Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Eu am patit-o din cauza injectoarelor. Eroare pe cilindrul 3. Am verificat toate bujiile si erau cam negre si le-am schimbat pe toate 3. In continuare probleme: la relanti tremura toata masina, martorul check engine aprins continuu. Am bagat la plinul de benzina un "injector cleaner" bun (nu panarama din benzinarii - adus de un prieten). Mai nasol - in mers check engine  a inceput sa palpaie si nu puteam sa merg cu mai mult de 30 km/h si pana in 2000 de ture. Am dat jos injectoarele si le-am pus pe instalatia de verificat si curatat cu ultrasunete. Doar unul singur era in parametrii. Celelalte doua erau jale (unul baga la dublu benzina fata de normal). Le-am schimbat locurile si eroarea s-a mutat pe cilindrul 1.... Am comandat 2 injectoare noi (700 bucata) si le-am schimbat. Am pus testerul, am sters eroarea si deocamdata nu mai am probleme (si sper sa nu mai apara). Explicatia mesterilor: benzina proasta  - eu am alimentat numai din OMV de 95 dar masina nu o am de noua si e posibil ca fostul proprietar sa fi bagat benzina proasta - cand am schimbat anul trecut filtrul de benzina ( eu nu-l schimbasem niciodata) mecanicul l-a desfacut si era varza - parca era namol in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Am si eu probleme la motorul de 1,2 12 valve pe Polo.Tremura,nu se tureaza si nu are putere deloc,i-am schimbat bujii,bobine si filtru de benzina,a mers cateva zile si tot asa a inceput sa faca,ce credeti ca ar putea fi defect?injector?sau axe cu came,supape?nu am pus testerul,dar atunci cand tremura am scos mufa de la injectorul 3 si am vazut ca nu se modifica mersul ceea ce inseamna ca pe pistonul ala e problema.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Daca ai scos mufa de la injectorul 3 si nu s-a modificat nimic atunci verifica functionarea injectorului sau a circuitului de comanda.Vezi daca te ajuta asta:Check injectors.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai putea sa mergi mai turat cu motorul,peste 2500 si nu mai ai probleme.Altfel,mereu o sa iti faca asa.Sau daca nu mergi asa,nu strica sa iesi din oras si sa mergi vreo 10 min la 4000 de rot/min in treapta 2 sau 3.Asta in cazul in care nu merge injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu se tureaza nu am cum sa ajung peste 2500 de turatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il pornesti accelerat din pedala urca peste 2500,daca scade sub aceasta valoare,nu se mai tureaza.Problema este ca trebuie sa fie caldut motorul cind il pornesti asa,deci ar trebui sa fie pornit in prealabil inainte si lasat un pic sa mearga.La mine si-a dat drumul la mers dupa ce l-am chinuit asa la 2800-3000 rot/min o perioada in 2 pistoane,cu riscul aferent,si dupa aia cind mergea frumos,forja citeva ore la 4000 rot/min si de atunci i-am tot dat in gura si nu am mai avut probleme.E riscant,dar la momentul ala nu imi ardea sa curat injectoare si altele.Daca nu,dat jos injectorul si mers cu el la curatat.Daca nu vrei sa risti sa deteriorezi ceva sau din alt motiv,mergi la mecanic sau la cineva sa iti curete injectorul si asta e.Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
PorumbelLaurentiu

Salut, vad ca de ceva vreme nu s-a mai discutat nimic.

Am intampinat si eu o problema, imi aunca ulei in pe la joja, doar in momentul in care o ridic, iar la turatii mai mari gen 4000 imi arunca pe langa garnitura busonului de uplere ulei, 

Am fost in service si i-a demontat epuratorul, surpriza plin de "mal" negru, au incercat baietii sa il curete cu benzina, dar fiind capsula l-au curatat cum au putu.

Mentionez ca am facut testul de compresie si a rezultat asa

piston 1 - 14 bari

piston 2 - 13 bari

piston 3 - 13 bari

piston 4 - 13 bari

Am fost la un alt mecanic si imi zicea ca pierde compresie in baia de ulei, si daia arunca, voi ce parere aveti?

 

Masina: VW POLO 9N

An: 2003

Motr: BBY 75 CP,  1.4 16V

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e OK compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba epuratorul si garniturile. Compresia e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PorumbelLaurentiu

Multumesc pentru sfaturi

Modificat de PorumbelLaurentiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la polo ul lui socrume o... e vb. de motorul de 1,2  cod motor BME  ;16685 cylindru1 misfire detected P0301-35-00 e eroarea ce mi apare pe test, am exclus prin inlocuire bujii,bobine ,injectoare   am masorat compresia ,pe cil.1 am 10 iar pe 2 si 3 e 14 ,cred ca vre o supapa nu inchide cum trebuie .Acum vreau sa stiu daca este vre o solutie miraculoasa ca sa nu dau chiulasa jos,metionez ca cateodata merge fara probleme si doar la ralanti cate o data merge in 2 pistoane.. masina are 50k.Cam cat mai poate merge asa?MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa va detaliez o problema pe care o am cu masina in ultima vreme. Cand o pornesc, tremura relantiul destul de tare si are tendinta de-a scadea...pana cand moare motorul. Am curata clapeta(readaptat), schimbat bujii....filtrele sunt toate noi... De curand am fost la o verificare..nu neaparat legata de ce v-am povestit mai sus...si mecanicul mi-a spus ca ar trebui schimbata distributia (e pe lant). Stiam ca se aude un zgomot mai ciudat..in special pana se incalzeste motorul..dar nu l-am pus pe seama distributiei (crezut ca e provocat de un tampon ceva...poate tachet). Tin sa precizez ca masina trage foarte bine de cand am curatat clapeta.

