Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

On 9/20/2018 at 9:44 AM, rozamolxe said:

Salut.

Am cumparat un acumulator Exide de 70ah AGM pt Polo 1.6 tdi din 2011 cu start-stop. L-am montat, codat 070 TU3 5555555555 in ECU. Incarcare 14,2. Citire 100 Ah.  La relanti, dupa 10 min timp in care a citit bateria a aratat 59 Ah , iar incarcarea a scazut la 12,5, practic fura curent din baterie. Iar procentul de incarcare al bateriei scade de la 100% spre 80%.

Cand pun luminile de intalnire incarcarea creste la 13,7-13,8.

La fel facea si cu bateria originala, codata in ECU.

Daca scot mufa de pe borna minus ce dezactiveaza start stop incarcarea creste la 14,2, si se aude si motorul sunand purin diferit.

Nu inteleg de unde vine problema. 

Bateriea e noua. Sa fie ECU?

 

E comportamentul normal la start stop. Incarcarea nu se face non stop, ci atunci cand ECU decide. Relax...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Asa este. Eu mi-am pus temporar un voltmetru in mufa brichetei si am observat ca de obicei incarcarea este aproape de 15V cand esti in frana de motor de ex. ( se incarca bateria pe gratis) si este nula adica 12,5V cand accelerezi puternic (toata puterea este canalizata spre accelerare nu spre incarcare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Batterie Varta Silver Dynamic E44 12v 77ah 780A

as vrea sa cumpar bateria asta,as vrea o parere sau o  recomandare

multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ma lasa si pe mine bateria , mai are 40% capacitate

bateria curenta este un baner agm de 68Ah

am gasit exide de 70Ah cu 520 de lei si de 80Ah cu  565 lei

ce amperaj se recomanda "minim" ptr 1,6 cayc ? sa iau pe cea mai puternica pentru a fi mai putin "stresata" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot pune pe un 1.6 TDI cr baterie Varta tehnologie AGM, dacă mașina a avut original baterie fără AGM ?

Masina nu are start stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa reziste mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu va fii problema ca va primi tot timpul ~14v chiar daca e incarcata?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No .. am picat pe ganduri.

Nu stie nimeni daca bateria agm e multumita de alternatorul clasic.

Deocamdata e ok. Trebuie sa masor curentul dimineata sa vad cat are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca unii dintre noi suntem nimeni.... atunci nu stie. Mai stai, fa un sondaj, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/6/2018 at 1:11 PM, SergiuD said:

Si nu va fii problema ca va primi tot timpul ~14v chiar daca e incarcata?

   Cand este incarcata  nu mai primeste nimic, adica curentul de incarcare este 0. Evident ca un AGM va tine mai mult decat un EFB si mai mult decat o baterie clasica.  Pentru sistemul start-stop se pot pune si baterii EFB. Multe Skode noi vin din fabrica cu astfel de baterii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus bateria.. de 2 zile. Se comporta lux.

Florin.. de la tine astept un raspuns tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot veni vb ce înseamnă EFB și AGM cu diferențe și puncte pozitive ? Mulțumesc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, powershot said:

 

Florin.. de la tine astept un raspuns tehnic.

da Google nu iti e suficient ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EFB este o evolutia a acumulatorului clasic cu Pb, cu cateva imbunatatiri fata de acesta, dar tor cu electrolit lichid

AGM stocheaza electrolitul in vata de sticla intre placile de Pb si este mai.robust la socuri mecanice, variatii de temp, incarcare - descarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se ia urmatoarea baterie (vezi atasament). am pus voltmetrul pe ea si am urmatoarele:

- contact pus, 0 consumatori porniti = 12.18-20

- contact pus, motor pornit, 0 consumatori = 14.6

- contact pus, motor oprit, faruri aprinse = 12.37-39

Masina e cu start/stop.

LE: daca nu ma insel, are 6 ani bateria

E pe duca ? vazusem un grafic pe net pt agm si conform aluia ma incadrez cam intre 60-70% SOC. start/stop nu mai intra de cateva saptamani (nu am observat de cand) iar farurile fac figuri (ba cand pornesc sunt luminate slab, ba imi sta o faza lunga aprinsa, cealalta nu, ba ledurile se aprind super slab, etc)

Mersi

baterie.jpg

Modificat de LonestarX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

A venit timpul sa schimb si eu bateria....

Masina passat b7 an August 2013

Am nevoie de ajutorul vostru pentru a ma ajuta sa ma decid .

Varta sulver dimanic de 70 A sau 

Exide 70 A ambele cu tehnologie AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe masina am Varta sylver dinamic  AGM. Acum, amandoua sunt ok.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe varta inclin si eu, dar am vazut pe aici ca lumea lauda f mult Exide ul si am zis sa fac o intrebare.....

Varta din cate am vazut nu are cod BEM, ai idee dava exide are cod BEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exide e best buy ca raport pret/fiabilitate

eu am gasit aici cu 500 lei si iti asigura si codarea ( nu stiu daca in acelas pret )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sunt fabricate astea exide?

Am mai citit pe diverse forumuri si vad ca multi recomanda si Banner ..... voi ce părere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers la vrumauto dupa recomandarea baiatului de mai sus, testat, battery health 43% :D. schimbat cu un exide 70ah agm, problems solved, multa sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e pe sistem invers

aveam start/stop dezactivat software si acum la 40% capacitate a inceput sa se opreasca motorul la semafor si sa scrie pe maxidot SS active

dar nu mai cupleaza electromotorul la apasarea ambreiajului ?

se aude dor un tzac ca si cum ar cupla niste relee

trebuie sa repornesc din cheie 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!