Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

BUNA. Sunt nou pe acest forum si in primul rand vreau sa va salut pe toti . Acum am nevoie de ceva pareri. Vreau sa imi cumpar un Polo FUN 1.4 benzina 101 cp,din anul 2005 si m-ar ajuta enorm parerile voastre despre motorizare ,la ce consum sa ma astept , cat de scumpe sunt piesele(cosumabilele)in special,Si orice ce ma poate ajuta. Si sa imi spuneti va rog daca merita masina peste 4500 euro.Are 70000 km. Multumesc si astept pareri cat de multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

In primul rind va multumesc pentru sfaturi tuturor.

tocmai am semnat contract leasing ptr,

VW Polo Attractive 1,4 MPII

Inmatriculare 01.02.2008

Km 70.800 Km

Putere 59 kW/ 80 CP

Motor Benzina

• Aer conditionat manual

• Airbag sofer si pasager fata

• Calculator bord

• CD player • Faruri ceata

• Macara geam fata electrica

• Oglinda exterioara reglabila electric incalzita

• Sistem antiblocare roti – ABS

• Telecomanda pt. inchidere centralizata

• Airbag pasager cu posibilitate de dezactivare

• Centura siguranta in 3 puncte pentru fiecare loc

• Culoare de interior: gri

• Geamuri termice

• Scaune spate rabatabile

• Scaun pasager cu reglare hidraulica

• Scaun sofer cu reglare hidraulica

• Servodirectie

• Stergator luneta

• Tapiterie stofa

• Tetiere locuri spate

• Volan reglabil pe inaltime si adincime

Ce pare aveti?

Ce inseamna Geamuri termice?

Pina la urma ce este 9N sau 9N3 ?

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am nelamurire cu treaba 9n /9n3 in talon am 9N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, vreau sa cumpar sotiei un Polo SH (second hand adica :) ) din 2006-2007 ca sa nu depasesc 5500 euro (rulaj maxim 70k, 1-2 proprietari, cu carte de service vizata la zi, motor 1,2-14 benzina sau motorina). Puteti sa-mi dati sfaturi ce sa verific inainte de a scapa de grija celor 5500 euro :) ? Multam anticipat pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cel de 1.2 benzina si cel de 1.4 tdi sunt in 3 cilindri,la 1.2 o sa pape benzina destula, cel diesel tine cu casa.

in principiu sa nu fie lovita,reviziile la timp,km sa fie reali si sa fie tipul proprietar,nu samsar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indicatie, sunt informatii utile si acolo intr-adevar, pe mine ma interesau problemele specifice acestui model, ce si cand trebuie schimbat si cam cat costa. Daca iau o masina de 50000 km si la 60000 trebuie schimbata nu stiu ce piesa care costa 1000 de euro pot sa negociez altfel pretul de final, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sta linistit nu exista piese la polo care sa coste 1000 euro. Probleme generale din cate stiu eu sunt la pompa servo . La cele cu motor de 1,2 consumul mie sincer mi se pare cam exagerat (10,11, chear si 12 l urban)astea ar fi cele ami grave din cate stiu eu la polo n9 si 9n3,in rest piesele sunt destul de ieftine, sa aveti grija sa fie schimbata distributia, sa nu aiba probleme cu abreiajul, si cu motorul, cel ami usor este sa o duceti la reprezentanta sa ii faceti un test complect (150 lei) isi merita toti banii. Masinuta este foarte fiabila dar mie nu imi place motorul de 1,2 benzina, eu as merge pe cel de 1,4 benzina 101 cp, eu pe acesta il am si sunt foarte multumit si de consum si de putere. Daca nu gasiti modelul asta clar diesel. Parearea mea personala, nu vreau sa jignesc pe nimeni cu polo de 1,2 . Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1,2 cred ca este destul de econom daca nu iti bati joc de el. De ex de de 100 de roni ( aproximativ 17 l benzina) am parcurs aproximativ 350 km. Au fost destui de putin in oras dar in schimb in afara localitatilor am mers in medie cu 120 km/h cu mici exceptii in zonele cu gropi sau unde se muncea la drum.