Intrebare e daca chiar ar trebui sa schimb distributia...si daca e vreo metoda de-a fi vedea daca e defecta sau nu pentru a evita o schimbare inutila?

Pe diagnoza nu am decat o singura erroare..aparent fara legatura cu problema de fata.. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat..v-as fi recunoscator!!

Mersi,

 

16502/P0118/000280 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Verifica functionarea corecta (in special la temperaturi mici) a senzorului de temperatura antigel (G 62). Era bine sa postezi si eroarea stocata (daca era pe ECU). In ceea ce priveste distributia eu am mai postat cum se verifica. Verifica cu un VCDS in 01-group 012 si vezi daca corespund valorile. Daca sunt in afara intervalului si ai stocata una din erori atunci iei in calcul schimbul distributiei.post-10189-0-23129800-1372876653_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. O sa fac maine o diagnoza si sa vad parametri de care ai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au mai desfacut motoare de 1,2   compresia slaba nu ar putea fi de la culbutori sau nu are asa ceva ,tachetii sunt hidraulici? cu o documentatie ma ajuta cineva? MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia slaba nu este de la culbutori.Acestia au role.Tachetii sint hidraulici si nu au treaba cu compresia decit in anumite situatii.Presupunind ca ai un culbutor rupt,dai jos doar distributia si capacul,fara chiulasa.Daca nu e rupt vreun culbutor(99,9% ca nu e rupt),trebuie sa dai jos chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA motoarele de 1,2 supapele sunt cele care se ard. desfa chiulasa si vezi cum arata supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ma confrunt si eu cu o problema la polo-ul nasului meu. E vorba de un 9N3 2008 1,2 BZG (parca). De ceva vreme porneste greu dimineata, la rece. Am banuit pompa de benzina, i-am pus pompa de la polo-ul meu AZQ si masina a mers bine. Dar si pompa lui la mine merge bine. Azi am montat o alta pompa SH, cu acelasi cod cu a lui, la inceput a luat-o rau tare ca o dacie apoi s-a stabilizat. Dupa ce s-a incalzit putin de tot pornea foarte bine. Din curiozitate am desfacut busonul de ulei si atunci a inceput masina sa tremure rau si aproape s-a oprit. Cand am pus inapoi busonul dupa cateva secunde a inceput sa mearga iar rotund.

Am testat-o si pe a mea si e total invers, cand iau busonul merge mai bine parca, la fel trage aer in motor si cand ii pun busonul se opreste.

Intrebarea e, cum e normal sa se comporte acest motor? Aspiratia aerului pe la buson e normala (vad ca unul din colegi spune ca da)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,aspiratia e normala,atunci cind scoti busonul.Trage aer de afara in locul celui de la epurare,din cauza depresiunii.Verifica epuratorul la cealalta,sau daca scapa compresie in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Poate imi arati unde este epuratorul ca sunt nou in motorul asta :D. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am vorbit si la telefon,postez si pentru alti colegi,vis-a-vis de epuratorul de la motorul de1.2.Se poate verifica functionarea supapei unisens de pe capacul filtrului de aer,si functionarea supapei cu diafragma de suprapresiune,aflata pe blocul motor in partea superioara a distributiei.Din ea iese un furtun ce merge in galeria de admisie.Daca cele 2 functioneaza corect,suprapresiunea poate fi creata de scaparea compresiei in blocul motor.O sa revin cu detalii,intre timp poate mai are cineva completari.Poze inca nu am cum sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Mihai.Nechifor

Supapele au fost verificate, sunt OK. Ar trebui sa mearga bine dar tot face probleme. La scoaterea busonului de la ulei da sa moara. De ce? Mai astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am reusit in sfarsit sa fac o diagnoza si sa verific parametri legati de distributie si am obtinut urmatoarele rezultate:
"22:46:11 Group 012
  736 /min  RPM
  20.4 %  Load
  90.0  (no units)
  29.0  (no units)
"

Conform cu documentul prezentata intr-un post anterior, parametri sunt in limite normale.

Tot la diagnoza am gasit urmatoarele erori:

"2 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
            P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM
            P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent
Readiness: 0000 0000"

Masina are acelasi comportament: tremura relanti-ul cand o pornesc, uneori moare motorul. Si tot la relanti se aude un zanganit..zgomot ca un tacanit.

Daca mai aveti vreo idee pentru viitoare investigatii...as fi bucuros sa le incerc :).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul d temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Legat de postul anterior. Te referi la senzorul care indica temperatura lichidului de racire nu?

Daca da as vrea sa achizitionez unul nou. Poate cineva sa-mi indice un producator bun si niste detalii specifice ca sa fiu sigur ca fac comanda pentru piesa care trebuie?

Eu am gasit ceva : http://www.onauto.ro/piese-auto/vw-polo-9n_-12-12v-hatchback-azq-bme_16332#ramura=Sistem+racire&subramura=Senzor+temperatura+lichid+racire&piesa=1773919.

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!