Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Dan_80...   Ma gandeam daca as putea eventual masura presiunea de ulei la relanti... daca poate sa ajute pt a elimina eventual si probabilitatea asta... sa nu lucreze cum ar trebui vreun tachet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e in 4 cil a mea,un motor 1.6 16 v bcb.HmMm, motoarele de 1.2 12 v in 3 au destule probleme,stiu ca a postat cineva tot cu un polo de 1.2 in 3 pist.  si la fel avea vreo 60000 km parca si s-a dovedit a fi in cele din urma din axe,incearca si schimba tachetii pe cil respectiv,poate raman blocati,tind sa cred ca e tot pe parte mecanica,daca zici ca ai schimbat bobina ,ai verificat tensiunea,rezistenta pe cablaj  pana la bobina,daca e ok?Asta sa elimini de tot probleme la partea electrica.Sigur nu iti da diferenta de compresie la cil 2?La mine aparea o dif de 2 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum dupa ce am pus din nou chiulasa nu am mai masurat compresia dar inainte erau apropiate toate 3... am sa verific maine din nou...

Am verificat tensiunea si masa la mufa de la bobina, maine as verifica si rezistenta pe cablaj dar nu am o schema cu iesirea pe pinii de la calculator din pacate si nu stiu daca voi reusi... nu as strica mufa de la ECU pt a gasi firul pe culoare, nici nu stiu daca nu se schimba culoarea undeva pe traseu...  motorul asta eBZG parca . e din 2007 incoace si difera ECU de cel AZQ pana in 2007 la care am schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e mai simplu sa-i pui o alta bujie pe bobina scoasa pe motor, astfel incat sa observi scanteia, trebuie avut grija insa sa nu te apropii cu inalta tensiune de cablajul masinii ca prajesti ecu si la bujie sai faci o masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are scanteie f buna la bujie...

Dar azi vin cu noutati... verificat presiune ulei - ok, verificat presiune benzina - ok. De notat ca eroarea cu misfire cil2 nu mai aparea la relanti deloc, doar la turatii peste 2500.

Ce m-a nedumerit , ca la vreio 2 testari mi-a aparut misfire pe cil 1, apoi impreuna cu cil 2. Am inceput si am scos mufe la rand sa vad ce schimbari imi semnaleaza pe tester la sonda lambda. Surpriza... cu mufa scoasa de la senzor pozitie ax came motorul merge mult mai bine, nu se mai aprinde check engine si nici nu apare misfire sau vreun alt cod de eroare in afara de cel legat la senzor ax came.

Am crezut ca am rezolvat pb asa de simplu si am schimbat cu alt senzor poz ax came... surpriza si cu cel nou montat masina se comporta la fel de rau, adica se aprinde check engine, apare pe tester misfire cil 2 iar motorul merge f rau, nu se mai tureaza peste 2000.

Acum eu banuiesc ca pb e de la distributie, ar fi lantul intins... desi in cartea masinii apare ca ar fi fost schimbat kitul lantului de nici 15000km, de aceea nu l-am inlocuit . Am sa verific maine si gr012, campurile 3 si 4 sa vad daca se incadreaza desi  nu imi apar codurile 16725 sau 17748. O alta eventuala banuiala, senzorul vilbrochen... alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul senzorului de la axa cu came ecu detecteaza misfire. Daca era ceva cu distributia ar fi aparut aleator misfire pe toti cilindrii.

Sent from my  using Tapatalk.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci al Bundy tu ce parere ai?... nu prea mai stiu ce sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu prea mai stiu. Compresie este, bobinele injectoarele schimbate intre ele nu modifica eroarea, deci nu e de la ele. Axa cu came e ok ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica masina are 71.000 si distributia e schimbata de nici 15.000?Ce problema a avut?Lantul nu are cum sa fie intins la 70.000...Tachetii daca se blocheaza,bravo lor,cel mult ai un tacanit si nimic mai mult.Depunerile alea negre sa nu fi fost de la ceva ulei in camera de ardere,sa nu fie ceva in neregula cu segmentii,odata ce ai scinteie buna si injectorul schimbat de la alt cilindru,ca nu cumva acesta sa picure benzina,in loc sa o pulverizeze.Eu cred ce v-ati cam grabit cu montatul motorului,intii ai zis ca supapele inchid,dupa aia ca inchid pe o parte.Ala de a facut motorul a gresit,v-a scapat ceva din vedere.Ghidurile depinde ce joc aveau,ca au si ele toleranta,nu cred ca trebuiau schimbate.Din ce ai descris tu,pare un motor facut pe trotuar,in fata blocului.Fara suparare!In momentul in care scoti mufa de la axul cu came,merge motorul mai bine deoarece avansul si timpul de injectie sint standard.In momentul in care pui mufa,situatia se inrautateste deoarece exista neconcordanta intre pozitia axei cu came si piston.A mai fost un coleg cu aceeasi problema si nu avea distributia la punct.In general,la pistonul 2 apar defectele.Parerea mea este ca trebuie sa schimbi mecanicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in cartea masinii scrie ca la 55000 a fost schimbat kitul de distributie, eu nu am de unde sa stiu daca e adevarat sau nu cum nu am de unde sa stiu nici daca km sunt reali...

