Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

pe spate ai nevoie doar de kit ... vine pregatita pentru echiparea cu discuri ... eram obosit si nu am tastat toate cuvinte ... trebuia "placute de frana" ... ca sa fie intr-adevar utile si cele de pe spate ai nevoie de suspensie sport pentru ca altfel se lasa prea mult pe de bot si cele spate devin cam ineficiente (nu fuge de spate, da` nici prea mult nu te ajuta) ... daca te vei duce la TCM te va convinge sa iti puna stage 1 in loc de stage 1+ ... fortezi prea mult inutil cu stage 1+ ... datele referitoare la cuplul obtinut in conditii ideale il poti gasi la Dragos pe site, dar mai tot timpul vei simti variatii la acest capitol pentru ca este un motor mic si atunci simte orice schimbare a vremii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat acum la TCM pe site, nu se pune problema sa fac la ei pentru ca e 330 de euro. la Revo unde vreau eu e 200, cu tot cu masurare pe dyno inainte/dupa, iar ei se si specializeaza pe VAG si am inteles ca au mai modificat motoare 1.4 pe Polo.

culmea, sa stii ca m-am gandit la o suspensie sport deja, nu neaparat din motive de franare (desi si acolo ar ajuta), dar fiindca simt de fiecare data cand opresc la un semafor cum se balangane un pic masina inainte-inapoi. asa, foarte subtil, dar o simt. treaba asta nu se intampla pe mercedes, si uitasem de ea (la fel era si pe golf 4). e dureros cand faci un downgrade la o masina... dar per total mi-e tare drag de Polo. resoftare, suspensie, frane, anvelope... si va fi excelent. apropo, intr-un filtru de aer conic are rost sa investesc? ma gandeam la modalitati prin care sa beneficiez de putere cat mai jos, nu stiu daca filtrul de aer stock sufoca sau nu motorasul asta. sincer? sper ca da!

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heh ... daca citeai mai atent forumul vedeai ca membrii au preturi preferentiale la TCM ... pe mine m-a costat 800 de lei, dar intr-adevar nu mi-au pus-o pe dyno, doar diagnoza in mers ... masina merge brici si acum ... polo are suspensii mai tari decat alte masini datorita problemelor cu vantul lateral ... ai verificat amortizoarele ? e totusi un 1.4 diesel in 3 cilindrii ... ceri prea multe de la el ... nu va merge niciodata ca un motor de 2000 cc+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, dar n-o sa ajung niciodata sa gandesc ca e un motor slab si sa ma resemnez din cauza asta. Am vazut la Budapesta la liniute cum un A3 a umilit un F430, si cum 1.9 TDI-urile (VW) mi-ar fi facut Mercedesul meu de 200 de cai sa para o gluma proasta. Da, ok, erau modificate pana in dinti, dar eu nici nu vreau sa fac sfertul de mila in 12 secunde. Inteleg si ce spui tu, dar in acelasi timp cred ca Tractorel (i-am gasit porecla temporara) mi se poate ridica la asteptari dupa cateva piscaleli :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tractorel sau bondarel (sau oricare ii va fi numele intr-un final) va trage suficient de bine cu stage 1 la 200 Nm ... suta o ia cam in 10s cu cauciucurile de 195 ... am un filmulet pe care ti-l pot trimite daca il gasesc prin pc ... parerea mea e ca e suficient ... si eu faceam audi-uri si bmw-uri la semafoare prin bucuresti ... da` deja cand schimbau a treia eu eram la viteza legala ca nu isi mai avea rostu` (iti spun astea pentru ca nu exista prea multe feedback-uri de la posesori de BNM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10+ secunde e un timp groaznic de mediocru - pot sa te intreb ce audi-uri si bmw-uri faceai de la semafor? pentru ca 318d (modelul de prin 2002) stiu ca face pe la 10.6, Golful meu 1.9 TDI tot 10.6 avea, identic cu Golf 1.6 benzina. Doar ca, din ce am citit la specificatiile motorizarii de 80 de cai pe Polo (195 Nm @ 2200 rpm), dupa resoftare clar va avea mai mult de 200 Nm, nu? au grafic postat pentru varianta un pic mai veche de 75 de cai pe care au dus-o la 237 Nm. deci, poate cu putin noroc va ajunge la 100 in 9 secunde si ceva! da, asta din pacate cu anvelopele de 195... si daca gasesti filmuletul pls send :)

PS: m-am plimbat azi prin oras si am vazut asta. oare se potriveste pe Polo?

turboyg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor vad ca deviati de la tema topicului.

