Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Nu am fise, asa cum ai spus, bobinele sunt pe bujii. Chiar nu m-am gandit la ce ai zis tu, am sa verific maine, multumesc pentru ajutor.

Am sa postez sa iti spun ce e nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut in program, motorul e in 3 cilindrii si nu are debitmetru de aer.

Eu zici sa faci cateva lucruri destul de simple:

1.Verifica toate furtunele de la motor sa vezi, sa nu traga aer fals pe undeva.

2.Curatare clapeta de acceleratie, si calibrata cu vag-comul

3.Verificare sonda lambda (dupa mine cred ca de la ea ii problema, se poate verifica simplu: se deconecteaza sonda, se

porneste motorul, daca merge ok, sau oricum mai bine ca inainte, ea ii problema, daca merge la fel, nu ii de la ea. Vezi sa nu cumva sa ai 2 sonde, daca ai 2 fa aceasi operatiune, si leaga tot cate una sa o depistezi pe cea stricata)

Mai ceva daca deconectezi sonda/sondele lambda, va sta (din cate stiu) check enginul aprins pana la stergerea erorilor, dar ele oricum va/vor functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie treaba asta cu furtunele, nici nu m-am gandit la ea pana acum, dar pare sa fie o urma de adevar in ea, asa cum zicea si Ebi, s-ar putea sa traga aer fals pe undeva. Oricum am sa fac tot ce ati spus maine si va anunt dupa.

Multzam!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut azi compresia si nu a dat bine. Pe cilindrul 1 a dat 8 si pe 2 si 3 12. Baietii mi-au recomandat sa merg la Sandra, ca ei nu se baga sa desfaca motorul ca e de aluminiu si e cu bataie mare de cap si in plus astia de la Sandra mi-ar da si garantie. Oricum eu stiu ca nu se lucreaza prea profi in Iasi la reprezentanta si ma tem si de pret.

Voi ce spuneti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar o supapa nu inchide bine si trebuie schimbata sau rectificat scaunul ei. Ar trebui sa vezi de unde este compresia slaba? De la piston-segmenti sau supape? Cica daca gasesti la un cilindru compresie slaba, bagi prin orificiul bujiei 3 ml de ulei care va ajuta la etansarea pistonului. Se masoara compresia si daca are valoare normala, inseamna ca problema este de la piston-segmenti-cilindru. Daca cu tot cu uleiul pus compresia nu creste, atunci de vina este vreo supapa. Poate atunci nu trebuie desfacut atata la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la supape mai mult ca sigur,ca am desfacut eu motor de asta,dar ai grija ca nu rectifici,ci schimbi,asta daca nu vrei sa mearga doar vreo 2 zile...ca asta se intimpla daca rectifici supapele sau scaunele,Le schimbi si gata cu unele originale.Cit despre vacuum la ulei asa trebuie sa faca,iar cind pui busonul tinde sa se opreasca motorul,ceea ce e absolut normal.Iar partea cu 3 ml de ulei nu are nici un efect de etansare,acest lucru se face atunci cind motorul a stat mult timp nepornit,si se baga vreo 20 ml de ulei,sa isi dea drumul segmentii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu niciodata nu scriu sau vorbesc daca nu stiu sigur ceva. 3 ml de ulei au un perfect rol de etansare perfecta si temporara a pistonului in cilindru exact atata timp pana refaci compresia. Daca este buna, inseamna ca nu au nimic supapele pentru ca uleiul pus nu ajuta deloc la supape ci numai la piston-cilindru. Este un test standard ca sa vezi de unde este slaba compresia.( de la piston sau supape).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sunt detinatorul unui polo 2007 coupe cu motor de 1.2 BME,de vro saptamana mi s-a aprins martorul check engine,in prima zi cand s-a aprins nu mi-am dat seama de vro schimbare in comportamentul masini dar constiincios din fire am fost cu ea pe tester si cei de acolo mi-au spus ca am o problema cu bobina de inductie ,dupa ce l-am schimbat problema s-a accentuat,masina la relanti incepe sa tremure si oscileaza turometru ,iar pe tester si aceasi eroare ,au schimbat bujii,curatat clapeta de acceleratie si masina tot nici o schimbare,am schimbat si yo service-ul si am mers la AT AUGSBURG si ce-i de aici mi-au spus ca cilindrul 3 nu functioneaza in parametri normali mi-au desfacut motorul si mi-au curatat injectorul ,am platit fericit ca mi-au reparat masina (380 de lei) ,a functionat 1 zi ,si iar aceeasi problema,ma poate ajuta cineva cu aceasta problema a mai patit cineva,vrun service ceva ? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ti-au desfacut motorul. A desface motorul este sa dea jos chiulasa, corect? Au facut test de compresie pe motor, asta daca au eliminat partea de eprindere?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb vine mi-au desfacut motorul ,test de compresie nush ce sa zic daca mi-au facut sau nu,eu personal nu am stat langa ei si nici macar nu am fost acolo pana sa platesc un prieten mi-a lasat masina acolo ,yo doar am facut programarea m-au sunat sa-mi zica ca curata injectorul mi-au zis cat ma costa si a 2 zi am fost sa o iau si sa platesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca ai eroare de missfire poate sa fie de la benzina, injector, aprindere si tot ce tine de ea sau mai grav, pb la compresie. Daca au eliminat toate pb legate de aprindere treuie sa masoare compresia sa vada daca e diferita de ceilalti cilindri. La distributie banuiesc ca nu s-a umblat nu?

