Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

A mai schimbat cineva bateria?Ce baterie se potriveste  in spatiul respectiv daca nu gasesc tot Banner?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Se pare ca din cauza trepidatiilor mari, am reusit sa rup si o valva (am pus o poza) care imi arunca vaporii de ulei din gazele de carter (cred) si mi-a improscat cam 1/3 din motor. Fost la reprezentanta astazi de dimineata si mi-am comandat valva/supapa supapa respectiva.
 
Este oare posibil ca din cauza acestei valve sa am missfire la cei doi cilindrii?
 
Ideea e ca primul missfire ce l-am intalnit a venit acum 3 saptamani. L-am ignorat pentru ca era exact dupa ce schimbasem bujiile. Apoi urmatoarele doua erori au fost joi si vineri. Intre timp nu am ridicat capota sa vad daca era pata respectiva de ulei sau ba.
 
Mersi.

 

@claudellus si eu am avut rupta supapa respectiva rupta.Nu stiu exact cum s-a rupt.Se inlocuieste doar "capul" supapei de vapori ulei.Sincer nu pot spune ca am sesizat o diferenta cu sau fara el.Am tot cautat factura ca sa iti dau codul, dar nu o mai gasesc .... 

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In ziua de craciun, cand mai aveam 500m pana acasa, am simtit o vibratie puternica, masina nu mai tragea, martorul de EPC si ABS s-au aprins.

Am ajuns acasa, cu greu, am facut o citire cu VCDS si am urmatoarele erori: 

2 Faults Found:6350 - Cylinder 1           P0301 00 [101] - Misfire Detected          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear             Freeze Frame:                    Fault Status: 00000001                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 1                    Mileage: 48806 km                    Date: 2030.14.26                    Time: 14:25:4611836 - Cylinder Disabling           P130A 00 [096] - -          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear             Freeze Frame:                    Fault Status: 00000001                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 2                    Mileage: 48806 km                    Date: 2030.14.26                    Time: 14:25:47

Am cautat codurile de eroare si am inceput cu ce e mai simplu, am schimbat bujia, am verificat fisa, dar problema a ramas. Masina este in garantie, deci nu ma bag la mai mult de atat (bobina, injector).

Acum am aprins si martorul de catalizator, probabil de la cele 4 porniri de testare.

 

Am sunat la ADA Motors, iar dupa 1 ora si jumatate si 3 telefoane am reusit sa ajung sa vorbesc cu cineva de service. I-am explicat problema si mi-a facut o programare la service luni dimineata. L-am intrebat pe respectivul domn daca e bine sa vin cu masina in 3 pistoane iar el si mi-a zis ca nu ar trebui sa fie nici o problema. Mentionez ca am aproximativ 10km de acasa pana la service. Eu nu as merge atat de mult cu masina in 3 pistoane, mai ales ca drumul nu este deloc drept ci ar trebui sa fortez motorul in unele zone.

 

Am varianta deplasarii pe platforma prin casco, fara nici un cost.

Ce ma sfatuiti?

 

Si ca sa va spun si istoricul masinii, n-am avut nici o alta problema pana de curand.

La 43500Km am avut distributia schimbata pe garantie, acea problema cu zbarnaitul la pornire - s-a rezolvat.

La 46000Km s-a ars un bec de semnalizare si am aflat cu stupoare ca pretul este de aprox 130 lei - am comandat becul si l-am inlocuit singur dupa ce am vazut ca cei de la ADA Motors nu stiau sa scoata becul din far si umblau cu un spit ca sa traga de el (povestea e mai lunga).

In 30% din cazuri nu pot baga in marsarier decat dupa ce o misc un pic in fata, dar m-am resemnat cu problema asta din prima zi.

Toate reviziile au fost facute la timp, la reprezentanta, chiar mai devreme din diverse motive (drumuri lungi in afara).

Benzina doar 95 de la Rompetrol, cu exceptii in afara tarii. 

Masina a avut un regim de mers normal cu putine excese de viteza in afara.

Are ~48800km din 5.5.2011, din care ~30000 sunt facuti la drumuri lungi.

 

Golf 6 CL, 2011, 1.2TSI, 63KW/86CP, 48800Km.

 

Cheers,

Marian

 

_____

 

Edit

 

Aparent n-am tractare gratuita pe CASCO, dar tot pe platforma o sa o duc la recomandarea cateorva persoane, avand in vedere ca s-a aprins martorul de catalizator.

Cheers.

Modificat de MarZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@claudellus si eu am avut rupta supapa respectiva rupta.Nu stiu exact cum s-a rupt.Se inlocuieste doar "capul" supapei de vapori ulei.Sincer nu pot spune ca am sesizat o diferenta cu sau fara el.Am tot cautat factura ca sa iti dau codul, dar nu o mai gasesc .... 