In oras nu am reusit inca sa ii fac consumul dar o sa ii rezolv si pe asta cand am timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca in afara nu ii econom, la drum intins nu cred ca consuma mai mult de 6, dar in oras din cate am auzit de la vreo 20 de posesori de polo cu motorul de 1,2 consumul este pe undeva pe la 9 daca mergi maxim pana la 2500 ture, si undeva pana in 12 daca mergi mai sportiv. Si eu am avut ceva probleme cu al meu (1,4 101 cp) de imi manca 13 in oras, am rezolvat problema si imi ia maxim 9 ,5, chear si 8,2 am avut media pe ultimi 100 km in oras, cluj. A fost doar o parere personala de a mea repet fara intentia de a jigni pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand doar un lucru: daca te intereseaza modele specifice (gen 1.2 benzina sau 1.4 diesel) intreaba despre ele mai multi oameni care chiar le conduc. Altfel o sa auzi o gramada de pareri din auzite si din presupuneri sau de cazuri exceptionale fara legatura cu regula. Ca de exemplu ca motorul de 1.2 consuma "chear si 12 la suta". Ceea ce, evident, se va intampla numai in cazuri exceptionale.

Eu am lasat masina in soare in cea mai torida zi din Bucuresti apoi am mers cu ACul la blana niste kilometri buni prin aglomeratie si am reusit sa ajung la 10,5 la suta. Ceea ce poate parea mult dar in conditii similare cu vechiul G5 1.9 diesel scoteam 11 la suta (ce-i drept, ACul aluia era mai... racoros :) ). Ca idee am facut cu 100l de benzina 1500Km: ~400 pe A2 si restul numai in Bucuresti (calculul a fost finalizat azi cand am trecut la urmatorul plin). Asta inseamna un consum mediu de 6,7 la suta, uneori cu AC, pe drumuri facute la si de la serviciu, adica nu pe drumuri pustii la miezul noptii. Si in nici un caz nu schimb la 2000 de ture. Am colegi cu 1.2 pe Polo/Fabia/Ibiza, 60-70CP si cifrele se cam confirma cu variatii legate de intretinere si stilul de condus. Iar la 13 ajunge daca pui furtun de gradina in loc de injector :D.

danraul, motorul tau de 1,4 101CP nu o sa fie niciodata mai economic decat cel de 1,2 in conditii normale de oras. Poate doar daca tragi o remorca incarcata, ai 8 oameni cu bagaje si AC-ul pornit si pe ala de 1.2 trebuie sa il tii in 6000 :D. Deci daca tu ai in oras 8 la suta colegii tai cu 1,2 vor avea in cel mai rau caz la fel de mult.

Legat de piese, depinde daca vrei sa umbi la masina la reprezentanta sau nu. Aia de la Porsche cereau pe o oglinda electrica si incalzita de Polo 850lei acum doi ani. Ceea ce mi se pare enorm de mult. Mai erau cateva repere la care am ramas masca la auzul pretului "oficial". Evident, alte service-uri autorizate te rezolva mai ieftin dar la fel de bine (prost?).

P.S. Eu nu-s genul care sa bibileasca mereu la masina, sa bag aditivi sau alte rahaturi. Merge cum merge ea si nu ma sfiesc sa o pun la incercare. Poate asta e problema multora cu "condusul economic". Nu e neaparat eficient si cred ca isi pune amprenta in timp. Am condus niste 1.4MPI de pe Sandero si Logan si le-am luat cu imprumut din stadiul de "in ultimul hal de puturoase" pentru ca proprietarii le conduceau cu schimbat la 2000 ca sa nu consume (ma intreba un prieten de ce nu accelereaza masina aia, are probleme cu ambreiajul? :D). Dupa 1000-1500Km cu fiecare reactia a fost "dar ce benzina ai bagat ca merge altfel acum si nu mai consuma". Fara sa fiu mecanic imi imaginez ca daca omori un motor cu functonarea in afara regimul lui de eficienta optima o sa ajungi sa obtii exact efectul de care te fereai.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vb din cunostinta de cauza cu poloul de 1,2 (si eu l-am avut) uitate bausto pe forum si ai sa vezi ca exista foarte multi posesori care se plang de consumul motorului de 1,2 cand mergi putin mai sportiv cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si culmea, toti care se plang au motoare gen 1.4 101CP sau 1,9TDI :). Nu stiu ce au avut candva si ce-si mai aduc ei aminte de atunci dar in conditiile astea sa defineasca cineva "condusul sportiv". Adica daca iei un motor de 1.2 si schimbi sau il tii doar la 4500-5000 sau mergi cu 120Km/h in oras meriti sa faci plinul in fiecare zi, nu sa te plangi ca iti papa 9 la suta. Eu schimb la 2800-3500 (in functie de conditiile de trafic) pana ajung la limita legala pe portiunea aia si o tin acolo. Mi se pare suficient de sportiv din moment ce atunci cand sunt primul in coloana stilul asta de condus ma duce mai mareu primul la urmatorul semafor. Si nu pentru ca imi plac liniutele ci pentru ca ala e zona optima de schimbare la motorul meu, lucru confirmat la pompa.

