Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

 5 ani garantie, inseamna ca au  calitate, merita incercat.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate recomanda si mie cineva un acumulator pentru motorul din semnatura? Pot merge pe un amperaj mai mare?

Schimbarea ei ma gandesc ca o pot face singur, dar mai trebuie pus VCDS-ul dupa? 

Modificat de golfaholic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia 5 ani garantie se ofera cu verificare la fiecare 6 luni la vreun service la cuca macaii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAR_VW

Nu lua Macht, langa cele recomandate mai sus as mai adauga Exide, Yuasa, Optima, in functie de buzunar. Iar daca iei tot Varta, mergi pe silver.

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/4/2019 at 8:59 PM, Planetara said:

Revin cu feedback pentru acumulator moll m3 plus de 75. L-am achizitionat in octombrie 2014 si luna aceasta si-a dat duhul, folosit pe un 19 tdi pd. Rezultat bun pt o baterie AM.

Bateria ruleaza in continuare. Problema a fost la alternator si remediata ulterior. A avut un defect care se manifesta ciudat(nu aprindea martorul de baterie). 

Concluzie: Recomand bateriile Moll.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat o baterie Moll, f scumpa comparat cu alte marci, a picat in prima iarna.

Vanzatorul destul de neplacut ca si atitudine, a tot incercat sa verifice masina in fel si chip, si a luat bateria o saptamana "pt investigatii"

Pe perioada "investigatiilor", mi-a lasat o Varta care invartea cu mare forta motorul, indiferent de cat de frig era.

In final, dupa toate investigatiile, mi-a inlocuit bateria cu alta Moll. Poate am avut eu ghinion, dar am ramas cu un gust amar cu Moll.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am inlocuit pe garantie exide agm . Dupa 22 luni capacitatea maxima era de 50%.

Am pus tot exide agm

Moll,exide sunt baterii bune ,doar ca nu prea sunt cerute din cauza pretului ,si asa pot sta si un an in depozit.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut noroc ca au acceptat cu doar 2 luni inainte de expirarea garantiei. Pornea greu dimineata?

Asta e in general semnul unei baterii obosite, invarte greu dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La furnizorul meu de piese nu sunt probleme la garantii ,o inlocuia si daca mai avea 10 zile.

Dimineata invartea cam greu desi masina sta in garaj incalzit la 10-15 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu statul pe stoc a bateriilor mai "ciudate" e o varianta. Ca daca le nimeresti ok sunt bune. Am realizat ca sunt in a 7-a iarna cu Exide-ul de 72, pe care l-am luat pentru Bora, si l-am mutat pe Golf acum 2 ani. Da semne de oboseala - dupa o saptamana de stat pe frigul asta voltmetrul din scrumiera imi arata 12.1- sa vedem maine, cand voi pleca cu masina daca o ia. Oricum ii cam ajunge.

Si stau sa ma gandesc ce sa iau - si cat nu sunt fan Varta, parca as lua, de data asta, din motivul lui @EEXCALADE - ca au rulaj mare, si n-ai sanse sa iei vreuna stata prin depozite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bateria mea e stantata data productiei . varta OE.

voi lua tot o varta dar de la raft, e diferenta de pret cam mare intre ele (500 vs 1300) si nu cred ca se justifica si in durabilitate, garantia e tot de 2 ani.

pe cele din magazine nu se poate verifica? eu am sunat la un magazin si am intrebat,au raspuns "majoritatea sunt 2019". deci cele exotice (amperaj sau pret mare) posibil sa fie mai vechi dar cele cautate des sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Touareg-ul 7L, an 2009, cu buton start stop clasic, fără oprirea motorului la semafor, la schimbarea bateriei se codează din nou? Bateria nu are decât acel cod, știu ca ar trebui sa fie cel puțin 2 coduri.

2D6CDF11-14A8-4697-AC90-A5252EEB379C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit aparatul de la fratii chinezi asa ca:

Exide in a 7-a iarna, folosit 5 ani pe Bora diesel si 1 an jumate pe Golf benzina - este cel de 720 cu 31% health. Si totusi Golful VR6 porneste dupa o saptamana cu aceasta.

Exide in a 5-a iarna - 4 ani pe golf si un an "pe bara" - cel cu 73% health

Rombat - 4 ani, daily driver, si cu porniri scurte, fara reincarcari organizate 60% health (meganul 1.5 a lu' socra-miu)

Surpiza a fost Varta de pe duba - doar 4 ani vechime, si are doar 43% health...

IMG-3235.JPG

IMG-3236.JPG

IMG-3237.JPG

 

si era sa uit - rombatul de pe dinozaur, de aprox un an jumatate vechime, 100% health, iar cel de pe Bora, dupa 2 ani si un pic - folosire normala - 76%

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai si un redresor bun cu functie de reparare, nu strica daca le faci cate un "tratament". Eu am luat o Varta de la un prieten cu un centru de colectare care avea 12.2V, 12%¨SOH cu rezistenta interna de 24 Mohmi si am dus-o in 57% cu 6.65 Mohmi dupa un ciclu de repair O descarc si ii mai dau o data sa vad poate mai creste ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am - am redresorul din lidl cu led-uri - nu e rau, dar nu stie sa "repare". La ce spui tu mi se pare fantastica "remedierea" rezistentei interne. Nu as fi crezut ca se poate asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, mad_kat a scris:

"remedierea" rezistentei interne

Pai rezistenta interna se face din cauza sulfatarii (incarcarii) placilor din fiecare celula. Un "tratament" din asta dizolva depunerile de pe placi si le transofrma iar in acid, apa si ce mai e in lichidul ala din baterie. Personal nu am incercat dar ma gandesc ca functioneaza. Ideea e ca se dau impulsuri de curent mare in baterie care duc la dizolvarea depunerilor si transformarea lor in acid. Procesul dureaza si 2-3 zile.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_regenerator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procesul dureaza chiar saptamani, nici unul din aceste asa numite programe de desulfatare nu functioneaza de fapt. 

"ALL of the pulse desulfators are bogus and provide no additional benefit over basic slow constant current charging at a low amperage for a long time."

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce explica baiatul ala acolo cu dilatarea placilor ca sa se crape si sa se desprinda sulful de pe placi ar trebui sa faca si un desulfator, care cu impulsuri scurte de curent mic si tensiune mare, "scutura" placile de plumb. Trebuie facute cateva cicluri de incarcare-descarcare, masurat  si vazut daca se imbunatateste ceva. depinde si de starea bateriei bineinteles. Eu bateria de mai sus am luat-o de la reciclare, banuiesc ca a stat ceva timp pe tusa de acolo si rezistenta interna mare, si am luat-o sa ma joc cu ea, si sa testez diferite redresoare (am vreo 3).Tinand cont ca este o Varta din 12/2010, si plecand de la 12% SOH, datele obtinute arata destul de bine, o sa mai descarc.incarca de cateva ori sa vedem cum sta. La prima regenerare a crescut foarte mult SOH-ul si rezistenta interna,, dar la urmatoarele diferentele vor fi mici.

 

Ps: Intradevar redresoarele clasice sunt bune pentru ca daca inseriezi un bec, poti urca incarcarea cu ele pana aproape de 16v (cu un curent mic), si obtii rezultate bune. Dar dintre multitudinea de redresoare controlate de microprocesor, sunt unele care chiar fac lucruri ok. Cele de la Lidl, Kaufland sunt slabute, am avut 3 variante de la Lidl si iti faci treaba cu ele pentru a incarca o baterie descarcata, dar cam atat. Cele clasice sunt bune dar trebuie pazite ca nu se opresc si risti sa supraincarci bateria (se poate adapta un montaj de decuplare si e ok)

792.JPG

793.JPG

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El zice si pe film si in comentarii cat se poate de direct ca pulse-charging nu functioneaza, e o pacaleala chiar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine este nenea ala, si de ce ar trebui sa-l credem pe cuvant? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina cu bateria schimbata si “ codata”. Capacitatea este bifata corect. Dar apare ca si tip- cardatã. Asa este bifat avand vcds in romana. Bateria este AGM. Sa bifez eu Binar-AGM? Sau este corect termenul de Cardatã ?

26776A1B-EEC6-4654-9F0A-E034ED0FBF1B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la interfață....clona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dar ce termen ar trebui pus acolo? La cea neclonata, in engleza, ce termen trebuie pus? Flecce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.01.2020 at 23:37, MAR_VW a scris:

Multumesc mult ptr recomandare!  Înclin tot spre Varta dar momentan nu am cumparat nici o baterie(fiind și sărbătorile), dar am mers pe la câteva magazine si mi s-a recomandat MACHT SILVER 12V 75Ah 750A cu 5 ani garantie! O părere? Multumesc!

Am eu, 65/640, de 2 ani jumate și se comporta ok, plus ca din iulie și pana acum mașina a stat parcata, o pornește cineva o data pe luna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!