Am spus ca supapele inchid facand doar acel test cu turnatul diluantului si nu curgeau, mai apoi am dus chiulasa si supapele au fost puse pe standul reconditionare, acolo meseriasul mi-a spus ca ar fi 2 supape care probabil au inchis mai mult pe o parte dar eu nu cred ca asta a fost pb. Tot acolo a constatat jocul la ghiduri si acestea au fost schimbate toate. Deci eu zic caci chiulasa este in regula si de aceea si eu cred ca ar fi ceva pb la distributie. Am sa pun sa mai verifice odata. Si crede-ma ca si eu am mai vazut multe motoare si chiar de acest fel 1.2 12v dar asa ceva ink nu am patit si incerc  sa inteleg totul si logic pt ca probabil ne scapa ceva dar o logica tot trebuie sa aibe. De aceea cred  si eu ca ar fi o mica necorelare la distributie si de aceea m-am gandit sa nu fie cumva din lant si pinioane. merci oricum pt. parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pornit, porneste usor? Daca scoti catalizatorul merge mai bine masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da porneste usor si sa sti ca am  desfacut si evacuarea dupa catalizator si face la fel, apoi am scos sonda lambda inainte de catalizator sa iasa gazele pe acolo si tot la fel face. daca scot mufa de pe senzorul ax cu came merge bine pt ca banuiesc ca Ecu foloseste niste date standard fara... si nu se aprinde nici martorul check engine... deci cred ca e o mica necorelatie intre vilbrochen si axele cu came ... verific maine din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum,ai indoieli in ceea ce priveste punerea la punct a distributiei?Odata ce spui ca ai mai vazut motoare de astea,deduc ca stii cum se pun la punct.Eu am crezut ca e masina ta si ai probleme...Mult succes in rezolvarea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Dan... am mai verificat distributia si e ok.... si pe vagcom e ok... stiu ca uneori par hazardat dar cand nu mai sti ce sa faci cum e cazul de fata cred ca e normal intr-un fel...

am verificat si reverificat aproape tot... ce nu am inlocuit inca si nu prea am cum verifica sunt senzorul vilbrochen, ECU si benzina din rezervor... altceva nu mai stiu ce ar putea fi. Am scanat din nou de zeci de orisi tot 16686 P0302 006  - acesta e codul care mi-l da.

Totul se intampla doar intre 2000 si 3500 de rotatii/min. La relanti merge si o ora daca il las si daca il turez pana in 2000... la fel si daca il turez peste 3500 oricat... doar daca il tin constant intre 2000 si 3500 sau turez usor in aceasta zona atunci palpaie check engine, motorul  incepe sa mearga in 2 pistoane (2 nu lucreaza) si daca il las sub 2000 de rot nu mai pot ambala peste 2000 (limiteaza ECU). Apoi daca opresc si dau cheie din nou la fel...

Chiar nu a mai patit nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o readaptare la valorile din fabrica din adaptari canalul 0.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce il ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Last post:

"Salut. Am o problema asemanatoare la un Polo 1.2 12v AZQ. In

mers se aprinde martorul de check engine..si motorul prezinta oscilatii
de turatie+nu mai are putere de tractiune(ajunge la maximum 2000-2300
turatii). Daca opresc si apoi repornesc motorul totul e ok. Se intampla
rar..odata la cateva saptamani. Nu am facut nici un demers pana
acum-diagnoza sau mecanic. Puteti sa ma ajutati cu un sfat...cu ce ar
trebui sa incep. Multumesc.

"

Revin un cod de eroare dupa efectuarea diagnozei care cred ca e legat de comportamentul masinii...cred..

 

hassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
Mileage: 145620km/90484miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03E 906 033 L
   Component: 1,2l/4V SIMOS3 G00HS7001  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 42242  
   VCID: 29538C00D3E23D6
  

4 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
            P0116 - 35-00 - Implausible Signal
18252 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
            P1844 - 35-10 -  - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
            P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller
            P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

Daca poate sa ma ajute cineva cu o idee....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe prin curatarea mufelor la senzor temperatura, MAP si curata si clapeta de acceleratie nu doar mufa, se demonteaza pentru curatare fiindca mizeria se aduna pe partea inferioara, se verifica de asemenea si etansarea furtunelor de vacum inclusiv a corpului clapeta, (cele mai importante furtune si care pot da erorile de sus daca pierd vacum sunt furtunele ce intra in galeria de admisie direct dupa clapeta)

 

dupa ce teai asigurat ca situatia e in regula se sterg erorile, se adapteaza clapeta, dai o tura si apoi reverifici sa vezi ce ramane

 

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. O sa incerc ce mi-ai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am curatat clapeta de acceleratie+verificat furtune (era foarte murdara) si am facut o adaptare . Au disparut erorile aferente.

Insa acum uneori ajung sa am relanti-ul  si la 1500 RPM. Si am o eroare de genul

"001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected."

Aveti vreo idee??

 

 

Multumesc,

 



Voiam sa mai adaug ca am observat ca aceasta crestere a RPM in idle position apare mai des cand startez climatronic-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca asta ar fi problema ar trebui sa schimb garnitura de la clapeta? Aveti idee cum sa caut una pentru cumparare pe site-urile de piese auto? Am incercat dar nu prea am gasit (poate pt ca nu stiu ce sa caut...)

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentante mai aduc chitibusuri deastea, la mine in oras cei de la skoda aduc tot felu de prostii deastea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura asta se schimba daca este rupta/deteriorata. Vezi ca suruburile trebuie stranse in cruce tocmai pentru a etansa corect. Daca este nevoie sa o schimbi asta este codul:

post-10189-0-38332700-1367353060_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!