Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

Eu raman mereu uimit de consumului Polo-ului de 1.2. In weekend-ul ce a trecut (acuma e luni), am facut 307 km cu 14,66 L de benzina. Adica un consum de 4,8%. Si asta mergand peste dealuri, mereu franand si accelerand.

Iar chestia ca Polo-ul e masina de oras... In oras (nu Bucuresti) imi consuma peste 7% - lucru ce mereu m-a dezamagit. Da, nu inteleg afirmatia. E adevarat ca nu e de autostrada. In treapta a V-a, daca vrei sa mergi cu 120 km/h vei avea vreo 4 000 de rotatii pe minut (la 3 000 are 95 km/h). Si pe mine ma doare sufletul sa o duc peste 3 500. Desigur poate sa mearga. Am fost pe autostrada de promenada Transilvania si mi-a placut, insa pe mine ma deranjeaza presiunea sunetului. Nu e volumul ci efectul, anume, imi infunda urechile. Si sa merg mult timp asa nu mi-ar placea. Desigur, pot lua casti cu anulare a zgomotului activ. Dar o fi sigur?

Acuma, pentru Romania inafara autostrazilor e mai mult ca perfect, referindu-ma direct la consum. Da, e al naibii de ciudat cand incepi sa urci un deal si, indiferent cat apesi acceleratia, fie ca esti in a V-a sau a IV-a, iti scade viteza, dar nu le poti avea pe toate (discutabil). Chiar pe drumuri europene unde ma asteptam lumea sa mearga cu minim 110 km/h, au fost destule situatii cand eu am fost cel care depasea.

Ca vorbeam de depasiri, e o manevra mai complicata cu masina asta, mai ales cand masina depasita merge cu vreo 80 km/h. Iar daca e un autobuz, eu as avea nevoie de vreo 4 km sa depasesc. Am prins la dus un bus care mergea cu vreo 90 pe ora si l-am depasit doar fiindca a oprit sa ia pe cineva dintr-o localitate. Vroiam sa merg mai repede dar pentru diferenta de la 90 la 100 km/h (cu cat vroiam eu sa merg) am zis ca nu risc. La intoarcere am depasit, in rampa, intr-a V-a. Aia a fost o idee proasta, insa din fericire si cel depasit era tot intr-o masina similara si am avut noroc ca mi-am luat elan inainte sa inceapa dealul.

Insa imi place extraordinar de mult sa ies cu masina asta din oras (oras in care parca numai nebunii conduc). In extraurban, ca printr-o minune, marea majoritate a soferilor capata bun simt (in weekend-ul asta doar unul s-a bagat intr-o depasire mai surprinzatoare). Ba chiar unul mi-a multumit ca l-am lasat sa depaseasca, ceea ce mi se pare extrem de bizar.

Daca as fi intrebat, si nu sunt, as zice ca imi place masina mai mult pentru mers 'in afara' decat in oras. Sigur, poti sa accelerezi cu toti nebunii si sa schimbi vitezele la 3 500 rpm, ca sa te opresti la urmatorul semafor, dar asta mi se traduce in consum mai mare si deja 7,5% mi se pare mult prea mult (cu vreo 40 L fac 538 km doar in oras). Si pe chestia ca accelerez lin, se face spatiu in fata si mi se baga toti grabitii in bot.

