Jump to content
Alexxx-Ro

Emission Workshop Alert

Recommended Posts

bubuion

Aceiasi problema a aparut si la mine. Ieri in urma unui drum prin Bucuresti a aparut "emissions workshop" impreuna cu check engine. Incep sa imi schimb parerea despre VW. Intai mi-a aparut problema cu lipsa de putere la demaraj (nu creste tuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pretender

salutare tuturor ... astazi am intampinat aceeasi problema cu acel martor din bord ... simptomele sunt asemanatoare cu cele ale lui razdan ... am auzit si zgomotul acela ce venea dinspre EGR ... inca nu am dus-o la un tester si din cate am citit pe forum ma gandeam sa curat singur EGR'ul ... @razdan: ar trebui sa fiu atent la ceva in cazul demontarii ? ... dupa curatarea EGR'ului trebuie sa sterg eroarea sau se stinge singur martorul din bord? ... multumesc anticipat

Edited by Pretender

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Cum am mai spus pe topic la vremea respectiva, am rezolvat problema prin interventia directa a lui Istef si dan_wolf

plus sfaturile lui Baracuda si Cipos.

Eroarea a disparut singura iar martorul

Edited by razdan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pretender

salutare tuturor ... astazi am curatat EGR'ul impreuna cu un coleg ... dupa curatare martorul 'EMISSIONS WORKSHOP' cu becul de "check engine" a ramas in continuare aprins :icon_thumright: ... am gasit si o siguranta arsa (F8), iar dupa inlocuirea sigurantei martorul a ramas tot aprins ... saptamana asta o sa merg sa fac un test la reprezentanta sa vad ce problema are ... pana atunci astept in continuare sugestiile voastre ... multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
joecelurat

Salutare tuturor! Bineinteles ca am si eu aceeashi problema cu emission workshop. Am fost prima data la un mecanic si mi-a spus ca a gasit un furtun fisurat. Dupa rezolvarea problemei la aproximativ o luna jumate problema reapare. Deoarece domnul care mi-a reparat mashina pana acum a incetat activitatea pentru a-si extinde atelierul, am fost la un prieten al acestuia, care mi-a inlocuit "electroventilul" (dupa spusele dumnealui). La ieshirea din atelierul mecanicului, chiar am observat o imbunatatire a performantelor mashinii, doar ca dupa nici o luna problema a reaparut.

INTREBARE: Acuator egal electroventil? In momentul in care ma voi intoarce la mecanic sa-i sugerez sa verifice si asta? Mentionez ca dupa schimbarea electroventilului am fost in cursa cu mashina in regim sportiv si cu mecanicul in dreapta cu testerul pe mashina si atunci mashina s-a comportat exemplar Respect!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

Salutare!

Si mie, bineinteles, mi-a aparut mesajul asta pe bc, pe fondul unor pierderi de putere (3-4, in decurs de vreo doua saptamani), care se rezolvau dupa repornirea motorului. Alte simptome nu are, trage la fel de bine ca la inceput, porneste la fel de frumos, nu trepideaza nici la relanti si nici in mers. Am fost la o diagnoza si baiatul de acolo mi-a spus ca e turbina, si ca trebuie sa o desfacem sa vedem ce are. Eroarea suna ceva de genul "presiune la supraaccelerare". L-am rugat sa-mi stearga eroarea din memoria bc-ului, dar m-a avertizat ca o sa reapara. Inca nu a reaparut, dupa 4 zile.

Cineva din Constanta ma poate ajuta cu vreun sfat sau interventie (daca e cazul). Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
horia2005

Salut.

Sunt posesorul unui VW Touran 1,9 tdi de care sunt foarte multumit. Acum ceva timp am schimbat EGR-ul. A mers bine o perioada de timp dupa care s-a aprins din nou martorul pe bord( cel in forma de robinet). Am fost la Voinea a sters eroarea ,dar din nou a aparut. Ce poate fi atita timp cit supapa de evacuare a fost schimbata?

Alta problema. Indicatorul de apa de la bord face figuri.Cind sta la 90 grade cit scade si ajunge la 0, apoi poate ramine asa sau urca la 90.

Astept sfaturi.

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius

La prima problema trebuie sa faci o diagnoza si sa vezi ce eroare ai. Martorul acela se aprinde si in cazul in care ai doua becuri arse la stopuri.

La a doua problema cu siguranta ai probleme la senzorul de temperatura.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
horia2005

La prima problema nu cred ca martorul aprinde de la becuri. Cel putin la mine la masina cind am vreun bec ars, se aprinde martorul de bec pe bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

Buc-Cta - 180-190km/h,

Cta-Buc - 140-160km/h,

totul bun si frumos, in bucuresti prin cotroceni, ce-mi apare in bord, emission workshop, opa... am tras pe dreapta am oprit motoru, repornit cateva turatii mici, si acuma reapare EMISSION WORKSHOP,

din cate am citit in manualul masini, e o defectiune la sonda lambda, emisi gaze, etc, trebuie sa fac urgent inca 300km weekendul asta, e vreo problema daca merg? cu martorul aprins?

am obs si ceva, masina se tureaza, dar nu mai trage.