Punct si de acum discutii doar la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

Vrea sa cumpar o masina cu motor de 1.2 benzina..si polo e una din optiuni...am cautat pe forumul polo dar ce am gasit au fost doar informatii partiale si as vrea sa stiu cateva lucruri inainte de a cumpara :

- in banii care ii am cred ca doar un polo 9n se incadreaza...deci

Am vazut ca sunt 2 motorizari la 1.2 - de 55cp si de 65 cp. ce cod motor au cele de 65 cp ? sunt in 3 sau 4 cilintri ? ca am gasit informatii contradictorii pe net...unii zic 3 altii 4...

- am inteles ca au distributia pe lant - corect ?

de la cei care au un polo de genul asta - cam ce consum sa ma astept ? oras/mixt ?

din ce stiu cam tot ce e dupa 2002 va fi euro 4...corect ?

exista vre-unu din motoare care e recomandat in detrimentul celorlalte ? adica cu mai putine probleme, mai fiabile...etc ? sau e vreunu care are ceva probleme specifice ?

Cand ma duc sa verific masina e vreo chestie la care trebuie sa acord mai multa atentie ? (de ex la polo 6n2 - toate au avut probleme cu cutia..deci stiam ca trebuie sa o verific bine inainte de a cumpara....)

multumesc.

Modificat de smokefield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am motor de 64 cp , codul motor e AZQ si da intradevar distributia e pe lant.

Toate polo'urile 9n sunt EURO 4 din cate stiu eu..ca probleme eu am avut probleme cu plutitorul, am vazut foarte multe care au probleme ca nu le indica benzina din rezervor, eu am reusit sa o rezolv.

Consumul sta undeva la 7-8 in oras in functie de aglomeratie, iar afara la mers lejer 100 maxim 110 sta undeva intre 5-5,5 %.

Din cate stiu eu toate sunt in 3 cilindri astea de 1,2.

Cat despre cutie a mea functioneaza perfect, intra foarte usor in viteze chiar si la rece etc..

De recomandat as recomanda totusi cu distributia pe lant, desi unii zic ca ar fi mai zgomotoase eu tin sa-i contrazic, sunt chiar foarte silentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu detin un vw polo 2003 1.2 cod motor AZQ si sunt foarte multumit am 145.xxx km si nu am avut probleme consumabile schimbate la timp,cutia de viteze este exceptionala cat despre consum habar nu am nu am calculat,depinde si la cat schimbi,eu consider ca,consumul depinde de fiecare sofer ca nu toti schimbam la 2500 rpm sau 4000 rpm depinde de stilul fiecaruia :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot 1,2 cod motor AWY (55 caluti) dar nu am nici o problema.Am aproximativ 4000 de km cu actualul ulei dar nivelul e acelasi. Porneste foarte bine si la rece si la cald iar cutia functioneaza perfect. Singura problema care m-a stresat a fost la bord si anume lipiturile care au trebuit refacute in rest toate bune. Cu toate ca are 55 de caluti in depsire sau panta pune fiecare din ei umarul la tras. Consumul cred ca e undeva la 6-7% dar merg mai mult in oras

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

NU imi vine din Italia , il da in rate , treaba e ca am avut numai motorina si ma sperie gandu ca e benzinar . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sperie pretul benzinei vis a vis de consum ?.... il treci pe gaz si o sa fi chiar incantat de  business.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Da aveam o impresie gresita , mi a spus cineva cu un peugeot 206 ca nu are cum sa consume mult ,acum sper sa o inmatriculez si sa fac un  test cu ea . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Reinviu topicul cu o intrebare!