Modificat de redguard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 80Km/h cam orice masina are consumul mic spre minim. E masina buna pentru oras pentru ca masina e mica, manevrabila, treptele de viteza sunt gandite destul de bine cat sa nu stai cu mana lipita pe schimator si totusi nu consuma chiar enorm de mult. Daca te uiti pe spritmonitor.de o sa vezi comparatii de consum si o sa iti dai seama ca 7 la suta in oras (unul ca Bucurestiul) nu e deloc un consum rau tinand cont ca ai totusi 4-5 locuri in masina si un portbagaj :). Oricum sa tii motorul mereu turatie mica nu e neaparat un lucru bun. Adica tu ai un motor al carui cuplu maxim e la ~3000RPM dar probabil schimbi pana in 2500RPM viteza si asta contribuie la acel consum de 7,5 la suta intr-un oras in care poate e cam mare. Contribuie si la faptul ca ti-e de doua ori mai greu sa faci o depasire normala pentru ca eviti fix zona in care motorul mai trage. Din experienta mea am constatat ca motorului astuia ii e mai bine cand accelerez relativ repede cele cateva secunde si sa vad instantul la 13l/100 apoi sa revina la 4l/100 pe portiunile in care doar mentin viteza decat sa mangai pedala pana la 2000RPM doar ca sa vad doar 8l/100 consum dar sa dureze 1 minut sa ajung la 50-60Km/h. Per total cred ca iesi mai prost la consum. Sau cel putin la mine asa a fost, iar cand nu am crezut computerul de bord am facut verificarea la pompa si totul a iesit corect.

Ca sa fac o precizare legata de treptele de viteza, am condus cateva masini care mi s-au parut foarte incomode la capitolul asta. Cumva vitezele "de oras" erau constant nepotrivite pentru motorul ala. Intr-a doua supraturam motorul ca sa tin o viteza, intr-a treia bolborosea de parca statea sa moara si asta era valabil aproape oricand cu exceptia a catorva momente ideale cand viteza se nimerea sa fie tocmai in zona de comfort a motorului si nu comenta nimic.

Si ca veni vorba de autostrada, mi se pare mai rezonabil sa conduc acolo decat pe alte drumuri, mai ales ca nu consider ca 4000-4500RPM pentru un motor pe benzina este prea mult si se distruge. Ma gandesc la un moment cand undeva in zona Medgidia am prins doua benzi sa depasesc o Supernova (!) eu avand AC pornit. Pana sa ajung in dreptul lui deja urcam un deal in varful careia banda mea de depasire se transforma in contrasens. Am oprit AC, am calcat pedala la fund si am reusit sa termin depasirea la fix si cu undeva peste 4500RPM. Nu spun ca nu se poate sa faci multe lucruri dar le faci incomod si nesigur. Eu as vrea sa am o rezerva de putere/cuplu nu ca sa merg constant cu 200 la ora ci ca sa stiu ca daca intru intr-o depasire nu trebuie sa imi iau avant din fundul curtii sau sa ii dau a doua si 5000RPM. Probabil daca eram mai mult de doi oameni in masina mai stateam eu o vreme in spatele aluia.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb in 2 750 - 3 000 (citesc de jumatate de an despre masini si modelul asta in particular si am vazut direct ca daca schimbi la 3 250 merge mult mai frumos). Insa deseori nu prea pot ajunge acolo (60 km/h) fiindca se termina drumul/e un semafor/stau masinile la coada/drumul e prea ingust si trebuie sa ai grija la copii sau caini/unii parcheaza si le ramane fundul pe jumatate de banda (de aia imi plac cele fara portbagaj lung - hatchback) sau, favoritul meu, drumul e plin de gropi si trebuie sa merg in doua roti (la fiecare revizie schimb bucsele). Si sa accelerez la fiecare drum de 10 ori ca un nebun doar pentru 250 - 400 de metri pana la urmatorul punct de gatuire... Mai bine sa-i las sa se bage in fata. Mi-e indiferent daca ajung mai repede cu 3 minute.

Corect, e bine sa stii mereu ca ai niste putere de rezerva. Ceea ce nu prea exista la ea.

Masina asta sau exemplarul meu are toane. Daca umiditatea/temperatura e prea mare sau prea mica, pot apasa acceleratia sau face orice incantatie, motorul incepe sa urle, sa rage, si tot accelereaza cu 1 km/s2 in loc de, nu stiu, 5. Dar daca afara e taman potrivit, motorul e linistit si accelereaza ca un diavol tazmanian, torcand chiar si la 3 500 rpm. Am observat ca i-e bine pe la aproximativ 15 grade.