Ne ajuta mai tare daca ne dadeai erorile exacte si sa ne spui exact ce fac ei acolo.

Iti recomand topicul http://vwforum.vwfor...toti-cilindrii/ ca sa te informezi in legatura cu acest tip de eroare si cate pot sa fie implicate asta ca sa iti ia mai greu banii mecanicii care doar presupun.

Era de preferat sa inlocuiasca injectoarele intre ele dar probabil mai costa si asta ceva.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inversat si injectoarele intre ele,am verificat instalatia electrica de pe cilindrul respectiv cap coada,compresia nush ce sa zic .....?din moment ce masina nu merge prost de cand o pornesc pana o opresc ma gandesc eu ca nu prea are legatura cu compresia daca era sa piarda compresie pe un anumit cilindru pierdea de cand o porneam pana la oprire,am inceput sa intru in panica imi este teama sa nu fie vro eroare de la calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat doar o singura bobina ?Ai sistemul cu fiecare bujie are in cap bobina separata?nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat toate bobine si bujiile

ma gandeam ca poate ma ajuta cineva cu un Ecu sa probez sa elimin si aceasta posibilitate

ca altceva nush ce ar mai putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic sa inrait situatia..Sunt da parere ca daca era ceva de la motor..o problema la unul din pistoane..capata un zgomot specific de batie,sau la o verificare mai amanuntida a pistonului respectiv gaseai in capul lui..o cantitate mare de ulei(sau mazga care se formeaza la uzura pistonului).E tot o problema de aprindere banuiesc si trebuie mers la cineva cu un tester foarte bun.Motorizarea ta,din cate stiu e consumatoare de bobine.Am un vecin de job cu acceasi motorizare care a schimbat bobinele.Tot 2007 si si masina in cauza.Trebuie sa ajungi la cineva foarte bun ...,,AUGSBURG,, nu e garantie ca au mecanici buni si priceputi.Oricum sa mergi cu masina doar o zi dupa ce ti-au facut reparatie si ai platit...spune multe.Eu ma duceam inapoi peste ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate gasim ceva pe forum aici...sunt multi baieti foarte priceputi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva cu tot la Polo 1.2 BME din 2006 cu acelasi probleme la cilindrul 2 (missfire). Schimbat bobine de inductie, bujii - eroarea ramanea pe acelasi cilindru. Problema se manifesta numai la relanti prin tremuraturi destul de tari ale motorului. S-a rezolvat cu aditiv in benzina (metabond parca) si mers mai turat (deci probabil e injectorul).

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele le-am verificat,adika le-am schimbat intre ele si eroarea ramane pe acelasi cilindru :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi un alt mecanic mi-a spus ca din cauza distributiei masina nu merge normal ca ar fi sarita de la punct din cauza unor ,,cale'' care ar fi sarite,stie cineva daca este adevarat,cum se pune inapoi la punct?are vro legatura ,ca sincer yo unu nu prea ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat compresia in cilindri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am aceeasi problema ca si tine ovs,(missfire pe cilindrul 2 pistonul nu functioneaza la ralanti),,kiar nu stiu ce sa ii mai fac.am verificat bujiile,bobinele,compresia,,,nimic,,,am fost cu masina la porsche vest ,,,mi-au dat teapa ca ar fi o bobina si am cumparat-o degeaba. i-am sunat si au zis ca ar mai trebui facute verificari ...adica distributie,compresie,lucruri pe care deja le stiu . tind sa cred ca e din ecu desi n a dat pe tester la porsche decat missfire.help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Porshe Buc Vest au gasit care este problema dar solutia data de ei este sa schimb chiulasa,la ei nu se rectifica se schimba doar,mi-au zis ca au verificat compresia si pe cilindrul 3 nu este aceasi cu ceilalti 2 cilindri,i-am intrebat care este diferenta si mi-au spus ca foarte mica si ca s-ar putea sa mai fie vro supapa sau vrun segment de schimbat ,din calculele lor estimative lucrarea ar face vro 51 de milioane fara manopera

M-am tot interesat pe la diferiti mecanici ,concluzia este ca motorul este foarte complicat de desfacut si pus inapoi la punct fara fara anumite cale speciale pt polo nu pt vw in general

Acum eu personal caut un service care sa aiba calele alea sa-i desfac motoru sa rectific chiulasa sa-i schimb ce mai este de schimbat (supape segmenti) si sa sper ca o rezolv fara sa dau atatia bani

Stie cineva un service care are calele astea si ma poate ?

Multumesc anticipat

Modificat de ovs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!