Vreau sa achizitionez in viitorul apropiat un polo 9n3 1.4 tdi si as avea cateva intrebari:

1.Care au filtru de particule este trecut in carte sau talon?

2.In cazul in care nu e trecut cum pot sa imi dau seama daca respective masina are sau nu acest filtru?

3.Din cate am citit cele de 80 cp euro 4 au toate dpf.Este adevarat?

4.Daca anulez filtrul de particule mai iasa gazelle la ITP?

5.Care motorizare ma sfatuiti sa o aleg? 70-75 sau 80cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare desi nu e vorba de achizitie, cred ca am fost pacalit la achizitie mai exact; am un Polo 9n din 2006 (varianta 1.2 64 cp) in versiunea Happy. Faza e ca nu am ABS sau nu functioneaza (cum este posibil ca o masina din 2006 sa NU fie dotata cu ABS?! dar sa aibe incalzire in oglinzi si stergator pe haion: doua dotari mult mai putin folositoare din punctul meu de vedere)... pentru ca atunci cand franez, rotile se blocheaza si eu ma duc sanie (si nu numai pe zapada)... ceea ce ma cam sperie in situatii mai delicate (am avut vreo doua experiente mai "la limita" vara, cu anvelope bridgestone de 185... deci.. :| ). Nu am gasit nimic pe internet cum ca ar avea/nu ar avea ABS polo happy, voi ce imi puteti spune?

Multumesc anticipat.

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kinderheim511

@marin_titus, poate e doar defect. Mergi la un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marin-titus: DA....este perfect posibil sa nu ai ABS, pentru ca nu era o dotare obligatorie la acea vreme in Romania si din cate stiu eu, la varianta de echipare Happy(cea mai ieftina), nu era inclus ABS-ul in dotarile standard.Asadar, ori schimbi masina, ori ai mai multa grija cand calci frana......

Drumuri faine! :Driver:

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu-ridici capota si in partea stanga trebuie sa fie pompa ABS (daca ai).

Asa arata:post-10189-0-83049300-1395737783_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buna tuturor,

 

Sunt in cautarea unei masini mici pentru oras. Am dat peste asta - http://www.autovit.ro/volkswagen-polo-C32801054.html . La o prima vedere cum vi se pare ?

Mie mi se pare ca prea straluceste vopseaua pe ea, inclusiv la motor. Stiti cumva cum se descurca 1.4FSI-urile la km mai multi ? L-am sunat pe vanzator si mi-a zis ca are masina de doi ani de zile, adusa din Germania si mi-a spus ca i-a bagat doar benzina de 95 si n-a avut probleme pana acum (l-am intrebat asta intrucat stiam ca FSI-urile sunt destul de sensibile la calitatea benzinei).

 

Multumesc !

 

Mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta fata pare mai deschisa la culoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a avut motorul spălat, nu e neapărat un semn de îngrijorare ăsta...Mai degrabă încearcă să afli mai multe despre ultima revizie care a făcut-o şi despre istoricul maşinii în general...nu pare să aibe nici o zgârietură pe ea, poate a fost vopsită?

În ceea ce priveşte combustibilul folosit...proprietarul poate să spună că a băgat şi aur în ea, dacă nu are cum să dovedească e fix zero...pui maşina pe rampă, faci o diagnoză, te lămureşti ce-i cu motorul...

Oricum, consum 5% mi se pare fabulaţie....abia dacă scotea consumul ăla când era nouă, acum 11 ani.

Ai grijă că are multe elemente electronice: climatronic, geamuri electrice, cd changer, încălzire în scaune - asigură-te că funcţionează şi fii pregătit să bagi bani dacă pică ceva din astea. Cu cât maşina e mai simplă cu atât e mai ieftin/uşor de reparat.

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!