Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Anul trecut cand am schimbat lantul, au schimbat si uleiul iar interventia a fost aproape de revizie ca data.Restul am schimbat eu.Avertizarea a aparut dupa resetarea intervalului de service in 2012.Daa...am facut in doi ani km ptr care a fost setarea facuta atunci! acum 29000...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, bine, asta banuiesc ca se stie, daca se aproprie intervalul. Sa nu semnifice altceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primavara de obicei infloresc ghioceii. In cazul meu ....incepe lantul sa faca urat si se pare ca face cel mai urat dintre cele 3 lantisoare prezente pe masina.

Km de la schimbare ~ 9000 km, pice of s...t !!!!! In prezent masina are 34.000 km ( sa zicem ca a cam fost trasa pe dreapta ca si numar de km din cauza aparitiei Skodei O3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul acela meserias schimbat la Audi, parca? niste nesimtiti incompetenti injinerii vw! De fapt din lenea si nepriceperea lor au ales sa treaca la curea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Audi si in spatele blocului tot acelasi lant de ciocolata este. Esec de proiectare aceasta motorizare !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am mentionat mai in spate, nu doar VAG a avut probleme cu lantul silentios ( coincidenta sau nu, tot pe langa ei era facut si lantul celorlalti - deci tind sa cred ca si VAG si altii au cumparat solutia tehnica de la un producator, nu au gandit-o ei). Doar ca ceilalalti au modificat solutia si ofera kit de conversie catre lantul clasic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceia imi aduceam aminte, insa mai credeam ca sunt si altii! Totusi acolo tipul constructiv al motorului e altul!

Bine, tot 4 cilindri are! Dar s-ar putea si lantul sa difere constructiv, chiar daca e acelasi producator!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se vede in poze ca e acelasi tip de lant, dar cu alta dispunere a lamelelor .

Iar ca principiu de functionare, e acelasi la orice angrenaj..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principiul de functionare e acelasi, lant, role, patine, etc, asta-i clar.

De dispunerea lamelelor ma refeream. Sigur ca dispunera lamelelor influenteaza fortele aparute in timpul functionarii. De asemenea si unghiul de functionare aduce anumite forte care trebuie invinse. Oricum motoarele nu sunt identice, parerea mea.

 

Si apropo, motivul schimbarii la coreene este zgomotul sau saritul distributiei? Nu ma mai uit de mult pe forumurile coreene.

 

In schimb primele modele de kia cu lant din cate stiu nu era prea pretentioase, si lantul inca isi face treaba dupa 150000 de km!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si cat de mult imi propusesem sa nu mai am parte de topicul asta ! Azi masina a mers execrabil, tinde sa ramana cu sunetul de lant si in mers, adica foarte greu isi revine la pornire. Si are doar 9.000 km de la schimbare :( nici macar cat o revizie nu tine ! Este cel mai slab lant din cate am avut (3 buc).

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lantul schimbat in Octombrie 2011.Probabil(sigur) primul chit de reparatie scos. A inceput sa faca inca de la 4000 de km, rar de tot, apoi mai des, dar nu foarte des. sa zicem ca face cam la 2 porniri din 10, doar la motor semicald. Cu motor rece a facut doar de 2-3 ori. Uleiul mobil 5w40 S 3000 X1 pare sa ii convina mult acestui lantisor. La revizii am sesizat de fiecare data zgomotul, cu inscrierea in fisa de revizie, acum in IAnuarie 2014 la ultima revizie l-au auzit si ei oarecum si au sustinut ca asa cam fac toate dupa schimbarea uleiului. Le-am spus evident ca a mea face si fara schimb de ulei. :D  Au spus ca ramane sub observatie, si daca chiar vreau sa incercam o kulanza sa las masina mai multe zile sub observatia lor.

Deocamdata nu ma da zgomotul afara din casa, dar vazand ce se intampla chiar nu as sti ce sa fac in eventualitatea unei schimbari, sa nu dau din lac in put. Acum cel de-al doilea lant are 31000 de km de la schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohoooo ....Stai bine cu el. Eu nici macar o revizie nu prind cu el si e praf. Urla ca toate visele ! Referitor la ulei cică motorul este facut pentru 5w-30 insa parcă si al meu a mers mai bine cu 40 ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

502 00 una din norme pentru acest motor la interval fix de un an sau 15000 de km. Altceva nu a vazut acest motor al meu, la indicatia celor din service. La Cybernet Piatra Neamt acest ulei se pune la acest motor, pentru interval fix de schimb......

