Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Doar asa ca idee, daca va deranjeaza doar zgomotul, galagia, tacaneala de ce nu incercati cu ulei 2T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu ajuta la nimic.... Hello, CR DPF nu PD.  

Singurul lucru care ajuta sunt inj noi cand au picat datorita nr mare de km.

Sa le consideram  consumabile si schimbul lor o data la 200 000 km nu mi se pare a fi o problema de fiabilitate.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cu marsuna 225 000 si nu am avut prob pana acum cu injwctoarele..si sper sa nu am..se aude dimineata un mic..da mic rontait... dar la 5 minute dupa prima pornire nu se mai aude nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bob, cu tot respectul dar uleiul asta 2T ajuta mai mult la CR decat la PD, u crezi ca 2.0 TDI CR ce am eu e pompa duza? 2T ajuta la ungerea injectoarelor si a pompei de inalte si elimina zgomotul in cele mai mult cazuri.. cel putin e parerea mea din propria mea experienta! si stai linistit ca si eu am DPF si regenerarile sunt mai rare cu 2T decat fara, pentru ca arderea e mai completa. Da , e o constrangere zic eu, trebuie folosit la drumuri lungi nu daca folosesti masina doar in oras.Eu doar mi-am expus parerea, voi faceti cum credeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da si e suficient sa fie lubrifiate doar cu motorina. am 200k cu motorul din semnatura fara probleme cu pompa, si fara adaos de nimic in motorina

colegu marius mai sus spune ca are 225 000 la fel fara probleme...

ps:   probleme sunt la anumite modele de pompe BOSCH de multe ori generate la schimbarea filtrului de motorina unde se de la "la cheie pana o ia" si dusa e :))

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, stiu cum arata o pompa CP4,  suntem insa in topicul rezervat sistemului de injectie Continental care are si el pacatele lui dar nu pe partea de HPP cum sunt la Bosch.

O sa repet de cate ori am ocazia ca datul la cheie fara amorsare e o eroare pe care inca o mai fac unii mecanici si care poate duce la uzura prematura a pompei. 

Am inteles gresit sau consideri ca nu e obligatoriu ca in procedura de schimbare a filtrului sa amorsezi circuitul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca e obligatoriu amorsarea  la orice interventie in sistemul de alimentare,pentru protejarea pompei si a celorlalte elemente (injectoare,pompa recirculare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot amorsezi 5-10 min si tot nu o ia ? La mine o amorsez din vag pana ma satur si tot nu o ia. Doar cand dau la automat de 10-15 ori..

Am 185k km si tot asa face, chiar dc ii tot dau din vag com. Pana acuma nu am avut probleme desi o data la 8-10k km ii schimb filtrele si o stresez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Span nu a facut, sau nu cred. Filtrul la Polo este capsat si nu m-am pus sa il tai. 

Cu siguranta o amorsez cum trebuie. Se aude cum intra motorina in noul filtru (fiind gol). Totusi nu o ia decat daca dau la automat de mai multe ori.

Momentan nu am avut probleme nici cu pompa, nici cu injectoarele. Pe 2 am valori ceva mai mari dar sunt asa de cateva zeci de mii de km. Adevarul este ca mai folosesc si aditivi o data la 2 schimburi de la Liqui Molly. Probabil ajuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia schimbati filtrul cat mai rar si atunci la cineva care stie ce face ca sa nu omorati pompa si injectoarele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb filtru de motorina mereu la 10 mii odata cu celelalte..dar facand mereu cu vcds..sau alt tester..e des?adica afecreaza pompa chiar daca il fac  cu un tester?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are ce sa strice iti dai seama, daca porneste bine dup-aia .

Eu la ultima revizie, au stat aia vreo jumatate de ora ca sa schimbe filtrul de motorina, la sfarsit mi-au spus ca din cauza ca au trebuit sa amorseze circuitul de asta a durat mai mult ... acuma :( cine stie poate au patit-o si ei cu dezamorsat pompa sau pornit pe uscat doamne fereste ca eu nu am fost de fata, de asta si spuneam, in carte la masina scrie filtrul la 60k, o sa incerc sa-l schimb eu sau la cineva de incredere, macar daca nenorocesc pompa sa o fac cu mana mea nu sa mai dau si bani la altii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de procedura de amorsare, eu zic sa nu excludeti in factor si anume faptul ca majoritatea utilizizeaza clone VCDS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar fi problema ? in opinia ta.

pus ca, la golf iv, nu cred ca e nevoie de vcds sa amorseze instalatia dupa schimbare filtru combustibil (din cate stiu eu, asta e procedura ptr motorizare CR )

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am clona si nu toate adaptarile /codarile pe basic settings si nu numai mi le-a acceptat din prima , ma joc mult cu ea si-ti zic din experienta, chiar daca imi apare mesaj cu            " done" nu tot timpul e si efectuat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu discutam doar cazul respectiv  " amorsarea instalatiei de alimentare dupa schimbare filtru combustibil " la GOLF 4 TDI;

1.  nu cred ca golf 4 permite aceasta procedura ,

2.  daca se poate  sau nu amorsa cu tipul de interfata din doatarea fiecaruia sistemul de alimentare dupa inlocuire filtru combustibil,

este simplu de observat ( se aud sau nu, cum lucreaza sau nu, pompele activate sau nu, de procedura in lucru ).

Discutia ma depaseste, ma retrag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf iv amorsarea se face prin punerea succesiva a contactului. E total diferit fata de golf vi. Despre partea cu interfata clona nu mai cred ca are rost sa reluam discutiile ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: - cu scuzele de rigoare !

stimate coleg Pronet, nu inteleg de ce ai considerat necesar  "sa-mi atragi atentia"  despre discutia cu privire la interfete - nu era cazul. 

eu nu am intentionat sa reiau nici o discutie.

am incercat sa le spun colegilor interesati cum pot constata mecanic daca procedura activeaza sistemele masinii sau nu.

in cazul meu, procedura respectiva activeaza cu succes sistemele electromecanice ale masinii chiar daca nu flolosesc cea mai originala interfata.

si am dorit sa le impartasesc si altora aceasta experienta.

nu contest existenta unor proceduri ce se pot activa doar cu interfete orig. dar, in acest caz, exista si "alte"  variante ( si nu este numai opinia mea )..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la dealer am facut update la versunea de SW 9971 + recalibrare injectoare si ghici ce? Face mai rau, iar cand zic rau adica mai pleaca si in suturi de pe loc plus sunet si mai pronuntat de injectoare defecte plus consum de 0.7 l/h in loc de 0.2 l/h. In concluzie un un dezastru total. Toate astea luand in calcul ca am montat injectoare noi. Am facut cateva video-uri cu mersul motorului inainte si dupa recalibrare.

https://mab.to/GpU5Dfugr

Valorile compensarilor dupa recalibrare sunt foarte mici. Codurile injectoarelor au fost scrise corect. 

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!