Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

la multi ani !

 

bogdane, nu stiu ce sa zic, pe vremuri fisele Tesla erau foarte cautate.  Acum nu stiu ce calitate mai au.

Totusi, proaste rau nu pot sa fie.  Pentru pretul care il au, merita incercate in caz de nevoie.

 

vad ca sunt 2 coduri de la Tesla, unul mai ieftin pe la 100 lei si unul mai scump pe la 145 lei. (alternativ si original)

 

http://www.tesla-blatna.cz/en/ignition-lead-set,6006#results

 

PS cele originale retin ca sunt facute de Bremi

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Andrei.

 

Dupa revizia a 4 -a( undeva la mijlocul lui Ianuarie) am sa comand un set din al doilea model( pe original), pe autok...sunt 133 de lei. Asa, ca sa fie in masina, ca vad ca nu se stie......Incet, incet, am sa imi fac un dulapior de scule ca la Dacia 1310.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu sunt originale.  au aceleasi specificatii ca cele originale. Din ce vad au miezul de cupru.  Cele ieftine au miezul rezistiv (asta ar insemna nichelina cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? banuiesc ca isi fac functia? nu or fi trecute ca fiind bune pentru aceasta masina doar ca sa fie. banuiesc!

Modelul 2 arata chiar ca si cele originale!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama ca se potrivesc, dar probabil sunt de unica folosinta (20-30.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eu va zic daca e cauciucul naspa or sa se coaca repede, ca trec peste tevile de ulei si alea sunt fierbinti, eu m-am ars cand am schimbat fisa ca am atis o teava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta nu imi fac griji, Tesla foloseste demult cauciuc siliconic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din specificatii rezista la 220 grade, probabil suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce sa fiu eu mai cu mot si sa scap?

Azi de dimineata am avut cateva drumuri de facut. La prima pornire ... am ramas cu EPC-ul aprins in bord. M-am gandit nitel si am oprit si repornit motorul. Martorul s-a stins dupa repornire si am uitat de problema.

Dupa ce am rezolvat prima treaba am dat sa plec spre a doua. Fenomenul s-a repetat: dupa prima pornire EPC-ul a ramas aprins. Am repetat procedura Windows si la reboot a fost totul in regula. 

Cand sa plec spre a treia treaba situatia a fost identica. Doar ca de data asta nu am mai dat reset, ci am mers asa. Initial nu mi-am dat seama ce se intampla pentru ca in ultima vreme merg extrem de cuminte. Doar ca la un moment dat mi-am adus aminte ce inseamna EPC aprins si cand am verificat m-am ingalbenit: turbo mort. Am tras imediat pe drepata, am dat reset dupa care lucrurile au revenit la normal.

La al patrulea drum nu s-a mai aprins EPC-ul. 

 

Are vreo treaba cu trecerea la benzina MOL? Am facut 180 km cu ea.

Ce naiba fac: mai astept sau ma duc la service? Adica ... verdictul este clar sau pot fi niste cauze tranzitorii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba cu benzina! 

acum sa scuip in san, sa bat in lemn si alte temenele, eu am 50500 km si nu am vazut EPC aprins in cei 3 ani si 7 luni, indiferent de lant, soft, saiba sau nu, benzina sau regim de mers. Si a vazut ceva tarisoare masinuta si frecvent pe acolo 140-160. Poate am speriat-o! :lol:

