Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor! Sunt nou pe forum. Am un golf 5, 1,4 benzina, 75 cp, din 2004 si am si eu cam aceeasi problema cu ventilatorul. Adica: pornesc motorul si dupa un timp, atunci cand ajunge la 90 grade temperatura apei, porneste ventilatorul pe prima treapta. Dupa care la putin timp se aude cum creste turatia ventilatorului, apoi scade (5-10 sec), iar creste (aprox.30 sec), scade, creste si tot asa, nu se mai opreste pana cand opresc motorul. Cand opresc motorul, ventilatorul mai functioneaza inca 20 -30 sec dupa care se opreste.

Am pus masina pe tester si mi-a dat eroare ventilator 1 cu posibile defecte: scurt la masa, sonda de temperatura si inca ceva ce nu-mi mai aduc aminte. Culmea este ca atunci cand era pe tester acesta afisa o temperatura a apei de 77-78 grade, iar la bord erau 90.

Si inca ceva: mi s-a aprins pentru ceva vreme becul de la bord cu semnificatia Defectiune la sistemul de evacuare a gazelor care s-a stins de la sine in aceeasi zi. Astept pareri cu ce ar trebui sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am pornit motorul intr-o dimineata mi-a aparut mesajul "Emissions Workshop" + indicatorul pe bord care seamana cu un motor.

Am mers 2 zile cu acest indicator aprins si nu se intampla nimic, adica, consumul este acelasi, puterea motorului este aceeasi, etc.

Azi dupa o scanare am gasit:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl

Part No: 038 906 019 KP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4902

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ4W121900 VWZ6Z0C0138068

1 Fault Found:

19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0

Ma poate ajuta cineva sa inteleg ce inseamna acesta eroare si cum as putea remedia?

Am sters acest cod de eroare si pana acum nu s-a mai aprins martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica egr daca tine vacum ( cu un furtun pe capsula si tragi cu gura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de raspuns. Poti fi un pic mai specific :censur: doar banuiesc care e EGR-ul :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite EGR-ul. Capsula este "ciuperca" de sus, iar furtunul pe care trebuie sa vezi tu daca nu scapa vacuum, e in partea de sus a ei. :unsure:

cimg4429e.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un touran 2.0 tdi 2oo5 si ma numar si eu printre cei care s-au confruntat cu emission workshop, numai ca la mine se intarea si pedala de frana la pornire-dupa care isi revenea la normal in rest tragea normal.Am fost la un service si am testat-o la calculator si defectul care aparea era la EGR.Mi-a stins martorul din bord (conducta cu robinet!!!)din tester dar cand am pornit a aparut imediat "emission work shop"si s-a aprins si martorul la bord.Meseriasul mi-a zis ca trebuie sa-mi cumpar EGR...va dati seama ca am cazut pe spate !!!...dar citind pe forum ca poate fi din mai multe cauze nu am cumparat EGR-ul si m-am dus la un meserias renumit in oras (Bacau) si cand a auzit ca mi se intareste si pedala de frana uneori s-a dus din prima pe defect:STUTUL DE PLASTIC FISURAT LA CONDUCTA DE LA POMPA DE INALTA LA SERVOFRANA-l-am cumparat-120LEI cu tot cu conducta(echipare originala)-mi-a stins martorul cu testerul si a fost totul OK-POT zice ca am avut noroc.Sper sa va fiu de folos cu aceste informatii.Bafta si voua!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut si eu astazi parte de un episod "Emission Workshop".

Nu stiu daca au legatura evenimentele de care ma leg eu: ploua, am mers cu masina 2 km si am oprit pt 10-15 min dupa care am plecat, iar la pornire mi-a aparut mesaul cu pricina.

Am vazut ca mai multi s-au plans de eroarea asta dupa ce au facut plinul, ceea ce este si cazul meu (ieri de la Petrom).

Am lasat masina cam 1 ora, dupa care am mutat-o din locul in care o parcasem, eroarea era prezenta. Dupa alte 2-3 ore am plecat, dar de data aceasta fara erori. Sper sa nu mai apara, dar oare ar trebui curatat EGR-ul, preventiv?

Cat costa o astfel de operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te chinui degeaba.... in cel mai rau caz e sparta capsula... cel mai bun caz e altceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am curatat la mine. Cu toate ca stiu si am invatat pe toata lumea sa nu mearga subturat si sa nu menajeze masina, al meu era super imbacsit.

Clodius la noi costa in jur de 50 de ron o demontare si o curatare a jucariei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel,

Cati Km ai cu masina, si ce trafic preponderent? Si ce ulei folosesti? La Octi I am desfacut traseul la 80.000Km - capsula turbo stricata - si EGR era aproape curat (o mazga subtire de cca 1-2mm, in rest nimic). La O2, nu am decat vreo 22.000Km, si nu are decat o depunere usoara - cafenie... dar la mine la O2, lucrurile stau altfel, si nu prea poate sa apara mazga... detalii iti pot da numai pe PM.

Daca nu ai f multi KM, raspunsul probabil vine de la uleiul folosit. Daca e de calitate, nu are voie sa faca mazga aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 90.000 km, dar doar ultimii 5.000 km facuti de mine. De mers nu merg subturat si schimb la 3.000 RPM, dar am o vaga impresie ca fosta proprietara cam facea asta.

Semne bune, nici in aceasta dimineata n-a mai aparut niciun mesaj si sper sa ramana asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va pun 2 poze masina are 5 ani si in iunie si merg cu ea 95% in oras , restul toate le schimb eu la ea cu ceva bun :) masina are 48000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.am si eu aceeasi problema cu becul aprins de la EGR,am demontat tot(ma cam pricep),am si curatat tot cap coada,am sters eroarea,dar ...dupa doua zile sii..mers incet prin oras,deodata..biiip...,nesimtitul de bec s-a reaprins si se pare ca trebuie sa continui cu investigatiile,posibila cauza este ca am bagat motorina de la pitesti din petrom si am venit pana acasa cu ea in viteza max.cat a putut pt caa...sa zicem ma grabeam,am incercat si cu aditiv de motorina dar tot degeaba,mai ramane sa am rabdare si sa incerc cu o motorina mai superioara.

Dar scopul postarii este de a intreba pe careva dintre dvs. daca stie care este continutul de biodiesel in motorina desteptilor de la lukoil,pt ca eu am motor 1.9 tdi pe touran 2005 si scrie clar in instructiuni (interzis biodiesel)de unde trag concluzia uitandu-ma pe o hartie la lukoil care este lipita pe pompe si la care m-am uitat intamplator ca continutul minim de biodiesel este de minim 4 la suta,stau si ma intreb acum,cum poti fi atat dee batut in cap sa amesteci motorinele stiut fiind faptul ca biodieselul are continut mare de saponiti si iti trebuie un sistem special de filtrare si injectie,frate astia distrug masini deliberat?,Este incredibil,de altfel m-am si apucat de intrebari la statie si o sa fac si sapaturi,sa vad de ce nu se face pompa speciala pt. biodiesel,spre exemplu eu printre alte auto am si un seat cu motor sdi,dar acela merge cu biodiesel faraaa probleme,chiar eu am facut proba deliberat cu 30 litri ulei comestibil in 15 litri de motorine si am plecat cu ea bucuresti sibiu,retur...a mers exceleeeent,si ..viteze nene nu gluma,si iata motorul acela care avea 64000 km atunci,are acum 254600 si merge ceas.

Deci sa revin la motivul postarii,este cineva cunoscator care sa ma lamureasca daca nu cumva biodieselul celor de la lukoil (de unde bag 99 la suta din cazuri) este vinovat de eroarea motorului de la touran

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off... felicitari pt curajul de a experimenta pe masina ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu mai experimentez,si recunosc,pt. mine sunt doar fiare care se strica si care la o adica se pot inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din comoditate si obisnuinta alimentez numai de la Petrom, in sezonul rece cu nordic si vara cu eurodiesel 5 si masina merge perfect, deci nu cred ca motorina are un rol decisiv in afisarea acestei erori. Martorul galben daca apare in mers si se stinge in timp sigur este de regula din cauza senzorului lichid racire, care costa cel mai putin iar dupa ce se schimba cu altul nou masina trebuie sa mearga fara nici un fel de probleme si fara nici o eroare afisata in bord, in caz contrar periodic acel martor se tot aprinde si se stinge.