Pentru mine, atata timp cat exista masini care merg cu mai putin de 95 km/h (viteza in care ai cuplul de aur) iar consumul e atat de bun, pe langa existenta celor 4 locuri si ceva spatiu in portbagaj, e mai mult decat mi-am imaginat cand am luat-o. Si cum au trecut niste ani de atunci, daca ar fi sa realeg acuma, mi-as lua Polo-ul 6R (1.2 TSI) si cutie de viteza automata. Imi plac la nebunie masinile de dimensiuni mici (desi am un metru 96) fiindca le poti parca usor in spatii unde modele gen Bora/Passat nu incap. Si-ti mai ramane spatiu.

Acuma, fiecare dupa nevoi si preferinte. Si eu as vrea sa merg pana in Budapesta cu masina, dar mi-e cam teama.

Modificat de redguard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi tot nu intelegeti diferenta intre bucuresti si cluj sau alte orase fie mai putin populate, fie mai civilizate ... nu se compara de nici un fel - aici e o zona crepusculara unde nici macar aerul nu e foarte bine oxigenat. Ca sa iti consume putin in mod teoretic masina ar trebui tinta doar in zona de cuplu maxim, altfel consuma mai mult. Inveti sa folosesti frana de motor - o scadere de consum, dar sa conduci subturat sau pentru 20 ml de benzina sa stai o ora sa accelerezi de la 20 la 40 e absurd - ia un mijloc de transport in comun daca nu timpul este cel care te preseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am reusit cu chiu cu vai sa imi vand si eu masina care manca aprox 14-15% in oras (C230 Kompressor), am primit 5000 de euro pe ea, si, prima mea iubire fiind un Golf 4, m-am gandit sa revin la VW si anume la un Polo pentru ca se incadreaza in suma respectiva.

Doresc sa va intreb cam care e parerea voastra despre motorizarea 1.4 TDI, indiferent ca vorbim de varianta mai veche de 75 de cai, sau astea doua mai noi incepand din 2006 cu 70 si 80 de cai. Eu vanez pe mobile.de varianta de 80 si ma gandeam la o resoftare pentru ~105 cai. Credeti ca daca m-as folosi doar ocazional de puterea extra, ar rezista motorul OK in timp? E greu sa treci de la o masina de 192 de cai benzina la un 1.4 diesel, asa ca incerc sa ma descurc si eu cum pot :)

Mi-a spus cineva ca nu-mi recomanda acest motor pentru ca e in 3 cilindri si "face ca tractorul". Nu stiu cat de zgomotos poate fi un 1.4, dar va intreb pe voi. Transmite vibratii puternice in toata caroseria? Adevarul e ca as alege fara sa stau pe ganduri varianta de 1.9, dar nu am gasit la noi de vanzare, iar inmatricularea ar fi cel putin 1000 de euro, deci iar nu e bine.

Ca sa inchei - are acest motor/transmisie probleme cunoscute, cat de cat importante?

Multumesc frumos in avans pentru intelepciunea voastra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!!

eu am un Polo 9N3 cu motor de 1,4 TDI din 2008, achizitionat de nou varianta Confortline. Este masina de servici deci munceste zilnic. Are in prezent 88.000 Km si am avut doar cateva probleme minore, rezolvate in garantie (rulment la telescop fata stanga, furtun de aer la intercooler desprins). Toate reviziile si intretinerile au fost facute la reprezentanta VW de la Cluj (Autoworld). Pot sa ma declar multumit de masina in ceea ce priveste consumul, care variaza intre 3,8 media pe timp de toamna - primavara, cu masina golala si singur (pe un drum de Cluj - Piatra Neamt si retur) si 4,8 maxim cu 5 in masina si aerul conditionat pornit. Astea consider ca sunt limitele lui la consum.

Intr-adevar, nu este cea mai silentioasa masina de pe piata. Troncanitul si zgomotul in interior este evident atat la relanti cat mai ales peste 2500 rot/min. Este foarte departe de SEAT-ul Cordoba de 1,4 benzina al sotiei mele. Vibratii nu exista deloc pe plaja normala de turatii, undeva pana la 4500 ture. Totul depinde ce iti doresti de la ea. Merge bine la oras si drumuri scurte, fara spatiu in portbagaj dar nu prea se preteaza la drumuri de viteza gen autostrada unde rulezi constant cu peste 140 km/h pentru mai mult timp.