Apoi sa demarezi in tromba, 4000-5000, abia apuci sa-i dai a doua si omori motorul pentru 50m pana la urmatorul blocaj oricum nu mi se pare o idee buna mai ales cu un motor ca asta.

Dar daca pentru tine stilul sportiv inseamna altceva, iar eu acum ma gandesc la stilul ala de crosetat in trafic, forje, bruscat masina si taiat calea pe la fiecare manevra atunci aia nu au decat sa se planga ca-si toarna hormonii in rezervor ;). Ala nu e stil de condus masina in oras indiferent ce masina sau ce oras este.

Apropo, daca tu ti-ai rezolvat consumul la 1.4 al tau si a scazut de la 13 la 8, poate si ceilalti colegi cu 1.2 ar putea sa faca ceva sa le scada consumul de la 11 la 6 :).

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi ceva , eu am avut o problema la sonda lambda. , pt cei pe care ii intereseaza. Fiecare are parerea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cumpararea masinii consumul mi se pare chestia pe care o verifici cel mai usor. Te urci cu proprietarul in masina si te plimbi cu ea 10Km. Urmaresti instantul pe demaraje si pe portiunile la turatie constanta, te uiti la mediu la sfarsit, verifici AC-ul si ce consum adauga. Cu ocazia asta verifici si toate butoanele, butonasele si beculetele din masina sa vezi daca butonesc si beculesc. Asculti si toate sunetele pe care le scoate masina la demaraje, la denivelari, in viraje, etc.

Pentru mai mult de atat o duci, pe cheltuiala ta, la un mecanic pentru o verificare sumara. Oricum nu ai cum sa faci verificari detaliate si daca ai avea la ce sa te uiti. Nici un vanzator nu o sa accepte sa-i demonteze unul jumatate de masina ca sa verifice cine stie ce piesa mai delicata si care pica des.

La banii aia gasesti un Polo 1.2 din 2008/2009 cu toate dotarile necesare. Si daca e adusa din afara o sa poti sa ii verifici rulajul real doar daca stii pe cineva la Porsche ca sa verifice masina in baza de date.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca n-as vrea sa va certati acum pe tema consumului care sincer nu ma preocupa foarte tare. Iata ce am gasit pe un site serios (zic eu) de vanzari auto (unde pe linga aceste informatii am gasit si o analiza a preturilor):" In urma constatarilor din service, a patra generatie Polo nu a inregistrat probleme grave de fiabilitate. Cele mai multe reclamatii au venit din partea sistemului electric care in urma unor defectiuni minore poate genera informatii eronate in plansa de bord. De asemenea, in functie de particularitatile caii de rulare au mai fost semnalate probleme la sistemul de suspensie. A patra generatie Polo dispune de o gama performanta de motorizari, insa sunt de evitat propulsoarele pe benzina de mic litraj in trei cilindri de conceptie mai veche."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu ne certam, era o discutie destul de constructiva :). In final orice motor o sa aiba o plaja foarte larga de consum in functie de cine se joaca la pedala de acceleratie.

Dar poate si site-ul ala are dreptate. Iti spune sa eviti motorizarile de 3 cilindri in contextul gamei de performanta si motorizari (nu cred ca e vorba de fiabilitate, la 9N era o problema cu distributia care s-a rezolvat intre timp). Evident ca un motor de 60CP nu o sa ii multumeasca pe toti. Dar daca stii ce vrei de la masina cred ca se descurca. Adica daca vrei sa ii iei sotiei un Polo imi imaginez ca in excursii nu o sa mergeti cu el ci cu, sa zicem, un Passat B6 :D.

Adica tu ii iei sotiei o masina mica de oras, motorul pe benzina (mai ales ala de 1,2) nu e deloc complex si e usor si relativ ieftin de reparat, pentru mers in oras consumul este mai mult decat rezonabil si nu se simte chiar atat de tare ca e schiop de un cilindru. Daca faci un test drive cu asa ceva o sa vezi chiar ca in traficul de oras nu are nici o problema sa se tina pe langa fratiorii cu mai multi cilindri. Mai exact, pana la 50-60Km/h nu am nici o problema sa ma tin pe langa masini cu 1,5dci sau 1,4/1,6mpi, chiar daca poate as pierde o cursa la jumatate de masina.

