Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

Salut Bogdan. Multumesc pentru raspunsuri.

 

Super. MPI este motorizarea standard. Te intreb ceva. Vreau ca masina sa aiba multe airbag-uri... Dupa ce ma uit? Happy, Trendline, Comfortline, Attractive?

De 1.2 am auzit recomandari pentru ca au distributia pe lant toate.

Moesis, m-ai bagat un pic in ceata, deci exista motorizare 1.4 FSI? Din ce mi-ai aratat pe link-ul tau. M-am uitat doar la benzinare doar la 9N3 (2005-2008).

Modificat de xar20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare pentru inexactitate, mai jos este lista completa cu motoarele pe benzina montate pe 9N/9N3.

 

post-16418-0-02767300-1438690253_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa imi dau si eu cu parerea la ce ai scris tu mai sus:

 

Happy nu merita - din cate stiu eu a fost o echipare "saracie" doar pentru a vinde mai multe masini. Restul echiparilor, in functie de cati bani a avut fiecare, au fost completate cu extra optiuni. Asadar ia lista de optiuni a fiecarei masini in parte. Ca sa te decizi la unul dintre motoare, cel mai bine ar fi sa conduci unul sau doua. Eu am mersi cu 1.2 64 cp si mi s-a parut ok pentru treburile de zi cu zi, insa nu te astepta sa faca vreo depasire cu el, mai ales daca vrea si aer conditionat. 

 

Gasesti suficiente polo-uri dotate la preturi foarte decente (am cautat de curand pentru cineva), unele chiar si cu gpl aftermarket. 

 

Al meu a fost diesel 1.4 tdi cu soft si, din cate stiu eu, nici in ziua de astazi nu are vreo problema; dar daca vrei benzina cred ca 1.4 ar fi cel mai bun plus cat mai multe extra.

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un POLO 9N3 de vreo 8 ani de zile - are motor 1.4 80 cp. Nu pot sa zic ca ma da pe spate, dar imi fac traba in oras - este in 4 cilindri 

Inainte de acesta, am avut un POLO mai nou (cred ca e model 6N din 2012) care avea motorul de 1.2 si vreo 60 CP (in 3 cilindri). Acesta era mai zgomotos, mai puturos si consuma mai mult... ridicol de mult. De vina era motorul foarte slab, pe care il urcam in ture ca sa traga.

 

Daca vrei o parere obiectiva - niciodata nu sunt suficienti cai putere. In ziua de azi, mai toate masinile sunt submotorizate si din aceasta cauza consuma mai mult

Avand in vedere ca masina va fi SH, diferenta intre 1.2 si 1.4 este insesizabila.... dar diferenta de putere este sesizabila

 

Pentru oras - benzina, fara discutie. 

 

Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ok pt oras si 1.4 tdi, nu trebuie sa faci 50.000 / an sa renteze ; la 20.000 km/an diferenta de consum este FOARTE sesizabila si nu presupune costuri suplimentare de intretinere fata de benzinare ( doar turbo care este destul de fiabil ) ; ca idee, eu am avut si 1.2 si 1.4 de 75/86 cp si acum am 1.4 tdi ; daca la benzinare aveam 9-10% pe oras cu dieselul am 5-6% in acelasi regim ( ba chiar o calc pe coada mai tare si e si resoftata ) ; asa ca la un calcul mic sa zicem diferenta de carburant este 15 lei /100 km -> 3000 lei / 20.000 km ( am pus o diferenta de consum de sub 3% intre ele si nu am calculat si diferenta de pret dintre benzina si motorina ! ) !!! Este cea mai sprintena dintre toate si foarte ok la mersul urban, nu simte AC-ul insa este o motorizare galagioasa ; daca vrei benzinara, este ok 1.4 mpi, 1.2-ul e mai lenes si mai galaios ; acum cel mai important este sa gasesti o masina cat mai buna in momentul achizitiei ; bafta

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa ma orientez spre 1,4 mai degraba...

 

Multumesc baieti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Revin catre voi again.

Mi s-a propus un Golf V, motor 1.4 FSI 90 CP an 2004. Ce parere aveti despre el comparativ cu un Polo 9N3 1.2 69 CP (sa zicem anul 2007). Stiu ca nu prea se pot compara mere cu pere, dar va intreb din punct de vedere al fiabilitatii, al motorului, ma refer la diverse "sensibilitati" ale motorului. De exemplu un mecanic mi-a spus ca mai bine iau un Golf 4 pe final, decat un Golf V. Sunt atat de sensibile la diverse defectiuni, incat recomanda Polo. Mi-a comunicat ca multe dintre motoarele FSI au probleme cu senzorul NOX, vor benzina premium, etc...

 

Multumesc anticipat!