Am colegi care au Polo modelul 2011 80CP si l-ar schimba imediat cu cel vechi. Cred ca este diferenta mare de cuplu, nu cunosc detalii tehnice. La cel de 1,2 TDI consumul este mai mic cu cca 0,5 - 0,7 l/100km dar si pleaca mult mai greu e la semafor.

Inca de la momentul achizitiei tehnicienii de la service (Midocar) m-au asigurat ca acest tip de motor consuma ceva ulei. A inceput cu 750 ml pana la primul schimb iar acum a ajuns undeva la 400 ml intre 2 schimburi (15.000 km). Acest lucru nu ma deranjeaza deloc. Cand fac schimbul de ulei, cumpar un litru pentru rezerva si verific nivelul la aprox 5000 km.

La 60.000km am rectificat discurile de frana dar la revizia de 75.000 au trebuit schimbate. Asta este din cauza mersului mult prin oras, cred...

Din fericire pentru mine fac in decembrie un upgrade la JETTA Highline...1.6TDi doar.

Succes la alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAXIM 4,8% cu 5 oameni in masina si AC-ul pornit? Mi se pare de-a dreptul ridicol! Ridicol de bine, adica.

Tocmai am terminat de citit intreg topicul si e mai mult decat clar ca motoarele pe benzina nu sunt o optiune pentru mine. Am un vecin cu Clio 1.2 benzina si imi mai povestea si el cum, in conditii nasoale de trafic, ajunge pe la 9-10%. Ceea ce cu 1.4 TDI e cam greu, chiar daca ii fac o resoftare. Si daca troncane, asta e, presupun ca e la fel ca pe Golf 4, are 8 sloturi pentru difuzoare? Le umplem daca nu sunt deja umplute si la revedere :) pentru asa un consum n-ai cum sa nu faci un compromis.

OK, daca cumva auziti de un Polo 1.4 TDI in stare buna si cu km pana in 150.000 (pentru ca nu stiu cat de bine e sa fac o resoftare pe mai multi km), va rog mult sa-mi dati un PM. Am cam ramas fara masina, si nu e un sentiment placut :) multumesc!

PS: Multumesc hiena pentru informatii!

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 4.8% cu mine in masina si ceva bagaje. Adica sa zic ca ar fi fost doua persoane in masina, cu mine.

In oras scot cam 7.5%. Hai sa zicem 8%.

Am mai condus o Nissan Micra; am inteles ca ele sunt in 4 cilindrii. Micra era mult mai galagioasa decat Polo-ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tdi chiar si resoftat depaseste cu foarte mare greutate 6% mediu in oras :) ... media pe mai multe mii de km in Bucuresti in toate conditiile pe care ni le ofera minunata noastra capitala sta la 5.2% ... doar in conditiile de asta iarna ajunge la 6-6.1% ... spor la achizitie

P.S.: nu mai dezinformati cititorii cu consumuri d-astea care se obtin pe 2-3 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile astea de 3.5 si maxim 5.2 sunt cele pe care unele 1.4 TDI le mai afiseaza pe 9N3.

Real...o fi mai mult.

