Jump to content

Clapeta oprire motor - 2.0 TDI (BKD)


gHapciu
 Share

Postare recomandată

Am probleme cu această clapetă, situată l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    8

  • pronet

    6

  • gHapciu

    6

  • pavy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doar pe AZV de pe O2. Si pe BXE din 2009.

Pe BSW pe Fabia.

Pe AXR pe Octavia 1.

Regulator flap V157.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu una la o Octavie 2 si proprietarul a zis ca a luat si EGR si Regulator Flap cu 1000 lei, Pieburg amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gHapciu - cum se comporta masina? Smuceste cand o opresti? Iti apare in bord mesajul "Emission workshop"? Ce cod de eroare ti-a dat la scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gHapciu - cum se comporta masina? Smuceste cand o opresti? Iti apare in bord mesajul "Emission workshop"? Ce cod de eroare ti-a dat la scanare?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai originale sunt tot Pieburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gHapciu, fix asa face si la mine, are momente cand se opreste frumos, nu am nici o eroare stocata

am curatat si egr-u, era curat si clapeta de oprire motor se misca foarte usor cu mana nu da semne sa aghete ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am eroare stocată. M-a rezolvat Al Bundy azi cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu ambreaju calcat se opreste lin si mai are faze dimineata la pornire dupa 30 secunde trepideaza calc ambreaju si tace, dupa ce se incalzeste merge frumos si faza e ca nu face tot timpul

La 45.000 km a avut actiunea 13C5 (Schimbat volant plus kit ambreiaj) acuma are 70 de mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu aceasta clapeta la masina din semnatura, am rezolvat-o schimband-o! Aceleasi simptome le aveam si eu doar ca la mine statea aprins becul cu indicatorul motorului! Mare atentie sa ai, iti poti fierbe motorul! Din cate am inteles, de la BLiTZ, este codata in paralel cu ventilatoarele de la radiator si cel cu 2 turatii si cel pentru clima, la mine de exemplu nu mai baga aer cand stateam pe loc, numai in mers! Ma refer la AC ca era vara cand am avut eu problema! Pana rezolvi problema, scoate mufa de la V157, asigur-o cu un colier ceva pe undeva si schimba siguranta de 10A de la ventilatoare (panoul electric din compartimentul motor). La mine nu a mers curatata deoarece era curata si nici umblat la motoras. problema lor, este arhicunoscuta la BKD deoarece intra ulei din admisia de la motor la rotorul electric al vlavei si in timp il distruge! Cumpara-ti una noua, deoarece din cate ma inteles au fost optimizate ulterior sa nu se mai intample respectivul fenomen!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei, dupa cum am zis, clapeta respectiva, in circuitul electric al masinii, este legata impreuna cu ventilatoarele. Se arde motorul electric din interiorul clapetei, este normal, sa nu mai inchida bine admisia iar motorul, cand il opresti e ca si cand iti "moare". Din moment ce se arde motorasul electric din interiorul clapetei, face scurt-circuit acolo, care undeva se intoarce, respectiv la panoul electric unde ai siguranta! Siguranta respectiva se arde, tu prima oara verifici siguranta, va fi arsa sigur, apoi scoti mufa de la V157, o asiguri si ventilatoarele vor reporni dupa ce schimbi siguranta arsa! EU asa am procedat si asa mi-a functionat masina pana am schimbat V157-le...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai zis nimic de costul clapetei.

V157 este clapeta de obturare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! V157 este acea clapeta care inchide admisia motorului. La 1.9TDI ea este vacumatica iar la 2.0TDI este electronica. Ca localizare, cum deschizi capota, ai sa vezi furtunul de cauciuc mare (10cm diametru) si intra direct in motor. El intra prin clapeta aia, nu stiu exact cum sa-ti explic, si la clapeta respectiva ai o mufa electronica cu care ti-am zis ce trebuie sa faci! Clapeta se afla intre furtunul acela despre care ti-am explicat si joja de ulei. Costul... ce sa zic, am gasit pe piata dealer-ilor (brasoveni) 2 tipuri cu aceeasi serie! Diferenta dintre ele consta in izolatia motorasului care se arde. Una cu 900 de lei aceeasi pe care o ai pe masina, Pierburg cum zicea cineva mai sus. A doua este la 1200 de lei tot Pierburg dar ei spun ca nu vor mai exista probleme de acest tip cu aceasta clapeta imbunatatita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna am mai postat si in alta parte despre problema asta,la curatare admisie,dar citind aicea am am aflat de ce mi se scutura motorul la oprire,am patit de 2 ori ca clapeta respectiva sa ramana blocata pe inchis,prima data nam stiu de ce numai porneste dar a doua oara am vazut ce ia facut mecanicul si am repetat si eu si am impins-o cu mana,dupa care masina a pornit,acuma intrebarea mea este se mai poate curata clapeta respectiva,eventual o schema cu demontarea ei,si solutii necesare,asta in caz daca se poate curata,daca nu se poate curata as dorii niste sfaturi cum se demonteaza,pt ca in cazul asta o sa il inlocuiesc cu unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stiie cum se demonteaza egr-ul,niste pasii de demontare sau o schita daca are cineva .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa imi fie de mare ajutor,acuma astept sa am un pic de timp liber,ce nu am inteles eu cu ce solutie se curata mai bine,am auzit ca se poate folosi spray pt curatarea discurilor de la masina,si nu stiu exact cum sa imi rezolv problema cu blocarea clapetei,parca si la mine tremura motorul la oprire dar nu tot timpul

