Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Subscriu ce a zis @EEXCALADE, ma intereseaza partea mecanica. Toate elementele piezo au 197kOhmi deci nu mai am ce masura la ele. Exista posibilitatea ca ele sa se fi decalibrat de la uzura, infundare, etc. Va mai povestesc dupa diagnosticare.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu subscriu la ce a spus el ''partea mecanica nu se poate vedea pe tester sau masura'' in acest caz tema e incheiata,

-in Romania nu am auzit de cineva care sa poata repara sau verifica codul  03L130277B

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspunsul legat de starea injectoarelor. Toate functioneaza dar sunt decalibrate. Nici unul din ele cica nu se mai apropie de parametrii din fabrica. O sa fie recalibrate din reglaje dar rezultatul o sa il vad dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde .le-ai testat si cum mai exact ?

Sper ca nu s-au uitat cu VCDS la ele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca domina confuzia...

@Ursy te rugam sa ne explici cum au fost testate injectoarele, ce sa testat la ele si ce inseamna "decalibrate" 

-cum se "recalibreaza" din "reglaje"

-te rog prezinta metoda de testare si rezultatul, fara aceste informatii postarile tale nu aduc beneficii celor care citesc acest topic

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit și eu treaba asta cu "microcalibrarea" am mai auzit-o și eu dar numa nu m-o lamurit nimeni cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera la adaptarea cantitatii minime injectate...este inproriu termenul de microcalibrare si nu se face dupa un anumit nr de km ci ca procedura aditionala cand se face update soft ecu sau se schimba un element in sistemul de injectie.

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 Nu confunda compensarile active facute de ECU(adaptarea cantitatii minime injectate) cu reglajele mecanice facute in interiorul injectorului. Ca sa nu mai cream confuzii asteapta sa le primesc sa le probez si dupa iti pot da un verdict si daca vrei si service-ul unde au fost sau nu reparate.

@bbogdanmircea Verificarea nu a fost facuta cu VCDS ci pe banc de testare dupa un test plan dedicat acestui tip de injectoare. 

  

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursynu confund nimic, nu ai ce sa reglezi mecanic pentru acest tip de injectoare. adaptarea cantitatii minime injectate ca procedura e una si compensarile facute de ECU sunt cu totul altceva.

ce anume ti-au promis ca pot regla si unde e acest centru? unde ai trimits injecoarele??? ude se afla banc de testare pt injecotare siemens/vdo/continental????

daca tot crezi ca exista aceasta procedura te rugam sa o documentezi (procedura, poze, rezultate )

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceste injectoare din software sunt 2 compensari :

1 - se face atunci cand se schimba un injector, si este prin introducerea codului care este pe injector si care reprezinta deviatia caracteristicilor injectorului respectiv de la caracteristicile standard

2 - este ce se vede in VCDS, si este o compensare a cantitatii injectate in functie de ce produce cilindrul pe care e injectorul respectiv

De alte reglaje eu nu mai stiu, injectoarele astea sunt prea fine ca sa reglezi ceva mecanic la ele, surub de reglaj ca la PD nu au deci ce calibrari sa le faci ?

 

Singura chestie la care m-as putea gandi, ar fi ca respectivii sa aiba un banc pe care sa poata masura caracteristica injectorului, si sa genereze ei un nou cod pe care sa-l bage ca adaptare in VCDS ... dar ma indoiesc destul de tare de acest lucru ...

Urmarim cu interes situatia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa avem sansa sa aflam nimic, asa cum ai spus si tu si eu nu ai ce sa reglezi mecanic, suna mai degraba a teapa de service toata povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la injectoarele CR se poate adapta in limite foarte largi injectia (timp de injectie, numar de injectii, modificare inceput injectie, etc) .

practic la toate 1.6 TDI CAYC, care aveau un rontait caracteristic la numite regimuri, doar s-a modificat din soft harta de injectie... si s-a rezolvat problema.