Modificat de xar20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, FSI-urile sunt mai " pretentioase " ; acest schimb nu pare deloc a fi in avantajul celui cu golful, trag concluzia ca masina sigur are ceva probleme ; daca nu are probleme…nu vad de ce ar da un golf 5 la schimb pe polo ; e la minte cocosuluo ca NU se compara…vezi ce probleme are si daca esti dispus sa le rezolvi…cumpara-l ; spune-ne si in ce conditii se face schimbul ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai... Golf 5-ul e la 3800 de Euro, iar Polo nu am gasit masina exacta, insa suma se invarte undeva la 3500 de euro. Nu e schimb, e doar simpla alegere a unei masini intre cele 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este prea mic motorul pentru un G5 ... chiar si pentru cineva fara pretentii ... plus ca la pretul ala ori este prea vechi ori are probleme mai mari ... Eu nu mi-as lua un G5 cat de vechi ar fi el la banii aia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu stiu de ce am inteles ca vrei sa dai la schimb un polo pe un golf ; golful pe benzina as lua 1.4 75 / 80 cp / 1.6 102 cp ; vorba vine " as lua ", pt ca nu as lua niciodata motorizarile astea gurmande si submotorizate pe golf ; dar fata de 1.4 90 cp fsi si 1.6 116 cp fsi sunt mai fiabile ; cel mai ok dpdv performante / consum este 1.9 tdi 105 cp, dar greu sa gasesti unul bun ; polo la fel, as lua 1.4 tdi sau 1.4 86 cp ; poate iti place si ibiza / fabia ; poate iti place si astra H 1.6 105 cp twinport care il mai poti gasi in banii aia, peugeot 307, focus 2, si alte masini ; dintre golf si polo as lua golful dar sa fie bine verificat inainte… nu se compara cu nimic fata de polo…poate decat cu sigla vw si raportul cp / kg :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar,la rugina,nu se compata G5 cu Polo.Masinile astea nu au numai motor.Cum spunea un coleg mai sus,conteaza si starea tehnica.Degeaba ai 200 de cai si consum de 3,5 %,daca cazi prin podea.Consumul este fixat la aceasta valoare prin sondaj asupra a 1000 de persoane,avind marja de eroare ,astfel incit consumul poate fi si 3,2%.Sfaturi de alegere pot da cei care au deja aceste masini,ca atare,acolo trebuie sa intrebi.Pe aria de polo,fiecare proprietar de polo e zmeu si da cu pietre in altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor ! Nu stiu daca mai este cineva activ aici - dar totusi intreb !

 

Sunt posesor de Polo 9n1, 1.2 12v 63 de cai, model 2005. Il conduc de 5 ani, sunt foarte multumit de el, dar am inceput sa fac prea multi kilometri pentru acest motor.

Ma gandesc sa trec pe 9n3 pe diesel.

Ce spuneti, este o idee stralucita ? Sunt membri care pot spune despre experienta Polo 9n3 diesel ?

Sunt interesat si de partea de consum, cu benzinarul meu scot 4,5-5% in afara, 3,5% pe autostrada ( bine, mers la 110km/h, la 140 consuma 5,6% ), iar in oras 7-9%.

 

Daca are cineva intrebari legate de experienta pe termen mediu-lung al VW Polo 9n1 1.2 12v, va stau la dispozitie cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce sa schimbi pe diesel daca a ta consuma mai putin? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru garpthehero,

Ce ulei ai folosit?Cat din el papa?

Probleme specifice?

Tot asa are o mica variatie de turatie in relanti?

Consumuri?

Defectiuni majore?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi. Sunt interesat sa cumpar un Polo 1.4 TDI BNM 70 cp din 2008. Ce parere aveti despre acest motor? Cum imi da seama daca are ESP? Mentionez ca nu are buton pe bord dar proprietarul mi-a zis ca ar avea ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Nu de curand am devenit interesat sa cumpar un Polo 1.9 Tdi, si am de ales intre doua modele. Prima masina este din 2007,echipare GOAL, motor 1.9 cod AXR, masina coupe, iar ca optionale are AC, pilot, Comp.Bord, esp, scaune incalzite, cotiera, geamuri el si alte optiuni mai putin importante pentru mine. M-a speriat putin consumul care era 8.7, proprietarul spunand ca el alearga cu masina. Masina 2, este tot un Polo din 2008, 1.9 tdi, cod BMT de aceasta data cu filtru de particule. Aici as vrea sa imi spuna cineva care sunt sau daca sunt diferente intre cele doua motoare, daca injectoarele PD pica la fel de usor precum cele CR datorita precombustiei in momentul regenerarii. Ca dotari, masina este cu 4 usi, climatronic. geamuri electrice fata si scaune incalzite. Mentionez ca masina va fi folosita pentru naveta Campina-Brasov si retur circa 3 poate 4 zile pe saptamana. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Imi doresc sa achizitionez un polo de 1.4 diesel dar nu stiiu cum este  la capitolul fiabilitatea  dupa 200000km ar fii bine sa fie si astia  reali. 

