina are aceleasi simptome.

Compensari.JPG

Ce ar vrea sa reprezinte acest grafic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctele sunt valorile actuale masurate cu diagnoza in timp (conform legendei), iar liniile sunt tendintele injectoarelor in timp exprimate printr-un polinom de ordin 3. Deci in traducere simpla cam astea sunt tendintele injectoarelor in timp, valorile mari la rece ce se diminueaza pe masura ce motorul se incalzeste. Daca te uiti atent, compensarile cele mai mari se regasesc fix intre 25C si 55C, acolo unde povesteam cu cateva postari mai inainte ca motorul scoate sunete metalice. Banuiesc ca injectorul 2 este cauza tuturor problemelor iar valorile negative inregistrate pentru celelalte 3 injectoare sunt datoriate compensarii masive a lui 2, dar repet asta e o supozitie.   

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sursa problemei e clar in cilindrul 2, avand in vedere impedanta ok daca nu te deranjeaza excesiv acel rontait....mai poti merge asa.

ce soft ai pe ecu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima data cand am schimbat filtrul de motorina am gasit putin span, asa ca ma bate gandul ca pana schimb inj + pompa sa pun un magnet pe rampa, sa tina pe loc toata pilitura. Nu stiu ce SW am.Cum as putea verifica?

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa face span inlocuieste-o urgent pana nu contamineaza tot sistemul . Treaba cu magnetul nu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta pompa de inalte va fi noua, dar ma gandesc sa testez injectoarele si daca au sanse sa le reconditionez. Merita? Se pot inlocui doar duzele? Ce service de reconditionare injectoare recomandati care sa ofere si garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Din cat stiu eu nu se pot reconditiona sau nu am auzit de asa ceva ... dar cine stie, daca gasesti poate ne zici si noua ...

De exemplu aici vad ca vand reconditionate cu al tau la schimb, deci probabil ceva se poate face ...

darksidedevelopments injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Ursy said:

Ultima data cand am schimbat filtrul de motorina am gasit putin span, asa ca ma bate gandul ca pana schimb inj + pompa sa pun un magnet pe rampa, sa tina pe loc toata pilitura. Nu stiu ce SW am.Cum as putea verifica?

Cand ai schimbat filtrul de motorina cum a fost amorsat sistemul de joasa presiune?

cu vcds vezi versiunea de soft, la mine este 9971

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bob7 : Filtrul de motorina l-am schimbat eu si atunci cand l-am schimbat am facut o greseala istorica am dat de 2 sau de 3 ori (cam 5 secunde de incercare) la cheie pe uscat iar dupa ce am constatat ca nu porneste am pus VAG-ul si am activat pompa din rezervor vreo 2 minute.

bbogdanmircea:  Am aflat ca reconditionarea injectoarelor si a pompelor de inalta presiune pentru CAYC CAYB nu este posibila. Continental (Ex Siemens VDO) nu ofera piese de reparatie pentru modelul acesta dar spre mirarea mea am gasit persoane care vand injectoare pentru acest model de motor reconditionate inafara tarii si dupa cum spun ei cu tot cu fisa de tehnica. Acum nu stiu cine minte vanzatorul sau cei din service-urile romanesti care spun ca nu se pot reconditiona.  

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca firma producatoare nu le repara, dar s-au gasit alte firme care sa le dea de capat . In general reconditionate inseamna ca au duzele schimbate cu altele noi ma gandesc, ca elementul piezo nush daca se poate face ceva cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă nu s-au sesizat chinezii care trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Btw, am observat ca dupa o sapt de stat masina in parcare cand am dat la cheie a invartit mai mult motorul ca de obicei, dar a pornit .

Are vreo legatura cu injectoarele asta ? Sa se dezamorseze pe undeva presiunea din rampa ? Sau e normal la CR ca porneasca mai greu cand sta mai mult ?