In anumite limite, softul din ECU poate sa se adapteze la anumite disfunctii alte injectorului, peste anumite limite insa nu mai poate aplica strategii de autocorectare. Atunci se poate intervenii cu testerul. Insa si aici posibilitatile sunt destul de reduse pentru un injector iesit din plaja.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Andrei din acest motiv se rezolva tema cu update de soft.  Colegul ursy pretinde insa ca exista posibilitatea recalibrarii mecanice pe un banc de test, lucru care nu e adevarat.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot astept sa ma cheme astia aici in DE in legatura cu Dieselgate sa-mi puna senzorul de aer minune si update de soft dar nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii legate de starea injectoarelor dupa "reconditionare". Rontaitul intr-adevar a disparut dar parca motorul mi se pare mai zgomotos acum (poate fi Placebo). Partea buna e ca a scazut consumul la relatii de la 0.6 l/h la 0.3 l/h iar consumul urban de la 7.8-8.0 l/100km undeva la 6.2 l/100km. Partea urata este ca valorile compensarilor au crescut mai mult iar cand spun mult ma refer la +2.2 la injectorul numarul 2 la rece si -1.4 la injectorul 3 la rece. Cu motorul cald acestea se situeaza undeva intre 1.4-1.0 nr.2 si -0.8-0.6 nr 3. Referitor la cuplu nu simt nici o diferenta. Acum o sa o mai plimb asa o perioada si o sa urmaresc constant valorile pentru a vedea daca in timp compensarile se mai schimba. 

@bob7 Nu ma pune sa sustin sus si tare ceva ce nu stiu. De unde sa stiu eu cum le-a reglat nea' Caisa, pe ce model de banc de testare si cate reglaje sunt in interiorul unui injector de acest tip. Daca vrei musai sa afli contacteaza-ma pe privat si iti dau datele de contact ale respectivului. 

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta partea legata de consum .

Nu prea inteleg cum deviatiile au crescut si consumul a scazut dar vreau si eu !

Sincer acuma fara nici un fel de misto, am coleg cu 1.4 tsi care are 5.3 mediu si eu am 5.7 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy Compensarile cu minus sunt datorate singurului defect pe care il ai la injectorul 2. Restul sunt toate ok. Schimba-l doar pe el  cu unul nou. 

Nu ai spus care a fost concluzia celor care au efectuat testarea.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia a fost ca injectoarele sunt functionale dar decalibrate. Nu mi s_a spus nimic special de nr 2. Am rescris inca odata codurile injectoarelor fortand in felul acesta sa refaca calibrarea. Daca nu revin valorile am sa cumpar un injector. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok au constatat si iei ca sunt asa cum pot fi la km pe care ii au, rau e ca nu ti-au zis nimic de inj2. Sa intelg ca au generat coduri noi sau le ai tot pe cele vechi. Care a fost valuarea adaugata a acestui efort? Au recalibrat ceva la ceva ce nu se poate recalibra?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit codurile vechi. Costul a fost de 1400 lei si da ei sustin ca au reglat acel ceva ce nu poate fi reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultatul vb de la sine ... Ai compensari proaste pe inj  2. Schimba-l si totul va fi ok e singura sursa a problemeor tale. Insist sa scriu aici doar pentru a nu mai face si altii greseli de acest tip

cu regret cred ca ai fost victima unei inselatorii

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am spus si eu intr-o alta forma, sa  schimbe inj 2 care are deviatie pozitiva, restul sunt ok. actiuni de genul verificat pe banc sau recalibrare (imposibil la modelul de mai sus) sunt inutile si consumatoare de bani si timp.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema injectoarelor mele era din preinjectie. Nu scuipau cat trebuie pe preinjectie ceea ce duce indirect la o prelungire a  timpului aferent tuturor etapelor de injectie si deci implicit a cantitatii injectate. Asta se traduce printr-o cantitate mai mare de motorina si rontait. Au fost curatite si s-a modificat latimea intrefierul in care injectoarele deschid. Va pun la dispozitie fisele de testare in curand. Nu stiu daca asta ma scuteste de inlocuirea inj nr 2.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar astept cu interes rezultatele testarii si ce s-a modificat .

Modificarea de consum este destul de mare, daca s-a obtinut doar dupa o curatare tot e ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!