Maine e revizia a 4-a! Revin cu impresii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dun: si mie mi s-a intamplat chestia asta, daca mai tii minte, aici. Or in Germania cred ca nu intra calitatea benzinei in discutie. Imi pare rau sa te anunt, insa te paste un schimb de turbina. Sau ar trebui sa te pasca ;) Dupa ce ti-o schimba, daca ti-o schimba, vezi sa nu-ti mai puna saiba inapoi. Daca iti monteaza saiba, nu-i bine, inseamna ca tot modelu' vechi ti l-or pus pe masina, ceea ce inseamna ca o sa mai vezi EPC aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, nu am uitat. De evenimentul tau mi-am amintit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au inlocuit fisele la bujii, cum le-ati introdus pe cele noi? Am schimbat bujiile in service si scoaterea fiselor s-a facut cu un extractor special, iar punerea acestora la loc idem. Acum banuiesc ca la scoatere e mai usor, pur si simplu tragi de ele( cu risc de rupere) dar la punere la loc fara acel extractor nu ai certitudinea ca au intrat bine. Iar fisa de la cilindrul 1 cred ca nici nu prea ai cum sa o scoti intreaga fara acel extractor, datorita carcasei turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impins-o cu un patent cu falci lungi, fara sa stâng prea tare fișa ca sa nu o strivesc. Iar de scos tot asa sau tragi cu curaj de ea.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi, cu 300 m. inainte sa parchez masina cand veneam de la lucru, mi se aprinde EPC-ul, martorul galben de motor, senzorul de presiune in roti si cel de ESP dezavtivat. Fiindca eram in trafic, am mai facut pe coate cei c300 m., am ajuns, am ridicat capota si m-am uitat la motor.

Asta se scutura de ziceai ca sta sa se-nece, avea turatie neregulata, tot tacamul.

Opresc motorul, scot cheia, stau cca. 30 sec., il pornesc iar - merge normal.

 

Cand mi s-a intamplat asta data trecuta, in toamna 2012, aveam cca 27.500 km. si masina avea 1 an; acum avem 53.700 km., 2 ani si 6 luni si masina a iesit din garantie. O sa vad maine la VW ce are, fiindca data trecuta s-a lasat cu inlocuirea turbinei.

 

LE: am sunat si m-au programat marti, 18.02, sa vedem daca ne mai tine pana atunci. Maine mai trebuie sa ajung pana la lucru si-napoi si in weekend tre' sa ajung pana la Stuttgart si-napoi (130 km. x2) It's gonna be fun :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibile cauze:

- benzina proasta (ceea ce nu cred ca e cazul la tine in .de)

- fisa bujii.

 

Aceleasi simptome le-am avut si eu, mai rar sau mai des, am observat ca, cu predilectie, atunci cand alimentez din alta parte (zici ca e blestemata masina de catre cei de la OMV: sa ti se opreasca in drum daca alimentezi de la concurenta) sau cand alimentez cu benzina de 100.

Foarte rar (insemnand de doua ori) a aparut acesta problema atunci cand am suprasolicitat motorul (a I-a pana in zona rosie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, eu alimentez cu E10 de cand stau aici, iar benzina pun (fara sa caut asta neaparat) de la JET. Am mai alimentat si de la Total sau AVIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat la un 1.2 TSI fisele originale, cu Tesla T406C, pret  130 lei.  Constructiv sunt identice cu cele originale, facute de BREMI.

Sunt o alternativa la cele originale , care costa undeva la 430 lei / set

 

pentru tipul acesta de fise, ar trebui un cleste special http://i00.i.aliimg.com/photo/236407435/Spark_Plug_Connector_Pliers.jpg

 

fisele se rup daca tragi de ele pentru extragere, am incercat eu cu fisele defecte... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sunt valabile acele Tesla pe care le-am pus eu mai demult pe forum?

Andrei, sunt la fel de calitative(parerea ta) fata de cele normale, ca am si eu de gand sa cumpar un set sa fie rezerva in masina?

Mie cand mi-au schimbat bujiile in service au folosit un cleste care avea falci mari exact cat capul la fisa de bujie. Se mulau perfect ca dimensiune si extragerea si montarea a fost foarte facile, fara sa lase urme pe fisele vechi.

 

Scuze de off, sa ne tii la curent daca se poate , cu functionarea acestor fise de bujii tesla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fișa picata cel mai probabil, nu face asa de la benzina, de la benzina isi revenea relativ rapid mai ales ca are filtru de benzina si sansele sa se infunde un injector sunt f mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Bogdane, sunt disponibile fisele in stocuri (Elit romania http://www.elit.ro/)

Poti sa iei un set sa ai de rezerva, par ok. ramane sa vedem cat rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornire am o avertizare sonora, clipeste o cheita cu avertizarea service. Service la ce? Din cauza bateriei?la pornire se aprinde mai nou si volanul rosu apoi se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul rosu e posibil din cauza bateriei. Cheita service nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheita cu service te informeaza ca se apropie momentul in care trebuie sa faci revizia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!