 

 

Mersi,

 

asa au si comandat cei de la reprezentanta. Nici eu nu am vazut modificari in mersul masinii cu valva montata, sau cu ea sarita; doar ca vaporii de ulei au "reusit" sa-mi murdaresca o parte din compartimentul motor. Costul valvei aproximativ 80 de lei, codul ei este: 030103175B .

 

Cat despre problema colegului de mai sus (problema cu care m-am intalnit si eu) recomand stergerea codului de eroare, apoi o masuratoare pe engine la measuring blocks adresele: 665 666 667 si 668, unde ai sa gasesti numarul total de missfire-uri pe fiecare cilindru in parte. Fa si o proba de drum... si vezi apoi, prin comparatie la care cilindru ai mai multe.

 

Se pare ca la mine problema cu missfire-ul e cam rezolvata, era de la benzina; facusem un plin cu OMV 100 si atunci am avut cele mai multe erori, am alimentat cu 95 (tot OMV) si nu mai am nici un cod de eroare... apar cateva missfire-uri random.... dar ma gandesc ca sunt normale (apar mai ales cand pornesc masina si stationeaza, nu in sarcina).

 

La mine sumele is:

  534 cil2

4422 cil3

1806 cil4

1647 cil1

in aproximativ 83k km.

 

 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MarZ: Mai mult ca sigur ai o fisa puscata  si as putea sa si pariez pe aia de la cilindrul 3. Daca ai poti incerca cu o fisa de Cielo se potriveste perfect. 

 

Bobine nu ai, la 1.2TSI are distributor si fise clasice. 

 

Fisele noi sunt un pic diferite de cele vechi au o protectie suplimentara, vad ca problema asta se manifesta des la masinile din 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Master_Blaster - ai dreptate, era o fisa impuscata, cilindrul 1, primul dinspre distributie.

 

In final am dus masina pe platforma pana la service, am lasat-o acolo de vineri seara, iar astazi au descoperit fisa cu probleme. Spre surprinderea mea, va fi schimbata pe garantie. Maine ma duc sa-mi iau masina.

Dupa toata intamplarea am ramas cu o bujie noua (100 lei) si cu o zdruncinata plimbare cu masina de tractari :) (100 lei).

Povestea este foarte lunga, nu a fost deloc simplu, dar nu face parte din subiectul de discutie.

 

Cheers,

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa ai cu tine o fișa lunga care sa se potrivească la toti cilindri in caz ca mai pica cand esti in concediu sau in afara.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau eu cod, dar e 450 lei setul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu sunt si AM,? ca am luat bujii cu 50 lei, in timp ce la reprezentanta sunt 99!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le dau mai ieftin la set? Eu am dat parca 110lei pe una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe autok.... sunt astfel de fise cu preturi intre 98 lei si 132 de lei (setul de 4) , productie Tesla. Or fi sau nu bune? Intrebare pentru cine stie, daca fisele originale au vreo tehnologie aparte, vreo ecranare, etc, etc..?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Mi-am luat masina din service si intr-adevar era fisa 3, asa cum a mentionat si Master_Blaster (ai pariat bine). Eu m-am luat dupa erorile din VCDS cu cylinder 1, aparent nu indica exact cilindrul sau nu sunt numerotati asa cum credeam eu. Mi-a explicat tipul de la service ca a mai patit asa ceva si cu alte masini la care dadeau erori ciudate (EPC, ABS, Catalizator) si de fapt era o fisa defecta.

 

Pretul pentru o fisa, la reprezentanta, este de ~125 lei, iar pentru o bujie NGK ~100 lei.

 

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa imi cumpar si eu o masina jetta 1.2 tsi dar ce am citit aici pe forum ma cam da inapoi.

Pana la urma este bun acest motor sau sunt cazuri izolate in care se strica ceva pe la turbina sau la distributia pe lant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o iei de noua cu patru ani de garantie eu as zice ca nu vor fi probleme deosebite.

In principiu, nu ar trebui sa mai fie probleme cu turbina. Si nici cu lantul nu mai sunt probleme. Iar daca apar se schimba pe garantie si apoi pe culanta. Doar ca trebuie sa fii dispus sa asculti si tu motorul la pornire.

 

Nu sunt inca lamurit daca pe Jetta mai vine motorul cu distributie pe lant sau cel cu distributie pe curea. Pe Golf sigur vine cel cu distributia pe curea si mie mi s-ar parea normal ca si pe Jetta sa vine acelasi motor, dar ... sunt o gramada de aspecte care pot decide lucrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful e pe platforma noua si vine cu motorul nou, Jetta a ramas pe platforma veche si vine cu motorul vechi, pe lant.

