Jump to content
Alexxx-Ro

Emission Workshop Alert

Recommended Posts

Alexxx-Ro

am si eu o intrebare cum pot rezolva problema Emission Workshop Alert . Am bagat.o pe tester si mi s.a zis ca este vorba de RELEU RECIRCULARE GAZE . poate sa imi zica si mie cineva de s.a stricat si cum sa rezolv problema..??? va rog mult de tot, multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Probabil ca valva EGR (Exhaust Gas Recirculation) s-a intzepenit si/sau nu este comandata corespunzator (exista o valva electropneumatica care o comanda si niste furtunase). M-as uita la astea mai intai.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danny M.

Salve, astazi mi-a aparut un mesaj "Emission Workshop", in timp ce mergeam cu viteza sub 60 km/h, pe computerul de bord si s-a aprins si un indicator galben insotit de un sunet.

Am cautat eroarea pe forum dar nu am gasit. La nimeni nu s-a intamplat?

Care ar putea fi cauza si cum pot scapa de ea? Am oprit motorul, l-am pornit dupa cateva minute, eroarea reapare insotita de un beep. Am si senzatia ca parca tremura usor masina cand sta la relanti.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat bun?

Masina este adusa recent de afara, e din 2004 1.9 TDI PD 101 CP motor ATD si inca nu i-am schimbat toate filtrele, uleiul si distributia. Saptamana viitoare intentionez. In acest sens imi puteti recomanda un service?

Multumesc de sprijin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danny M.

Salve,

Problema s-a rezolvat, am fost joi la intalnire si mi-a sters Dragos Voinea eroarea. Era una singura: cauza senzorul G62 din cate mi-a spus. Din cate am inteles acest senzor are legatura cu lichidul de racire. Mi se pare ciudat mesajul pe care l-a afisat pe computer (emissios workshop), ce led s-a aprins (cel din dreapta de evacuare gaze) si eroarea care era stocata. Dupa ce a fost stearsa nu a mai aparut.

Deci problema rezolvata.

Sper sa fie de ajutor pentru cei ce se vor mai lovi de problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danny M.

La fix o saptamana s-a repetat figura, iar mi-a aparut acel mesaj. Am mers la un prieten, am sters mesajul de eroare :

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

si apoi toate bune si frumoase vreo 2 zile. Astazi de dimineata aceelasi mesaj, insotit de un beep "emissions workshop". Am mers prin oras vreo 2 ore, am oprit de mai multe ori, de fiecare data cand porneam motorul beep-ul cu mesajul. Stresant ! Am fost sa imi cumpar distributie si filtre si ulei si daca tot am ajuns am zis sa iau si senzorul asta tampit G62. Am inteles ca au fost ceva probleme cu ele (cele de culoare neagra) si VW a rezolvat problema, cele bune au culoare verde. Am luat unul, destul de scump (90 Ron). Cand am ajuns in fata blocului am oprit motorul si de curiozitate am dat o cheie. Ledul nu s-a mai aprins si nici mesaj nu a mai dat !!! Imi venea sa dau cu ea in pom. Am facut o tura cu ea, am oprit de cateva ori, nimic !

Stie ca trebuie sa il schimb:)) , deaia face asa.

S-a mai lovit cineva de problema cu eroarea asta???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danny M.

Am schimbat senzorul de temperatura lichidului de racire G2/G62 90RON si nu mai am nici o problema.

Sezorul schimbat era de culoare neagra, cel nou de culoare verde.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

sa pui masina si pe tester pentru ca probabil inca ai eroarea cu G62

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Azi, in timpul unei porniri la cald a motorului masinii din semnatura (2.0 TDI), mi s-a aprins si mie martorul portocaliu care, conform manualului, ar indica “defectiuni in sistemul de evacuare a gazelor”.

Dupa acest “eveniment” am oprit motorul de cateva ori, l-am pornit din nou … nici o schimbare … tot “Emissions Workshop”. Nu am constatat subiectiv nici o modificare a puterii / cuplului; pe scurt motorul trage la fel de bine, daca asta are vreo relevanta.

In manual mai scrie ca acest martor arata o “inrautatire a calitatii gazelor de ardere evacuate (de ex. defectiune la sonda Lambda).“

O sa rog pe cineva de aici sa ma ajute cu o scanare inainte de a ajunge la dealerul VW ... :blink:

O prima intrebare ar fi cat de urgenta trebuie sa fie diagnoza / interventia, iar o a doua intrebare ar fi daca 2.0 TDI are sonda Lambda ... undeva pe forum era scris despre nu mai stiu care motoare TDI ca nu au astfel de sonde, iar in alt loc era scris ceva despre sonda lambda la noile TDI PD ... deci sunt cam in ceata ...

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
istef

I-am facut azi dimineata lui razdan o diagnoza si am gasit urmatoarea eroare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03G 906 016 FM

Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG 6179

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 10101

1 Fault Found:

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 000 - -

Interesant este ca dupa ce sterg eroarea ea reapare imediat ce se pune contactul din nou. Nici macar nu trebuie pornit motorul.

Aveti vreo idee ce ar putea fi? O sa mai investighez si eu pe forum sa vad ce gasesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

Imi este complet straina eroarea dar presupun ca atat timp cat ea apare doar la punerea contactului este o eroare elctrica/electronica(vreun senzor sau motoras ars). Din cate stiu la motoarele mai noi clapeta ce taie alimentarea cu aer este comandata electronic nu prin vacuum ca la 1.9 tdi-urile un pic mai vechi, e posibil ca motorasul ei sa se fi stricat , comada electrica sa fie stricata sau sa nu faca contact bine sau in ultima speta EGR-ul sa fie ff murdar si sa dea eroare pt ca nu poate inchid corect flapsul(clapeta). Din pacate componenta stiu ca nu vine singura ci cu EGR cu tot ;) ele aflandu-se pe acelasi corp.

Edited by Baracuda

Share this post


Link to post
Share on other sites
istef

Am gasit cateva informatii despre aceasta eroare:

Un link ar fi aici dar pagina este in olandeza si ar trebui tradusa cu http://babelfish.altavista.com din Dutch in English. Alt link ar fi chiar de la RossTech aici.

Se pare ca intradevar este o problema cu senzorul V157 care este in EGR si nu mai functioneaza corect. Ei spun ca simptomele ar fi un consum crescut de carburant si o acceleratie mai greoaie dupa 100-120Km/h. Ca solutii spun ca ar fi verificarea cablajelor sau inlocuirea EGR-ului daca acesta este stricat. Parerea mea este ca nu ar strica si o incercare de curatare a acestuia, deoarece un EGR nou cred ca sare tare pretul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

De curatat se curata relativ usor(am curatat cred ca 20), insa cred ca nu va rezolva problema :banghead:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
istef

Dar de o readaptare cu VagCom-ul a EGR-ului? Am vazut pe un site prpunand sa se faca operatia asta, dar nu prea vad legatura cu V157. In afara de o apropiere fizica intre EGR si V157 poate fi o rezolvare prin readaptarea EGR-ului?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

In mod normal respectivul motoras(V157) nu trebuie sa iti provoace ingrijorare: el este folosit doar la oprirea motorului cand flapsul obtureaza admisia pt o oprire mai calma a motorului si pentru a evita , in caz de avarie majora(a se citi turbina crapata, bloc motor fisurat), autoaprinderea uleiului in cilindrii(nu ai vrea sa vezi cum merge motorul cu 5000 RPM cu cheia scoasa din contact). Mi se pare cel putin ciudat ca, consumul ar creste sau ca acceleratia ar fi mai greoaie :) ; dar cine stie poate nu vad eu toate laturile problemei. Si ai dreptate adaptarea EGR-ului nu are nici in clin nici in maneca cu V157, acestea doua sunt component strict separate doar pozitionate pe aceeasi piesa de metal.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan Fizesan

In traducerea din olandeza scrie ca motivele sunt consumul sporit si faptul ca trage greu dupa 120km/h (ciudat, dar asa scrie). Rolul clapetei este sa inchida intradevar emisia de aer cand se da comanda de stop. Ei zic ca problema este ca flansa respectiva nu se deschide total in timpul mersului, opturand cand nu trebuie admisia de aer.

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
istef

Se pare ca problema s-a lamurit. Acum intrebarea delicata, oare se poate interveni la acel flaps, in sensul ca se poate demonta si curata sau trebuie musai schimbat (evident, in cazul in care nu este ars motorul care actioneaza flapsul)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

Da, se poate interveni la acea clapitza prin demontarea egr-ului, operatiune destul de simpla daca ai ustensilele necesare. Se desfac suruburile conductei de noxe din galerie si din EGR, se scoate conducta de noxe se desfac cele 3 suruburi ce fixeaza EGR-ul de galeria de admisie, se indeparteaza stratul mai gros de calamina(eventual cu un cutit) , se curata apoi tot egr-ul cu carburol(sau decarbusol sau cum i se zice; se poate folosi si diluant), se monteaza la loc si vezi ce rezultate au iesit :D. Am uitat sa mentionez ca inainte de acese operatiuni e nevoie sa indepartezi furtunul ce vine in galeria de admisie, furtunasul de vacuum de la EGR si e ff posibil sa vrei sa scoti si filtrul de aer pentru a avea un acces mai usor la conducta de noxe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Multumesc lui Istef pentru promptitudinea si solicitudinea cu care mi-a facut atat scanarea cat si documentarea aferenta, precum si lui Baracuda pentru sfaturile date cu profesionalism.

Ar insemna ca mai ramane sa gasesc un mecanic bun si sa incerc sa pun in practica sfaturile primite.

Poate am noroc si nu trebuie sa inlocuiesc piesa cu V157 si cu EGR ... Oricum o sa incerc sa-i aflu codul ... just in case.

Si daca mai apar opinii, evident ca sunt binevenite.

Ma mai intreb totusi cat de urgenta ar trebui sa fie interventia si daca mai pot face asa cateva sute de kilometri ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

Dupa mine problema ta poate fi catalogata ca minora si poti merge binemersi ceva vreme; ideea e ca : daca doamne fereste ti se rupe axul si iti intra ulei in admisie o sa trebuiasca sa obturezi cat mai repede priza de aer, bineinteles asta e un caz extrem. Pentru curatare poti vorbi cu cipos si poate dau si eu o mana de ajutor :). Faza e ca la astea de 2.0 TDI am impresia ca mai are si un incalzitor de apa in zona aceea, lucru ce va face demontara mai grea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Multumesc foarte mult Baracuda pentru informatii si pentru oferta generoasa, dar eu stau in Iasi si ar fi mai usor sa rezolv aici problema. :)

Ca fapt divers insa, acum motorul se opreste la fel de usor ca inainte, la rece porneste foarte usor, doar la cald are o mica poticneala la pornire si trebuie sa invart demarorul aproximativ o secunda mai mult.

Puterea si cuplul nu par sa fi scazut de loc, cel putin in regimul meu de mers urban, precum si intr-a doua la "talpa" de la 2200 rpm pana la aproximativ 4200 - 4300 rpm. Incerc azi si un test extraurban sa vad daca am probleme peste 120 ... dar dupa comportamentul de acum n-as crede ...

Oricum bine ca mai pot merge putin si am timp sa iau o decizie mai informata si, eventual, mai eficienta.

Ma mai sfatuiesc cu Istef si eventual cu alti forumisti de aici si sper sa gasesc un mecanic priceput ... ca parca nu m-as duce din prima la dealerul VW ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baracuda

Spor la cautari :) ! Cu toate ca am terminat facultastea in iasi acum 2 ani nu stiu pe nimeni priceput la mecanica pe acolo :). Pt asa problema chiar nu merita sa mergi la dealer (duci masian sanatoasa si poate doamne fereste o iei bolnava).

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Asta mie frica si mie! ... de boli asciate ... :)

Oricum sper sa ma descurc pe aici.

Multumesc inca odata pentru feed-back.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Maine incerc, cu ajutorul unor colegi inimosi de aici, o verificare si eventual o rezolvare prin curatire.

Daca mai pot primi vreo sugestie inainte as fi recunoscator ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tazzz

pt 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction: Trebuie inlocuita clapeta de cut-off si o siguranta(aia sigur e arsa).....preferabil la reprezentanta...clapeta si ventilatoarele sunt pe aceeasi siguranta...deci nu va jucati...

Edited by tazzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Mersi pentru sfat. Despre ce ventilatoare e vorba?

Intre timp am facut mai multe sute de km. si nici vorba de vreo anomalie de functionare din partea motorului.

Ma gandesc deci ca o curatire nu are ce sa strice ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri