Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

Daca ar fi sa o vopsesc toata, as ajunge cu costurile pe la 4200-4300 euro (in zona). Deci n-am facut o afacere chiar proasta :)

PS frumoasa masinuta ta!

Modificat de cosminium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Auto Internationale (Bucuresti) mi-au cerut 700 euro sa vopseasca: bara spate, aripi spate, toate usile si aripa fata. 

Vopsitoria asta am gasit-o aici pe forum, are recenzii bune. Nu stiu daca pretul e mic (mie mi se pare relativ mic) datorita sezonului dar stiu ca lucreaza bine (majoritatea celor care au fost acolo o recomanda).

 

Am ales sa vopsesc, deocamdata, doar bara spate si aripa spate (ca aveau damage-uri mai mari) cu 180 euro.

 

Deci m-ar fi costat 3400 + 700 = 4100 sa am masina boboc si pe dinafara.

Plus 50 euro cat am dat pe ambele stopuri si 150 euro inmatricularea inseamna 4300 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. Eu stiam ca iese pe la vreo 2000 euro, la preturi asa mici sunt de obicei suspect la calitate. Dar daca are recenzii pe forum inseamna ca e ceva de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentante cam asta e pretul, ai dreptate. Dar nu sunt nebun sa vopsesc acolo masina :)

 

Cei de la Auto Internationale au pe forum aproximativ 10-12 recenzii foarte bune si exista un singur user relativ nemultumit (zic relativ pentru ca nu s-a plans de calitatea serviciilor ci de faptul ca i-au sigilat toate accesoriile de pe usa inaintea vopsirii, in loc sa i le demonteze asa cum a cerut el).

 

Oricum revin cu parerea mea despre ei marti cand iau masina.

 

Scuze offtpic-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Vreau sa achizitionez un polo 1.2 75cp din 2003 si nu prea stiu ce sa verific la motor sau in general

Se aude un fasait ca de o curea,el zice ca e de la alternator si  a doua problema dupa ce o turez pe loc ( se tureaza liniar fain ) cand ridic piciorul de pe acclereatie turatia scade greu...adica scade mai greu decat\ normal si mai scade putin sub 800 ture apoi revine dar in rest relanti este stabil,nu fluctueaza...el zice ca e murdara clapeta de accleratie..voi stiti altceva?

 

 

Mai trebuie sa stiu altceva?

 

Multumesc anticipat

Modificat de bvandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand pune un Vag-com pe ea, ca asa "la ochi" pot fi multe probleme pe care nu le poti vedea. Fasaitul poate fi si de la vreo rola, nu ar trebui sa fie ceva foarte grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca orice problema ai sesiza iar vanzatorul spune ca e nimica toata trebuie sa-ti trezeasca suspiciuni.

 

Eu unul, daca as vinde o masina cu 2-3 probleme minore (mai ales ca si cost de remediere) le-as elimina inainte sa prezint masina la vanzare. De ce sa risc sa-mi considere cumparatorul masina proasta cand pot sa bag 100 - 200 ron in ea si sa ofer o masina la care sa tin de pret.

Grija mare ca aceste "nimicuri" se pot dovedi probleme reale si costisitoare (altfel proprietarul le-ar fi remediat inainte sa puna masina in vanzare).

 

In plus, sa tii o masina cu probleme minore nerezolvate arata faptul ca proprietarul n-a avut deloc grija de masina si s-ar putea ca mai tarziu sa apara alte probleme (posibil mai grave) datorita neglijentei si proastei intretineri.

 

Eu mi-am luat de curand un Polo si am facut un scurt compendiu legat de ce trebuie sa verifici la prima vedere. Ti l-am trimis pe PM

 

Bafta la cumparaturi.. Sa-ti iei o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori te duci cu cineva care cunoaste marca asta de masini si va stii la ce sa se uite. vezi user Lupo_bv. Suni, te intelegi cat face deranjul, etc.

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor membrilor acestui forum ! Sunt nou aici, ma numesc Alex si sunt din Bucuresti.

Dupa cateva zile de gandit intens, comparand toate modelele care s-ar incadra in suma pe care o dispun (~3700E) m-am hotarat sa-mi iau un Polo. Mentionez ca va fi prima masina proprietate personala.

 

Am gasit urmatoarele 2 anunturi care mi s-au parut interesante :

 



 

Ce parere aveti? La ce sa am grija ? Orice sfat ar fi binevenit!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Prima mi se pare mai ok. Conteaza si faptul ca ek este proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este proprietar. Din spusele vanzatorului a cumparat-o de la o tipa din Bucuresti, si inca este pe numele ei. Din cate se observa in poza cu dovada de la ANAF apare un domn trecut in acte. Ceva nu pare in regula sau cel putin nu sunt eu destul de informat in privinta asta. Si mie imi place mai mult aceasta, dar merita oare?

Modificat de Alexx21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mare grija cu achizitionarea masinii de la vanzatori care nu sunt proprietari. Cea mai "ieftina" problema pe care o poti intampina intr-un astfel de caz este sa alergi dupa certificatul fiscal pana nu mai stii de tine (altfel nu-ti poti inscrie masina).

Iar cea mai "scumpa" echivaleaza cu costul masinii :D

 

Sunt o gramada de samsari (care-si spun proprietari in anunt) insa la fata locului vezi ca masina e luata de curand de la o doamna (de obicei).

 

Parerea mea este sa discuti doar cu proprietarul. Daca nu vezi proprietarul in carne si oase si il verifici cu buletinul lui in mana (discret, sa nu se oftice), nu te lega la cap.

 

Alt sfat: cauta masini luate din Romania (poti verifica mai usor km reali) si nu te uita dupa anul de fabricatie ci dupa rulaj

 

Uite o masina care mi se pare ok: http://olx.ro/oferta/vw-polo-2006-ID2PeIt.html#a2f4891fef.. e 4000 dar cred ca o scoti la 3700. Pe asta as fi luat-o eu daca nu cumparam saptamana trecuta una identica :)

Modificat de cosminium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, Cosmin! Sa stapanesti sanatos masina! O sa contactez maine vanzatorul din anuntul dat de tine. Sper sa fie negociabil pretul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere si multumesc pentru urare.

Din experienta (recenta) iti spun ca minim 150-200 euro scade din start.. Cu putina persuasiune, obtii cei 300 euro.

Iti trimit in 10 minute un PM

 

PS Pretul e sigur negociabil ca asa scrie si in anunt

Modificat de cosminium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare si eu vreau sa cumpar un polo dar parca as vrea sa aiba si abs avand in vedere ca am copil. Nu vreau masina de viteza deci un 1.2 ar fi bun. Parca mi-ar placea si un consum mic deci asta inseamna diesel. E adevarat ca-s mai stricacioase dieselurile? Inca ceva...se pot face magarii la reprezentanta cand ceri istoric? Cosminium nu-mi trimiti si mie PM cu lista ta daca te rog? Multumesc!

Modificat de GiorgiosM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselurile de 1.4 tdi sunt economice si fiabile, ieftine la intretinere ; sunt mai galagioase ca benzinarele dar diferenta de consum este sesizabila ( 2-3 L/100 km) ;insa masina trebuie verifica ca atare si sa fie in stare cat mai buna in momentul achizitiei ; verificat injectoare + turbo pe tester, zgomote suspecte la cutie / ambreiaj, etc ; 1.2-ul este mai ieftin la achizitie ; stricacioasa este orice masina care nu a fost ingrijita si servisata la timp ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca o masina de genul asta o cumperi ca sa te misti cu ea prin oras - acolo unde benzina e dezirabila:

cost masina mai mic

revizii mai ieftine si la perioada mai indelungata

confort mai mare, zgomot mai mic

masina mai usoara

motor mai simplu (de obicei asta inseamna mai fiabila)

 

Diesel e benefic daca e o masina mai mare - acolo unde cuplul este necesar sa urneasca greutate mai mare, acolo unde faci km multi (spre 20.000 pe an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselurile au fost concepute si de oras ; precum 1.2 tdi, 1.4 tdi, 1.3 cdti / 1.3 mjet, 1.4 hdi, etc ; eu am avut si pe aceeasi caroserie motor de 1.2 12v 64 cp, 1.4 16v 75 cp, 1.4 16v 86cp, acum am 1.4 tdi 70 cp + ;

Reviziile sunt la fel ca si pret, precum si majoritatea pieselor ; confortul este la fel in toate, pot spune ca dieselul iti ofera confort intrucat nu trebuie sa mesteci intr-una in cutie, mai ales ca la 1.2 ( dai a 5a la 50km/h si mergi cu 90km/h extraurban sa iesi in consum sub 6) ; cuplul oferit de turbinica tdi-ului este mult mai util in oras ; iarna se incalzeste repejor ( dar mai repede se incalzeste benzinara ) , si da, singuril neajuns este ca e galagios ; dar nici cu 1.2 in 3 cilindrii nu mi-e rusine ; ar mai fi o problema numarul de km, precum si bugetul ; tu stabilesti exact ce vrei ; daca faci 10.000 km / an, ramai cu ~ 1200 lei in buzunar din diferenta de combustibil dintre diesel si benzina ; bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

 

e primul meu post pe forum, be gentle :P.

Ma gandesc sa cumpar un WV Polo 1.4 TDI. Am observat ca preturile in Germania sunt chiar mari fata de Romania.

De exemplu un Volkswagen Polo 1.4 TDI DPF Comfortline pe la 120k km e 4400 Euro. Oare de ce sunt preturile asa mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca o masina din Germania cu km relali cu toate actele v.a avea un pret corect(cat de cat).O masina cu km multi (peste 200 mii) v.a avea pretul scazut.Samsarul roman,cumpara masina cu 2000 E,da km inapoi undeva la 107 mii/120 mii etc.) si ti.o vinde tie cu 2500-2700E undeva pe aici.Poate nu toti fac la fel dar la concluzia asta am ajuns,pt k uita.du.ma pe site-uril am vz ce scor au masiniile de acolo iar la noi sunt mai ieftine(ce crezi) si adaugand cei 600 E benzina,asigurare etc sa poti umbla cu ea pana in tara,abea abea ajunge la pretul de acolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi. Inca sunt la capitolul documentare. Da bgd_b92 imi surade varianta diesel chiar de o fi sa fie 1.2. Chiar de nu fac km multi tot nu-mi place sa alimentez prea des. N-am avut masina cu consum mare si m-as obisnui greu. Si ce zice marcelush are logica, cu toate ca zgomotul nu e o problema pentru mine. Hmm...dilema dilema

Apropos de ce zice TomachE nr de km nu se poate verifica la reprezentanta? Cine mai poate fi pacalit acum cu asta? Stiam un tip in Iasi care era inteles cu un angajat de la reprezentanta Ford din Iasi sa zica nr de km care i-l zicea el :( nu stiu cum se poate asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!