Turbo face probleme dupa 200000 sau volanta sau kitul de ambreaj. 

Modificat de cristian3673
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu te-as sfatui sa mergi pe benzina, este mult mai ieftin de intretinut dupa 200 000 de km. Daca mergi corect cu el, poti scoate consum rezonabil chiar daca e pe benzina. Cauta un 1.4 benzina intr-o stare buna si cu istoric (carte service, facturi, istoric pe forum, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am 3 masini polo si fiecare e cu motorizare diferita. Doua de 1,2 (awy respectiv azq) pe benzina si unul cu motor 1,4 tdi. Toate au aproximativ 180000 km. Consumul la benzinare e intre 5-7 iar la diesel intre 3,7 si 5,5. Cel cu motor awy e cel mai puturos si mai pretentios. Clapeta de acceleratie trebuie curatata periodic. La azq nu am avut problema asta.

Recomand totusi motorul de 1,4 tdi care pare un tanc fata de cele pe benzina insa e putin mai galagios dar merge perfect atat in oras cat si pe autostrada (180km/h in germania)

Daca circuli regulamentar si nu faci depasiri riscante e ok si cele pe benzina. Nu am avut motorizare de 1,4 benzina sa fac diferente intre ele la fiabilitate, consum sau putere.

Pretul la distributie pentru diesel urca la 12-14 mil. pe cand la benzinare de 1,2 nu ai treaba.

Este strict punctul meu de vedere si sunt la al 5-lea polo iar daca ar fi sa scimb una din masini cu siguranta va fi tot polo.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
alexandruww2

salut, nu pot posta in topic nou, ma puteti ajuta? doresc sa -mi iau in polo 9n 2002 1.2 benzina distributie pe lant in 2 usi, si nu stiu ce sa verific la ea cand ma duc sa o vad, nu pot sa iau mechanic cu mine, tipa care o vinde zice ca are problem cu aerul conditionat cica nu at avea Freon bagat, dar eu cred ca are problem ascunse, ma puteti sfatui ce sa verific la ea? p.s zice ca are 180.000km din 2002, cum pot verifica km reali in Brasov cu ea, sau  in service de incredere daca stie cineva?

 

va multumesc anticipat, si dau o bere cui ma ajuta serios, cand veniti la Constanta la mare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaibzgica

Eu nu as face un drum atat de lung pentru a vedea o masina atat de ieftina fara sa o vada un prieten de-al meu in prealabil acolo, sunt totusi 800 km dus-intors.

- in principiu o masina atat de veche o sa aiba intotdeauna defecte, important e sa le separi pe cele superficiale/minore de cele grave/costisitoare. Verifica istoricul (carte service, chitante, etc), uita-te la caroserie sa fie in linie dreapta si fara accidente care afecteaza structura de rezistenta. Vei ca relantiul sa nu oscileze, fa un test drive si verifica: sta drept pe sosea in mers? sta drept pe sosea in franare? bate pe undeva? motorul face zgomote ciudate? ambreiajul scapa?

- vezi al catelea proprietar e si mai ales daca e in acte (sau samsar). Orice raspuns la orice intrebare sa fie coroborat cu realitatea si cu anuntul, la cea mai mica minciune as spune pas - e setat pe vrajeala .

- in ceea ce priveste AC, este posibil sa fie fara freon (asa a fost la mine). Singura verificare pe care o poti face este sa pornesti AC si sa vezi daca porneste compresorul...

- ti-as recomanda o verificare la reprezentata, dar mi-e ca te va speria de tot (de obicei sa schimbi lucruri stricate, dar si altele prematur sau preventiv, nu stiu daca esti de acord cu filosofia asta...)

 

E...complicat sa cumperi o masina sh de la un necunoscut...La mine a fost o achizitie fericita, dar cu foarte mult noroc. E cam o loterie, poate sa iasa tipla la verificare si dupa aia sa inceapa sa pice una-alta...de batranete nu de alta

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele masini compresorul nu porneste fara freon. Nu stiu daca la polo e valabil sau nu dar daca e defect iti poti cumpara unul sh la aproximativ 250-300 ron (daca e doar el) dar verifica daca masina are instalatia de ac plus compresirul.

Legat de km sunt putine sanse sa afi daca sunt reali.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici-o masina nu porneste compresorul daca nu ai freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!