Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

amen! :vwrullz:

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu cateva zile ziceam ca in ultima vreme nu am mai auzit lantul. In ultimele 4 seri, la pornirea la rece, dupa ce masina a stat toata ziua, lantul a zornait de 3 ori, de fiecare data foarte lung (cateva secunde dupa pornire). Marti dimineata duc masina in service si o las cateva zile, sa vedem daca se gaseste ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie acesta raspunsul si in cazul meu!

 

Aparent pentru problema descrisa de mine exista informare :TPI 2029286/1 conform baietilor din Polonia si Rusia in Romania ....mai greu.

 

http://forum.skodaclub.pl/skoda-yeti/b-d-esp-t13365.html

http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t214942.html

http://forum.club-yeti.ru/showthread.php?t=692&page=71

 

Am sa cer luni ceva detalii la o reprezentanta informarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am reusit sa mai gasesc...

 

 

Summary of Accounting TPI №: 2029286/1

The control lamp of the engine electronics , the engine has no power - the fault code R307A permission Date of publication: 23/04/2012

 

Description of the problem client / station Conclusion

 

The control lamp of electronic control accelerator pedal , the engine has no power .

 

In the data storage engine control unit contains the following fault message :

 

• P307A - Intake system - the capacity of poor

 

 

technical justification

 

The throttle J338 contaminated sediments.

 

 


Solution in terms of production

 

The solution in terms of service

 

The course of repair :

 

1. If you found the above claim , it is necessary to dismantle the throttle and completely clean according to MR .

 

2 . Next, using the diagnostic tester VAS 50xx in the " Guided functions " to perform the following work steps :

 

- J623 remove trained values ​​;

 

- Check the adaptation of the throttle.

 

 

 

  

Note:

 

In the diagnosis of the throttle voltage at rest the car must be at least 12.5 volts ( to connect the charger ) .

 

Notes on calculations

 

Root Identifier (KD-Nr) / type of fault :

 

2434/0034

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, in ceva cuvinte romanesti, ca google translate face ......minuni!

 

CAm care ar fi exact cauza!?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din engleza cam asa reiese, dar din rusa si polona ..............?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, depuneri pe clapeta.

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un lucru de trecut pe lista de verificari periodice si un motiv in plus pentru a folosi benzina buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, pentru clapeta murdara se aprinde esp si intra in limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Eu ma ingrozesc de ce citesc la voi. Dar ca sa nu fiu eu mai cu mot, o patesc si eu. "De ceea ce te feresti, de aia te lovesti". Iata ca TSI-ul meu nu m-a "dezamagit" si mi-a tras-o: ieri, intr-o depasire, a inceput sa se auda motorul groaznic, niste batai accentuate, gen cum se auzea asa-zisul avans, dar mult mai puternice si stridente. In 4 secunde s-au aprins in bord martorii: motorasul, cel de ABS si cel de cauciucuri dezumflate. Am ajuns acasa, am bagat-o pe calculator si mi-a gasit un sir de erori:

 

MOTOR: 

"Address 01: Engine (J623-CBZB)       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb

   Part No SW: 03F 906 070 GT    HW: 03F 907 309 F
   Component: SIMOS10.23H03 3644  
   Revision: --H03---    Serial number:               
   Coding: 00110096202401080000
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F 004005
   ROD: N/A
   VCID: 7AF1EC31FDC4789
 
No ASAM data for: "EV_ECM12TFS02103F" (SE25) 
5 Faults Found:
6350 - ROD - Unknown Error Code 
          - CE [096]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 51741 km
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:53
 
6351 - ROD - Unknown Error Code 
          - CF [096]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 51741 km
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:53
 
6371 - ROD - Unknown Error Code 
          - E3 [096]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 51741 km
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:53
 
7196 - ROD - Unknown Error Code 
          - 1C [100]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 51741 km
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:54
 
11836 - ROD - Unknown Error Code 
          - 3C [032]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 51741 km
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:54
 
Readiness: 0000 0000"
 
Erorile nu pot fi identificate pentru ca softul meu este mai vechi decat softul masinii. Tot imi da eroare ca nu ar gasi nu stiu ce fisier.
 
"Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 6J0-907-37x-ESP.clb
   Part No SW: 6R0 907 379 AK    HW: 6R0 907 379 AF
   Component: ESP8.2i front H05 0001  
   Revision: --------    
   Coding: 110228DB217400B5882D14E884D500501700
   Shop #: WSC 04941 000 00000
   VCID: 871705C53236951
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 199
                    Mileage: 51741 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.14.13
                    Time: 16:52:53
 
             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x8000
                    Hex Value: 0x1207
                    Hex Value: 0x13B4
                    Hex Value: 0x4A80
                    Hex Value: 0x827B
                    Hex Value: 0x8200
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 6J0 820 043 C    HW: 6J0 820 043 C
   Component: Climatronic   H07 0606  
   Revision: S0000000    
   VCID: 244DF24927C0DE9
 
1 Fault Found:
00457 - Control Module for Network (J519) 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 49739 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2022.14.21
                    Time: 11:45:01"
 
In sectiunea ABS eroarea ar fi aparut din cauza motorului. A picat ceva la motor, obligat afecteaza ABSul.
 
La Address 08: Auto HVAC"habar nu am ce vrea sa zica...
 
Aceleasi erori mi le-a gasit si la reprezentanta.
 
Codurile de la motor ar semnala doua injectoare defecte, ori posibil un scurt moment in care au trecut impuritati prin ele. Luni merg sa le verifice si, in caz ca-s defecte, ar trebui schimbate pe garantie.
 
Benzina am pus numai de la benzinarii mai renumite. Detin toate bonurile  de unde am alimentat vreodata cu masina asta. In ultima vreme am pus numai benzina COR 100, caci alimentand cu 95 se auzea avansul (care zgomote incep sa cred ca erau de fapt de la injectoarele astea...). Am avut grija de ea cum am putut mai bine si na belele!
 
Am luat masina noua exact ca sa nu am probleme de genul asta! 
 
Cu injectoarele ati mai patit careva cu 1.2 TSI?
 
Numai bine!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema descrisă de tine e mai mult ca sigur fisa de la cilindrul 3 care a picat.

@rave : Clapeta de acceleratie si benzina nu au treaba, noi avem injecție directa si mixtura se face direct in cilindri, nu in admisie.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost cateva cazuri prin Romanica, dar in final concluzia a fost ca de fapt nu erau injectoarele ci pompa parca si/sau ceva probleme pe la partea electrica! Pana acum nu prea au picat injectoare, cel putin nu-i un caz des intalnit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu este sigur ca e vorba de injectoare. S-a facut doar o simpla diagnoza, apoi am programat ziua pentru verificari mai amanuntite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie fisele (asta s-a mai intalnit) si sa mearga in 2.

 

Colegii  @Master_Blaster si @claudellus spuneau parca ceva de eroare ABS + mers neregulat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si au bagat-o pe tester. Erorile aceleasi erau. Nu se mai intamplase nimic nou. Le-am explicat conditiile in care s-a intamplat de lumina bordul ca pomul de Craciun.

A luat-o pe bajbaite, Mai tarziu a desfacut teava de presiune(care pleaca din turbina) si a spalat valva sistemului de acceleratie (clapeta?) cu o solutie in spray. Au luat masina la test pe drum. Iara nimica. Nici mie nu mi-a mai facut nimica.

Ce sa mai pricep?

Problema clar era de la motor. ABS-ul este dependent de functionarea motorului, deci atentia tot spre motor se indreapta. Aia cu HVAC...nu am habar ce e cu ea.

 

Totusi s-a intocmit un fel de proces verbal ca am venit si s-au constatat erorile alea. O sa mai postez daca imi mai apare ceva. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand o sa facem o carte cu erorile 1.2-ului mai mare ca DEX-ul .

Eu am incercat sa obtin de la cateva reprezentante informarea respectiva , dar nu a gasit nimeni nimic...

Ramane sa fac si operatia de curatare fizic , pe urma mai vin cu info

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Misterioase sunt caile tsi-ului !

Mare adevar ai, in ultima vreme tatal meu a condus golf-ul si nu a mai aparut eroarea, am mers si eu putin azi cu ea intr-o parcare si merge normal. Pana nu mai apare treburile raman neschimbate.

 

O fi de la la vremea mai rece, eu am incercat sa fortez motorul sa intre eroarea, tatal meu nu ma prea crede ca are problema asta, dar nu am reusit poate pentru ca era motorul rece, la mine se intampla in general cand era cald. In fine, e f dubios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am un noroc fantastic!

 

Vineri seara dau peste rumatoarele erori:

 

Friday,13,December,2013,23:22:20:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
Control Module Part Number: 03F 906 070 J    HW: 03F 906 070 B
  Component and/or Version: SIMOS10.12H03 9663
           Software Coding: 001900D6230400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00158
              ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070J 004007 (VW36)
                      VCID: 29538C0048E23D6
5 Faults Found:
 
6350 - Cylinder 1 
          P0301 00 [237] - Misfire Detected
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 81229 km
                    Date: 2032.14.12
                    Time: 21:18:05
 
6353 - Cylinder 4 
          P0304 00 [237] - Misfire Detected
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 81229 km
                    Date: 2032.14.12
                    Time: 21:18:05
 
6371 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
          P0300 00 [237] - -
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 81229 km
                    Date: 2032.14.12
                    Time: 21:18:05
 
11836 - Cylinder Disabling 
          P130A 00 [101] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 81229 km
                    Date: 2032.14.12
                    Time: 21:18:06
 
11410 - Cylinder 1 Ignition Circuit 
          P1355 00 [108] - Open Circuit
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 81229 km
                    Date: 2032.14.12
                    Time: 21:17:42
 
Aceleasi simptome ca si data trecuta cand aveam eroare pe cilindrul 3: mers neregulat, trepidatii accentuate, EPC + ESP aprinse in bord si intermitent si Check Engine.
Atunci a fost vorba de fisa de la bujie care a fost inlocuita
 
Se pare ca din cauza trepidatiilor mari, am reusit sa rup si o valva (am pus o poza) care imi arunca vaporii de ulei din gazele de carter (cred) si mi-a improscat cam 1/3 din motor. Fost la reprezentanta astazi de dimineata si mi-am comandat valva/supapa supapa respectiva.
 
Este oare posibil ca din cauza acestei valve sa am missfire la cei doi cilindrii?
 
Ideea e ca primul missfire ce l-am intalnit a venit acum 3 saptamani. L-am ignorat pentru ca era exact dupa ce schimbasem bujiile. Apoi urmatoarele doua erori au fost joi si vineri. Intre timp nu am ridicat capota sa vad daca era pata respectiva de ulei sau ba.
 
Mersi.
 
 
 

post-89290-0-97737100-1387187284_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ouch nașpa problema, cat ai mers cu motorul in 3 cilindri? Daca ai mers putin nu cred că îi poate dauna, eu am condus cam 1 km si nu am patit asta.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca daca opresc motorul si il pornesc iarasi merge in 4 la loc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tunat-o de scrii 130 CP? Poate e ceva de la tuning!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ai facut chip tuning desi aveai misfire?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut softul inainte din cate stiu eu...

LE: inainte de soft a avut o buba cu o fisa, nu cu missfire

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tunat-o de scrii 130 CP? Poate e ceva de la tuning!

Bogdane, scriu 130 de cp asa de fantezie.... Da, masina e resoftata!

 

I-ai facut chip tuning desi aveai misfire?

Da. Cand a aparut prima data eroarea (cu o saptamana inainte de softare) am dat o scanare, am verificat fisele sa fie puse cum trebuie, si am mai si facut peste 1000 de kilometrii in toate regimurile posibile, de la subturat la supraturat si nu a mai aparut eroarea.

 

A facut softul inainte din cate stiu eu...

LE: inainte de soft a avut o buba cu o fisa, nu cu missfire

Oricum, cand am ajuns la reprezentanta am exclus amandoi (eu si cu cel de la Receptie - un baiat mai dezghetat) posibilitatea aparitiei erorii de la softul nou, tinand cont ca am iarasi peste 1000 de kilometrii facuti cu el. Cel mai probabil undeva pe circuitul de aprindere... ramane sa vad miercuri ce si cum si o sa va tin la curent. Sper sa fie doar fisele (ca deja is comandate si rezervate si is mai lesne la pret si de schimbat).

 

De vineri seara, am mai facut inca 100 si ceva de kilometrii numai prin oras si nimic...

 

Cum spunea cineva "misterioase sunt caile TSI-ului"

 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!