Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Ciudat este ca, cu mufa la clapeta veche bagata, ardea siguranta. Cu mufa in aer nu a mai ars-o. Cu cea noua in mufa o arde. 

De asta am zis ca nu e o problema pe cablaj, dar posibil undeva pe traseu sa dea la masa un curent ce se intoarce de la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

Am luat cablurile la mana incercand sa vad daca e ceva evident. Am tras de ele, verificat vizual anumite mufe...nimic la vedere. Dupa treaba asta nu mai arde siguranta si clapeta functioneaza.

Am pus la loc clapeta originala, functioneaza si ea. Dupa 5-6 porniri s-a stins si check engine din bord.

Ma astept sa apara la loc, probabil un fir este cu probleme.

PS: vand clapeta oprire motor, ca noua, masina a mers cu ea max 1 min. Ii voi face topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,


 


Si la mine aceasi problema cu "emissions workshop". Am un Golf 4 2004, 1.9 diesel PD, 101 CP AXR. 


Cum apare: Acu o sapt in timp ce mergeam cu ea a inceput sa trepideze la accelerare. Am continuat sa merg iar dupa 20 km mi-a aparut ESP in bord. Am oprit motroul, l-am pornit s-a stins ESP si am mers mai departe. Dar trepidatiile inca apareau la diferite turatii. L-am pus pe tester si nici o eroare. Asa ca am mai mers cu ea sa vad daca apare, pt ca trepidatiile inca erau acolo. Ce am observat eu, era ca trepidatiile apareau abia dupa ce motorul era incalzit, ajungea la 90 ^C, la rece inca nu mi-a trepidat. Am facut un plin la MOL cu motorina+(50 l) si am bagat 200 ml de aditiv STP pt injectoare pt a le mai curata. Dar trepidatiile inca erau. Azi dupa ce am mers 30 km a inceput tot mai rau sa trepideze, mi-a aparut ESP si apoi "emissions workshop" in bord. La relantii trepideaza destul de ciudat motorul. In mers cu cat il accelerez mai tare cu atat trepideaza mai rau ca si cum s-ar ineca. Mai mult de treapta a 3-a nu a mers si 2500 turatii(60-70 km/h). Zilele acestea o sa incerc sa  merg cu ea la un tester, dar pana atunci voi ce ziceti? De unde ar putea veni problema mea?


 


Mersi mult,


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector. Sau daca ai egr electric posibil de la el. Pune testerul cand ai esp-u aprins. Daca opresti si pornesti eroarea dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are egr electric, e de la un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

 

Si la mine aceasi problema cu "emissions workshop". Am un Golf 4 2004, 1.9 diesel PD, 101 CP AXR. 

Cum apare: Acu o sapt in timp ce mergeam cu ea a inceput sa trepideze la accelerare. Am continuat sa merg iar dupa 20 km mi-a aparut ESP in bord. Am oprit motroul, l-am pornit s-a stins ESP si am mers mai departe. Dar trepidatiile inca apareau la diferite turatii. L-am pus pe tester si nici o eroare. Asa ca am mai mers cu ea sa vad daca apare, pt ca trepidatiile inca erau acolo. Ce am observat eu, era ca trepidatiile apareau abia dupa ce motorul era incalzit, ajungea la 90 ^C, la rece inca nu mi-a trepidat. Am facut un plin la MOL cu motorina+(50 l) si am bagat 200 ml de aditiv STP pt injectoare pt a le mai curata. Dar trepidatiile inca erau. Azi dupa ce am mers 30 km a inceput tot mai rau sa trepideze, mi-a aparut ESP si apoi "emissions workshop" in bord. La relantii trepideaza destul de ciudat motorul. In mers cu cat il accelerez mai tare cu atat trepideaza mai rau ca si cum s-ar ineca. Mai mult de treapta a 3-a nu a mers si 2500 turatii(60-70 km/h). Zilele acestea o sa incerc sa  merg cu ea la un tester, dar pana atunci voi ce ziceti? De unde ar putea veni problema mea?

 

Mersi mult,

 

 

intai fa scanarea/diagnoza, sa vezi la care injector este problema - dupa aceea, desfa capacul de la chiulasa si intareste contactele la toate mufele injectoarelor, curata cu spray de contacte si vezi daca mai face.

