Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

e bine ma mai linistesc vedem mai incolo ca nu ma dau banii afara din casa.

alte pareri sunt bine venite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti completa cu apa distilata si o sa pui pe un redresor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o gaura dop e baterie agm.

am dezlipit stickerele si nu e nimic acolo.

e capsulata total,pe unde sa bag ?este varta oe cum a venit din fabrica cu agm am start-stop.

 

NU mai cita postul anterior!

Este greu de citit si contrar regulamentului.

Multumesc pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bateria luna trecuta la masina din semnatura. Am pus caranda maxima 55Ah, 510A. Pe caranda.ro bateria costa 250 lei, iar de la un alt magazin am luat-o cu 205 lei. Am pornit masina cu cabluri, am mers la magazinul respectiv (fara sa opresc motorul) iar ei au schimbat-o si au si verificat incarcarea. Nu stiu daca am voie sa dau numele magazinului dar sunt foarte multumit. Acum ramane sa vad cat o sa ma tina bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

azi am patit urmatoarea chestie:

m-am suit in masina ,am apasat frana si am apasat pe buton scurt (am kessy),si s-a aprins ca si cum am pus contactul dar motorul nu pornit dar cu martorul de baterie aprins.

apoi am tinut apasat butonul de kessy si a pornit normal.

pana la urma inseamna ca trebuie sa ma pregatesc de schimb de baterie ?

am pus mai sus si testul de baterie dar se pare ca nu este chiar asa de bun.

problema cred ca este ca nu se incarca destul,eu pana la serviciu am 2,5 km apoi seara iar 2,5 km,cred ca nu are timp sa se incarce destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nevoit sa schimb bateria. Un vw passat b6 2010 2.0 cbbb. Momentan pe masina am o baterie de 72Ah, se poate monta o baterie cu un Ah de 80? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Marimea bateriei care vreau s.o achizitionez este exacta ca cea de pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.
La un Scirocco 1.4 160cp, 2009 - momentan are Varta Blue 12V 60Ah 540A si cred ca incepe sa ma lase (aseara a pornit mai greu ca de obicei ; bujiile sunt schimbate curand si incep sa cred ca poate bateria e pe duca :) )

E buna Rombat Efb 65Ah 650A 12V ?Stiu ca la Varta cas a nu pierzi garantia trebuie sa mergi din 6 in 6 luni la service si nu prea as vrea.

Pot pune si mai mare ? Imi e teama sa nu afectez ceva pe la ea cu toate ca am vazut ca asta ar fi doar un mit (singura problema e doar sa incapa in lacasul respectiv )

Mentionez ca folosesc destul de mult Webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe un Exide. Daca pui baterie mult mai mare risti sa o distrugi lejer in timp - alternatorul nu va putea sa o incarce corect, la capacitatea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat Exide EL700 12V 70Ah 720Aen Start Stop EFB , e a treia iarna ...pana acum e bine...va mai spun cum se comporta peste alte 12 luni. Oricum modelul pe care l-am cumparat nu se mai gaseste, asa ca e relevant, zic eu, doar producatorul si tipul de baterie - in acest caz EFB start stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update. Exide Premium 72/720 de pe Bora, dupa 4 ani si vreo 3 luni, dupa 5 zile de stationare pe temperaturi pozitive nu a avut destula forta sa actioneze demarorul...

Verificat si nu am consumatori aiurea.

Dezamagit, la cat a costat, si la ce experiente pozitive am avut acum mai multi ani tot cu exide. Mi-am bagat picioarele si am luat Rombat OE Dacia - tot de 72/720 - la mai putin de 2/3 din pretul unui exide similar, si ceva mai mult de 1/2 din pretul unei Varta...

Sa vedem cat o sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot Exide premium 72/720  am ...dar e mai tinerica...un an jumate...

A pornit normal dupa o stationare de 30 zile...deci foarte proaste nu sunt... :)

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua ierni a durat pana a inceput sa aprinda din nou abs si esp la pornire.

da, clar nu se pot numi proaste bateriile exide, doar speram la mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce semnifica daca se aprinde ABS si ESP la pornire? Si la mine se aprinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa se aprinda la contact... doar ca la G4, etc - daca stau mai mult timp aprinse, dupa pornire, este semn de baterie slaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad un topic mai bun pentru intrebarea mea - deci:

Bateria pe care am dat-o jos de pe Bora (1.9 tdi)- exide 72/720 tine tensiunea ok - si dupa 2 saptamani nu scadea sub 12.2 - insa nu avea amperaj suficient de pornit diesel dupa 5 zile...

Bateria pe care o am pe Golf (2.8 vr6) - exide de vreo 60/600? e invers - chiar la 15 min dupa ce opresc motorul dupa drum lung tensiunea scade la 12.2 apoi pana a doua zi 11.9 - 12.0 V - insa nici in 2 saptamani de frig nu scade sub 11.8V - si paradoxal are destula forta sa porneasca motorul si dupa aceasta perioada si cu tensiunea asta (pe voltmetru scade insa pe la 8V tensiunea cand dau la automat)

Ce ati face in locul meu? Sa iau bateria data jos de pe Bora si sa o pun pe Golf, avand in vedere ca e clar solicitare mai mica la pornire la benzinar, sau sa o las pe aia "anemica" ? Mentionez ca cea cu comportament ciudat de pe golf asa e de cand am luat masina (+1,5 ani)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la asta - zici ca inghite prea mult curent la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand sa cumperi de la un magazin/ service din orasul tau, sa ai garantie ok.

pentru 1.9 tdi eu am pus acelasi amperaj cu care a venit din fabrica si a tinut 7 ani, adica 62Ah / 540A (EN)

recomand asta https://www.emag.ro/baterie-auto-moll-m3-plus-k2-62ah-83062/pd/DDXRBMBBM/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Moll de 3 ani si nu m-a dat pe spate, la frig parca a inceput sa se simta nu mai are zvacul ala de la inceput, (nu se compara cu Moll originala , si pe mine tot 7 ani  m-a tinut) eu as merge pe Tudor sau Exide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exide fara AGM sunt proaste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu originala am varta de 61Ah si a facut 10 ani... Am incarcat-o si pe redresor,dar tot se balbie putin dimineata la prima cheie.In rest e ok ,in afara  ca sta relantiul la 1000rpm,dar nu tot timpul(cred ca este vorba de functia load management). Sincer, mai mult vreau sa o schimb pt ca imi este frica sa nu stric alternatoru deoarece  se chinuie sa o incarce,nu ca poate ma lasa pe undeva,oricum eu iarna nu ies  nicaieri cu masina din oras si nici nu depind de ea.

Modificat de beidaud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!