inteleg destul de bine engleza,dar ar fi foarte bine venit un ghid de genul asta in romana.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.translate.google.com

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Si eu am avut probleme cu aceasta clapeta la masina din semnatura, am rezolvat-o schimband-o! Aceleasi simptome le aveam si eu doar ca la mine statea aprins becul cu indicatorul motorului! Mare atentie sa ai, iti poti fierbe motorul! Din cate am inteles, de la BLiTZ, este codata in paralel cu ventilatoarele de la radiator si cel cu 2 turatii si cel pentru clima, la mine de exemplu nu mai baga aer cand stateam pe loc, numai in mers! Ma refer la AC ca era vara cand am avut eu problema! Pana rezolvi problema, scoate mufa de la V157, asigur-o cu un colier ceva pe undeva si schimba siguranta de 10A de la ventilatoare (panoul electric din compartimentul motor). La mine nu a mers curatata deoarece era curata si nici umblat la motoras. problema lor, este arhicunoscuta la BKD deoarece intra ulei din admisia de la motor la rotorul electric al vlavei si in timp il distruge! Cumpara-ti una noua, deoarece din cate ma inteles au fost optimizate ulterior sa nu se mai intample respectivul fenomen!
Pei, dupa cum am zis, clapeta respectiva, in circuitul electric al masinii, este legata impreuna cu ventilatoarele. Se arde motorul electric din interiorul clapetei, este normal, sa nu mai inchida bine admisia iar motorul, cand il opresti e ca si cand iti "moare". Din moment ce se arde motorasul electric din interiorul clapetei, face scurt-circuit acolo, care undeva se intoarce, respectiv la panoul electric unde ai siguranta! Siguranta respectiva se arde, tu prima oara verifici siguranta, va fi arsa sigur, apoi scoti mufa de la V157, o asiguri si ventilatoarele vor reporni dupa ce schimbi siguranta arsa! EU asa am procedat si asa mi-a functionat masina pana am schimbat V157-le...

Apropo de ce spunea Alexis491: in urma cu 2 saptamani mi s-a aprins becul cu motorasul. Am schimbat supapa EGR deoarece nu mai facea vacuum (se verifica facand vid cu gura) - cost supapa: 350 ron - si cu aceasta ocazie am scos si capacul de la circuitul electronic al clapetei de shut-off (se gaseste sub supapa EGR). Era plin de ulei. L-am curatat cu spray de contact. Dupa montare am observat ca atunci cand pui contactul motorasul de la clapeta bazaie si are mici "scapari". In schimb clapeta o deschide iar la oprirea motorului inchide clapeta - dar nu complet - dupa aprox. 3 sec.

Am mers asa 2 saptamani, perfect, fara absolut nicio problema. Ieri cand m-am intors de la Brasov, motorul fiind incins, la oprire, motorul s-a "scuturat putin". Am incercat sa repornesc motorul si nu a mai vrut sa porneasca iar beculetul cu motoras s-a aprins. Dupa ce am citit postul lui Alexis, am verificat siguranta de 10 A (blocul de sigurante din compartimentul motor) si era arsa. Am schimbat-o si masina a pornit la sfert.

Ma gandesc ca pana la urma va trebui sa schimb acea clapeta de shut-off.

Aveti idee de unde as putea sa achizitionez mai ieftin? Eventual SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6 TDI 4Motion

Angrenajul intre motorasul pas cu pas si clapeta este de plastic, in timp se uzeaza si incepe sa scape. E posibil sa se fi blocat angrenajul si atunci motorasul a ars siguranta. Nici sa nu te gandesti sa iei ceva second hand, are exact aceeasi problema. Sunt proiectate special sa se strice, daca faceau sectoarele dintate din metal tinea clapeta mult si bine. Una noua e in jur de 10 milioanne :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut.Am facut o diagnoza pt mesajul din bord cu emission workshop si mia iesit problema la clapeta asta v157 si am gasit siguranta arsa de la compartimentul motor.Sa ma pregatesc de alta sau sa fi fost numai siguranta.Simptomele sunt: la oprirea motorului trepideaza si se aude un zgomot ciudat,iar atunci cand motorul este rece merge intrerupt.Acum cu inlocuirea sigurantei sa mai remediat di problema"poate scap cu atat:-D:-D".

0 zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!