Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

O scanare ar fi binevenită şi un log în basic settings pe grupul 003. Posibil să fie membrana de la EGR spartă. Verifică furtunaşele de vacuum să nu fie vreunul crăpat. Cu un furtunaş de combustibil, nou, trage aer cu gura şi vezi  dacă membrana EGR ţine vacuum-ul.

Dacă este membrana spartă (este doar o presupunere, trebuie verificată), nu ai pierderi de putere, dar s-ar putea să ai consum mai mare şi pedala de frână mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv sa stii ca am inceput sa am un consum ridicat, dar frana are o cursa normala, multumesc de informatii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceau,

 

Cam de 1 saptamana ma chinui sa rezolv problema martorului "emission garage" pe un Golf V 1.9 TDI 2008.

Am demontat EGR-ul si l-am curatat impreuna cu membrana iar dupa stergerea erorii  nu s-a mai aprins becul pentru 2 zile iar apoi din nou. Apoi am incercat sa fortez regenerarea filtrului de particule, si 2 zile a fost din nou totul ok, pana azi cand din nou s-a aprins.

 

Mentionez ca masina nu tremura cand pornesc/opresc motorul, si nu trage mai greu, merge la fel(sau cel putin nu simt eu diferenta).

 

Acum, un mecanic care m-a ajutat sa curat EGR-ul mi-a aratat pe VAG "eroare debit" si nu mai are idei. Da, stiu ca nu spune multe acea eroare, de accea apelez la voi, daca poate cineva sa ma ajuta cu o diagnoza mai detaliata, poate imi spuneti ce are ca internetul e plin de sugestii si nu mai stiu ce sa cred, deci o mana de ajutor ar fi divina.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca tine vacuum sau nu egr-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Caius said:

Ceau,

 

Cam de 1 saptamana ma chinui sa rezolv problema martorului "emission garage" pe un Golf V 1.9 TDI 2008.

Am demontat EGR-ul si l-am curatat impreuna cu membrana iar dupa stergerea erorii  nu s-a mai aprins becul pentru 2 zile iar apoi din nou. Apoi am incercat sa fortez regenerarea filtrului de particule, si 2 zile a fost din nou totul ok, pana azi cand din nou s-a aprins.

 

Mentionez ca masina nu tremura cand pornesc/opresc motorul, si nu trage mai greu, merge la fel(sau cel putin nu simt eu diferenta).

 

Acum, un mecanic care m-a ajutat sa curat EGR-ul mi-a aratat pe VAG "eroare debit" si nu mai are idei. Da, stiu ca nu spune multe acea eroare, de accea apelez la voi, daca poate cineva sa ma ajuta cu o diagnoza mai detaliata, poate imi spuneti ce are ca internetul e plin de sugestii si nu mai stiu ce sa cred, deci o mana de ajutor ar fi divina.

 

Multumesc anticipat.

Schimba EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Al Bundy a scris:

Schimba EGR.

De ce sa schimb EGR-ul cand acesta este curat si functioneaza fara probleme ? Daca nu functiona, eroarea aparea imediat inapoi, sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca iti apare ceea ce macanicul a spus valoare debit. Si ca are menmbrana sparta, dar asta tu nu ai verificat inca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut d-lor. Acum o ora mi-a aparut in bord "emissions workshop" impreuna cu check engine ( VW Touran, 1.9 tdi). Am mers la tester si sunt mai multe erori:  

1.     001025-EGR system     P0401-000- Insufficient Fow

2.   005659-Glowplug for cylinder 2 (Q11)     P161B-000- Open Circuit

Am incercat sa pun pozele dar momentan, nu merg.

Au fost sterse erorile cu testerul si au disparut, nu mai afiseaza nimic momentan si sper sa nu mai apara.

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica / curata egr. Verifica bujia cil 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1 egr la 2 bujie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi precis, capsula egr sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cumpăr egr sau trebuie inlocuita  doar capsula? 

Pt bujie de la cilindru 2, o înlocuiesc doar pe ea, sau trebuie toate 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți înlocui doar cea arsa dar sa o masori în prealabil sa fi sigur ca e intrerupta ea și nu firul de la releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, MAR_VW said:

Trebuie sa cumpăr egr sau trebuie inlocuita  doar capsula? 

