Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

se poate demonta de pe galerie, dar nu realizezi nimic. nu se gaseste ca piesa separata, ci cu tot cu galerie, pe la 400 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si ca si piesa separata pe ebay.de si este in jur de 140 de euro ,piesa noua pe original "VDO" .dar am vazut ca altii i-au facut un fel de opritor la motorasul respectiv si astfel au scapat de eroarea p2015. Insa eu nu reusesc nici cum sa desfac un surub de la acel motoras de pe galerie .am galeria de plastic si suruburile sunt undeva in spate.,mai greu accesibile.si sa desfac galeria imi este cumva frica pentru ca am vazut ca trebuie desfacutr si conductele de alimentare de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la galeriile de plastic se uzeaza si axul cu clapete si isi face joc. Eu as merge pe inlocuirea galeriei. Am vazut clapete inghitite de motor, la galeriile de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare au remediat problema la galeriile de plastic mai noi sau si astea dupa un timp ajungi sa le schimbi?

Stii cumva un cod pentru galeria de pkastic pentru cod motor cbba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare baietii au rabdarea necesara sa repetam operatiunea si la mine?

 

 

post-147319-0-85545400-1438868431_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine nu e alimentat V157 sau nu mai da semnal, nu are treaba cu acel joc de pe galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
popoviciu ioan mihai

buna ziua spunemi te rog frumos cum pot verifica daca ie dusa supapa egr de o luna de zile ami face probleme la 3000 de ture numai are putere motorul ai iau contactul pornesc masina si merge ca si cum nu sa intaplat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome de limp mode. Fa o scanare si verifica turbina. Despre ce masina e vb? Ce cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Azi am primit si eu vestea neplacuta de la "V157". Ma poate ajuta cineva un cod pentru componenta respectiva?

 

Motor TDI 2.0 BKD, masina este an de fabricatie 2008.

VIN: WVWZZZ1KZ8P019002

 

Multumesc anticipat!

 

Erorile sunt descries in fisierul de mai jos:

 

Late edit: am gasit pe aria de la Passat "Desfacere valva EGR -> Passat B6"  urmatorul cod 7.14393.26.0 ; este acelasi cod si pentru  Golf 5 2.0 BKD? 

Erori.rtf

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

este un touran  2005 motor bkd 140 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineata voi verifica si siguranta fuzibila nr 8 din compartimentul motor, am inteles ca este in stransa legatura cu acea clapeta si cu aerul conditionat.

 

Am mai sapat un pic pe internet si am gasit 2 coduri OEM (pt motor TDI 2.0 BKD):  038 128 063 M si 038 128 063 P

Uitandu-ma pe pozele de la diferite site-uri am observat ca unele poze aveau mufa cu 4 pini, iar altele cu 5 pini. Legat de nr. de pini o sa clarifica tot maine dimineata, in schimb as dori o confirmare a codului OEM daca cineva are acces la ETKA.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@popovici-trebuie sa vezi cauza limp-ului. O scanare si un log in mers.

@mdinisoae-piesa cu p e mai noua. Conteaza seria si nr de pini. Pana o schimbi verifica siguranta, inlocuieste-o daca e arsa si decupleaza mufa clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet pentru promtitudine.

 

Vin cu mai multe detalii pentru ca am reusit sa fac niste teste si poze:

 

a) codul este 038 128 063 G si mufa este cu 4 pini

 

b) am verificat sigurantele dar nu pare sa fie nici una arsa , la mine singura care decupleaza V157 este F10 (F5 lipseste si la decuplarea F8 tot se aude tiuitul)

 

c) am verificat tensiunile la conectorul care intra in V157 si am urmatoarele valori:

c.1 )Tensiuni conector
 c.1.1) Tensiunile fata de masa (caroserie)
  pin 1: 0V (maro)
  pin 2: 11.85V
  Pin 3: 3.21V
  pin 4: 11.41V
 
 c.1.2) Tensiunile fata de pinul 1
  pin 2: 11.85V
  pin 3: 3,14V
  pin 4: 11,41V

d) am desfacutul furtunul, clapeta era pe pozitia deschis si am incercat sa misc de clapeta. Rezultate:

 d.1) cand contactul este "Switch on" clapeta opune rezistenta daca incerc sa o inched; chiar simt ca motorasulopune rezistenta ... nu am fortat clapeta ca sa nu fortez rotitele de plastic si sa se rupa ceva (daca mai este ceva de rupt).

 d.2) cand contactul este "Switch off" clapeta se inchide foarte usor cand este impinsa cu degetul.

 

 

Deci trebuie sa schimb 038 128 063 G, corect?

post-13970-0-36436600-1445518272_thumb.j

post-13970-0-08538300-1445518394_thumb.j

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat "chestia" de pe masina si am desfacut-o; poza de mai jos vorbeste de la sine

post-13970-0-39387300-1445609112_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

sall ce ai schimbat ce sintome avea masina pana când nai schimbat piesa masini .mentionez detin un touran 2005 motor bkd kai putere 140 can masina ie turata peste 3000 de ture nu mai are putere motorul ai iau contactul merge ca si cum nu sa intaplat nimic am facut test cu masina in mers nu ia dat nici o eroare ce ie de facut . merss mult .astept raspus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa reformulezi textul postului. Nu se intelege nimic. Presupun, din cate reusesc sa inteleg, ca iei un limp mode. Imposibil sa nu iasa la log sau sa ai eroare pe 01-engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreau sa dau comanda pe net si am gasit 038 128 063 G si 038 128 063 L. Sigur ambele se potrivesc pe Golf V 2.0 BKD pentru ca am gasit un post unde utilizatorul gHapciu cauta modelul cu L : "Clapeta oprire motor - 2.0 TDI (BKD)" .

 

Cineva cu acces la ETKA imi poate spune care este modelul mai nou? (banuiesc ca cel cu L , dar nu sunt din bransa si mai bine intreb).

 

 

 

@popoviciu ioan Mihai: la mine problema este diferita, s-a aprins martorul galben in bord "Emission Workshop Alert" , la oprire motorului am constatat un tremurat mai pronuntat al motorului. Acel tremurat era si la relanti (scuze ca folosesc termenul popular) insa nu mai imi aduc aminte daca era cu motorul rece sau cald (sau poate doar mi s-a parut mie).

Problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, citeste  postul meu #638 din "Turbina Fluiera" (am inclus si linkul care te redirecteaza la postul respectiv).

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

in primul rand multumesc foarte mult de tot.problema mea este in felul urmator.masina functioneaza foarte bine pana la 3000 de ture.cand masina ie turata se simte ca nu mai are suflu .ai iau contactul pornesc din nou merge ca si cum nar fi nimic mentionez ca nu ie tot timpul asa.


motor bkd kai putere 140


merss mult colegu dati dovada de devotament si mult ajutor va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a spus colegul mai sus,tu iei limp mode (intra motorul in protectie).Trebuie o scanare si eventual un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

mentionez ca sa facut si in mers curatat egr membrana ie verificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza log-ul in mers. Pb ta nu are treba cu egr ci cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

ok si ce poate fi la turbina problema poate fi grava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu vedem un log sau erorile de pe motor discutam discutii. Poate fi geometria variabila, actuator turbo etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

buna revin cu problema mea astazi iam facut din nou un test si a-mi da codul urmator...c00ea... astept raspus va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce cod e asta, dar sigur cu el nu te putem ajuta.

 

fa o scanare cu VCDS-ul sau alt tester compatibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!