Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

AC senzor de presiune nu are legatura cu bordul si nici cu ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

"Acel senzor" am vrut sa scriu, nu AC senzor de presiune. Așa mi-a zis electricianul,ca senzorul de presiune de la turbina nu este alimentat,nu primește curent,mi-a zis ca a verificat tot ce poate și nu a găsit nimic,și ca rămâne de verificat ECU. Acum ca s-a dat el bătut și nu a vrut sa se mai chinuie,nu știu. O sa merg marți la alt service sa văd ce îmi spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet-posteaza erorile asa cu arata pe vcds, alfel vb discutii si facem presupuneri. 

Asta daca tot ceri ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"acel senzor " de care spui tu nu este alimentat de comp de bord. Asa ca schimba mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, am scris ce am văzut și eu pe tester,nu știu dacă aceea este eroarea, am apucat sa note fraza aceea. 

Al bundy, am înțeles,ăsta o sa fac,mâine merg la alt service,nu zic ca nu se pricepe băiatul ăla,umbla cu tot felul de scheme,dar totuși cred ca l-a depășit problema,și se făcea și ora de plecat acasă. 

Când o sa aflu diagnosticul,o sa postez,poate se va folosi cineva pe viitor. 

Multam pentru răspunsuri. 

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un golf4 axr din 2002, 247 k şi la injectorul 3 mi-a dat o eroare de 1,9, la celelalte erorile sunt de +, - 0,6, 0,5, 0,7. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa-l schimb, sau daca am noroc scap doar cu un set de oringuri.

Ca simptome - are trepidatii usoare la relanti, (usoare intreruperi) in rest merge k.

Intrebarea mea este: Daca mai aman asta pot sa mai circul cu ea ceva sute, mii de km sau este urgenta inlocuirea injectorului, respectiv a oringurilor??     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge. Ideea este ca e recomandat sa rezolvi pb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10.09.2006 at 11:35, Danny M. a scris:

Salve,

Problema s-a rezolvat, am fost joi la intalnire si mi-a sters Dragos Voinea eroarea. Era una singura: cauza senzorul G62 din cate mi-a spus. Din cate am inteles acest senzor are legatura cu lichidul de racire. Mi se pare ciudat mesajul pe care l-a afisat pe computer (emissios workshop), ce led s-a aprins (cel din dreapta de evacuare gaze) si eroarea care era stocata. Dupa ce a fost stearsa nu a mai aparut.

Deci problema rezolvata.

Sper sa fie de ajutor pentru cei ce se vor mai lovi de problema asta.

La rece dupa ce pornesc masina se opreste dupa aproximativ un minut.de fiecare data dupa ce o pornesc la vreo 30 secunde apare emisions workshop si dupa vreo 20 sec dispare.ce poate avea.masina este golf4 1.6 16 v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema. am un golf 5 si mi sa aprins in botd emission garage. Pe langa asta  vad ca radiatorul nu se mai opreste pana nu ii iau contactu. Am fost la service a testato si a iesit un senzor de aer ca nu e ok. Lam schimbat dar erroarea si cu ventilatilatoarele au ramas lafel. Tot incerc sa ii dau de capat dar nu reusesc. daca are cineva vreo idee sau daca a mai intampinat problema asta, poate sa imi spuna si mie cum a rezolvat.Multumesc

Modificat de luciann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian - banuiesc ca ventilatorul nu se opreste....

posteaza eroarea exact cum apare, sa vedem exact despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura arata in bord ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna

jetta 1.9 TDI DPF on...urmatoarea eroare: 

              Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 HB    HW: 03G 906 021 HB
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  9000
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
                      VCID: 66C9AED851990C2E0EF-8033
1 Fault Found:

005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High 
               P145F - 000 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 282025 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:21:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Speed: 48.0 km/h
                    Load: 22.7 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Duty Cycle: 13.8 %
                    Mass Air / Rev.: 445.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 750.0 mg/str


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

 

A palpait martorul de bujie incandescenta in mers...si apare ...Emision garaje...am oprit - pornit motorul si nu mai palpaie spirala...eroarea ramane stocata.

Cand mi-a aparut data trecuta aceasta eroare ( Am curatat EGR-ul,clapeta de acceleratie...schimbat debitmetrul de aer care imi arata valori mai mici decat cele normale ) am sters-o...si nu a mai aparut. ...am facut cca 1400 km...si eroarea a aparut din nou...Orice sfat e bine venit!

Atasez si un log in mers....

 

 

 

JETTA LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil egr care nu inchide bine.Da-l jos,curata-l bine,apoi pune alcool in partea de sus,daca se scurge in partea de jos unde are tija atunci trebuie inlocuit cu unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...merci...sapt viitoare o sa dau jos EGR-ul si o sa il verific!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In vara, mai precis in luna iulie, am facut un drum dus-intors de Italia (Golf 5, 2006, 1.9 TDI, motor BKC). Imediat cum am ajuns in Italia mi-a aparut in bord Emissions Garage si martorul luminos din atasament. La tester, codul de eroare: 16785. De atunci am facut urmatoarele interventii:

1. curatat EGR + sters eroarea - aparut eroare dupa cca 15 km;

2. Inlocuit EGR + sters eroarea - aparut eroare dupa cca 15 km;

3. Astupat furtunasul care intra in EGR+sters eroarea - aparut eroare dupa cca 15 km.

Nu am idee ce sa ii mai fac...Mai aveti vreo idee?

Multumesc mult!

Emission garage.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să verifici dacă membrana de la egr nu cumva este spartă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca am schimbat egr-ul cu totul si tot apare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nevoie de un vcds/vagcom pt. a diagnostica exact situaţia. Dacă ai acces la aşa ceva fă un log pe basic settings  gr. 003  şi unul pe 011, apoi postează-le aici. Dacă nu, atunci ia la verificat vacuum-ul începând de la pompa tandem până la actuatori (EGR, turbo, shutoff şi ce mai ai pe acolo). Pentru asta ai nevoie de un manometru de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Soacra mea are un Golf 5 2.0tdi 140cp, cutie automata. Bateria i se descarcase, masina stand in parcare din octombrie, desi o mai pornise de cateva ori. Am pus-o pe redresor, avea 8.4V si am incarcat-o. A plecat la sfert, dar am sesizat ca motorul cam tacanea (zgomot de tacheti am presuspus, fiindca nu o pornisem si inainte nu stiu cum se auzea), am dat o tura de vreun km cu ea printre blocuri si apoi am parcat-o. Am sesizat ca ramase aprins martorul motor pe parcursul plimbarii, asa ca am repornit-o in parcare si a aparut pe bord eroarea "Emission Workshop". In afara de scanare ce as mai putea incerca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are logica sa inlocuiesti tachetii si apoi sa faci o diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Am si eu in bord eroarea "Emission Workshop". Am fost la service si pe tester a iesit eroarea 16567 Senzor temperatura combustibil A circuit intrare inalta. Cei de acolo mi-au zis ca trebuie sa-mi curete EGR-ul. L-au curatat dar eroarea din bord inca mai e. Acum ei zic ca trebuie inlocuit EGR-ul. Eu vreau sa va intreb daca eroarea aceea cu senzorul de temperatura combustibil are legatura cu "Emission Workshop" sau trebuie schimbat EGR-ul? Multumesc.

Modificat de cristian-mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa facut legatura intre temperatura combustibil si egr ???

Cauta un service competent

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis ca eroarea "Emission Workshop" e data de EGR si nu de acel senzor. Din cauza asta s-a axat pe EGR. Senzorul acela de temperatura poate da si el eroarea "Emission Workshop" ? A mai avut cineva problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!