Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Io' am si lant si curea ...io' unde trec :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are o problema hardware cu una software? Sau e vorba de reclama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut: tu esti bipolar, tu nu contezi in economia situatiei :P

 

@bgd: chill, ca nu-i reclama. Sau e unpic de reclama, daca e sa fim cinstiti, fiindca topicul se numeste "Motorul 1.2 TSI - probleme si rezolvari", iar resoftarea la Voinea a fost, dupa mine, o rezolvare. De genul "de cand folosesc ulei Motul, nu mai baraie lantul". N-am zis "meretz la taraba lu' Voinea ca-i ieftin si bun, sa-mi saie oikii."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in seama la discutia cu resoftare = liniste si pace. Doar am aproape 20.000 km de atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica cu300 euro ii dam si cai si scapam de grija lantului  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, nu puneti botul la asa ceva...cu riscul de a fi suspendat, va spun ca unii admini nu observa ca sunt oameni pe aici cu probleme de genul carora chiar nu le arde de gluma si nici sa cheltuiasca bani aiurea fara o rezolvare ; totodata, unii poate nu inteleg spirutul vostru de gluma si sunt dispusi sa apeleze la orice, fara sa gandeasca prea mult ; resoftati-va masinile cu incredere, dar nu va garanteaza nimeni ca scapati de problema ! Repet, nu are treaba problema hardwarw cu software ; topic-uri dedicate despre reclame si ciptuning exista ; asa ca eu as ruga insistent adminii sa ia o masura in acest sens ca sa numai induceti pe altii in eroare....cel putin asa ar fi omenesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am ajuns sa avem nevoie sa explicam cand facem glume, eu cred ca problema nu e la noi; poate punem un Captcha la Sign Up cu ceva ecuatia de gradul 2 / o intrebare.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi cazul sa explicati pt ca dupa cum vezi unii oameni nu prea se prind de unelen" glume " . Pe mine personal nu ma intereseaza acest aspect. Nu am motorul asta si nici nu il voi cumpara vreodata ; pacat ca sunt prea multi care considera vw-ul o masina de o fiabilitate ne mai intalnita..singura marca care a dat-o in bara cu toate..de la motoare faramate, la turbine, injectoare, cutii automate, volant & kit ambreiaj uzate prematur, tot tacamul..lucuri serioase, nu un scartait sau un plastic de care se plang unii la logan ; si asta nu a fost in spirut de gluma

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e de glumit

cand dai15 000 euro pe o masina te astepti sa mearga 5 ani fara probleme, ma rog sa schimbi consumabilele : ulei filtre stergatoare, cauciucuri.

stresant e ca nu ai garantia ca daca pleci cu masina in concediu te intorci cu ea pe roti sau  pe platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantia asta nu o mai prea ai la nicio masina. Nici chiar la marcile premium....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi Andrei ca sunt alte marci  mai ieftine care nu au creat probleme de acest gen ,tatal meu are Megan2  16 V de 8 ani cu peste 150k nu a avut nici o problema cu el pana acum,o revizie pe an si consumabile.Merge ca in prima zi ,garantez ca mai duce la fel inca 50k ,doar cu revizii si consumabile la timpul potrivit,este facut in Turcia, nu am auzit vreodata de atata timp sa fie vreo problema sau eroare in bord, alimenteaza de unde se nimereste numai cu benzina de 95 ,nu a fost iarna sa aud ca nu a pornit sau ceva de genul acesta.Nu probleme cu distributia,cu avansul,bobine,fise,nu tu ambreiaj,AC,rulmenti ,este tun,trage f.bine ,este silentios si consumul destul de bun cu o medie de 6,7 l%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi, calin, ca sunt alte marci, mai scumpe, care au creat prrobleme identice. Exista BMW 320d la care, din cauza aceluiasi lant, sare distributia de la punct si distruge motorul; si la asta e mai greu de auzit zgomotul lantului peste zgomotul diesel-ului asa ca sansele de a-l observa din timp scad.

Asta ca sa nu mai zic ca pretul de plecare al masinii era de peste 30.000 de euro in timp ce pretul de plecare al unui Golf 6 1.2 TSI era cat, vreo 15.000 de euro?

 

A fost un lot de lanturi, care au plecat proaste/ne-conforme/stricate din fabrica. A durat ceva timp (ani) pana cand s-a descoperit exact cauza si s-a luat o masura = a fost schimbat modelul lantului. Si mai toate masinile care au manifestat probleme din cauza lantului au beneficiat ori de schimbarea gratuita a lui, in garantie, ori de culanta, cele iesite din garantie. A fost o rezolvare "eleganta" a fabricii desi atitudinea unor dealeri din Romania lasa de dorit si desi multi, printre  care si eu, preferau sa existe un recall oficial pentru  aceasta problema.

 

Cealalta problema "mare" a motorului a fost turbina, care a fost rezolvata in 2011 pentru toate modelele vechi, vestita saiba - si ea schimbata gratuit si, daca nu ma insel, pentru asta chiar a existat recall; si prin schimbarea carcasei turbinei pentru toate motoarele construite dupa acea data.

 

Chestia cu bobinele este prea rara pentru a fi luata in considerare ca "problema a acestui motor" si tind sa cred ca a fost, la fel, un lot prost.