Un 1.4 TDI chiar e fiabil daca a fost intretinut cum trebuie, respectand si regulile de a conduce un TDI. Nu ofera comfort, dar e o masina care isi face treaba si "dureaza" mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il am pe al meu din 2008 si de obicei ii fac plinul. Mie de fiecare data imi iese un consum de 5%. Adevarul este ca ii si "dau pe nas". Am facut autostrada Bucuresti-Pitesti in 50 de minute. Zicea cineva mai sus ca nu se preteaza la autostrazi. Eu merg constant cu ea cu 130-140. La capitolul comfort iti ofera cat trebuie nici mai mult nici mai putin. Cand se referea colegul la zgomot se referea cred la zgomotul pe care il face motorul....nu este suparator mie chiar imi place (face ca un tractoras). La capitolul antifonare bate multe masini.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand cand am declarat consumuri de 4,8 cu 5 persoane in masina al luat in calcul un drum de aprox 650 km pe ruta Campia Turzii - Piatra Neamt si retur si nu miscari scurte in oras unde, desigur, consumul poate depasi 5,2% frecvent. Zgomotul interior este de la motor, exclusiv. Nu sunt altfel de zgomote, bine antifonat si destul de bine inchegat in sensul ca nici acum nu scartaie plasticurile sau alte elemente in interior. Sincer, mie nu imi place acel sunet de tractoras care uneori devine insuportabil. Dar... asta e masina, ce poti sa-i faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am intrebat pe cei de la Revo in legatura cu resoftarea la motorizarile de 69 si 80 de cai. Mi-au zis un lucru foarte interesant, cum ca motoarele sunt identice mecanic, diferenta de putere este data de soft. Suna foarte bine treaba asta, poate un pic prea bine, de aceea va intreb pe voi: stiti sa fie ceva diferente fizice intre motoare? Ma indoiesc ca folosesc alta turbina pentru 11 cai in plus oricum. Ma uitam pe carfolio.com, la "compression ratio" ambele au aceeasi valoare, 19.5:1 - diferenta vad sa fie la cuplu, 155Nm @ 1600RPM vs. 195Nm @ 2200 - poate varianta mai slaba e facuta din soft sa aiba cuplu mai jos in loc de high-end power?

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima intrebare si promit sa va las in pace :)

Filtrul acela de particule - orice Polo incepand din 2006 incoace il are? Sunt derutat ca la unele descrieri de pe mobile.de apare ca specificatie, la altele nu. Are un rol in plus pe langa partea de emisii? Afecteaza performanta motorului cu ceva? Stiu ca face o mica diferenta la taxa de prima inmatriculare, dar cam atat. Multumesc frumos!

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul are rolul doar de a filtra gazele de esapament ca sa respiram un aer mai curat.

In rest, e doar belea... Te obliga sa faci drumuri lungi ca sa se regenereze, cand se regenereaza iti sufoca motorul si merge mai rau, iar dupa o vreme se infunda de tot si trebuie schimbat. Costa enorm de mult, vreo 1000Eu+++

Deci freste-te de filtrul de particule daca poti. Dupa 2006 s-au mai facut TDI fara DPF, dar din ce in ce mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luc32 tu citesti si post-urile altora ? si-n plus de asta ai pus cuplu la turatie joasa comparat cu putere la turatii mari in aceeasi fraza ... hotaraste-te ce compari ... cuplul la turatii joase este bun pentru oras => consuma mai putin ... cuplu` la turatii mai ridicate este bun pentru drumuri mai lungi pentru ca mergi constant undeva la 2200-2500 de ture ... varianta resoftata a BNM-ului are acelasi cuplu in aceeasi plaja de turatii ca cel de 80 cp ... depinde de tine ce ai nevoie ... de putere nu prea ai nevoie sa vorbesti (de multe ori este interpretata gresit) ... puterea este o caracteristica ce defineste regimul maxim de turatii, de aceea se si da puterea la 4000 + rpm ori eu nu cred ca tu vei folosi polou` numa` pe autostrada sa mergi cu 180 km/h ca sa ai nevoie sa vorbesti de putere ... la 200 Nm trage foarte bine si uiti sa ii pui carburant cateodata (daca ai sa cauti in post-urile dinainte ti-am scris deja cat consuma un BNM resoftat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"sa aiba cuplu mai jos in loc de high-end power"

nu vad ce am gresit - mai ales ca tu ai inteles exact ce am vrut sa spun. ma refeream la simplul fapt ca unul e facut sa traga mai jos, iar pe celalalt trebuie sa il urci un pic pana te impinge in scaun. si ca sa iti raspund la intrebare, da, am si postat aici cum ca am citit intreg threadul si da, stiu cat consuma dupa resoftare.

