Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

E softul diesel gate :scratch:

Se aude rau ,ceva nu e ok acolo.Nici consumul 0.2L/h nu era bine.

P.S. Masina nu trebuia ridicata din service decat atunci cand functiona corespunzator.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e Diesel Gate-ul inca. Nu a inceput programul de rechemare pentru 1.6 tdi. Mi-au recomandat sa verific supapa de retur, compresia si daca nu e nici una din alea sa mai schimb odata injectoarele. Supapa de retur poate fi , dar compresia o exclud din start din moment ce motorul nu consuma ulei deloc.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inlocuit supapa odata cu injectoarele ???

Supapa de retur trebuie sa tina 10 bar,se poate verifica usor.

Injectoarele au fost cu piesa veche la schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inlocuit supapa si nu am dat injector la schimb. Noile injectoare produse de Continental VDO au venit in cutii sigilate cu certificat de conformitate.  

20161013_184112.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A2C59513554 este echivalentul injectoarelor 03L130277B fabricate pana la 01.06 2016 ,scoase din productie.

Noile injectoare au urmatorul cod 03L130277S,astea trebuiau puse pe masina la momentul actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in rampa? Valoarea obtinuta si cea specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine dar asta nu scuza faptul ca merge mai prost. Update-ul de soft acopera toate releas-urile de injectoare. 

@bob7 Daca la relantii te intereseaza am verificat-o inainte de resoftare si era la 25MPa dar turata crestea pana la 33 - 35 MPa  pt 1-2 secunde

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil ash in DPF? 

Egr cand a fost schimbat? 

Mergi cu ea pe autostrada si fa un log la Maf , inj, turbina

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca lungim discutia asta atat de mult, dar in dimineata asta am facut un log rampei atat pe loc cat si in mers. E uluitor ca si cu motorul oprit pe specified am 25 MPa. Ce sa mai vb de linia 672 unde masoara 115 MPa

log presiune rampa.xlsx

Log-WVWZZZ1KZBM674592.txt

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt impecabile si injectoarele si pompa in iddle verificale si in sarcina la viteza mare sa vedem ca urca cat trebuie presiunea in rampa... problema se muta in alta parte, daca e o problema..

mergi pe autostrada in "rodaj" cateva sute de km, nu o subtura mai verifica incarcarea in DPF si ce am scris mai sus si las-o asa ca nici un motor de aprope 200k nu suna ca unul nou.

consumul mediu ala de 6.4 mi se pare ok atat am si eu masina identica cu a ta.

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am dat jos injectoarele sa la curat cât de cât si le-am pus in alta ordine , are vreo influența acest lucru ? Sunt recunoscute in ecu fiecare unde a fost? Dupa aceasta operație mașina se comporta puțin mai bine cel puțin la fluctuațiile plecării de pe loc , nu le mai am doar ca acum la relanti se cam zguduie mașina ...si tot are acel ronțăit in turație de peste 1500 ...Întrebarea este daca aceea recalibrare se face in acest caz de schimbare poziție injectoare ? Compensațiile erau bune aproape de 0 , o sa mai pun VCDS acum dupa operația asta sa vad daca s a schimbat cu ceva ....Dar întreb nu cumva aceasta problema poate fi cauzată si de acel regulator de pe rampa , daca nu lucrează bine , întreb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blaguta Bde ce nu te-ai documentat inainte de a pune mana pe injectoare? citeste topicul si ai raspuns la tot ,bineinteles ca trebuia sa le rescrii codurile daca au fost inversate.

off top:  prea multi fac prea putini citesc.Romania te iubesc.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pusul injectoarelor in alta ordine e geniala, nu puteai sa scrii cu ele pe un marker de pe ce cilindru au fost scoase ?

Si a doua intrebare cum le-ai curatat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, bbogdanmircea said:

Asta cu pusul injectoarelor in alta ordine e geniala, nu puteai sa scrii cu ele pe un marker de pe ce cilindru au fost scoase ?

Si a doua intrebare cum le-ai curatat ? 

 

 

-cred ca intentionat a schimbat ordinea ca  sa vada daca se muta deviatia.

cu tix sau ariel cred ca a incercat ! am scris de o mie de ori ca nu se curata nu se reconditioneaza, nimeni nu citeste si se vede rezultatul

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata a mers masina pana la amiaza. Acum a crapat de tot, nu mai porneste. am trimis-o in service pe platforma. Nu o mai scot de acolo pana nu merge cum trebuie. :banghead:

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea pozitiva daca poate fi una...e ca vei afla ce buba are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, bob7 a scris:

@Blaguta Bde ce nu te-ai documentat inainte de a pune mana pe injectoare? citeste topicul si ai raspuns la tot ,bineinteles ca trebuia sa le rescrii codurile daca au fost inversate.

off top:  prea multi fac prea putini citesc.Romania te iubesc.

Sal, le-am pus voit in alta ordine la propunerea mecanicului , am încă scris pe ele fiecare de unde a fost scos ....sa la pun la loc?am fost la un service unde mi-au zis ca au tester , dupa tester mi-au zis ca nu au nimic injectoarele .....acum dupa ce am citit ca nu exista tester pt aceste injectoare înseamnă ca am fost păcălit si de curățat într-adevăr mi-au zis ca nu se pot curtată doar cand le-au pus pe tester poate sau mai curățat ....

Deci ce sa fac sa le pun in aceeași ordine sau sa fac recalibrare așa cu ele (recalibrarea se face doar la reprezentanta ?) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa totul cum a fost schimband oringurile si garniturile cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma cam depășește , acele oringuri si garnituri se găsesc ?ceva coduri pt piese?

ma tot gândesc si la aceea recalibrare , poate o fi eficientă si daca cineva a făcut asta cu VCDS fără sa meargă la reprezentanta? 

Ma gândesc iarăși ,am văzut f mulți cu aceste probleme poate fii si regulatorul din rampa cu probleme ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai citit mai sus ce s-a intamplat dupa recalibrare ca nu mai merge deloc ?

Mai degraba pune-le frumos la locsorul lor daca stii de unde au fost scoase, si poate revine la starea initiala masina . Sunt curios cum le-ai scos singur sau vreun mecanic a facut asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un tester de injectoare mecanicul le a dat jos si dupa test a zis ca au dat bine toate si la montaj sa nu le mai punem in aceeași ordine ....acum mașina se comporta ceva mai bine doar ca la relanti are o Vibrație ....asta a fost istoria injectoarelor mele ...si de aici am citit ca de aceea calibrare ....dar eu încă nu cred ca ele sunt recunoscute ce ECU fiecare de unde este ....de asta tot întreb daca e reala chestia asta ...

Masina pornește la cheie chiar se comporta puțin mai bine dar tot se aude acel ronțăit ...si nu știu ce sa fac , sa le pun înapoi pe aceleași poziții ?singurul inconvenient este aceea Vibrație la relanti mai pronunțată ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • zoran08
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!