Daca va luati dupa service si mecanici trebuie sa schimbati cam jumatate din masina pentru orice fel de eroare, din cauza faptului ca pot sa fie mai multe cauze ale acelei erori, insa de multe ori solutia cea mai simpla si ieftina este cea care rezolva problema.

Nu trebuie sa uitati nici sa mai urcati uneori motorul spre 3.000 turatii, chiar daca nu sunteti in ultima treapta de viteza, pentru curatarea preventiva a intregului sistem si evitarea durerilor de cap ulterioare cu turbina, injectoare, etc., am observat ca masina agreeaza acest regim.

Drum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt,sfat,dar asta am verificat prima data,inainte de a curata EGR-UL,eu m-am referit la motorina pt ca la mine scrie mare NO BIODIESEL, iar lukoil are motorina cred 50/50 cu biodiesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lukoil este daca nu cea mai slaba printre cele mai slabe companii care livreaza carburanti, nimeni nu recomanda aceasta firma, cred ca ar trebui evitati, iar Petromul nostru clasic este de fapt omv la pret romanesc, asa ca il folosesc cu incredere si pana acum nu am avut nici o problema din cauza aceasta.

Viitorul insa imi poate confirma daca am ales bine sau rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu privire la eroarea ,,emisions workshop" sa va spun cum am rezolvat-o eu simplu siii..eficient

am cumparat astazi un spray pt curatat discuri,am desfacut furtunul de admisie (cel gros)si am pulverizat de vreo cateva ori in interiorul supapei EGR,dupa care am asteptat 15 min si am dat la automat incet,incet in suturi scurte ca sa nu se sparga vreun piston deoarece are efect de gaz si sa nu faca auto aprindere,dupa cateva semirotiri ale motorului cand mi-am dat seama ca nu blocheaza pistonul prin aprinderea in avans am pornit sii....am asteptat sa vad vreo schimbare,efect zero :)) ,apoi mi-a venit alta idee,am scos furtunasul de vid de la egr cu motorul pornit si am pulverizat de cateva ori in interior si........efect zero pe moment,dar am oprit motorul si la repornire a inceput sa aiba simptomele unui motor caruia ii dai cu spray de pornire,l-am invirtit de cateva ori la rece prin suturi scurte,apoi l-am pornit sii...surpriza..s-a stins martorul din bord,incredibil dar adevarat,am dat o scanare si zice ca totul este ok.asa caa..la drum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie,ceea ce v-am spus mai sus nu este un sfat,nu este indicat sa faceti asta la motoarele dvs,o mana nepriceputa si se poate sparge motorul intr-o fractiune de secunda datorita supraalimentarii care se creaza in capul pistonului prin faptul ca lichidul sprayului se transforma instant in gaz fff inflamabil.

deci repet, NU INCERCATI ASTA ACASA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un pasat. Dupa ce am curatat turbina ca imi murea pe la 3200 de turatii am inceput sa merg mai turat. Acum pe la 3200 e turatii imi moare si imi da in bord emission workshop. Daca pornesc din nou se aude un mic zgomot, mi se aprinde iar in bord emission workshop, dar masina merge zic eu normal. Ce sa fac? Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o scanare cu VagCom :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigy38 - daca se mai aprinde cumva eroarea in mers imediat dupa ce ai plecat cu masina din loc, chiar si dupa acest tratament cu socuri iti recomand sa schimbi senzorul de apa, dureaza cam 5 minute daca esti dibaci si atunci sigur nu se mai aprinde.

nu carburantul in sine este de vina, cat de slab sau amestecat cu biodiesel ar fi el, ci faptul ca senzorul defect obliga ECU sa alimenteze in exces, normal ca atunci si noxele cresc peste nivelul prestabilit si de aceea se aprinde martorul.

banuiesc ca netratarea problemei nu poate bucura in timp nici catalizatorul care are si el limitele si rabdarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este cazul la mine pt. ca am gasit problema,era membrana sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa schimbi senzorul de apa

De ce senzorul de apa? De exemplu la mine era de senzorul de motorina (G81) defect, la altii de la un contact imperfect la G81, altii EGR care trebuia curatat, samd

Toti putem sa ne dam cu parerea, dar o scanare poate indica exact unde trebuie sa te uiti. Cei care aveti astfel de probleme, pana cand nu veniti cu un cod de eroare nu prea este mare lucru de facut.

Parerea mea si a vecinului de la parter :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!