Tot EGR, dar mai întâi verifică dacă tine vacuum capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, trebuie sa cumpar egr. Ce marca imi recomandati sa cumpar? Dar cum pot verifica daca tine vacuum capsula? Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi aer cu gura pe acel stut si ar trebuii sa simti ca tine, daca capsula e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg la service sa demondeze capsula sa vedem daca tine vaccum.  Dca nu tine o cumpar si pe aceea, sau vine cu tot cu egr la cumparare? Dar ce marca  de egr imi recomandati sa cumpar( sunt mai multe modele pe net)? Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg, wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut d-lor. Am mers la service și am demontat Egr si capsula vacuum. A găsit acolo multa mizerie  (depunere multa pe pereții egr - ului și a capsulei ). Am degresat, curățat ambele piese,  si am verificat capsula vacuum trăgând aer prin orificiul unde intra furtunul subțire și pot trage aer, nu ține vacuum. La mine pe o gaura de pe lateralul capsulei curgea ulei pe acolo  (cred ca e problema comună la toate mașinile ). Am montat totul la loc, am șters eroarea , mașina mergea  ok,  crezând că o fi fost de la mizeria de acolo, dar după ceva timp mergând prin oraș a apărut iar în bord emission workshop. Am mers la service și îmi recomanda sa schimb și egr și capsula vacuum. Eu as schimba doar  capsula vacuum  (supapa egr). Voi ce părere aveți? Cu stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti schimba doar capsula, se schimba cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la modul de funcționare a lor? sau la modul de asamblare? Egr (clapata) și supapa vacuum sunt 2 piese prinse în șuruburi între ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare o confuzie din cauza exprimării tale. Mai sus ai scris despre capsula vacuumatică, element care face parte din EGR și care nu se poate schimba separat. Supapa de vacuum este electrovalva ce trimite vacuum-ul care EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Am întâmpinat o problema destul de mare la mașină și poate mă ajuta cineva cu un sfat. Am un golf 5 2.0 tdi din 2007. Am vrut sa plec pana la Tulcea,am fost și am alimentat de la MOL,în jur de 30 de litri,era pe roșu. Dupa vreo 20 de km, în mers am simțit deodată cum motorul nu mai trage,nu avea putere. Am tras pe dreapta,am oprit motorul și când l-am pornit mi-a aparut mesajul Emission Workshop alături de martorul Check Engine, plus ca mașină a pornit foarte greu și așa face mereu când o pornesc. Am fost la un service, și mi-a zis ca i-a dat eroare la 3 senzori, dintre care unul nu primește curent,nu este alimentat: sensor reference voltage b circuit low. Așa arata eroarea. Mi-a zis ca este senzorul de presiune turbo. A verificat toate cablurile și nu a reușit sa îi dea de cap,mi-a zis ca este posibil sa fie de la calculatorul de bord,dar ca nu are cum sa îl verifice. Mi-a zis sa merg la dezmembrări sa caut unul sa îl împrumut sa vadă dacă dispare eroarea când îl pune pe masina,însemnând ca este computerul problema. 

Mă întreb, poate fi de vina motorina, dar de ce da eroare la tester. 

Va rog cu un sfat dacă mă puteți ajuta.

Mulțumesc. 

Modificat de DanMateiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti alt service. Posteaza erorile asa cum apar. Nu cred ca are treaba ecu. Cel mai probabil clapeta de cut off sau egr. Verifica sigurantele din compartiment motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Au fost verificate toate sigurantele,nu este nimic în neregula.

Problema care a gasit-o el este la ac senzor care nu este alimentat și el zice ca din cauza computerului de bord. 

O sa merg marți la alt service, sa văd o alta părere. Cred ca o sa merg la reprezenta,măcar diagnosticul sa îl știu,cu siguranță sunt mult mai pricepuți și mai dotați decât service ul la care am fost. 

Mulțumesc pentru răspuns, sper sa o rezolv cât mai repede.

Acel senzor*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!