Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Mi s-a aprins și mie emisions garage de ceva vreme....am facut tester și electricianul mi- zis că-i egr-ul.....Circul de ceva timp cu el aprins....Se poate intmpla ceva la motor???? pana ce o sa schimb  egr-ul

Modificat de Grigore Mar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Eu. Dar nu am remediat problema. O șterg cu VAG-COM, dar uneori dispare de la sine. Sunt curios de rezolvare. Sau dacă afectează cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut.Am schimbat senzorul ( nu am aruncat senzorul) și revenea eroarea.Am avut fire care făceau scurt.de atunci nu mai am probleme.

ALa nu știe cu ce se manca Diagnoza.Dacă tot era deștept, verifica senzorul  fie prin Vcds sau rezistenta lui.

Ne bucuram  totuși ca realizezi ca ai un Egr curat...Și un mecanic habarnist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pe unde erau firele care făceau scurt. Vreau să mă bag și eu pe la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emission Workshop = e un mesaj  care se refera in general la o eroare de la motor(uneori nu are nici o treaba cu emisiile)

9 hours ago, cristian-mihai said:

Mecanicul a zis ca eroarea "Emission Workshop" e data de EGR si nu de acel senzor. Din cauza asta s-a axat pe EGR. Senzorul acela de temperatura poate da si el eroarea "Emission Workshop" ? A mai avut cineva problema asta? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, mario75 said:

Salut! Pe unde erau firele care făceau scurt. Vreau să mă bag și eu pe la ele.

Localizezi senzorul...Și mergi pe firul lui .o sa fie îmbrăcat în furtun de plastic pt protecție. .Desfaci și vezi ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristian-mihai

Am rezolvat problema cu "Emission Workshop". Aveam un fir rupt din cele doua care duc la senzorul de temperatura a combustibilului. L-am lipit si a disparut eroarea din bord. Bine ca nu m-am luat dupa mecanic ca el zicea ca de vina e EGR-ul si ca trebuie schimbat, desi pe tester a iesit eroare la senzorul de combustibil. Va multumesc pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Unde ai găsit firul rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

de cca. 1-2 saptamâni, la masina din semnatura, motor AXR, 1,9 TDI, mi se aprinde in bord lampa cu simbolul unui motor si pe display ii apare mesajul "Abgas Werkstatt" (Emission Workshop, in lb. engleza). Lampa si mesajul nu stau continuu aprinse, ci se aprind, dupa o vreme se sting si tot asa cum voi descrie si mai jos.

Cu putin timp inainte de aparitia mesajului si a aprinderii becului, motorul isi mareste turatia de ralanti la cca. 1100 de ture si ramâne asa un timp mai lung sau mai scurt, dar de ordinul a 2-3 minute, apoi revine la normal. Dupa o vreme lampa se stinge si mesajul dispare, insa dupa 2-3 zile, in functie de cât merge cu masina, iar apar, apoi iar dispar si tot asa.

La scanarea facuta cu ajutorul unui coleg de forum, am gasit eroarea urmatoare:

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4902
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317
   WVWZZZ1JZ4W030061     VWZ7Z0C7914525
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Am sters eroarea si s-a stins si lampa si mesajul a disparut.

Prima tentatie ar fi sa inlocuim senzorul G62, insa as dori sa intreb daca nu cumva ar mai fi si alte verificari de facut ca sa nu schimbam senzorul degeaba.

Cum as putea verifica mufa senzorului si cablajul? Ar trebui desfacut tot cablajul sau doar in vecinatatea mufei?

Pot verifica cu Vag-com-ul, valorile senzorului si daca da in care câmpuri de masura sa ma uit si care ar fi valorile corecte?

Este legata marirea turatiei de ralanti de defectiunea senzorului G62?

Mentionez faptul ca inainte de prima aprinderea a martorului luminos, masina a pornit turata si a ramas asa pret de 1-3 minute, apoi turatia si-a revenit, insa in scurta vreme s-a aprins martorul luminos.

Multumesc anticipat.

Modificat de Oak65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varsta masinii merita un G62 nou,verifica  mufa si cablajul pana la ecu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai curatat mufa... mai mult ca sigur inlocuit G62 (cumpara Hella sau OEM) - nu te apuca sa desfaci cablajul, pana nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Florin.

Am vazut la senzor HELLA, la un magazin online cu 2 variante de specificatii  si anume: echivalent senzor original de culoare neagra/verde si

echivalent senzor original de culoare neagra/gri. Pe care sa-l aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il ai pe cel cu mufa in forma de D - cu 4 pini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!  Am un vw golf 5 , 2.0tdi BKD și câteodată mi se aprinde check engine și emission workshop, țin sa precizez ca atunci când se întâmplă asta când pun contactul îmi pornesc ventilatoarele de la radiator.. știe cineva care este problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Incearca o diagnoza si posteaza erorile in topicul dedicat,nu putem ghici ce probleme are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, raspund dupa foarte mult timp, dar poate ajuta. 

Am rezolvat si eu problema cu "Emission Workshop", nu era nici un ECU cum mi-a spus primul electrician. Am fost la reprezentanta, mi-au verificat cablajul motorului si au gasit 2 fire intrerupte, probabil din cauza vibratiei motorului s-au ros, asa au zis ei. 