01.2008 1.9TDI, 105CP, 25.600KM

e normal ASA CEVA??????????

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Nu e normal deloc.

Masina nu mai trage pentru ca ECU vazand ca sunt probleme la ceva senzor sau la injectoare, intra in "limp mode" si reduce alimentarea.

Eu in locul tau as face o scanare cu vag-com si as merge la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

@hiro Multumesc,

la asta ma gandeam, dar nu are rost sa risc, cine stie ce se poate intampla, partea ciudata a fost cu oprirea motorului...

Masina e in garantie, am programare luni, se mai odihneste si ea pana atunci.

Regards

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

n-a mai functionat butonu de edit :D

in legatura cu postul de acum 3 reply`uri... emission workshop, masina a stat de la 11.00AM -> 22.00PM, cand am repornit masina nu a mai indicat nici o eroare si se misca ok.

ciudata chestie... mai bine face ca la windows, send report error... Jizas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Si combustibilul poate fi de vina.

Oricum merita sa faci o diagnoza sa vezi ce a fost, nu cumva sa recidiveze.

Edited by hiro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qobok

Salutare! Am curatat astazi EGR-ul si clapeta dar becul in bord check engine este tot aprins in bord. Scanare de dinainte nu arata decat eroarea asta "19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)" si cam atat, deci nu ar avea alte probleme de la care sa fie aprins. Si mai este si tziuitul ala suparator cand deschid capota. Ar trebui sa-i fac o resetare cu Vag-comul sau sa o desfac sa-i mai fac ceva?

Edited by Qobok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian
Si combustibilul poate fi de vina.

Oricum merita sa faci o diagnoza sa vezi ce a fost, nu cumva sa recidiveze.

hiro... ma abtin :ceuameni:

de sambata a mers perfect masina, intradevar lamb mode, dar mi-am facut treaba, partea ciudata e urmatoarea, am facut plinul la rompetrol... dupa 20 de min si 10 km de mers... iar mi-a dat eroarea, intradevar, ma duc la PBV1 cu ea zilele astea a inceput sa ma streseze.

Regards

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

facuta programare la PBV1 sa vad maine ce spun...

Edited by Antonio Lucian

Share this post


Link to post
Share on other sites
mario75

Dupa ce am sters eroarea, am schimbat si motorinaria. Nu mai alimentez de la Rompetrol cu efix E4 ci de la OMV sau Petrom V cu OMV Sprint Diesel si nu mi-a mai aparut eroarea, nici in bord, nici cu taiatul turbinei. Sa fie coincidenta? Si au trecut 3 luni, timp in care am condus zilnic prin oras, si un singur drum pana la Slobozia, acum 2 saptamani.

Edited by mario75

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvanv

sall all...am si eu aceeasi probleme cu mesajul de emissions workshop...cine ma poate ajuta cu o scanare urgent?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

am fost la PBV1, au scanat baietii de acolo cu VAG`u lor, intradevar eroare de la EGR, au zis sa ma duc saptamana viitoare sa o curete, (pot cere schimbarea ei? masina fiind in garantie)

au sters erorile, si acuma trage masina vis, merge chiar bine, dat fiind ca ea mergea in limb mode.

Regards

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvanv

am rezolvat cu ajutorul lui cipos......este de vina o electrovalva....multzam cipos

Share this post


Link to post
Share on other sites
glumaretzuu
Salutare! Am curatat astazi EGR-ul si clapeta dar becul in bord check engine este tot aprins in bord. Scanare de dinainte nu arata decat eroarea asta "19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)" si cam atat, deci nu ar avea alte probleme de la care sa fie aprins. Si mai este si tziuitul ala suparator cand deschid capota. Ar trebui sa-i fac o resetare cu Vag-comul sau sa o desfac sa-i mai fac ceva?

La Octavia 2 am avut aceeasi problema. Am schimbat clapeta de acceleratie( e situata pe EGR la 2.0tdi) si s-a rezolvat. Nu iti face si un zgomot nasol la oprire ca mie asa imi facea. Daca e ars motorasul clapetei trebuie schimbat ,nu ai ce face cu curatirea ei. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antonio Lucian

revin, a disparut problema, a reaparut, tot asa, intr-o saptamana fac rev de 30k o las la ei ca nu se poate altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariybeth66

Hello,,

Am si eu o problema asemanatoare. Astazi am schimbat un burduf de planetara , dupa aceea intrandu-mi ABS-ul imediat cum puneam frana. Cred ca s-a atins senzorul de acolo. Dupa cateva ore mi s-au aprins si ABS si ESP in bord. Am oprit si am pornit iar masina, si ce sa vezi. S-a aprins si check engine-u plus emision workshop sau engine worksop. nu mai retin. vreun sfat ceva...

Regards!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri