Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru

950 lei cu patine si intinzator. Am aprecia ca si comunitate daca cei care nu detin informatii concrete, sa se abtina de la aberatii care induc colegii de forum in eroare. Ps, producatorul este unul singur, diferenta de pret consta in "tzeapa" pe care o primesti.

4000 ron :)), schimbi turbina sau iei motor second? De unde scoateti oameni buni informatiile astea?

Le: il auzi ca bate dupa ce citesti pe forum si devii paranoic. La 1.4 este dovedit deja. Mai in serios acum, ai 2 threaduri care iti descriu cu lux de amanunte simptomele. Vrei sa repetam sau te uiti in urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: service-ul unde am lăsat mașina a primit răspuns de la SEAT pe național că s-a făcut cerere de schimbare a motorului și cred că pe kulantă cu urm condiții: producătorul suportă 70% din costul motorului nou și 50% din costul manoperei. Dacă cineva știe de vreun precedent cu o așa situație, vă rog să mă anunțați să știu ce să fac. Eu nu vreau schimbarea motorului, că ar costa mult mai mult decât pistoanele toate și manopera. Dar dacă s-a propus așa ceva, tind să cred că știu ei ceva ce noi, clienții, nu știm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere tehnic cred ca este mai bine sa schimbi motorul decat sa umbli in el incercand sa repari ceea ce s-a stricat acum.

Din punct de financiar ... nu ma pot pronunta.

Din punct de vedere al orgoliului si al echitatii ... e greu de trecut peste faza asta. Si eu as gandi ca ar trebui sa fie responsabilitatea fabricantului si m-as simti furat sa trebuiasca sa platesc chiar si o parte din paguba asta. 

 

Daca optezi pentru schimbarea motorului, targuieste-te cu ei legat de pret. Intereseaza-te cat costa un motor nou si ai grija sa platesti 70% din acel pret si nu din cel cu adaosul reprezentantei. Iar manopera ... ai grija ca cei 50% facturati tie sa nu fie de 70% din valoarea lucrarii. Si atrage-le atentia celor de la reprezentanta ca poate ar fi cazul sa sustina si ei o parte din manopera aia care iti revine tie.

 

In plus ... ai putea sa rezolvi problema in regie proprie: un motor din dezmembrari montat la niste priceputi. Dar eu nu as opta pentru varianta asta decat daca costul ar fi undeva in jur de 30% din costul prin reprezentanta, ceea nu cred ca este cazul.

 

Si ca sa ridicam putin capul din pamant: iti dai seama ca ai putea sa treci la 2.0 TFSI cu ocazia asta?

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-au zis ca tot la ureche se aude.

cica daca face zgomot mai mult de 3-4 sec sa schimb lantul cca 4000 lei

masina are 3 ani si 33 000 km. sa o duc seara la ei si dimineata o pornesc ei la rece.


dar se potriveste cutia ?

 


ca eu as pune alt motor. ce inseamna asta sa nu stii macar cu aproximatie cand sa schimbi lantul ? pleci

 in bulgaria si te dai jos din 5 in 5 km sa vezi daca se aude ceva suspect ?

e al 4 lea vw nou si ULTIMUL

o sa iau un duster macar sustin economia nationala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Daca lantul costa 600 de lei, patinele 150 si intinzatorul 100 + semering vilbrochen + garnitura capac + ulei si filtru. Diferenta de bani pana la 4000 de unde vine? Ce o justifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are rost sa discutam pe marginea acestui pret care este, clar, prohibitiv.

Se stie ca pretul pentru inlocuirea lantului este undeva in jurul a 1.600 de lei, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce la motorul 1.2TSI ar fi mai mare pretul la schimb distributie ca si la 1.4TSI CAXA de 122 CP. Acum trei luni am cerut pretul final cu care mi-ar schimba distributia la motorul meu la reprezentanta din Oradea, si aici intra nu numai lantul ci si intinzatorul si nu stiu ce patine+ manopera de 400 lei pentru schimb... au spus un pret de circa 1200 lei...sa fie 1300, dar pana la 1600 sa nu mai vorbim si de 4000 ....cred ca ceva a fost prost inteles cu buna intentie. Nu are cum sa fie 4000 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elcargid buzau

acum 2 zile am  fost

am intrebat inclusiv cat e un motor nou si m-au cam descurajat

reparasera una recent si atat a costat

am intrebat si daca se poate diagnostica altfel decat auditiv ex  tester, vizual etc si  la fel ca trebuie dat capacul jos mastick etc deci nu se poate altfel la vw in 2014 decit ca la locomotiva  asculti cu urechea

 


doar ca sa o asculte cu urechea  70-90 ron functie cat timp o asculta

Modificat de miti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi din mecanicii din reprezentantele din Ro nu stiu.

Nu de alta insa imi e greu sa cred ca distributia daca e cu probleme nu se poate diagnostica din valorile unor parametri. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare  ca da


eu nu am probleme cu masina

parca se aude cateodata ciudat la pornire si sta turata, m-am dus preventiv si am ramas socat ca nimeni nu stie ce e cu lantul asta care totusi se strica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb eu curand distributia si ma costa 700 de lei fara manopera plus cat mai dau pe ulei. Nu are cum sa fie 4000 de lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O schimbi la o reprezentanta sau intr-un service particular?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o reprezentanta Hyundai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o remarca la al 3 lea lant + intinzator. Cel mai de kko model posibil. Zbarnaie ca draq dupa ce o opresc vreo juma' de ora. La rece porneste absolut normal.Tot nu reusesc sa inteleg cum poate sa piarda presiunea in jumatate de ora si cum reuseste sa porneasca absolut normal dupa ce a stat si o saptamana nepornita.

 

Drumuri line ca motorul e zgomotos !!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu preturile exacte,luate de la o repr.Skoda,insa sunt pentru 1.4 TSI cod motor CAXA.Sigur pentru 1.2TSI este mai ieftin.

-lant 360 ron

-patina -51 ron

-patina-80 ron

-intinzator 235 ron

 

Preturile sunt pt. piese OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Si la preturile astea se mai adauga pretul uleiului (~320 lei), al filtrului (~70 lei) si manopera (3h x 180lei/h=540 lei). Alea trei ore le-am trecut eu estimativ, iar pretul manoperei este tot unul estimat de mine (150 x TVA).

 

Si uite asa iese pretul lucrarii in jur de 1.600 lei.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul e mult prea scump, la fel si ora de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce toata lumea e nemultumita de acest motor. Eu am 38000 de km cu acest motor, 1.2 TSI, si sunt foarte multumit de consum, intretinere, nu am avut nici-o problema pana acum. Eu aud acest zgomot la fiecare pornire de dimineata( cam de 6 luni ) , pana acum nu l-am auzit de doua ori in aceeasi zi. Am facut garantia si am intrbat daca este vreo problema cu acest sunet. Dupa ce s-a uitat la anul fabricatiei motorului si s-a uitat pe calculator mi-a spus ca problemele motorului au fost rezolvate si ca este normal sa aud acest sunet/zgomot. In concluzie sunt fericit :)). Mentionz ca nu am schimbat niciun lant. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu o sa am nevoie sa schimb niciodata distribuita fiindca este pe lant (si nu pe curea).  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) maine ajung la 100k :D cu un 1.2TSI care, culmea, e si pe steroizi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudellus: nici eu nu mai am probleme de cand cu softul de la Dragos :))

Cred ca e fie power boost, fie probleme cu lantul. Hmmm, tough choice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Normal ca nu aveti probleme. Parca ati schimbat tot motorul in garantie (in Germania), sau fac cumva o confuzie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca faci :)

Doar eu stau in Germania, claudellus vinde geamuri in Cluj :)

Mie nu mi-au schimbat motorul, doar ambreiajele de la DSG, turbina si lantul, toate pana la 28K km., pe garantie.

Softul mi l-am facut la Bucuresti in Aprilie '14, pe la 47K km. la TCM Turbo (Voinea) si de-atunci :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, baieti, s-a gasit rezolvarea: resoftarea la TCM. Costa vreo 1.200 de lei, mai ieftin ca o schimbare de lant.

Si rezolva si problema zornaitului, a saritului distributiei de la punct, a pistoanelor sparte, etc.

PLUS: inca vreo 20 de caluti si ceva Nm.

 

Hai, bagati cu incredere, ca e pe bune. Si nu va ingramaditi ca e pentru toate lumea.

 

PS: :)

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce 20 de caluti? La 1,2 TSI? Merge si la noua generatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi astia cu distributie pe curea nu aveti voie aici.

Faceti-va propriul vostru topic. Aici nu sunt suntem decat noi, cei cu lant la motor.

 

Evident: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!