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

am si eu o problema la un Golf 5, 2.0, BKD si anume:

pana acum o saptamana, la scanare, imi apareau urmatoarele erori insotite de diabolicul martorul motor plus mesaj, workshop emissions:

servomotor clapeta canal admisie V157, nu este semnal - P3102

Servomotor clapeta canal admisie V157 - circuit intrerupt/scurt la masa - P3101

Comanda electroventilator 1 - P0691 scurt la masa

m-am documentat putin, am inlocuit Egr (luat de pe un passat B6, tot 2.0, adus din uk, cu mana mea si perfect functional), plus inlocuirea sigurantei de 10amepri, F8 (parca), situata in compartimentul motor.

mentionez ca la vechiul egr, nu se auzea deloc sa lucreza (nici la pornire, nici supapa vacumatica, la oprire). Nu avea rotitele rupte, dar era f plin cu ulei in partea electronica si in motoras...peste tot.

cu cel luat de pe passat, alta viata: fara ulei in partea electronica (adica pe placa aceea cu circuite, etc), se auzea cand puneam contactul si cand il luam, etc, doar ca m-am pricopsit cu urmatoarea eroare, care imi apare la cateva ore dupa ce o sterg: 

16785 - sistem recirculare gaze evacuare - P0401 - 000 - flux prea mic

imprejurari cod: 

rpm - 1785/min

cuplu - 52.0Nm

viteza - 62km/h

sarcina - 17.6%

raport - 14.7%

valori binare - 11000000

masa aer/cursa - 260mg/cursa

masa aer/cursa - 550mg/cursa

ma poate ajuta cineva cu ceva concret?

s-a mai lovit cineva de aceasta eroare, dar doar de ea, nu insotita si de altele?

MULTUMESC!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am curatat-o, dar din ce am vazut, era okay conducta, nu necesita curatare si nu vad sa fie beleaua de la asta.

am mai citit pe forum, ca mai sunt probleme pe la fire. Se tocesc, mai fac scurt, etc, dar ma gandesc ca imi dadea vreo eroare pe vag, referitor la partea electrica (vreun circuit intrerupt, vreo lipsa de comunicare, etc)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea care o ai tu, nu este de problema cablaj, comanda electronica, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez, dar, de cand am achizitionat masina, imi porneste greu cand e motorul cald. Daca e rece, porneste f lin, la sfert de cheie. Daca este cald, porneste la prima cheie, dar invarte cateva secunde bune si are "smucituri" motorul.

dar referitor la asta, am sa urmez sfaturile utile(in cazul lor) ale colegilor de forum, iar in seara asta, pun vag-ul pe ea, pt un update, daca nu, urmeaza electromotorul pe lista. Bateria, are jumatate de an, este brand de uk si este de vreo 76ah, deci nu se pune problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/17/2017 at 2:40 PM, Nick_vnd said:

Salutare!

am si eu o problema la un Golf 5, 2.0, BKD si anume:

pana acum o saptamana, la scanare, imi apareau urmatoarele erori insotite de diabolicul martorul motor plus mesaj, workshop emissions:

servomotor clapeta canal admisie V157, nu este semnal - P3102

Servomotor clapeta canal admisie V157 - circuit intrerupt/scurt la masa - P3101

Comanda electroventilator 1 - P0691 scurt la masa

m-am documentat putin, am inlocuit Egr (luat de pe un passat B6, tot 2.0, adus din uk, cu mana mea si perfect functional), plus inlocuirea sigurantei de 10amepri, F8 (parca), situata in compartimentul motor.

mentionez ca la vechiul egr, nu se auzea deloc sa lucreza (nici la pornire, nici supapa vacumatica, la oprire). Nu avea rotitele rupte, dar era f plin cu ulei in partea electronica si in motoras...peste tot.

 

 

NU te-ai documentat suficient si ai schimbat o piesa functionala , cea defecta e tot pe masina ta, iar tu incurci 2 piese intre ele, EGR si slapeta de shut-off.

Eroarea spune clar de clapeta, ea este si cea care trebuie sa se auda la oprire, si dupa ce ai inlocuit EGR, nu inteleg de ce, ai eroare pe egr care se pare ca are membrana sparta.

 

spui de rotite, alea nu sunt in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am schimbat piesa perfect functionala, dc naiba am scapat de cele 3 erori de pe tester?

intreb deoarece nu stiu, deci nu privi discutia ca fiind contradictorie din partea mea.

clapeta shut off este cea de deasupra egr?

recunosc: am schimbat doar partea de jos a corpului (cum te uiti la masina din fata), cea cu rotitele din plastic si cu motorasul electric, plus o clapeta, care vine pe acel corp.

am vazut ca mai are o parte mecanica, vacumatica, etc, deasupra egr.

ms frum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArtea vacuumatica este EGR, cealalta este cea de shutoff, ai scapat de erori deoarece .... ai schimbat siguranta arsa.

On 9/18/2017 at 4:23 PM, Nick_vnd said:

 

recunosc: am schimbat doar partea de jos a corpului (cum te uiti la masina din fata), cea cu rotitele din plastic si cu motorasul electric, plus o clapeta, care vine pe acel corp.

 

Deci ai schimbat 2 piese, clapeta de shut off care era defecta si ai schimbat-o cu una buna si ai mai schimbat egr bun cu unul defect.

On 9/18/2017 at 4:23 PM, Nick_vnd said:

 

clapeta shut off este cea de deasupra egr?

 

Deasupra egr nu mai este decat galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!