Eram obisnuit la PD sa o ia la sfert .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut  cu o problemă  va deranjez  daca aveti idee care poate sa fie problema  mea . Sa fie ulei sau motorina ? Posibil sa fie injector defect sau pe la retur scapa  ? Mulțumesc 

received_1067260133357935.jpeg

Modificat de sorinpasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ventilul de la pompa si nu am gasit pilitura, deci implicit colmatarea injectoarelor a fost facuta cu mizerie din motorina. Mentionez ca obisnuiesc sa schimb filtrele si uleiul cam pe intre 12k-15k km.  Voi reveni cu detalii legate de starea injectoarelor.

rsz_20160913_193336[1].jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursyar fi fost suficient sa schimbi injectorul 2, nu cred ca exista alta problema la tine, pompa de inalta la 1.6 continental nu prea a picat in comparatie cu bosch.

-cheltuieli mari inutil!

-merita sa investesti bani doar ca nu iti place cum suna motorul la 50 grade?

-sunetul ala la 186 000 e din categoria ''asa face toate''

-nu se strica doza ci partea de piezzo de aia nici nu se pot reconditiona

-nu e nevoie sa bagi toate porcariile in motorina (aditivi sau ulei 2t)

-motorul asta merge bine daca nu il subturezi si il plimbi pe autostrada, e suficient.

-stiu sef de service de la reprezentanta vw din buc care a mers cu un injector intr-o stare asemanatoare cu ce e la tine si dupa 50 000 tot nu il lasase in drum....

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimb pompa ci trimit doar toate 4 injectoare la verificat, sa vedem care e bolnav? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.09.2016 at 6:14 PM, sorinpasc said:

Va salut  cu o problemă  va deranjez  daca aveti idee care poate sa fie problema  mea . Sa fie ulei sau motorina ? Posibil sa fie injector defect sau pe la retur scapa  ? Mulțumesc 

received_1067260133357935.jpeg

-simplu miroase daca e motorina....

1 minute ago, Ursy said:

Nu schimb pompa ci trimit doar toate 4 injectoare la verificat, sa vedem care e bolnav? 

da nu e clar care e bolnav???? si nu ai ce sa verifici la ele e suficient sa le masori cu un ohmetru si sa citesti cantitatea minima injectata la relanti lucru pe care l-ai  si facut

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe diagnoza asa ar arata ca 2 -ul, dar vreau sa stiu si starea celorlalte. Daca te uiti in log 3 nu arata nici el prea bine, dar valoarea marisoara a 3-ului poate fi data de compensarea masiva a lui 2. Cel mai bine verificate independent si atunci imi iau de o grija.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


independent am zis si eu sa iei un ohmetru si sa masori fiecare injector :) succes (cu motorul rece si mufa scoasa se masoara impedanta)

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector are parte electrica si parte mecanica care nu se poate masura,sau vedea in tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb de 1.6 CAYC? aici pot sa te contrazic (rar am ocazia) partea electrica piezzo (se poate masura) se duce, intra in scurt datorita tasariii elemetului piezzo am  patit personal asta la mine injectorul nr 3 are 144 k ohmi in loc de 200 k ohmi asa cum au toate si evident deviatie proasta mai ales la rece

nu stiu cum vrea el sa le testeze ca nu exista banc pentru continental in ro

iti da erori de tipul :

 


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9971
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00085
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003011 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A_VW32.rod
                      VCID: 2541C12B244775093D6-8070
1 Fault Found:

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)
          P0203 00 [032] - Circuit Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 179843 km
                    Date: 2061.14.30
                    Time: 11:10:15

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca partea mecanica nu se poate vedea pe tester sau masura .Partea electica se vede in vcds . Valabil pentru toate injectoarele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok asa. Un test simplu il poate face oricine in cazul in care nu beneficiaza de tester cu un multimetru valoarea corecta e in jur la 200 Kohmi cu motorul rece. valabil pentru 1.6 cayc.

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!