Daca iesi afara, in schimb, o sa iti petreci mai tot drumul in spatele unui TIR :D.

Sfatul meu e sa te urci la volanul unuia, chiar daca e test drive la reprezentanta, ca sa ii evaluezi performantele si sa vezi daca pentru oras sunt satisfacatoare. Nu as lua diesel in situatia ta pentru ca ii creste pretul de achizitie si bag mana in foc ca investitia aia nu se va recupera nici la intretinere, nici la consum. Nu stiu sa-ti spun de consum la dieselurile mici de la VW dar in oras in general se duce avantajul unui diesel. Probbil ca asta simti si tu la 2.0-ul tau. Pe autostrada ai 5-6 la suta la 160-180Km/h dar in oras povestea nu cred ca mai tine, daca ai de stat in aglomeratie.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica daca vrei sa ii iei sotiei un Polo imi imaginez ca in excursii nu o sa mergeti cu el ci cu, sa zicem, un Passat B6 :D. Mai exact, pana la 50-60Km/h nu am nici o problema sa ma tin pe langa masini cu 1,5dci sau 1,4/1,6mpi, chiar daca poate as pierde o cursa la jumatate de masina.

Daca iesi afara, in schimb, o sa iti petreci mai tot drumul in spatele unui TIR :D.

Banuiesc ca toate astea sint spuse ca si gluma,mai ales partea cu Renault,cit si cea cu TIR-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt spuse ca raspuns la "de evitat motoarele de cilindree mica" in conditiile in care chiar si motorul in 3 cilindri de 1.2 60CP da clasa unuia in 4 cilindri de 1.4 si se tine bine pe langa unul de 1.6 de la alte marci. Adica inteleg partea cu "motoarele de conceptie veche" dar cea cu cilindreea mi se pare irelevanta in conditiile in care in ziua de azi ai motoare pe benzina de 1.2 cu peste 100CP.

Cat despre partea cu TIR-ul, nu ai decat sa-mi spui ca tu incarci masina cu oameni si bagaje si tot poti sa faci depasiri in conditii optime cu un motor de ~60CP. Eu iti spun doar ca intr-o excursie tipica pe un drum aglomerat (imagineaza-ti DN1, eventual si pe serpentine, sau Dealul Negru) cu oameni si bagaje in masina motorul asta de 1.2 nu e chiar ce as vrea sa am sub capota cand incerc sa fac o depasire. Nici nu mai spun de AC pornit. Incearca sa faci o depasire cu un motor de 100-140CP apoi cu asta de 60CP si spune-mi cat iti ia pana ajungi sa stai in spatele TIR-urilor si astepti ds apara a doua banda pentru depasire. Aia de 70CP se comporta ceva mai bine totusi.

Chiar astazi, venind spre Bucuresti, am vazut din nou ce inseamna sa incerci sa faci o depasire cu AC pornit la o viteza destul de mare. Poate altii se simt bine si sa faca depasirea la limita, eu vreau sa am o rezerva altfel voi sta in spatele TIR-ului pana am loc sa depasesc fara sa ma taie toate apele. E cam ca aia cu condusul sportiv, fiecare cu definitia lui.

Multumesc totusi pentru citatul constructiv. Dar vad ca iti cam place sa trolluiesti posturile mele :D. Desi nu as zice ca e un drum pe care ai vrea sa o iei ;). E suficient sa imi citesti postul ca sa fie clar ce vreau sa spun.

Inca o data, citind ce a cerut initiatorul topicului, trag concluzia ca e nevoie de o masina de oras pentru nevasta lui. Nu de o masina de familie din moment ce se pare ca in familie mai e un Passat B6 de 140CP. Adica respectivul Polo nu o sa fie masina de tras oameni, bagaje, o sa fie o masina de oras. Cam toti producatorii opteaza sa foloseasca motoare pe benzina mici, non-turbo, cat mai simple pentru masinile de oras. Un motor complex (turbo, de exemplu) nu poate decat sa genereze mai multe probleme de intretinere si exploatare cand il birjaresti intre semafoarele din Bucuresti fata de unul simplu. Apoi in oras se estompeaza avantajul de consum al dieselului. Cand pe autostrada consuma cu 50% mai putin decat unul pe benzina se simte. Dar in oras nu prea mai vezi diferente care sa justifice potentialele probleme pe care le ai cu un diesel. Pe G5 cu 1.9TDI vara in aglomeratie si cu AC pornit imi consuma 11 la suta si asta fara sa aiba vreo problema tehnica. Nu-i chiar de invidiat cand ma gandesc ca asta de 1.2 imi consuma cam tot atat doar in cele mai crunte zile ca trafic si canicula.