PS: multumesc hiro pentru informatii. maine merg sa vad de un polo, proprietarul nu stie daca are sau nu DPF pe ea. pot sa-mi dau seama doar studiind masina sau imi trebuie un laptop sa-i introduc codul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vrut sa para agresiv postul ... estimez ca cel de 200 Nm la 2200 rpm dezvolta 155Nm pe la 1600 rpm ... intr-adevar, diferenta este doar de soft ... avand turbina cu geometrie fixa amandoua au turbo lag sesizabil, deci senzatia aceea ca te infige in scaun este aceeasi ... singura diferenta pe care am observat-o a fost treapta 3 si treapta 4 ... sunt motoare de turatii avand cuplu mic pt un diesel asa ca nu poti discuta de un mers decent sub 2000 rpm mai ales ca ii induci vibratii inutile prin subturare ... sper ca acum sa ma fi explicat mai bine ... bafta la cautari!

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poftim? geometrie fixa? ... bine ca pe fostul meu Golf 4 din 2000 au putut sa puna geometrie variabila si pe un polo din 2006 s-au zgarcit. excelent. am condus corsa din 2007, 1.3 CDTI si am urat de moarte turbo lag-ul groaznic de care suferea. sper, SPER ca nu e asa de nasol pe polo...

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ha ha :D ... da ... geometrie fixa ... nu se remarca foarte des, dar daca nu o tii peste 2000 rpm vei fi dezamagit si o vei chinui degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat-o! hai ca nu e asa de rau lag-ul! si sincer nu inteleg cum naiba cei 69 de caluti fac o treaba asa de buna! am venit cu ea inspre casa (cluj -> arad) in ideea ca trebuie sa ma abtin de la depasiri de tiruri, dar am ajuns la concluzia ca masinuta asta poate mult mai mult decat credeam. imi e cam greu sa imi imaginez cum va merge atunci la 105 cai :D un lucru e clar - are nevoie de anvelope la 195. e o masina usoara, agila si se tine bine pe drum, si tocmai de aceea cred ca 165-urile nu ii fac dreptate. asta e impresia mea deocamdata.

PS: consum mediu pe cei 270km: aprox 4,5%

Modificat de Luc32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ai exprimat f bine senzatia.

Felicitari si sa ai parte de drumuri bune. Sa te tina mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog frumos ... NU mai vorbi despre cai putere cand vrei sa exprimi cat de bine accelereaza ... cuplul ajuta sa accelerezi, numai cuplul ... intr-adevar 195-urile o lipesc mult mai bine de sosea si ii fac cinste asa cum zici tu ... eu avut BF GOODRICH 195/50/15 pe a mea si m-au scos din multe prostii pe care le-am facut ... pe ploaie se tine foarte bine (nasol pentru ala care e in spate), la fel si pe viraje si pe manevre bruste ... felicitari pentru achizitie si incearca sa ai grija de ea ca te va rasplati la consum ... si ca sfat: pune-i frane bune (pe a mea am avut premier ferodo si in combinatie cu cauciucurile de 195 era vis)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Aditu!

Daaaa, stiu si vorba aia, "people buy horsepower but drive torque" - e clar ca asa e, dar mie imi ramasese infipt in cap 105 cai. Nu stiu ce cuplu va avea pentru ca nu apare motorizarea asta la ei pe site, dar ma gandesc ca usor peste 230 Nm (cat aveam pe G4), iar considerand greutatea... va fi foarte bine :)

moesis prin frane bune te referi sa-i iau discuri mai mari/bune pe fata? si cu tamburii de pe spate ce sa fac? imi doresc discuri si pe spate, nu stiu cat de costisitoare ar fi operatiunea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu anvelopele mele inguste de 165 si cu tambure pe spate nu am simtit nicodata, nici in situatiile periculoase, nevoia altor frane.

Mereu mi-a franat exemplar. Anvelopele, asfaltul si conditiile meteo sunt de avut in vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!