Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Eu recomand sa cumperi original, de la reprezentanta. Pe mine m-a costat in jur de 100 RON (2007)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un polo 1,4 FSI, dimineatza la prima cheie la relantii masina se tureaza la 1100 si tremura motorul, apoi se stabilizeaza la 650 si merge mai frumos, toba in schimb e cam afumata.... schimbat bujii (toate erau afumate ), verificat clapeta, nu am verificat injectoarele. la scanare imi da eroare cilindrul 2. ma duc sa ii fac un test de compresie, va tin la curent .......cine a curata injectoare cu ultrasunete?? e eficient ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un Polo model 2009 1.2 benzina.

Are 52.000 km, schimbat ulei la fiecare 15.000 km, filtre etc.

Cand e la relantiu merge bine , cand dau drumu la aer conditionat tremura. Deci la relantiu fara ac nu tremura.

Am schimbat bujiile , am lus altele noi ..nimic.

A schimbat mecanicul injectoarele intre ele, scos pe rand cate unul si mergeau.

A pus pe tester a dat ceva cu cilindrul 2 intermitent. A sters eroarea si degeaba. A spus sa mai fac km sa vedem ce apare iar pe tester.

Help?

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de pe cil respectiv ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dar de ce merge la relantiu si pe ac tremura? Care e faza?

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat compresia ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mareste turatia cind dai drumul la AC?Motorul e cumva BZG?

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mareste turatia. Posibil sa fie acel cod nu sunt sigur o sa ma uit.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste detalii legate de problema semnalata in post-ul anterior. Am schimbat senzorul de temperatura G62. Masina se comporta la fel. Uneori cand o pornesc moare motorul dupa cateva secunde, datorita turatiei de relanti care scade sub 500rpm. In rest ca un detaliu in plus, uneori se aprinde becul rosu care semnalizeaza ceva legat de temp lichidului de racire (problema era si inainte de a schimba senz G62) si care scoate un beep-de 3 ori.

In rest pe diagnoza nu apare nimic...

 

Mai are cineva vreo idee? :icon_confused:

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nereguli la clapeta de acceleratie.Ai scos-o,ai curatat-o bine,ai facut adaptare,dupa care faci output test la ea si vezi in vag-com valorile si vizual la clapeta daca se comporta mecanic normal si face cursa toata,dupa care,cind pui contactul,se aseaza pe pozitia de relanti marit la pornire.Daca ai facut astea toate,poate mai stie cineva ceva.Mie unul imi suna a actuator relanti defectuos in functionare.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mersi de parere. Legat de clapeta...totul a foste facut:curatare, readaptare si verificare parametri cu VAG COM. Mentionez ca am schimbat si bujiile+filtre noi.

 

Mai astept pareri :)

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii...compresia pe cilindrul 2 este 14, acum daca o pornesc si o las la relanti moare motorul, in schimb daca o pornesc cu AC pornit sta dar tremura, cu vagcom eroare cilindrul 2. mai am de verificat si curatat injectoarele... revin cu informatii. pana una alta pareri ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe ceilalti cat e?

 

Schimba bobinele intre ele. schimba injectoarele intre ele.

LA benzinare nu se curata injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal

cum iti poti da seama fara sa faci testul de compresie la motor ca nu mai ai compresie sau ce simtome tb sa urmaresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, daca nu ai compresie motorul nu mai trage, nu poti sa mergi mai tare de 80, 100 la ora, plus ca o simti ca nu trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu informatii... dupa ce am vizitat mai multi mecanici, fiecare a avut o alta parere, am hotarat sa folosesc un aditiv de benzina.

 - dupa alimentarea cu 40 l benzina de 98 si aditiv s-a aprins in bord check engine - ramanea aprins permanent

 - am mers in continuare pe benzina de 98 si aditiv . dupa folosirea circa 80 ml aditiv in combinatie cu benzina de 98 martorul check engine s-a stins singur

 - acum masina merge mult mai rotund tremuratul acela la relanti a disparut aproape complet, pornirea este rapida si se stabilizeaza instantaneu la 650

 - producatorul produsului respectiv precizeaza ca efectele folosirii lui se vad dupa un flacon de aditiv (250ml) eu am folosit cam jumatate...dar sunt foarte multumit de el pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la polo ul lui socrume o... e vb. de motorul de 1,2  cod motor BME  ;16685 cylindru1 misfire detected P0301-35-00 e eroarea ce mi apare pe test, am exclus prin inlocuire bujii,bobine ,injectoare   am masorat compresia ,pe cil.1 am 10 iar pe 2 si 3 e 14 ,cred ca vre o supapa nu inchide cum trebuie .Acum vreau sa stiu daca este vre o solutie miraculoasa ca sa nu dau chiulasa jos,metionez ca cateodata merge fara probleme si doar la ralanti cate o data merge in 2 pistoane.. masina are 50k.Cam cat mai poate merge asa?MS!

Am reusit azi sa dau chiulasa jos  nu pare nici o supapa arsa sunt cam inegrite  toate ,am gasit si un tachet cu joc de max 2mm pe care am sal schimb, am sa rectific scaunele cu pasta  , semeringurile sunt ok desi cele de pe evacuare par sa nu stranga pe supapa asa ca cele din admisie ,nu manca ulei inainte .