 

la AXR, clapeta este electronica - V157, EGR -ul este tot pe vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg sa fac scanarea, (in Oradea inca nu am gasit un coleg cu VCDS) si apoi vad de unde vine problema. Ms de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si se pare ca injectorul 1 e problema.

eroarea e: 18074 - PD Unit injector, Cylinder 1(N240)

P1666 - 35-00 Electrical Malfunction

 

Asa ca trebuie sa merg sa vad daca se poate repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa capacul de la chiulasa si intareste contactele la toate mufele injectoarelor, curata cu spray de contacte si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea, si au verificat mufele le-au pus la loc si totul merge ca uns. Ms Florin de sfaturi :)

Pe langa asta au verificat si bujiile care erau duse asa ca le-am schimbat si pe alea cu unele Bosch.

 

Am incercat-o aseara si se vede clar diferenta :)

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu s-a vindecat de tot. A doua zi am fost cu ea, afara erau in jur de -10 C, nu am stat cu ea la relantii poate 1 min. Dupa 500 m am vazut ca trepideaza putin si mi-a aparut martor ESP in bord. Am oprit, am repornit si mi-a disparut martorul. In seara ai am mers cu ea vreo 20 km dar nimic rau. Ieri am fost cu ea iarasi si de data asta mi-a aparut iarasi "Emission workshop" in bord, la inceput cu trepidatii. Dupa ce am repornit motorul nu mai trepida, dar martorul a ramas in bord. Si am mers cu ea asa 130 km. Dimineata mi-a disparut martorul, si a mers bine, la amiaza am lasat-o la relantii si iarasi mi-a aparut "emission alert" si ESP. 

Nu stiu ce are, poate fi oare si din cauza frigului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesterind la bujii ieri si la termostat (le-am schimbat),termin treaba si merg in proba cu masina pt a vedea cum se comporta cu termostatul nou (e ok),surpriza a fost cand pe bc mi-a aparut "Emission Workshop" si imediat dupa limp mode.Opresc motorul,repornesc toate ok pana I-am dat iar umpic de talpa si din nou limp mode,ok imi zic,vin acasa pun VCDS-ul si nici o eroare legata de "emisii gaze", in schimb aveam eroare asta:

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KE
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4898
           Software Coding: 00005
            Work Shop Code: WSC 05314 
           Additional Info: WVWZZZ3BZ4E080048     VWZ7Z0C7986412
                      VCID: 64CDC765F4BE123E10B-4B32
1 Fault Found

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0

 Din cate stiu eu n-are treaba aceasta eroare cu "Emission Workshop"(sau gresesc),intrebarea e de ce nu am eroare stocata legat de "Emission Workshop"? E posibil sa nu stocheze,mai demult aveam furtunasul de la EGR fisurat (il frecase capacul motorului), la fel acelasi mesaj pe bc dar aveam eroare stocata cu "insufficient flow",am schimbat furtunasul si s-a rezolvat.

 

L.E. Acum m-am uitat pe wiki.ross-tech si intradevar exista posibilitatea sa fie probleme si de la furtunasele de vacuum deconectate/fisurate/conectate incorect. Poate cum am mesterit ieri p-acolo poate am deconectat din greseala ceva furunas , desi m-am uitat ieri cat de cat si n-am vazut nimic,dar am sa ma uit mai atent azi,le I-au la mana pe toate.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

fai o scanare te poate ajuta mai bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Turbina face prea multa presiune .Fa un log in mers 3 10 11. Fa un BS 011 timp in care vezi cum lucreaza tija actuatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi bkc P0401 insufficient flow

- egr murdar de ulei, dat jos si curatat, aceeasi eroare.

- am tras aer din egr cu gura, prin furtunas, se simte cum vine aer.

- am suflat prin el si nu se pierde aer, am vrut sa exclud o posibila problema de etansare la imbinare.

- am scos furtunasul si pare intreg, nu rasufla pe nicaieri.

sunt de ajuns verificarile incat sa schimb egr-ul?

Modificat de lvi935
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tras si nu tine vacuum e sparta membrana, deci se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade la asta m-am gandit si eu,dar m-am gandit si la posibilitatea sa fi atins si scos din greseala ceva furtunas,intrerupt ceva cablu de la vreo mufa,in timp ce am mesterit la bujii si termostat. Acum vin de la un drum de vreo 50km,i-am dat umpic de talpa si iar limp mode,dar fara nici o eroare pe bc,apoi am oprit din mers motorul,repornit si talpa din nou dar de aceasta data a tras bine,fara limp mode(am ajuns pe la 160km/h ca se termina drumul eram intre localitati).Mentionez ca limp-urile le luam la aprox 3000Rpm si 120km/h treapta 4,asta daca nu ma insel.Maine merg cu ea la servici si am sa trag umpic de ea sa vedem cum se comporta,turbina/geometria sigur nu e ca stiu sa conduc un TDI si a fost si curatata .Eu suspectez o lipsa de vacuum , mai exact pompa tandem,dar  discutia asta in alt topic.Voi face si log-ul zilele astea , stau cam prost cu timpul.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca opresti si repornesti eroare dispare. Pune testerul cand esti cu ea in limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu dispare,ea ramane stocata si cand pui testerul apare acolo,la fel cum am postat mai sus.Cum am mai spus la fel am patit si mai demult si eroarea era acolo,dar acum m-am mirat ca nu era stocat nimic in legatura cu "Emission Workshop", ci doar eroarea de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

M-am lovit si eu azi de o problema.

