Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Este o distanță în care trebuia să se regleze injectoarele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosh84 intreruperile la rece pot fi si din cauza bujiilor incandescente dar dupa cateva minute nu ar mai trebui sa se simta. La cald mici trepidatii se simt la toate, posibil si din cauza tampoanelor imbatranite.

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o bujie imbatranita cu rezistenta mare nu lasa eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat astazi cu motorina premium de la petrom si smuciturile au disparut in proportie de 80 %.

Ciudat..cu max motion de la omv smuciturile sunt prezente

Nu mai zic daca alimentez cu motorina standard..e o intreaga zgaltaiala ?

Modificat de dragosh84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, intre alimentari ai cateva sute de km de mers (ca sa golesti un rezervor sa poti sa faci un test cu un alt tip de motorina)

Intre aceste sute de km se pot schimba multi parametri, ca temperatura, mod functionare injectoare etc

De vreme ce inainte nu aveai probleme cu cea standard, si in timp ce noi ceilalti la fel nu avem, e clar ca e o problema pe acolo pe masina (nu motorina e problema).

Ce valori ai pe injectoare in momentele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2020 at 8:29 PM, dionescux said:

Oricum au masurat la cald la reprezentanta. La rece, am si 3 pe injectorul 1. Pare clar ca e de schimbat .... O sa vb cu cineva de pe forum care presteaza servicii in Bucuresti.
 

rece.jpg

La 400 de km dupa ce am upgradat cu ajutorul lui @voineasoftul de la 5396 la 6949 ... surpriza ... la rece am trecut de la +3 la +0.5 iar la cald de la 1.4 la aproape 0.... 

Am mers in frana de motor de mi s-a luat, ca sa fiu sigur ca si-a recalculat corectiile. Rontaitul de injectoare tot este prezent,  fara alte simtome ca de obicei.... mai are rost sa ma agit si sa schimb injectorul? 

Rece: 

rece.thumb.png.5ea195b492d1ecaabd51e8ef4fe28473.png

Cald: 

injectoare2.png

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai zgomot pronunțat, clar este o problema. Mai mergi ceva timp cu ea, sa vedem cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anumite turati simti si detonatii .. ceva asemanator cu zgomotul facut de un motor pornit cu spray ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Și la mine, acum am schimbat toate injectoarele și se simte pe drum ca și cum ar da missfire dar subtil, la turație constanta, pe loc nu se simte tremurat rău, doar la prima pornire pe frig, puțin. Ma gândesc ca poate se rezolva cu down grade pre Dieselgate?

Mașina are ultimul soft de când am luat-o, decembrie 2019.

Ca și cantități injectate, la rece am avut pe inj doi +1.2, dar e nou și asta... Deci ma gândesc ca din soft sa fie ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opa..uite pe cineva cu aceiasi problema ca a mea.

Acum,valorile injectoarelor la rece

1     +0.71

2     -0.97

3     +0.31

4     +0.05

 

Valori injectoare apa la 90 grade

1       +0.15

2       -0.41

3      +0.23

4      +0.05

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/16/2020 at 4:34 PM, F l o r i n said:

Daca ai zgomot pronunțat, clar este o problema. Mai mergi ceva timp cu ea, sa vedem cum se comporta

Din pacate, cand te mananca, te scarpini.

Spun si altora ca sa nu faca ca mine, daca nu aveti ceva grav, lasati injectoarele in pace:

- am pornit de la niste deviatii mari pe injectorul 1, descoperite accidental

-sigurele simptome, rontaitul injectoarelor

-am actualizat software-ul, rontaitul a ramas, deviatiile s-au imbunatatit dramatic

- am mers la un service recomandat de cineva priceput de pe forum, unde am facut testul cu paharelele pe retur, fara diferente mari intre injectoare

-am schimbat totusi injectorul 1 cu un vdo, sigilat, cod nou, , la acelasi service (baietii de la service saritori, dar din pacate fara schimbare surub, oringuri, cleme, etc, ceea ce mi-a lasat un gust amar) 

-am codat injectorul si am facut adaptarea cantitatii minime injectate la acelasi service

- acum am zgomot mult mai puternic in sarcina, prezent si la rece si la cald

- pe langa asta am un tremurat ritmic la ralanti, 

- tot la ralanti, variaza cam o data la 15 secunde turatia, pentru 1-2 secunde,

-compensatiile variaza foarte ciudat pe toate injectoarele, am valori cu plus care se muta de pe unul pe altul.  

Eu m-am lecuit, nu vreau sa schimb toate injectoarele si sa raman cu rontaieli si cu banii luati, cum a mai fost cazul pe forum. 

In weekend o sa fac un drum lung, sper sa se aseze compensatiile. Daca nu, mai vedem ... 

 

 

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dionescux trebuia doar sa faci update si adaptarea cantitati minime (cu succes) nu sa te apuci sa schimbi injectoarele.

Imi poti lasa mai multe date despre masina? An, model, serie ecu?

 

 

Modificat de Iulyan13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna treaba ar fi .. ultimul update .. ma refer pt 1.6... dar scos dieselgate din el. Am vb cu cei din domeniu .. am ajuns la concluzia ca e f complicata treaba. Dar .. mai insist.

Asta e problema adevarata la 1.6 .. nu injectoarele. Softul e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

Am si eu o problema cu touranul meu cu motor 1,6 tdi cayc care a intrat in acel mod limp si parca merge in trei cilindri. In urma testarii cu vcds am obtinut urmatoarele:

1104180232_01(Small).jpg.05cc4fc5f6bd20e4516da3c51253340f.jpg137558455_02(Small).jpg.1a79021a4c2fc5d25a1be986fa05732b.jpg1989072140_03(Small).jpg.832642cb5b392d44fca2f96a4ce17c8f.jpg

Sa fie injectorul trei sau vreo problema electrica la numarul doi? Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Injectorul 3 da eroare si valorile injectoarelor 1si 4 sunt foarte apropiate de  cele ale injectorului 3 .

2.CAY-ul este recunoscut cu probleme  la injectoare 

Cum sunt compensatiile la cald/rece la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Tot la un CAYC, deunazi am vazut niste scurgeri la injectorul 4. Dupa stergere si uscare am pornit motorul si am asteptat sa vad pe unde umezeste. Umezeste deasupra conductei de inalte la piulita de etansare, am marcat in imaginea atasata. As vrea sa stiu daca mai merge stransa piulita sau trebuie schimbate oringuri sau saibe?

Injector_CAYC_a.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

E cam ciudat sa fie umed unde e sageata,acolo e partea de comanda unde nu ar trebui sa ajunga motorina:mai degraba la conducta de alimentare sau la retur,iar daca e ulei e din cauza oringului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sigur motorină și umezește exact pe acolo, astăzi am controlat din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se umbla acolo. lasa-l asa atata timp cat merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vetsiv, sa nu fie de la furtunul de retur.

Poti sa mai incerci sa strangi surubul ala de la tur si sa schimbi garnitura de la furtun retur (daca ai mai umblat la injector) si mai observi dupa aceea ce se intampla.

Cat de mult umezeste acolo?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În 10 zile se adună în jurul a 5 ml de motorină, trece și la injectorul 3. 

Și nu este nici de la furtunul de retur nici de la conducta de înaltă.  Umezește exact pe la piuliță sau olandez  sau cum se mai numește. 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!