Daca am inteles eu bine ce vrea MihaiMihai eu as alege Polo 1.2/1.4 benzina cu o inclinatie catre 1.2 6v (da, nu cel 12v). Motor simplu, ieftin de intretinut, fara nici o buba la capitolul fiabilitate care sa il scoata negativ in evidenta fata de orice alt motor de pe piata. Daca nu am inteles bine mea culpa, ramane ce am spus aici pentru urmatorul om care cauta sa isi ia Polo.

Ca recomandari de verificat masina la achizitie am dat mai sus si mult mai mult nu prea se poate face. Eu nu as accepta sa las cumparatorul sa desfaca masina mea ca sa verifice piesele x, y si z. Iar rulajul... saptamanile trecute un prieten care cauta sa-si ia masina a verificat un Passat din bara-n bara si totul a fost ok mai putin cand a verificat seria de sasiu in baza de date de la Porsche si a constatat ca pe drumul dinspre Germania si Romania se "pierdusera" vreo 110.000Km. Iar vanzatorul era foarte deschis la orice verificare desi intr-un mod devenit evident dupa constatarea problemei, omul stia ca e manarita.

Si oricat de stupid ar parea, la o masina ca Polo (adica ieftina) eu as cauta sa iau una rulata in Romania. Macar stii de unde sa iei fostul proprietar in caz ca descoperi cine stie ce OZN-uri de probleme pe care ti le-a ascuns si poti sa verifici mai usor istoricul de service. Dar asta e doar o parere personala pe care nu o justific cu prea multe argumente obiective.

O sa las initiatorul topicului sa evalueze daca pentru el ce am spus eu a fost de vreun folos.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 37 000 km in 1.5 ani parcursi in mare parte in Bucuresti 1.4 TDI nu are absolut nici o problema ... consuma mediu 4.8 - 5.2 in conditii de trafic stufos si cu A/C pornit ocazional ... nu stiu de ce vi se pare tie ca se poate compara cu 9 - 12 l/suta al unui 1.2 benzina sau 1.4. Singuru lucru la care trebuie sa ai grija este sa nu mergi subturat.

Gasesti astfel de masini si la 5500 euro, dar nu cred ca cele care au km putini sunt in regula, poate doar cele cumparate din Romania pentru ca aici "e diferit", plus de asta in general romanii nu stiu sa mearga cu dieselu` pentru ca nu vor sa sa schimbe conceptia: mers subturat consum foarte mic (poti observa foarte usor taximetristii cu 1.5 dci)

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca (si cred ca am mai spus asta intr-un topic) eu cu consum de 6,5 la suta pe 1000Km exclusiv Bucuresti sunt doar e exceptie. :)

La Passat B5.5 benzina de 2.8l si 200CP imi consuma 13-14 la suta condus in stil moderat. Daca Polo imi consuma 12 la suta ca regula dadeam cu el de pamant. :)

Dar am dat toate sfaturile pe care stiam sa le dau. Spor ca cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru ajutor, am restrans aria de cautare la motoarele de 1,4 (diesel si benzina), am gasit 4 masini in Bucuresti care corespund bugetului si nr.de km (cu o singura exceptie, 19000km din 2006 care pare usor dubios) initial mentionate, sper ca in final sa am o mana buna (dar ma duc cu un mecanic dupa mine oricum, just in case :), am si un nepot care ma poate ajuta sa verific seria masinii in baza de date a asiguratorilor din Romania, ma rog daca si-a facut reparatiile pe trotuarul din fata casei nu am cum sa stiu, doar sa vada mecanicul asta!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt topic-uri pe aici si pe ariile de Ibiza, Fabia despre acestea motoare: 1.4 TDI si 1.4 i .

Ar fi interesant sa citesti si sa stii cateceva despre ele a.i. sa stii unde sa te uiti si ce sa eviti daca gasesti.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat ... cand cauti prin anunturi verifica in poze daca bate cu ce scrie in descriere ca sa nu bati drumu` degeaba ... e clar ca ala care a pus-o habar nu are sau vrea s-o vanda unui fraier ... multe anunturi pentru 1.4 TDI le-am vazut cu ESP ... nici macar un buton de forma pus acolo nu aveau ... spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!