Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Eu credeam ca s-au inmultit caii aceia intre ei, ca asa se intampla cand ii lasi liberi! :vaidecapulmeu: Vorba aia "misterioase sunt caile TSI-ului"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudellus ....vad ca ai 81229 km. Pana acum ce probleme ai avut la ea ? Inclusiv fidele "impuscate" ...

A depasit careva 100.000 km ...Si cu ce istoric ?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un lant, o fisa de bujii si o supapa sens unic.... astept miercuri verdictul pentru missfire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict missfire: zero barat. Au fost cu masina in teste de drum au masurat fiecare fisa de bijii, fiecare bujie, fiecare bobina - nimic.

Nici eu, nici ei nu am reusit sa reproducem conditiile in care a aparut.

 

Asteptam.... sa vedem cand/daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp merge bine nu-ti mai bate capul. Acelasi sentiment am si eu, ca acum nu mai intra in limp desi masina e condusa zilnic.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca, acum cand am ridicat masina, mi-au spus ca se aude un zgomot ciudat din zona distributiei. La schimbul de lant din luna martie (aprox 24k km) au schimbat fix si numai lantul, fara nimic altceva (masina era in garantie). Acum au spus ca si acest lant poate sa fie alungit din cauza ca nu au schimbat intinzatorul si "patinele" (ce o mai fi si alea).

 

M-am programat cu masina pe 6 ianuarie la ei sa desfaca tot, sa vada ce trebuie inlocuit si sa puna mana sa inlocuiasca.

 

Tind sa cred ca is nitel incompetenti! oamenii de la Cluj.

 

Sa vedem cine o sa suporte manopera si costul pieselor, din moment ce ei au facut si prima constatare si primul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce BOI!

Pentru inlocuire lant venea un kit ce continea lant, intinzator, suruburi si parca si patinele( de astea nu sunt sigur). Si parca venea si un capac nou .

dar sigur era lant si intinzator!

 

problema era ca lantul se lungea mai mult din cauza calitatii materialului, mai putin era influentat de intinzator. Marea inovatie!

 

Vezi totusi ce lant iti pun acum a treia oara, sa nu fie tot varianta 2, care nu e prea ok! Sau, sau...........atata tine un lant de distributie la vw., intre 30-60000 de km........mai putin ca o curea!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patinele nu cred sa se fi schimbat vreodata. M-am uitat la ale mele si sunt oglinda ...nu se vede picătură de uzura. Capacul se schimba doar la anumite serii care nu aveau prevăzută o ureche in interior. In concluzie ...fiecare vad ca schimba ce vrea ....dupa ureche :)))

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar intinzatorul si lantul erau obligatorii de schimbat impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin la mine asa au venit "imperecheate" insa vad ca unele service-uri fac mai dupa ureche tranzitia. In programul lor scrie ca se schimba cu kitul X fabricat in data DD.MM.YYYY si pe langa lant si intinzator mai cuprinde si suruburi, silicon, mastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, la primele schimburi uleiul nu a fost schimbat. cel putin la skoda. Ulterior a venit nota interna cu schimb ulei si filtru. Probabil ca l-au scos cu galeata si l-au pus ulterior inapoi. Dar era galeata skoda. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul s-a recuperat/refolosit cu ajutorul unei galeti in care se mai salva si antigel la alte masini, si filtrat cu strampi de dama :)))) Tehnologie maxima domne ....

Nu dau numele service-ului !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o informatie?

Motorul 1.2 TSI de 86 cai montat pe o Skoda Rapid ce se gaseste pe stocul importatorului (prin urmare MY 2013) este TSI-ul de 1.2 care se gaseste si pe golf 7 sau e vechiul 1.2 TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de Golf VII nu cred ca s-a bagat noul 1.2 TSI pe altceva. sigur la polo facelift va fi, acum in MAI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele noi sunt puse doar pe platforma mqb, inca nu se anunță lansarea noii familii de miniuri in ograda vag care vor fi pe platforma mqb. Adică viitoarele polo, fabian, a1, ibiza si fratii gemeni rapid si toledo care sunt făcuți pe actuala platforma a05/pq25.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Tapatak nu ma lasa sa modific postul precedent.

1.2 tsi are mai multe probleme printre care si lantul, eu personal NU as risca ca deh is patit. :(

@bogdan_wrc Nu cred că platforma pq25 va mai primi monitorizări noi, dar poate ma înșel.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de Golf VII nu cred ca s-a bagat noul 1.2 TSI pe altceva. sigur la polo facelift va fi, acum in MAI.

Este pus noul 1.2TSI si pe Octavia 3 si pe noul Leon. Adica acele noi modele din gama VW care au noua caroserie tip MQB. 

Rapid, Toledo, Fabia, Polo, Ibiza...in continuare se fabrica nu vechile 1.2TSI-uri pe lant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc Nu cred că platforma pq25 va mai primi monitorizări noi, dar poate ma înșel.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

sigur polo facelift va primi cel putin un motor nou 1.0T. si 90% noul 1.2TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur clasa mica va primi motorizarile noi, desi Polo, Ibiza si Fabia nu vor avea la baza MQB, ci vor fi facute tot pe vechea platforma.

DIn cate vad, cei cu masinile MY2013 si MY2014 nu mai au problema cu lantul, probabil ultima versiune e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea sa mai fie probleme la acest motor 1.2 tsi pe lant care inca se fabrica si  totusi nu de 1 an 2 ci din 2009 si suntem aproape in 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau inca nu au suficienta vechime motoarele ca sa aibe probleme, oricum asta sunt masini si motoare proiectate sa aibe o viata scurta cam 8 ani, cam cât tine o generatie. Asa ca nu ma astept sa fie f fiabile dupa ce ies din garantie.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf-ul meu am probleme cu bateria.Invarte greu,de pornit porneste,dar daca se mai raceste s-ar putea sa cedeze.Masina are RCD310.I-mi trebuie un cod ceva la reconectare daca schimb eu bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!