Maine vine si garnitura si am sa montez la loc  sper sa mearga  . Vreun sfat ce sa mai verific , ca e cam mult de demontat .

Distributia nu pare uzata desi mi se par dinti mici la pinioane..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am montat tot inapoi schimbat tachetul cu probleme rectif. supape  .. ,surpriza acelasi cod de eroare pe cil1  .Am crezut ca nebunesc!

Compresia n am mai masurat o ca n am cu ce.Motorul cand vrea merge in 2 pistoane ,luat verif bobina, injectoare  am constatat ca nu mi vine comanda pe inj. nr1 ,inainte doar l am schimbat, acu cu un led am verif si nu vine impuls din ECU masurat cablaj pana in mufa ECU

Sa fie ECU defect ? alta cauza?Maine il desfac sa vad lipiturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi desfacut ECU, lipiturile in mufa la ECU pt comanda - inj NR1   sunt OK .Nu stiu ce sa mai verific,pana cand se incalzeste merge bine ,cand se incalzeste nu lucreaza nr1 si nu tot timpul apare check engine in bord si cateodata intra in limp mode nu se mai tureaza ,isi revine daca opresc si repornesc motorul. Help! nu stiu ce sa mai verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai verificat azi compresia  cil 1 10 pe 2si3 14, Sa fie segmentii la 50k ?Supapele dupa rectificare turnat benzina nu curgea ...inainte erau doar afumate ..Aceasi eroare;p16685 cyl1 missfire intermitent.. PARERI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina nu rezolvi problema cu compresia,te chinui degeaba.Cind ai desfacut chiulasa,era impetuos necesar,vazind ca nu au probleme mari supapele,sa fi desfacut ansamblele piston-biela.Diferenta de 4 bari este maximul admis,la aceasta valoare,motorul,chiar mergind injectoarele in parametri,va tremura usor.Cit despre ECU,in 10 minute,daca gasesti un coleg binevoitor,iei de pe masina ECU si clusterul,ca are 2 suruburi si le probezi.Sau vezi ca trebuie sa fie un mosfet,ceva pe comanda injector,pe pcb de la ECU.Nu am desfacut de asta de Polo.Lipiturile la mufa acestuia sint frectie la piciorul de lemn.In interior e problema.Personal,eu intr-o problema de genul asta,m-as  consulta cu colegi specializati in asta,gen Al Bundy,inainte sa mai fac ceva.Deja ai gresit cu mecanica si nu iese compresia egal.Dar este doar parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms! Cand am dat jos chiulasa ,amavut doar afumate supapele,dar scaunul parea ne afectat ,cu toate astea am refacut scaunele .Am avut un culbutor defect care l am schimbat si am crezut ca va fi OK ca ma gandeam ca segmentii nu poate sa cada la 50k doar pe un piston , cred ca o las asa pana la primavara... masina merge dar cateodata da rateuri pe cil1 la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
alex_pescaru

Salutare,

 

Am o problema aleatoare pe masina nevestei.

Un Polo din 2008, motorul 1.4, BUD, bobine individuale pe fiecare cilindru.

Acum vreo 5000 km am schimbat bujiile. Avea pe atunci vreo 57000 km.

In procesul de extragere a unei bobine (nr. 2, a doua de la stanga la dreapta), cu toate ca am folosit o unealta extractoare ca cea de fabrica, pipa din cauciuc din interiorul bratului bobinei s-a rupt. A ramas o parte din cauciuc pe gulerul bujiei.

Am schimbat bujia si am pus bobina asa cum era, fara o parte din acel cauciuc de izolare din interiorul pipei si a functionat OK.

Acum masina are vreo 62000 km si de cand au venit caldurile se intampla ceva ciudat.

Apar din cand in cand trepidatii scurte ale motorului, in general in relanti.

Am pus VCDS-ul pe motor si intr-adevar, pe cilindrul 2 acolo unde bobina e fara o parte de cauciuc, misfire count, atunci cand apare acea trepidatie scurta / mic soc, se incrementeaza.

Dar nu se marcheaza nici un cod de eroare, doar se incrementeaza acel misfire count.

 

Intrebarile sunt:

- se poate sa fie vreo legatura intre venirea vremii calde si aparitia, de-abia acum, a misfire-urilor?

- conteaza asa de mult faptul ca acel cauciuc s-a rupt si exista, ca izolatie, doar in partea de sus, a conexiunii dintre bobina si bujie? adica sa se poata "prelinge" arcul electric de la conexiune de-a lungul gatului bujiei si sa dea la masa mai jos unde nu mai exista izolatia de cauciuc interna a pipei?

- se poate ca bobina sa functioneze aiurea doar ocazional, aleatoriu? parca astea cand se stricau se duceau si gata, nu mai functionau deloc.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bobina pe alta bujie si vezi daca se muta si missfire.Daca da se schimba.Nu cred ca trebuia deschis un topic nou pentru asa problema+nu stau acum sa dau search dar sigur exista un topic deja creat unde se putea posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!