 

Dintre ulei de fabrica( ce o fi fost el), castrol 5w40 magnatec, castrol 5w40 OE, si mobil S 3000 5w40 X1 cel mai bine lantul s-a simtit cu cel din urma. Are personalitate, nu gluma.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie??? Pt motoarele noastre 1.2 ce ulei recomandati voi? Mentionez ca din august sunt la versiunea lant 2, 8mii km facuti, carait scurt d 3 ori, ulei 5w40 castrol 1l, total 53500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul asta NU INTERESEAZA PE NIMENI PROBLEMELE LEGATE DE 1.4 TSI.

Daca continuati cu off-topicul, se lasa cu sanctiuni.

 

Revenind... azi am dus masina la ora 7:00 la Neubeck Automobile. Mi-au facut pe loc o scanare si mi-au spus ca trebuie sa ramana peste zi la ei. Am primit o cafea si doua bonuri de taxi pana la si de la servici.

 

Pe la ora 13 m-au sunat sa imi spuna ca au depistat problema: missfire pe toti cilindrii si cica ar fi fost cauzata de faptul ca colegii din Romania, la actualizarea de soft, au "uitat" sa-mi monteze saiba si ca o sa ma coste... aici l-am intrerupt: i-am explicat ca saiba a fost instalata, insa la schimbarea de turbina facuta de Auto Konig din Donauworth, la 28.500 km., nu mi s-a instalat saiba, desi am intrebat expres de lipsa ei. Mi s-a spus ca la noile turbine nu mai e necesara.

 

Omul a tacut, dupa care mi-a spus ca intr-adevar, asa ar fi fost normal, insa mi s-a instalat o piesa care cerea si montarea respectivei saibe. Zicea ca sa fiu atent cum se comporta masina zilele urmatoare si sa-i dau feedback, iar de factura sa nu-mi fac griji, ca o trimite la aia din Donauworth.'

 

Cica mi-ar fin instalat un nou soft, insa ce m-a mirat, a fost faptul ca tot nu mi-au pus saiba la loc... o sa vorbesc maine din nou cu omul, sa-l intreb care-i faza.

 

Deci in concluzie: nu masina e de vina, ci factorul uman. Altul decat cel dintre scaun si volan ;)

 

post-16418-0-48172700-1392744554_thumb.j

 

LE: daca mai conteaza sau nu, uleiul pe care-l folosesc e Liqui Moly TopTec 4200 5W-30 si e extra.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mega dubios de la saiba sa-ti faca asa urat? Eu am mers fara neonorocitele alea de piulite si nu am avut asa probleme. Si aveam joc cacalau la acumulatorul ala.

 

In fine aici e ceva dubios parca astia de la al doilea service daca au dat asa rapid vina pe romani poate nu au stat sa analizeze cum trebuie masina, au vazut ca lipseste saiba si au dat vina rapid pe ea....

 

Sunt tare curios cum o sa se mai manifeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu nu am schimbat lantul niciodata pana acum am 32000 km cu ea, dar cand o pornesc la rece il aud si sunetul persista cam vreo 4-5 secunde. Vreau sa va intreb daca am vre-un motiv de ingrijorare ? urmatoarea revizie o am in luna Mai.

Motorizare: CBZB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, tu poti s-o lasi asa. Aia din Romania n-o sa se autosesizeze niciodata ca lor oricum li se rupe.

Pe de alta parte, o sa fie misto cand iese din garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic, la prima revizie o sa ii spuna ca e problema mare , poate sa sara de la punct... si ca o sa il coste cu discount cam 20 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 39.000 km, masina din aprilie 2011, nu am schimbat lantul si nu am zgomote. Sper sa ma tina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stiu vreo doi care au masina din 2011 si nu se plang! Interesant ar fi de vazut, cine are posibilitatea de a accesa sistemul, ce cod aveau lanturile din 2010 si ce cod au cele din 2011(ATENTIE, cele montate pe masini, nu cele venite ca si kit de reparatie).

 

DECI, cine poate spune care e codul unui lant din 2011(inclusiv patine , suruburi sau ce s-o mai fi schimband pe acolo), dar nu kit de reparatie, ci cod lant montat pe masina dupa jumatatea lui 2011, sau chiar mai tarziu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!