 

Problemele majore ale motorului se pare ca s-au rezolvat. Turbina nu mai face probleme si se pare ca si cu lantul s-a ajuns la o rezolvare. Daca face probleme, adica zgomote ciudate la pornire, se schimba gratuit, in garantie, si dupa ce masina iese din garantie pe culanta, daca sunt indeplinite conditiile acordarii.

Chestia cu fisele nu e atat de deranjanta pe cat pare, iar o sa-mi sara diversi in cap ca nu e posibil la o masina noua si etc, si se rezolva tot in garantie fara probleme. Si poti sa iei o fisa si sa o lasi in portbagaj tot timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave are dreptate, desi nici lui nu cred ca i-ar placea sa-i moara o fisa pe autostrada in afara asa ca dai niste banuti pe o fisa lunga si cand pica o schimbi pe loc. Astea noi probabil nu mai au probleme dar trebuie totusi sa fii atent cand apar zgomote suspecte.
 
Revenind la fisele after market nu am idee de calitatea lor dar trebuie luat in considerare ca trec f aproape de conductele de ulei de la turbina prin care trece ulei la temperaturi f mare chiar si peste 100de gradeC. Cele OEM au un fel de manson special astea noi sunt un picut diferite.
 
Uite cum arata fisa noua, oem, de le cilindrul 3:

post-2151-0-23572100-1388489626_thumb.jp

 

Si cum arata montata comparativ cu cele vechi:

post-2151-0-49593000-1388489636_thumb.jp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciodata placut sa se intample ceva la masina. Dar prefer sa privesc lucrul asta ca pe o pana, de exemplu.

Decat sa chemi platforma, astepti pe autostrada 2 ore pana vine, mergi la service, ramai cine stie pe unde pana se repara etc. in maxim 30 de minute poti sa schimbi singur fisa si pleci mai departe.

 

Este bine ca e un lucru cunoscut si usor de "reparat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se intampla problema asta cu fisele?

E posibil ca expunerea fara sa fie acoperite de capac sa predispuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu sunt si AM,? ca am luat bujii cu 50 lei, in timp ce la reprezentanta sunt 99!

nu stiu ce ai vazut pe autok... pentru 1.2 TSi inca nu au aparut AM.

 

post-17228-0-02945100-1388496701_thumb.j

 

cod set fise - 03F905409C

 

Primele modele aratau asa post-17228-0-37453600-1388497012_thumb.j

 

iar pe urma au pus un capac pentru a le proteja de rozatoare. post-17228-0-94299400-1388497018_thumb.j

 

dar capacul nu le scuteste de probleme de strapungere. De regula se strapung la bujie. Regula : cand se schimba o fisa, este recomandat sa se inlocuiasca si bujia.

Am avut problema cu o fisa la un 1.2 TSI , am inlocuit doar fisa si peste 50 de km, a aparut iarasi problema - la o analiza mai atenta, bujia avea portelanul strapuns si dadea prin fisa, la masa.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e doar ornamental capacul ala acopera doar bobina, fisele tot sunt expuse. 

 

Nu vad ce legatura are fisa cu bujiia, nu sunt piese in miscare nu vad cum ar fi necesara si schimbarea bujiei daca pica fisa poate doar daca mergi mult cu ea asa bujia poate fi afectata. La tine a fost o coincidenta poate era fisa ok, ai incercat cu fisa veche si cu bujia noua?

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

pai nu sunt si AM,? ca am luat bujii cu 50 lei, in timp ce la reprezentanta sunt 99!

nu stiu ce ai vazut pe autok... pentru 1.2 TSi inca nu au aparut AM.

 

attachicon.giffise.JPG

 

cod set fise - 03F905409C

 

Primele modele aratau asa attachicon.gif1.2 tsi old.jpg

 

iar pe urma au pus un capac pentru a le proteja de rozatoare. attachicon.gif1.2 tsi new.jpg

 

dar capacul nu le scuteste de probleme de strapungere. De regula se strapung la bujie. Regula : cand se schimba o fisa, este recomandat sa se inlocuiasca si bujia.

Am avut problema cu o fisa la un 1.2 TSI , am inlocuit doar fisa si peste 50 de km, a aparut iarasi problema - la o analiza mai atenta, bujia avea portelanul strapuns si dadea prin fisa, la masa.

 

De asta vorbeam:

 

http://www.autokarma.ro/generateimg/produsBig/2758056

 

http://www.autokarma.ro/fise-bujii/skoda/octavia-ii/1-2-tsi/33245/10108/10253

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vad ca au aparut. Cand am cautat eu nu aparusera. Doar la Elite vad ca sunt deocamdata pe stoc in Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci or fi bune sau nu? Andrei, daca ai vreo informatie,,,,,,

 

a, si  :beer:  LA MULTI ANI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!