 

Mai mult de atat pot sa vorbesc doar in numele meu si spun fara nici un fel de regret ca daca as putea sa dau timpul inapoi tot motorul asta l-as cumpara. Singura diferenta e ca as face soft mai repede :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw-ul a dat gres cu prea multe si este o masina suprea evaluata. Un golf 5 vechi de 10 ani 5000 euro? Wtf? Injectoarele, turbinele, volantele, cutiile dsg, distributiile rupte, astea sunt probleme serioase ; + restul de probleme specifice oricarei marci..acum noroc cu bmw-ul ca au avut si ei o problema similara..ca altfel ramaneau vag singurii din istorie incapabili sa faca un motor cu distributie pe lant si trecut pe curea. Asa mai au unii spre cine arata cu degetul gen " ce daca s-a stricat golful meu de 15000 €? Vezi ba ca s-au stricat si bmw-uri..."...daca avea o mazda sau un hyundai UNA din problemele astea..pai clar era catalogata cea mai proasta masina din istorie ; asa, daca le are vw-ul, clar se trece cu vederea...se mai intampla...se uita repede, doar sunt masini bune nu? In special passat B6..m-am saturat pana peste cap sa ii aud pe toti cunoscutii care si-au intretinut masina ca au facut greseala vietii. Fara suparare rave, dar cred ca esti putin masochist daca ai alege sa ai aceste probleme si a doua oara...am avut si eu la opel sau fiat probleme minore..2 amoritizoare schimbate prematur ( la 60.000 km) reparat aeroterma si alternator( pret 350 lei ambele) un termostat..dar nu am auzit pana acum de motoare distruse, cutii distruse, chestii scumpe si importante fara de care nu poti ajunge din A in B, ca un airbag failure la fiat..si inca sunt multi care nu vad decat vw cea mai buna masina ever..sa fim seriosi, mai trebuie sa gandim si cu capul nu cu quru..si sa dam altora sfauri pertinente nu glume si reclame despre resoftari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vorbeam de masinile actuale, nu de Megane de 8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile actuale de care vorbesti tu Andrei au aceste probleme de cand au intrat pe piata adica cam acum 6-7 ani (TSI -CR ) deci sunt destul de actuale daca se fabrica si acum.! Hai sa nu le mai tinem partea chiar daca suntem pasionati ai marcii ,sa spunem ca VW nu mai este aceeasi calitate,fiabilitate care a facut-o prestigioasa.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că de aproape o pagină aţi cam dat-o pe chat.

Titlul topicului este "Probleme şi rezolvări" şi nu cât de fiabil este acest motor.

Vă rog să reveniţi ontopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar este aşa de greu de înţeles ce am scris mai sus?

Mai departe nu o să mă limitez la ştergerea posturilor. Abaterile vor fi sancţionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAD CA NU PREA MAI AVEM VOIE SA POSTAM CE SUPARARI AVEM

OK

 

PROBLEMA.......................................LANTULSI DISTRIBUTIA IN GENERAL

REZOLVAREA.....................................???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 3 variante:

1. Schimbarea gratuita la reprezentanta daca masina e in garantie.

2. Schimbare sub culanta la reprezentanta daca masina nu mai e in garantie.

3. Schimbarea in regim propriu la reprezentanta =  apx 1.600 lei, sau in alta parte = sub 1.000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fim seriosi, mai trebuie sa gandim si cu capul nu cu quru..si sa dam altora sfauri pertinente nu glume si reclame despre resoftari..

 

Cred ca totusi ar trebui sa ne revizuim unpic atitudinea si perspectiva asupra vietii, ca daca nu mai putem glumi din cand in cand fara sa apara vreunu' care sa sara "de qur" ca "...aaavai, ce glume de autobaza" si "sariiiiti, reclame mascateeee" inseamna ca probabil ar trebui sa ne mai scoatem nitel capu' din respectivul qur si sa privim viata ceva mai detasat, ca ea nici nu incepe, nici nu se termina cu o masina.

Iar sfaturi despre felul in care si cu ce ar trebui sa gandim, ar fi bine sa dam cunoscutilor apropiati, nu strainilor. Zic eu.

 

Privitor la faptul ca masina merge mai bine dupa resoftare decat inainte, e o chestiune pe care am constatat-o pe propria piele si pe propria experienta. Or, nefiind chiar sofer de duminica si avand cativa kilometri in spate, nu-i vorba nici de placebo, nici de impresii de domnisoara. Fiecare e liber sa traga ce concluzii vrea/poate din cele spuse aici, fiindca sper ca niciun om intreg la minte nu poate bpretinde ca detine adevarul absolut si rezolvarea stas la oricare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Pai sunt 3 variante:

1. Schimbarea gratuita la reprezentanta daca masina e in garantie.

2. Schimbare sub culanta la reprezentanta daca masina nu mai e in garantie.

3. Schimbarea in regim propriu la reprezentanta =  apx 1.600 lei, sau in alta parte = sub 1.000 lei

 

Cred ca ar mai fi o varianta, care e garantata si cea mai scumpa, sa schimbi distributia cu una de pe noile motorare 1.2tsi care se pun acum pe rapid/toledo, polo, fabia, ibiza, etc. Si care ar implica un ax cu came nou ca sa se potriveasca noul model de lant care, din ce vedem pe aici, nu mai are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie mai multe lucruri de schimbat in afara de axa cu came, motorul nou, cu distributie pe curea, are si alte modificari fizice fata de cel vechi, cu distributie pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul se referea la 1.2 tsi pe LANT  care se monteaza acum pe modele din platforma veche(ibiza,polo ,toledo etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, greseala mea, n-am citit cu atentie. Oricum, suma implicata e una destul de mare si sunt sigur ca mai sunt si alte diferente, nu doar axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul se referea la 1.2 tsi pe LANT care se monteaza acum pe modele din platforma veche(ibiza,polo ,toledo etc)

eu unul am vazut Polo 6R facelift cu 1.2 TSi si mi se pare ca are curea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!