 

Am incercat ieri de 3 ori sa pornesc masina la -9 grade desi cu o zi inainte pornise la cheie, la o temperatura mai scazuta. A treia oara mi s-a aprins martorul ulei si cu Stop engine.

 

Am renuntat atunci sa mai fac ceva si am incercat azi din nou. A pornit aproape la cheie si dupa cateva secunda cand am accelerat-o am primit mesajul engine workshop - si spirala clipind.

 

Nu am mutat-o de pe loc sa vad daca trage diferit, caci m-am speriat sa nu se intample altceva.

 

Am citit cam toate raspunsurile si parerile de pe forum si am vazut ca pot sa fie o multitudine de probleme (Egr, turbina, sigurante, etc).

 

-In ultimii ani am avut o singura problema la turbina a intrat in Limp Mode si am descoperit ca era un furtun de vacum care comanda pornirea turbinei. A fost carpita printr-un service.

 

-S-a mai intamplat odata sa intru in Limp Mode dar si-a revenit dupa oprire si pornirea motorului si au trecut peste doi ani de atunci si nu a mai facut nimic asemanator.

 

-De curand tot am mai avut probleme cu modulul de confort , dar nu cred ca poate fi vreo problema de acolo.

 

-De 5 ani tot mi s-a zis ca pierde turbina ulei pe la intercooler, dar am ignorat-o, caci nu merita sa schimb turbina la o masina cu asemenea vechime.

 

-Totodata mi s-a mai zis ca nu stiu ce clapeta de vacum nu ar functiona cum trebuie dar am inteles ca e foarte scumpa. Sau se poate face o sudura in aluminiu sa fie reparata.

- Mai am o problema generala, vara nu prea porneste la cheie. Mi se dezamorseaza pe undeva instalatia de motorina. Dar nu ia dat nimeni de capat pana acum in 5 ani de zile.

 

Momentan nu am unde sa fac o diagnoza. Aveti vreo parere sau puteti recomanda vreun service in Bucuresti unde sa fiu ajutat de niste profesionisti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand facuta diagnoza - sa vedem erorile stocate, precum si un log in mers, sa ne uitam la volorile presiunilor, etc.

 

mergi cu ea sa vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/24/2016 at 1:14 PM, thymothey said:

Se pare ca nu s-a vindecat de tot. A doua zi am fost cu ea, afara erau in jur de -10 C, nu am stat cu ea la relantii poate 1 min. Dupa 500 m am vazut ca trepideaza putin si mi-a aparut martor ESP in bord. Am oprit, am repornit si mi-a disparut martorul. In seara ai am mers cu ea vreo 20 km dar nimic rau. Ieri am fost cu ea iarasi si de data asta mi-a aparut iarasi "Emission workshop" in bord, la inceput cu trepidatii. Dupa ce am repornit motorul nu mai trepida, dar martorul a ramas in bord. Si am mers cu ea asa 130 km. Dimineata mi-a disparut martorul, si a mers bine, la amiaza am lasat-o la relantii si iarasi mi-a aparut "emission alert" si ESP. 

Nu stiu ce are, poate fi oare si din cauza frigului?

Revin cu noi detalii. Am fost cu ea la electrician crezand ca pot fi cablajele de la injector, dar mi-au zis ca nu sunt, si mi-au sugerat sa schimb inj 1 cu 3 si sa vedem ce se intampla. Dupa toate testele se pare ca injectorul s-a dus, asa ca l-am schimbat. Dupa 200 km nu a mai aparut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, am si eu o problema. Am un golf 4 din 2006 1.9 tdi 101 cp. La un moment dat, in bord mi-a aparut o eroare "workshop emisions" care a persistat pentru multa vreme. Am decis sa duc masina la service si mi s-a spus ca a fost gasita o fisura in turbina, motiv pentru care imi aparea acea eroare. Dupa reparatia turbinei, am condus astazi masina, la 2 zile dupa ce a fost reparata, si eram in treapta a 2-a, aveam 20 si ceva de km/h si mi-a aparut iar eroarea. Nu am simtit diferente in viteza sau in cuplu. Imi poate da cineva vreun sfat? Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!